Beloofd

Land Van Belofte 11A 3111 Schiedam Nederland Kaart
31-108209758

Over restaurant Beloofd

Proef Frankrijk

Een op en top Schiedamse zaak in een modern jasje. De uitdagende kaart biedt de lekkerste gerechten uit de eerlijke Franse keuken. Soms klassiek en soms met een twist; laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Beloofd

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag 10:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:00

• Betaalpas
  • Af te huren , Air-conditioning , Huisdieren welkom , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten7,5/10
Service7,6/10
Decor7,8/10
TD W. Gastronoom (83 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Snelle lunch in Schiedam, bij Beloofd. Broodje van de Week genomen (filet Américain) en de clubsandwich 'Beloofd' met gerookte kip. Beide zeer royale, goed opgemaakte broodjes, waar je zeker genoeg aan hebt voor een lunch. Zeer goede cappucino erbij.
Bediening goed; vlot en attent.
Ik had al eens wat gedronken op het terras van Beloofd, maar heb de zaak nu ook als lunchplek ontdekt. Mooie locatie midden in Schiedam. Zeker een volgend bezoek waard.
C.heukels . Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Beloofd is een bij het stadserf gelegen restaurant met een aangenaam terras. Wij hebben er lekker vis gegeten, krokant op de huid gebakken kabeljauw, heerlijk. De bediening mist nog ervaring maar was uitermate vriendelijk en gastvrij, die jongens komen er wel.
Michael G. Bourgondiër (2 recensies) 1,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
daar waren we met bonnen van ah. we denken.lekker eten hoera.flesje wijn besteld.wachten. wachten en nog eens wachten fles wijn op geen voorgerecht.daar kwam het mijn vriendin nam vlees ik vis de vis konden ze niks aan verzieken zalm uit een pakje.vlees champignonnen soepzonder vlees.wachten.wachten 1en een half uur verder.daar kwam het hoofd gerecht.kip kerry kip zooooooo taai.patat zo zwart groente niet gezien.we zijn weg gegaan we hebben wel de wijn betaalt.wat een slechte tent.
Mariejose803 . 1e beoordeling (1 recensie) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
hallo ik ga alles vertellen gaat nooooooooit naar belooft .we mochten kiezen voorgerecht vlees of vis.mijn vriendin kreeg champignonnen soep zonder vlees.en ik kreeg zalm uit pakje.na 2uur kregen we hoofdgerecht.kip met 100000 vlieguren dus droog taai en niet te eten patat nou daar kan je niks aan verzieken nou dus wel verbrand.alles teruggestuurd betaald en weggegaan en niet gegeten dus niet naar beloofd gaan.te vies voor woorden.
Bertone . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een leuk terras en lekker eten met vriendelijke bediening.
Voor de AH actie lijkt de diner prijs te zijn verhoogd, 35 euro voor een menu met soep, zonder brood en amuse is fors geprijst. Het geen wat op tafel kwam was heel lekker.
Dennisvanderblom . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Alles was super lekker, normaal krijg ik de restjes van mijn vriendin maar dat ging deze keer noet door zo lekker was het! Ze zijn niet lullig met de porties en voor vegetariërs wordt iets lekkers gemaakt. Het schepijs is niet vers gemaakt maar erg lekker. Ook met een ah-bon krijg je goed te eten.
Wim.jose . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Zondag 21 augustus met 2 personen.
We namen het menu. Wat desgevraagd €17.50 pp zou kosten (excl. AH-actie).
Klein vissoepje-gebakken mosseltjes-ijsje. Prima .......... zou je zeggen.
Er stond echter €35 pp op de nota. Dat is natuurlijk buiten proporties.
We dachten aan een vergissing en hebben gereclameerd. Kansloos.
Was AH-actie 2=1. Dit klopt gewoon niet.
