Beloofd

Land Van Belofte 11A 3111 Schiedam Nederland Kaart
31-108209758

Over restaurant Beloofd

Proef Frankrijk

Een op en top Schiedamse zaak in een modern jasje. De uitdagende kaart biedt de lekkerste gerechten uit de eerlijke Franse keuken. Soms klassiek en soms met een twist; laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Beloofd

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag 10:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:00

Duur
Jlh.van.alphen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij wonen in Schiedam en gaan regelmatig naar het theater en hebben in het verleden ook meerdere keren bij Beloofd gegeten. Ook gisteren weer voorafgaande aan ons bezoek aan de show van Sara Kroos.
Wij deden mee aan de AH restaurant actie. Wat een teleurstelling . Wij konden kiezen uit vlees of vis. Of huisgemaakte Hachee (Als ik die wil eten doe ik dat wel thuis ) een avondje uit eten is voor mij geen hachee eten. Of schelvis. Ik hou niet van schelvis maar toch maar gekozen . Wij kregen brood met 2 smeersels vooraf , dat was lekker. Het voorgerecht was makreel in een wrapje, was wel smakelijk . Het kleine stukje schelvis was bedolven onder de saus zodat je alleen maar saus proefde en geen vis. Mijn vriendin had als eerste een graat in haar mond en ik later meerder graten brrr. Werd ik spontaan misselijk van. Nagerecht brownie of 3 bollen ijs met slagroom. Niet bijzonder. En dit alles voor € 35,00 per persoon , nu als AH menu voor 2 personen. Het kan niet waar zijn dat zij normaal gesproken € 35,00 per persoon rekenen voor dit 3 gangen menu dus die actie is een grote aanfluiting. Wat een tegenstelling met de ervaring die wij met dit restaurant hadden. Toen waren de borden mooi opgemaakt en de gerechten ook aparter. Werd bij iedere gang verteld wat er in het gerecht zat. En betaalden wij zeker niet meer. Toen konden wij ook met een creditcard betalen, is nu ook niet meer mogelijk.
Wij zullen zeker nog vaak naar het theater gaan maar nooit meer vooraf eten bij Beloofd. Dat is hierbij zeker Beloofd !!!!!!
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
'Beloofd is beloofd' staat er op de muur. Niet dus!
Gisteravond zijn we met z'n drieën een hapje wezen eten. We wilden voor de spareribs gaan, die ze op zaterdag avond voor een mooi prijsje onbeperkt aanbieden.
Laat on maar weg, want de spareribs waren zeer beperkt of eigenlijk helemaal niet in huis. Flinke tegenvaller.
Toen hebben we toch maar besloten om wat anders van de kaart uit te zoeken. Ook hebben we toen alvast voor een dessert gekeken.
Het hoofdgerecht vonden we matig.
Daarna wilden we nog voor een dessert gaan. De mevrouw liet ons de kaart niet meer zien, maar vertelde dat ze een brownie of ijs hadden. De Tiramisu waar ik me op verheugd had, was er dus óók niet. Net als een aantal andere desserts die wel op de kaart stonden.
Toen toch maar besloten om voor de brownie te gaan.
Het was een diepvriesbrownie met een bolletje ijs en een toefje slagroom. En dat voor €8,50, daar kwamen we bij het betalen pas achter... Belachelijk duur!!

Kortom: Prijs/kwaliteit was slecht. Slecht ingekocht en de bediening probeerde de slechte avond maar een beetje weg te lachen.

Dit was voor ons de laatste keer. Beloofd!
Olga1964 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben voor de tweede keer met de AH actie gegeten bij Beloofd en het was allebei de keren zeer teleurstellend. De kwaliteit en de grootte van de porties waren bedroevend. Wij hebben nog nooit speklapjes gegeten als hoofdgerecht in een restaurant bij een drie-gangen-menu van 35 euro. Het hele principe van het tweede menu gratis geldt hier helemaal niet.
Het enige positieve punt is dat ze een goed gevuld glas wijn schenken.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
'Beloofd is beloofd' staat er op de muur. Niet dus... Vanavond kwamen we voor de onbeperkt spareribs die ze op zaterdag aanbieden.
Die waren zeer beperkt, laat on maar weg. Geen spareribs voor ons.
Toen toch maar wat anders uitgezocht op de kaart. Dit was helaas matig.
Voor het dessert hadden we al gekeken, maar na het hoofdgerecht werd ons verteld dat we alleen uit ijs en een brownie konden kiezen. De tiramisu, crème brulee en het kaasplankje waar we ons op verheugd hadden waren er dus óók niet.

