Beloofd

Land Van Belofte 11A 3111 Schiedam Nederland Kaart
31-108209758

Over het restaurant Beloofd

Proef Frankrijk

Een op en top Schiedamse zaak in een modern jasje. De uitdagende kaart biedt de lekkerste gerechten uit de eerlijke Franse keuken. Soms klassiek en soms met een twist; laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Beloofd

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag 10:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Beloofd

ton238 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hadden gereserveerd via de ah restaurantactie en stonden om vijf voor zes bij het restaurant. De eigenaar was de zaak al aan het sluiten. Hij deed niet meer mee met de actie! Schandalig om dan geen reactie krijgen op je reservering. Geen afmelding via mail of telefonisch. Wat een anticlimax!
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Er is geen reservering doorgekomen, de serveerster wist om 19.30 uur te vertellen dat de keuken al gesloten was. Liet mijn reservering zien, als antwoord kregen we te horen dat dat wel meer verkeerd ging. Ze had geen tijd om alternatieven te zoeken of enigszins ons te woord te staan. Als restaurant die ook aangesloten is bij de keten voor AH diner voor 2 is dit zeer slecht zeker als je met gasten uit het buitenland komt. Kortom geen visitekaartje voor de horeca in Nederland!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ontvangst en bediening was ongeïnteresseerd, ober wist aan het eind van de dag niet was de daggerechten waren. Preisoep was te roming en vet, hoofdgerecht met zalm was goed als je van zout houd (wat ik doe).
Schnitsel, saté en vegetarische bonenschotel waren prima
A.P. V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met een bon van de AH restaurant actie. We kregen ruime porties, de gerechten waren voorzien van verrassende sauzen. Bij de soep werd zeer smakelijk wit en bruin molenbrood geserveerd.
Er werd prlma rekening gehouden met mijn dieet.
Zeer vriendelijke ober. We komen hier graag nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het AH diner was perfect. Keuze mogelijkheid! Bediening was perfect. Konden zelf het tempo bepalen. Serveerster zeer vriendelijk en meegaand. Leuke locatie. Aan te bevelen!
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was lekker, de prijzen kwamen helaas niet overeen met wat op de site stond, dus we waren duurder uit dan verwacht. Dit viel wel tegen.
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We vonden de gerechten niet bijzonder. Met de AH restaurantactie vonden we de prijs voor twee drie gangenmenu's precies goed.
eliza.aud63 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten!

De zeewolf was uitstekend en de creme brulee was ook erg lekker.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ik vond dit een hele fijne ervaring, lekker eten, veel keuze en ruime porties. Het terras is erg gezellig en de bediening was ook prima. Kortom, niets te klagen.
Pekah K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hadden een visrestaurant verwacht maar dat is het dus niet - Beloofd heeft een vis en vleeskaart. De gerechten zijn niet bijzonder en in vergelijking met andere eetcafes met dezelfde soort gerechten zijn de prijzen aan de hoge kant. Wel bijzonder : gebakken champignons en geroerbakte broccoli bij slibtongetjes. Smaakte niet goed bij elkaar. De groente bleek bij alle gerechten te zitten.

De bediening is niet scherp en niet efficient - na het bedienen van een tafel niet kijken of je bij een andere tafel nog een bestelling kunt opnemen - niet uithalen voordat je nieuwe gerechten brengt - bier tappen in het zelfde glas dat je net gehaald hebt zonder te spoelen - dat soort dingen.