Rosalinvermeulen . Fijnproever (8 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij waren wat teleurgesteld door het (blijkbaar) nieuwe concept bij Beloofd. Ik kende Beloofd als een restaurant met verrassende gerechten. De gerechten zijn nog steeds goed, maar minder bijzonder dan voorheen. Vanuit de restaurantactie kun je kiezen uit vlees of vis zonder verdere details. Dat vinden wij prima, want wij houden wel van een verrassing. Maar het is dan wel prettig als je toelichting krijgt als het gerecht uitgeserveerd wordt. Dat gebeurde niet. Ook werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken toen de glazen leeg waren. De gerechten zelf waren goed klaargemaakt en lekker.
Loois . Bourgondiër (4 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hadden om 18:30 uur gereserveerd bij beloofd voor een drie gangen diner van de ah actie. We hadden thuis de kaart bestudeerd om te kijken waar we zin in hadden. Toen we aan tafel zaten werd er gezegd, dat we als vooraf uit vissoep of kippensoep mochten kiezen, als hoofdgerecht mochten we kiezen uit stoofvlees of kabeljauw. En we zouden een nagerecht krijgen. Het geheel zou 35 euro kosten voor twee personen, omdat we aan de ah actie meededen. Ik gaf aan dat ik meer zin in de rundercarpacchio had, dat kon wel maar dan moest ik 5 euro bij betalen. Dat heb ik dus maar gedaan. De vissoep was ook goed, we hadden allebei kabeljauw en die was echt heerlijk. Als nagerecht mochten we kiezen uit 3 bolletjes ijs, van wel acht smaken en dat was ambachtelijk gemaakt goed ijs. Over het eten waren we tevreden en de bediening was vriendelijk, het restaurant was schoon en ook gezellig. We waren nog nooit in schiedam geweest, het is een zeer historische binnenstad met prachtige molens en andere mooie gebouwen, helaas is er veel van vervallen en de binnenstad kampt met zeer hoge leegstand. Dat is echt jammer en onbegrijpelijk voor zo'n pareltje in de periferie van de randstad, waar toch woningnood heerst?
Enige commentaar is eigenlijk dat vooraf beter duidelijk moet zijn, dat bij acties de reguliere kaart niet van toepassing is.
Sylliej . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker gegeten, bediening was goed! Aardige mensen daar! We hadden het Ah verrassingsmenu en dat was goed te doen.
Zalm was alleen in het midden ietsje rauw, verder geen klachten.
Theo F. Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben er heerlijk gegeten en de hoeveelheden warren meer dan genoeg. Toen we daar een jaar of 10 geleden voor het eerst waren, hadden we nog honger, maar nu hadden we nog wat over. De bediening was prima, netjes, gezellig en snel. Het interieur is modern met veel zwart en gaf een warm gevoel. Wij zullen er zeker nog terugkomen en het restaurant aanraden bij familie en vrienden.
Ruudborgdorff . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Met de AHkaart gegaan. Eerst kon er alleen maar verteld worden dat je moest kiezen tussen vlees en vis. Nadat mijn vriendin bleef doorvragen omdat die niet het risico wil lopen dat ze eten voorgezet krijgt dat ze niet lekker vindt kwam de ober vervolgens wel uitgebreider uitleggen en gaf aan dat er desgewenst aanpassingen konden plaatsvinden.
Gelukkig toch gebleven, met volgens mijn vriendin de beste kreeftensoep die ze ooit gegeten heeft. Verder ook uitstekend. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Jan.borst . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was zeer smakelijk en de bediening heel vriendelijk. Wel een beetje jammer dat het zo'n pijpela is, maar daar valt natuurlijk niet veel aan te doen. Verder opmerkelijk dat er een duif naar binnen kwam om naar kruimels te zoeken. Om redenen van hygiëne moet het personeel daar misschien wat alerter op zijn. Maar alles bij elkaar: aanrader!!
