Beloofd

Land Van Belofte 11A 3111 Schiedam Nederland Kaart
31-108209758

Over het restaurant Beloofd

Proef Frankrijk

Een op en top Schiedamse zaak in een modern jasje. De uitdagende kaart biedt de lekkerste gerechten uit de eerlijke Franse keuken. Soms klassiek en soms met een twist; laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Beloofd

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag 10:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:00

Marga S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima dat we eerder konden eten ivm soundcheck van musici en het eten van de AH actie was prima en lekker. Enige minpunt was de champignon saus over varkenshaas welke te donker was.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We zijn hier geweest met de ah actie. Leuk restaurant, maar erg weinig keuze. Voorgerecht champignonsoep of aardappelsalade. Hoofdgerecht kip in zoetzure saus of kabbeljauw met mango. Prima bereid, maar erg vreemde smaak combinaties. Kreeg het idee dat allemaal vooral goedkoop moest zijn. Als toetje helemaal geen keuze, alleen een coupe ijs.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
zeer vriendelijk personeel.heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer leuke opmaak van de gerechten. prettige achtergrond muziek.voor herhaling vatbaar. hebben dus weer geboekt.
mhatenboer .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voorgerecht was erg lekker. Hoofdgerecht goed. Dessert viel tegen. We hadden het AH menu, waaruit je uit 2 voor en 2 hoofdgerechten kon kiezen.
xena2011 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Allereerst was het niet door gekomen dat we gereserveerd hadden, maar dit werd goed opgepakt! We konden niet kiezen uit het menu en toen ik hoorde dat er wildpate op het menu stond, wilde ik graag iets anders. Dit was gelukkig mogelijk. Ik kreeg i.p.v wildpate 1 schamele kroket voor twee boterhammen, terwijl mijn vriendin een rijkelijk gevuld bord voor 2 belegde boterhammen had. De soep vooraf was goed! Al met al vond ik het erg tegenvallen. De bediening was chaotisch en vergat veel. Zo ook het bestek dat we nodig hadden om de lunch te nuttigen. De prijs voor de lunch vond ik ook tegen vallen. Ik vind de prijs erg hoog, voor dat ik kreeg.
vdwerfaf .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Die avond uitstekend gegeten, voor ons de eerste keer dat de wachttijden tussen de gerechten door zeer acceptabel waren. Gezellige gastvrouw die haar vak zeer goed verstond en waar je ook nog mee kan lachen, zij verdient echt een pluim. Voor ons is dit zeker een herhaling waard.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vriendelijk ontvangen, we werden gelijk bedient met een drankje. Goede uitleg menukaart van AH het eten zag er vers uit het menu vis/vlees was voldoende smaakte ook heerlijk. De bediening beleefd en niet te veel aanwezig prima.
Wij komen terug!
Christa L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We waren hier met de kaart van de AH actie. Het was lekker maar voor deze prijs verwacht je meer kwaliteit en geen kwantiteit. Je kon kiezen tussen vlees of een visgerecht. Ik nam vis. Als voorgerecht was het kleine dotje met mousse van makreel en penne met salade. Deze zou ik vervangen hebben door wat meer andere soorten vis. Dat is iets minder vullend dan de penne. Het hoofdgerecht was een witvis en een puntzak met frites en weer een salade zoals bij het voorgerecht. De keuze vlees betrof een courgettesoep en als hoofdgerecht een schnitzel en toe een grote ijscoupe. Door de AH actiekaart betaalde we 35 euro minder dan normaal. Hierdoor was de prijs redelijk.
klaas M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
we zijn er op 6 december geweest, het eten was een absolute dieptepunt, echt walgelijk, rondom ons heen hoorden we dezelfde geluiden, de kokkin kwam aan tafel en was nogal onbeschoft, de meiden van de bediening deden hun uiterste best maar ons zal je er niet meer zien.
j V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, voorgerecht 2x tonijn wrap, hoofdgerecht roodbaars respectievelijk varkenshaasje en nagerecht tiramisu en creme brulee waren allemaal smakelijk
rienvandijke .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ook wij deden mee aan de AH restaurantactie, volgens mij waren er alleen klanten van deze actie. De keuze uit vis of vlees was beperkt, ook het voorafje was keuze uit 2. Voorafje ham ei was redelijk lekker, niet echt spraak makend, het hoofdgerecht was ook redelijk, weinig en erg eenvoudig opgediend en vlak van smaak, bediening prima, zeer klantvriendelijk en aardig. Als ondernemer zou ik deze restaurantactie gebruiken om klanten te binden, hiermee zet je jezelf zeker niet op de kaart. Niet mijn eerste keus restaurant. Jammer want de locatie is fantastisch en ambiance ziet er top uit.
jlh.van.alphen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij wonen in Schiedam en gaan regelmatig naar het theater en hebben in het verleden ook meerdere keren bij Beloofd gegeten. Ook gisteren weer voorafgaande aan ons bezoek aan de show van Sara Kroos.
Wij deden mee aan de AH restaurant actie. Wat een teleurstelling . Wij konden kiezen uit vlees of vis. Of huisgemaakte Hachee (Als ik die wil eten doe ik dat wel thuis ) een avondje uit eten is voor mij geen hachee eten. Of schelvis. Ik hou niet van schelvis maar toch maar gekozen . Wij kregen brood met 2 smeersels vooraf , dat was lekker. Het voorgerecht was makreel in een wrapje, was wel smakelijk . Het kleine stukje schelvis was bedolven onder de saus zodat je alleen maar saus proefde en geen vis. Mijn vriendin had als eerste een graat in haar mond en ik later meerder graten brrr. Werd ik spontaan misselijk van. Nagerecht brownie of 3 bollen ijs met slagroom. Niet bijzonder. En dit alles voor € 35,00 per persoon , nu als AH menu voor 2 personen. Het kan niet waar zijn dat zij normaal gesproken € 35,00 per persoon rekenen voor dit 3 gangen menu dus die actie is een grote aanfluiting. Wat een tegenstelling met de ervaring die wij met dit restaurant hadden. Toen waren de borden mooi opgemaakt en de gerechten ook aparter. Werd bij iedere gang verteld wat er in het gerecht zat. En betaalden wij zeker niet meer. Toen konden wij ook met een creditcard betalen, is nu ook niet meer mogelijk.
Wij zullen zeker nog vaak naar het theater gaan maar nooit meer vooraf eten bij Beloofd. Dat is hierbij zeker Beloofd !!!!!!
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
'Beloofd is beloofd' staat er op de muur. Niet dus!
Gisteravond zijn we met z'n drieën een hapje wezen eten. We wilden voor de spareribs gaan, die ze op zaterdag avond voor een mooi prijsje onbeperkt aanbieden.
Laat on maar weg, want de spareribs waren zeer beperkt of eigenlijk helemaal niet in huis. Flinke tegenvaller.
Toen hebben we toch maar besloten om wat anders van de kaart uit te zoeken. Ook hebben we toen alvast voor een dessert gekeken.
Het hoofdgerecht vonden we matig.
Daarna wilden we nog voor een dessert gaan. De mevrouw liet ons de kaart niet meer zien, maar vertelde dat ze een brownie of ijs hadden. De Tiramisu waar ik me op verheugd had, was er dus óók niet. Net als een aantal andere desserts die wel op de kaart stonden.
Toen toch maar besloten om voor de brownie te gaan.
Het was een diepvriesbrownie met een bolletje ijs en een toefje slagroom. En dat voor €8,50, daar kwamen we bij het betalen pas achter... Belachelijk duur!!