Kortom: slechte inkoop en de bediening probeert het weg te lachen.

Beloofd doet zeker niet wat het beloofd. Dit was voor ons de laatste keer.
B.J. D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Op een regenachtige dinsdagavond naar Beloofd.
Direct bij binnenkomst gaat de zon al schijnen, een hartelijke ontvangst in een modern decor.
Alles klopte, de bediening, de gerechten, speciale
kippensoep, stoofpotje, varkenshaas en ijs.
Alle complimenten aan de kok, heerlijk!
Leuke bijkomstigheid was nog dat er een prettige sfeer
heerste omdat er wat Spartanen waren, niet opdringerig maar wel gezellig het Sparta-lied gezongen.
Een plek om nog eens terug te komen.
Karin741 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bij binnenkomst ging het erg rommelig. Maar goed dat we zelf aangaven dat we via de actie kwamen want zelf kwamen ze daar niet mee. Via de actie was er of 1 soort vlees of 1 soort vis. Heel saai menue. En de prijs was er zeker niet naar. Betaalde veel geld voor een klein beetje en heel simpel eten. Daarbij als we gewoon van de kaart konden kiezen waren er 4 soorten vlees al op. Slechte zaak vind ik dat persoonlijk.
Troubles1956 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima gegeten, was de AH restaurant actie. Eigenlijk was het teveel eten. Maar mij hoor je niet klagen. Bediening was perfect. Zeer gastvrij en lekker informeel. Mijn moeder en ik hebben het meer dan naar ons zin gehad. Bedankt Beloofd!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het was erg gezellig en de bediening was goed en paste zich aan op ons verzoek lekker rustig.
Het eten was goed en we hebben ons met z'n achten goed vermaakt.
TD W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Snelle lunch in Schiedam, bij Beloofd. Broodje van de Week genomen (filet Américain) en de clubsandwich 'Beloofd' met gerookte kip. Beide zeer royale, goed opgemaakte broodjes, waar je zeker genoeg aan hebt voor een lunch. Zeer goede cappucino erbij.
Bediening goed; vlot en attent.
Ik had al eens wat gedronken op het terras van Beloofd, maar heb de zaak nu ook als lunchplek ontdekt. Mooie locatie midden in Schiedam. Zeker een volgend bezoek waard.
C.heukels .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Beloofd is een bij het stadserf gelegen restaurant met een aangenaam terras. Wij hebben er lekker vis gegeten, krokant op de huid gebakken kabeljauw, heerlijk. De bediening mist nog ervaring maar was uitermate vriendelijk en gastvrij, die jongens komen er wel.
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
daar waren we met bonnen van ah. we denken.lekker eten hoera.flesje wijn besteld.wachten. wachten en nog eens wachten fles wijn op geen voorgerecht.daar kwam het mijn vriendin nam vlees ik vis de vis konden ze niks aan verzieken zalm uit een pakje.vlees champignonnen soepzonder vlees.wachten.wachten 1en een half uur verder.daar kwam het hoofd gerecht.kip kerry kip zooooooo taai.patat zo zwart groente niet gezien.we zijn weg gegaan we hebben wel de wijn betaalt.wat een slechte tent.
Mariejose803 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
hallo ik ga alles vertellen gaat nooooooooit naar belooft .we mochten kiezen voorgerecht vlees of vis.mijn vriendin kreeg champignonnen soep zonder vlees.en ik kreeg zalm uit pakje.na 2uur kregen we hoofdgerecht.kip met 100000 vlieguren dus droog taai en niet te eten patat nou daar kan je niks aan verzieken nou dus wel verbrand.alles teruggestuurd betaald en weggegaan en niet gegeten dus niet naar beloofd gaan.te vies voor woorden.
Bertone .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een leuk terras en lekker eten met vriendelijke bediening.
Voor de AH actie lijkt de diner prijs te zijn verhoogd, 35 euro voor een menu met soep, zonder brood en amuse is fors geprijst. Het geen wat op tafel kwam was heel lekker.