Dahlhaus . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
De kwaliteit van het eten was goed, echter de porties kunnen wat mij betreft wat kleiner. Je start met een halfje brood in een mand, dit is echt teveel. Tevens zit er geen pauze tussen de gangen waardoor je binnen 1,5 uur weer buiten staat. Kortom een win win situatie als je de porties kleiner maakt hoef je als restaurant minder weg te gooien en door langere pauzes tussen de gangen te geven kan de klant een extra drankje bestellen. Als we hier nog een keer gaan eten zal ik echt van re voren aangeven dat het allemaal wat langzamer mag.
Ricoenmarianne . Bourgondiër (4 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Voor de prijs van 35 euro voor een menu verwachtten wij toch iets meer! Voorgerecht was OK, soepje. Hoofdgerecht vlees was redelijk, maar het vis hoofdgerecht erg weinig! 1 Spiesje met wat stukjes vis..... En toen kwam het dessert..... paar bolletjes ijs om te delen met 2 personen!
Tip: als je een gerecht om te delen serveert, doe dat dan als je zeker weet dat de mensen aan tafel een 'stel' zijn!!! Voelde toch wat ongemakkelijk om met mijn buurman (toch een hele goede vriend) een dessert te delen!!!!
Kortom voor ons niet voor herhaling vatbaar!
Chamar137 . Bourgondiër (2 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De bediening was vriendelijk. Het voorgerecht de garnalencocktail was heerlijk maar het hoofdgerecht de tournedos met champignonsaus was slecht. Een rare smaak aan het vlees en aan de saus zat helemaal geen smaak. De salade die erbij zat zag er goed uit maar smaakte verschrikkelijk. Dus voor mij geen Beloofd meer.
Jeannette W. 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Het voorgerecht de zalm en garnalen cocktail waren goed. Van het hoofdgerecht was de zalm erg lekker maar de varkenshaas had geen kleur en smaak! En de serveerster vroeg ons of wij de varkenshaas medium of rare wilde ??? Nadat ik haar had uitgelegd dat varkensvlees niet rauw mocht zijn vroeg zij opnieuw hoe wij het vlees wilde! Geen goede reclame voor je bedrijf als het personeel geen verstand van gerechten heeft!
IEsjakie . Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Leuk sfeervol restaurant, zeer vriendelijk personeel en lekker gegeten. Gereserveerd via Shell dinerbon, zeer ruime porties. Klein minpuntje, er wordt brood met smeersel op je tafel gezet zonder te vragen, maar staat wel op de nota.
J.duinkerken2 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Serveerster liet ons 20 minuten wachten nadat we menu kaart ontvingen Vervolgens zagen we dat ze gewoon op d'r fiets stapte en naar huis (?!) ging. Heel apart. Bij afrekenen werd medewerkster "geïrriteerd", we MOESTEN een drie gangen menu want dat was de voorwaarde voor Iens-actie. Stond ook op de bonnetjes zo werd gezegd. Ze kon het echter niet terugvinden op de overhandigde bonnetjes, ook niet op de website .... Ik ga gemiddeld 2 keer per week uit eten, maar deze service kon wel iets beter. Kreeg het gevoel alsof ik werd behandeld als een profiteur vanwege deze actie, maar dat zal aan mij liggen.

Eten was super voor het geld. Niet teveel, dus ook niet met een volgepropt gevoel naar huis. Sfeer is hartstikke gezellig en leuk. Ook een leuk terrasje waar je kan eten of eerst rustig wat kan drinken. Vanwege de kou zijn wij naar binnen gegaan. Al met al zeker de moeite waard om te proberen en terug te komen, alleen de service was het gisteren net niet. Maar dat hoeft absoluut niet representatief te zijn voor de normale gang van zaken.
Esther V. Bourgondiër (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk buiten gegeten.
Alles heel smakelijk, vooral zelf je ijs kiezen in de ijssalon is topper!
Heerlijk
Komen graag terug!