Kortom: Prijs/kwaliteit was slecht. Slecht ingekocht en de bediening probeerde de slechte avond maar een beetje weg te lachen.

Dit was voor ons de laatste keer. Beloofd!
Olga1964 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben voor de tweede keer met de AH actie gegeten bij Beloofd en het was allebei de keren zeer teleurstellend. De kwaliteit en de grootte van de porties waren bedroevend. Wij hebben nog nooit speklapjes gegeten als hoofdgerecht in een restaurant bij een drie-gangen-menu van 35 euro. Het hele principe van het tweede menu gratis geldt hier helemaal niet.
Het enige positieve punt is dat ze een goed gevuld glas wijn schenken.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
'Beloofd is beloofd' staat er op de muur. Niet dus... Vanavond kwamen we voor de onbeperkt spareribs die ze op zaterdag aanbieden.
Die waren zeer beperkt, laat on maar weg. Geen spareribs voor ons.
Toen toch maar wat anders uitgezocht op de kaart. Dit was helaas matig.
Voor het dessert hadden we al gekeken, maar na het hoofdgerecht werd ons verteld dat we alleen uit ijs en een brownie konden kiezen. De tiramisu, crème brulee en het kaasplankje waar we ons op verheugd hadden waren er dus óók niet.

Kortom: slechte inkoop en de bediening probeert het weg te lachen.

Beloofd doet zeker niet wat het beloofd. Dit was voor ons de laatste keer.
B.J. D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Op een regenachtige dinsdagavond naar Beloofd.
Direct bij binnenkomst gaat de zon al schijnen, een hartelijke ontvangst in een modern decor.
Alles klopte, de bediening, de gerechten, speciale
kippensoep, stoofpotje, varkenshaas en ijs.
Alle complimenten aan de kok, heerlijk!
Leuke bijkomstigheid was nog dat er een prettige sfeer
heerste omdat er wat Spartanen waren, niet opdringerig maar wel gezellig het Sparta-lied gezongen.
Een plek om nog eens terug te komen.
karin741 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bij binnenkomst ging het erg rommelig. Maar goed dat we zelf aangaven dat we via de actie kwamen want zelf kwamen ze daar niet mee. Via de actie was er of 1 soort vlees of 1 soort vis. Heel saai menue. En de prijs was er zeker niet naar. Betaalde veel geld voor een klein beetje en heel simpel eten. Daarbij als we gewoon van de kaart konden kiezen waren er 4 soorten vlees al op. Slechte zaak vind ik dat persoonlijk.
troubles1956 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima gegeten, was de AH restaurant actie. Eigenlijk was het teveel eten. Maar mij hoor je niet klagen. Bediening was perfect. Zeer gastvrij en lekker informeel. Mijn moeder en ik hebben het meer dan naar ons zin gehad. Bedankt Beloofd!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het was erg gezellig en de bediening was goed en paste zich aan op ons verzoek lekker rustig.
Het eten was goed en we hebben ons met z'n achten goed vermaakt.
TD W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Snelle lunch in Schiedam, bij Beloofd. Broodje van de Week genomen (filet Américain) en de clubsandwich 'Beloofd' met gerookte kip. Beide zeer royale, goed opgemaakte broodjes, waar je zeker genoeg aan hebt voor een lunch. Zeer goede cappucino erbij.
Bediening goed; vlot en attent.
Ik had al eens wat gedronken op het terras van Beloofd, maar heb de zaak nu ook als lunchplek ontdekt. Mooie locatie midden in Schiedam. Zeker een volgend bezoek waard.