Beloofd

Land Van Belofte 11A 3111 Schiedam Nederland Kaart
31-108209758

Over het restaurant Beloofd

Proef Frankrijk

Een op en top Schiedamse zaak in een modern jasje. De uitdagende kaart biedt de lekkerste gerechten uit de eerlijke Franse keuken. Soms klassiek en soms met een twist; laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Beloofd

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag 10:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:00

6,9

Jouw recensie over het restaurant Beloofd

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Relatief goed gegeten. Voorgerecht was niet echt bijzonder maar wel lekker. Weinig groente bij het hoofdgerecht maar je mag dan ook niet teveel verwachten voor zo'n bedrag.
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
ondanks problemen met de reservering van wege dat ze niet meer mee deden van wege nieuwe eigennaar konden we toch nog gebruik maken om dat ik toch een reserverings nummer had lekker gegeten en we boften we haden ook nog live muziek wat goed was
JA M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het AH-actie menu staat niet op de reguliere menukaart. Dit menu bestond uit een wrap als voorgerecht, 1 varkenshaasspies met friet en een klein beetje salade als hoofdgerecht en crème brulée als nagerecht. Alle gerechten waren lekker, maar 40 is te duur. De wrap had geen stukjes kipfile maar kipfile broodbeleg. De spies bestond uit ui en varkenshaas. De salade leek meer op decoratie. En het stonk naar sigarettenrook. Mensen gingen buiten roken, maar lieten de deur open en bleven in de deuropening roken. De bediening zag dit maar deed niets.
MCT D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met AH restaurantbon hier gegeten, dus het 2e menu gratis. Ons werd mondeling meegedeeld waar we uit konden kiezen. Voorgerecht: 2 soorten wraps. Hoofdgerecht: saté of sliptong. Nagerecht: koffie of thee (hoezo nagerecht???).De wrap bestond uit veel sla en wat verdwaalde taaie kip. De saté bestond uit EEN stokje met een beetje sla en wat vette aardappeltjes. De sliptong was redelijk. Voor dit 'alles' moesten wij €40,00 betalen. Thuisgekomen hebben we gebeld omdat we dachten dat dit een vergissing moest zijn en ze per ongeluk 2 menu's berekend hadden, maar dat was niet het geval. Wij voelen ons zwaar belazerd.
ton238 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hadden gereserveerd via de ah restaurantactie en stonden om vijf voor zes bij het restaurant. De eigenaar was de zaak al aan het sluiten. Hij deed niet meer mee met de actie! Schandalig om dan geen reactie krijgen op je reservering. Geen afmelding via mail of telefonisch. Wat een anticlimax!
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Er is geen reservering doorgekomen, de serveerster wist om 19.30 uur te vertellen dat de keuken al gesloten was. Liet mijn reservering zien, als antwoord kregen we te horen dat dat wel meer verkeerd ging. Ze had geen tijd om alternatieven te zoeken of enigszins ons te woord te staan. Als restaurant die ook aangesloten is bij de keten voor AH diner voor 2 is dit zeer slecht zeker als je met gasten uit het buitenland komt. Kortom geen visitekaartje voor de horeca in Nederland!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ontvangst en bediening was ongeïnteresseerd, ober wist aan het eind van de dag niet was de daggerechten waren. Preisoep was te roming en vet, hoofdgerecht met zalm was goed als je van zout houd (wat ik doe).
Schnitsel, saté en vegetarische bonenschotel waren prima
A.P. V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met een bon van de AH restaurant actie. We kregen ruime porties, de gerechten waren voorzien van verrassende sauzen. Bij de soep werd zeer smakelijk wit en bruin molenbrood geserveerd.
Er werd prlma rekening gehouden met mijn dieet.
Zeer vriendelijke ober. We komen hier graag nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het AH diner was perfect. Keuze mogelijkheid! Bediening was perfect. Konden zelf het tempo bepalen. Serveerster zeer vriendelijk en meegaand. Leuke locatie. Aan te bevelen!
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was lekker, de prijzen kwamen helaas niet overeen met wat op de site stond, dus we waren duurder uit dan verwacht. Dit viel wel tegen.
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We vonden de gerechten niet bijzonder. Met de AH restaurantactie vonden we de prijs voor twee drie gangenmenu's precies goed.
eliza.aud63 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten!