Dennisvanderblom .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Alles was super lekker, normaal krijg ik de restjes van mijn vriendin maar dat ging deze keer noet door zo lekker was het! Ze zijn niet lullig met de porties en voor vegetariërs wordt iets lekkers gemaakt. Het schepijs is niet vers gemaakt maar erg lekker. Ook met een ah-bon krijg je goed te eten.
Wim.jose .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Zondag 21 augustus met 2 personen.
We namen het menu. Wat desgevraagd €17.50 pp zou kosten (excl. AH-actie).
Klein vissoepje-gebakken mosseltjes-ijsje. Prima .......... zou je zeggen.
Er stond echter €35 pp op de nota. Dat is natuurlijk buiten proporties.
We dachten aan een vergissing en hebben gereclameerd. Kansloos.
Was AH-actie 2=1. Dit klopt gewoon niet.
Rosalinvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij waren wat teleurgesteld door het (blijkbaar) nieuwe concept bij Beloofd. Ik kende Beloofd als een restaurant met verrassende gerechten. De gerechten zijn nog steeds goed, maar minder bijzonder dan voorheen. Vanuit de restaurantactie kun je kiezen uit vlees of vis zonder verdere details. Dat vinden wij prima, want wij houden wel van een verrassing. Maar het is dan wel prettig als je toelichting krijgt als het gerecht uitgeserveerd wordt. Dat gebeurde niet. Ook werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken toen de glazen leeg waren. De gerechten zelf waren goed klaargemaakt en lekker.
Loois .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hadden om 18:30 uur gereserveerd bij beloofd voor een drie gangen diner van de ah actie. We hadden thuis de kaart bestudeerd om te kijken waar we zin in hadden. Toen we aan tafel zaten werd er gezegd, dat we als vooraf uit vissoep of kippensoep mochten kiezen, als hoofdgerecht mochten we kiezen uit stoofvlees of kabeljauw. En we zouden een nagerecht krijgen. Het geheel zou 35 euro kosten voor twee personen, omdat we aan de ah actie meededen. Ik gaf aan dat ik meer zin in de rundercarpacchio had, dat kon wel maar dan moest ik 5 euro bij betalen. Dat heb ik dus maar gedaan. De vissoep was ook goed, we hadden allebei kabeljauw en die was echt heerlijk. Als nagerecht mochten we kiezen uit 3 bolletjes ijs, van wel acht smaken en dat was ambachtelijk gemaakt goed ijs. Over het eten waren we tevreden en de bediening was vriendelijk, het restaurant was schoon en ook gezellig. We waren nog nooit in schiedam geweest, het is een zeer historische binnenstad met prachtige molens en andere mooie gebouwen, helaas is er veel van vervallen en de binnenstad kampt met zeer hoge leegstand. Dat is echt jammer en onbegrijpelijk voor zo'n pareltje in de periferie van de randstad, waar toch woningnood heerst?
Enige commentaar is eigenlijk dat vooraf beter duidelijk moet zijn, dat bij acties de reguliere kaart niet van toepassing is.
Sylliej .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker gegeten, bediening was goed! Aardige mensen daar! We hadden het Ah verrassingsmenu en dat was goed te doen.
Zalm was alleen in het midden ietsje rauw, verder geen klachten.
Theo F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben er heerlijk gegeten en de hoeveelheden warren meer dan genoeg. Toen we daar een jaar of 10 geleden voor het eerst waren, hadden we nog honger, maar nu hadden we nog wat over. De bediening was prima, netjes, gezellig en snel. Het interieur is modern met veel zwart en gaf een warm gevoel. Wij zullen er zeker nog terugkomen en het restaurant aanraden bij familie en vrienden.
Ruudborgdorff .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Met de AHkaart gegaan. Eerst kon er alleen maar verteld worden dat je moest kiezen tussen vlees en vis. Nadat mijn vriendin bleef doorvragen omdat die niet het risico wil lopen dat ze eten voorgezet krijgt dat ze niet lekker vindt kwam de ober vervolgens wel uitgebreider uitleggen en gaf aan dat er desgewenst aanpassingen konden plaatsvinden.
Gelukkig toch gebleven, met volgens mijn vriendin de beste kreeftensoep die ze ooit gegeten heeft. Verder ook uitstekend. Prima prijs/kwaliteit verhouding.