Over het restaurant Belmonte

In dit à la carte restaurant kun je de meest heerlijke gerechten proberen. Je zult verrast zijn door de diverse gerechten die uitsluitend bereid worden met dagverse ingredienten en lokale biologische producten. Geen wonder dat het allemaal zo smaakvol is! Als je niet zoveel tijd hebt of je wilt gewoon ontspannen een drankje gebruiken, dan duik je Brasserie No 96 in, grenzend aan het restaurant. Voor koffie met taart, een snelle lunch of een eenvoudige snack. Ook lekker!

Meer informatie over restaurant Belmonte

Maandag t/m zondag 10.00 - 21.30 uur

dick.vdijk .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
het hoofdgerecht, zeewolf, was erg waterig en de smaak was daarom ook niet erg aangenaam.
Excuses van de bediening en als compensatie een nagerecht amuse ontvangen
Marie-José S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Eten was erg lekker alleen had de portie van het voorgerecht en hoofdgerecht bij mij iets groter mogen zijn.
Het nagerecht was een prima portie en ook ontzettend lekker.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Opvallend goed restaurant in het Fletcher hotel wat prachtig gelegen ligt op de wagenischeberg. Voorgerecht diverse bereidingen van forel, hoofdgerecht was heerijk en zat voldoende groenten bij. De diverse kaazen waren niet bijzonder voor de prijs! Is een kaaswagen en de gasten zelf laten kiezen een idee? Dessert goed maar niet bijzonder. Wijnarrangement was zeer goed en sommelier was een verademing. Rest van de bediening piep jong maar strak in het gelid en zeer gastvrij .
Met wat puntjes op de I wellicht eind 2017 rijp voor een bib gourmand.
Wij blijven dit restaurant in de gaten houden.
lekker eten ..
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We komen graag dit is dan ook ons favorieten restaurant in Wageningen. We werden vriendelijk ontvangen door de Sommelier zelf we begonnen met een heerlijk glas rosé op het terras als aperitiefje. We kozen zoals vaker voor het 5 gangen menu van de chef met wijnarrangement. De sommelier vertelt altijd met veel passie over zijn wijnen alleen tijdens dit bezoek schonk ook zijn assistent sommelier de wijn? de jonge jongen doet het leuk en probeert net zo bevlogen te vertellen als de sommelier. Het eten was buitengewoon goed maar vooral de zwezerik sprong er uit die was fantastisch gebakken. Daarna nog heerlijk koffie gedronken en genoten van het uitzicht.
a-neleman .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij kwamen met de AH kortingsbonnen (2e menu gratis) eten en kregen keuze uit een iets kleinere kaart dan de "reguliere" gasten maar hadden wel zelf keuze. Dat vonden wij erg prettig. Jammer was alleen wel dat aan verschillende tafels met reguliere gasten naast ons de porties van bijv. de vis aanmerkelijk groter waren dan onze porties. Dit gaf toch wel het gevoel dat je niet echt een korting kreeg, maar gewoon minder. Verder mag de hoeveelheid groenten in het algemeen wat groter zijn vonden wij. De bediening was aardig, zij het gehaast. Het restaurant ligt op een prachtige locatie om gezellig met vrienden te zijn.
Cheffie2222 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
heerlijk gegeten op 6-7. Dank aan de keuken en bediening. Een avondje genieten mooie producten heerlijke wijnen. top avond
Nel O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, voor- en hoofdgerecht heel goed opgemaakt, het nagerecht was heel lekker maar vond ik niet creatief uitgeserveerd. Het is een mooi terras met een schitterend uitzicht richting Rijn! De bediening was heel goed, snel en attent.
W.F S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Tweemaal gedineerd in Hotel . Eerste dag als onderdeel van een arrangement. Geen probleem. Vlotte bediening .
Drie gangen diner. Uitstekend.
Tweede dag drie gangen diner AH Diner bon. Ontvangst zeer lauw . Drankbestelling kwam vrij snel door. Vervolgen zelf maar aangegeven dat we ook wilde dineren ! O ja sorry. Voorgerecht redelijk snel. Hoofdgerecht lange wacht tijd. De gevraagde frites kwam doen we het hoofdrecht reeds genuttigd hadden. Sorry voor het lange wachten.
Nagerecht spande de kroon. O.a. een kaasplankje en watermeloen. Hoe moeilijk kan het zijn ! Bij bestelde rode port kwam meteen door.
De nagerechten 25 minuten later ! Ober over de gang van zaken aangesproken. Had een kul verhaal . Druk ( niet waar ) problemen in de keuken etc. Hem het advies gegeven om niet op deze wijze met klanten in discussie te gaan . In principe heeft de klant ( in alle redelijkheid ) altijd gelijk.