De zeewolf was uitstekend en de creme brulee was ook erg lekker.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ik vond dit een hele fijne ervaring, lekker eten, veel keuze en ruime porties. Het terras is erg gezellig en de bediening was ook prima. Kortom, niets te klagen.
Pekah K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hadden een visrestaurant verwacht maar dat is het dus niet - Beloofd heeft een vis en vleeskaart. De gerechten zijn niet bijzonder en in vergelijking met andere eetcafes met dezelfde soort gerechten zijn de prijzen aan de hoge kant. Wel bijzonder : gebakken champignons en geroerbakte broccoli bij slibtongetjes. Smaakte niet goed bij elkaar. De groente bleek bij alle gerechten te zitten.

De bediening is niet scherp en niet efficient - na het bedienen van een tafel niet kijken of je bij een andere tafel nog een bestelling kunt opnemen - niet uithalen voordat je nieuwe gerechten brengt - bier tappen in het zelfde glas dat je net gehaald hebt zonder te spoelen - dat soort dingen.

We hadden op basis van de recensies op Iens hogere verwachtingen.
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Super super slecht restaurant!!
We moesten 40 euro betalen ...voor een drabbig smakeloos klein kopje soep, een nog kleiner flauw zogenaamd
Stoofpotje en half verlepte aardbeien toe! ABSOLUUT een Desillusie!!!!
En er mocht niets anders uitgezocht worden van de kaart want dit was het menu voor de AH zegels????????
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs! Kwaliteit is duidelijk verbeterd na de overname. In de zomer kom ik zeker terug om op het terras te genieten van een hapje en een drankje!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Omdat we om 20:00 naar het theater moesten hadden we om 18:00 gereserveerd voor 4 personen. In 2 uur tijd is het alleen gelukt om een hoofdgerecht te eten en hadden we maar 1 drankje op. Na het afruimen van de borden werd er niet gevraagd of we de kaart nog wilde zien voor het dessert en of we nog een drankje wilde bestellen.
Bediening was erg slecht. Eten was matig. Bij elk hoofdgerecht werden spruitjes geserveerd. De patat was goed.
Is helaas niet voor herhaling vatbaar.
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Beloofd is dat je uiteindelijk wordt bedrogen , meerdere keren een zakelijke vrijdag borrel hier gedaan leek prima wat duurder als onze vorige stek ( die helaas is gestopt ) maar okay een tientje meer vonden we niet erg . En we dachten leuke tent aardig personeel , dus we gunnen het ze , tot die ene dag .... plots werd een van de 2 borrel plankjes per persoon afgerekend wat onze rekening even met E 22.50 omhoog stuwde wel dat is toch net even iets te duur , er zijn vast in Schiedam wel eerlijke horeca ondernemers te vinden die onze klandizie wel kunnen waarderen, de eventuele bedrijfsklandizie kan deze toko nu dus ook wel vergeten ( wij deden er wel eens een team uitje vanuit ons bedrijf ) .... mij en mijn collega`s bedrieg je namelijk maar 1 keer wij hebben u de kans gegeven uw fout goed te maken echter u greep deze niet maar schoffeerde nog even verder , door te stellen dat wij voorheen altijd te weinig betaald zouden hebben ( dus 3 verschillende personen hebben altijd verkeerd afgerekend ) erg triest deze tent mijd deze toko als uw bloeddruk na de rekening u lief is als de dag is aangebroken dat men de dag omzet even moet aanvullen ( het was verdacht rustig die dag ) .
Joeri L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wij zijn drie keer bij jullie geweest met collega's voor een borrel en borrelhapje.
De eerste drie keer gewoon perfect gegaan, maar de vierde keer zelfde spullen besteld en opeens waren de prijzen anders geworden. Later nog gebeld, maar het bleek allemaal te kloppen.
37 € en 58€ is mij toch een behoorlijk verschil. Wij zullen in het vervolg door deze actie niet meer bij jullie langskomen.