We hadden op basis van de recensies op Iens hogere verwachtingen.
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Super super slecht restaurant!!
We moesten 40 euro betalen ...voor een drabbig smakeloos klein kopje soep, een nog kleiner flauw zogenaamd
Stoofpotje en half verlepte aardbeien toe! ABSOLUUT een Desillusie!!!!
En er mocht niets anders uitgezocht worden van de kaart want dit was het menu voor de AH zegels????????
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs! Kwaliteit is duidelijk verbeterd na de overname. In de zomer kom ik zeker terug om op het terras te genieten van een hapje en een drankje!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Omdat we om 20:00 naar het theater moesten hadden we om 18:00 gereserveerd voor 4 personen. In 2 uur tijd is het alleen gelukt om een hoofdgerecht te eten en hadden we maar 1 drankje op. Na het afruimen van de borden werd er niet gevraagd of we de kaart nog wilde zien voor het dessert en of we nog een drankje wilde bestellen.
Bediening was erg slecht. Eten was matig. Bij elk hoofdgerecht werden spruitjes geserveerd. De patat was goed.
Is helaas niet voor herhaling vatbaar.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Beloofd is dat je uiteindelijk wordt bedrogen , meerdere keren een zakelijke vrijdag borrel hier gedaan leek prima wat duurder als onze vorige stek ( die helaas is gestopt ) maar okay een tientje meer vonden we niet erg . En we dachten leuke tent aardig personeel , dus we gunnen het ze , tot die ene dag .... plots werd een van de 2 borrel plankjes per persoon afgerekend wat onze rekening even met E 22.50 omhoog stuwde wel dat is toch net even iets te duur , er zijn vast in Schiedam wel eerlijke horeca ondernemers te vinden die onze klandizie wel kunnen waarderen, de eventuele bedrijfsklandizie kan deze toko nu dus ook wel vergeten ( wij deden er wel eens een team uitje vanuit ons bedrijf ) .... mij en mijn collega`s bedrieg je namelijk maar 1 keer wij hebben u de kans gegeven uw fout goed te maken echter u greep deze niet maar schoffeerde nog even verder , door te stellen dat wij voorheen altijd te weinig betaald zouden hebben ( dus 3 verschillende personen hebben altijd verkeerd afgerekend ) erg triest deze tent mijd deze toko als uw bloeddruk na de rekening u lief is als de dag is aangebroken dat men de dag omzet even moet aanvullen ( het was verdacht rustig die dag ) .
Joeri L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wij zijn drie keer bij jullie geweest met collega's voor een borrel en borrelhapje.
De eerste drie keer gewoon perfect gegaan, maar de vierde keer zelfde spullen besteld en opeens waren de prijzen anders geworden. Later nog gebeld, maar het bleek allemaal te kloppen.
37 € en 58€ is mij toch een behoorlijk verschil. Wij zullen in het vervolg door deze actie niet meer bij jullie langskomen.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
net als de voorgaande keren dat wij Beloofd hebben bezocht, was het weer erg gezellig en hebben we prima gegeten. Voor het AH menu hadden we de keus tussen vlees of vis, wij hebben beide voor de vis gekozen. Een prima bereide rode poon met een lekkere saus en top frites.
CarmenSigmond1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Na het doorgeven van de keuzes voor het menu, stond binnen 1 minuut en 20 seconden ons voorgerecht op tafel. Als het dan niet vers bereid wordt, doe dan op zijn minst alsof ;). Het voorgerecht was nog niet weg of het hoofdgerecht stond al op tafel.
Het eten was prima, maar niet hoogstaand. Wij zouden dan ook nooit €35,00 per persoon voor dit menu betalen. De patat was zelf gemaakt en heel lekker, ook de zelfgemaakte appelmoes was bijzonder en lekker. Het voorgerecht wat iets te simpel vormgegeven. Daar kun je zoveel meer uithalen.
Al met al hebben we een leuke avond gehad en zeker wel lekker gegeten :)
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Als excuus werd aangevoerd, dat het restaurant was overgenomen, met de AH-dineractie erbij. Echter dit was niet echt een reclame campagne van de nieuwe kok/eigenaar. Volgende keer, als ik even een hapje wil eten ga IK niet meer naar dit restaurant. Voorgerecht uit een voordeel pot, met wat vlees, mayonaise was de hoofdsmaak. Vis met spruiten?, kennelijk in de aanbieding, want die lagen ook bij elk ander gerecht, en een nagerecht keuze, browny of koffie ? JAMMER want BELOOFD had een hele goede naam.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een leuk restaurant voor een gezellig etentje, zonder veel gedoe. Lekker eten, (soms te) snelle bediening, volop gelegenheid voor voeren gesprek door aangename muziekkeuze.