Het diner als zodanig was , zoals aangegeven, van een uitstekende kwaliteit . De logistiek zeer slecht.
steeg41 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lange tijd niet zo lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar! De smaken pasten goed en subtiel bij elkaar. De wijn bij het hoofdgerecht was heel goed uitgezocht. De bediening was vriendelijk en toegankelijk! Jan en Ans
ymarnette .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Super lekker eten, fijne en professionele bediening. We aten met de AH actie, maar je merkte geen verschil met klanten zonder AH kaart.. Top!
dijkneer .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten en gezeten jammer dat onze vrienden niet konden en af moesten zeggen. We hadden ze graag mee laten genieten.!
b.wiegeraadkolkman .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Prachtig uitzicht richting Betuwe. We hebben lekker kunnen eten en het was voor ons meer dan voldoende.
We proberen nog een keer te reserveren met mooi weer. Dan kun je op het terras dineren.
Boris V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Prima vertoeven hier het was alleen jamer dat het regende want ze hebben hier een prachtig terras.
Hadden bij de overnachting een drie gangen diner daar bij gekozen voor een wijn arrangement. De sommelier is erg vriendelijk en schenkt lekkeren wijnen vooral de combinatie met het gerechtje met de makreel smaakte goed.
Personeel is erg vriendelijk en heeft kennis van zaken. Volgende dag heerlijk ontbeten en toen was ook alles tip top verzorgdt.
Karel K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Afgelopen zaterdag hier echt top gegeten. Prima sfeer, hartelijke vlotte bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet gekozen voor het leuke menu, maar van de kaart onze diner samengesteld. Daarbij met wijnen die bevlogen worden toegelicht door de sommelier. Daarna nog koffie gedronken in het bar gedeelte als afsluiter.
mgraa .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De kwaliteit van het eten en de entourage waren prima. Bedienend personeel was vriendelijk, maar niet alert. We moesten 3 kwartier wachten op het hoofdgerecht wat we beneden de maat vonden en waar we over geklaagd hebben dat dit echt niet kon. Er was een fout gemaakt in de keuken (ons briefje kwijt), doch dit werd niet naar ons gecommuniceerd. Het gaat ons niet om de fout, maar om de slechte communicatie hierover en daarmee de klantonvriendelijkheid. De chef heeft het goed gemaakt met een "spoon."
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten, alleen jammer dat om 20.00 uur sommige gerechten uit het driegangendiner al uitverkocht waren................................................................
hendricus2 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De locatie is prachtig. De kwaliteit van het eten was in het algemeen redelijk maar niet verrassend; de scholfilet was niet lekker klaargemaakt en werd lauw opgediend. De wijn had niet altijd de goede temperatuur.
De bediening was traag en onachtzaam. Meerdere malen moesten wij het personeel attent maken op een bestelling, het dessert was men vergeten, ook het gevraagde brood kwam niet opdagen maar stond wel op de rekening.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We logeerden in het hotel en wilden eigenlijk ergens anders eten maar lazen op Iens dat het hier goed vertoeven is.

We hadden hogen verwachtingen na al die positieven recensies hier op Iens.
Het is lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben en de bediening en sfeer gewoon perfect waren. De sommelier heeft kennis van zaken en weet ons prachtige verhalen te vertellen over zijn wijn uit Slovenië. Zeer schone open keuken, gerechten mooi in balansmet de wijnen en prachtig uitzicht, en prijs kwaliteit verhouding precies goed. Er wordt rekening gehouden met speciale wensen, niets lijkt te veel. Een restaurant waarin zowel de zwarte als witte brigade heel professioneel werkt. Wij komen graag terug.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hier alleen gegeten, niet geslapen. Personeel weet wel hoe ze de gasten moeten verwennen. Ee hebben ons heerlijk laten verrassen en vanaf het voorgerecht tot en met de koffie, was het een grote verwennerij. Heerlijke wijnen bij de gerechten en super bevlogen personeel. Een echte aanrader voor een super verwenavond
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017