Over het restaurant Belmonte

In dit à la carte restaurant kun je de meest heerlijke gerechten proberen. Je zult verrast zijn door de diverse gerechten die uitsluitend bereid worden met dagverse ingredienten en lokale biologische producten. Geen wonder dat het allemaal zo smaakvol is! Als je niet zoveel tijd hebt of je wilt gewoon ontspannen een drankje gebruiken, dan duik je Brasserie No 96 in, grenzend aan het restaurant. Voor koffie met taart, een snelle lunch of een eenvoudige snack. Ook lekker!

Meer informatie over restaurant Belmonte

Maandag t/m zondag 10.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Belmonte

A3broek .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vlot en vriendelijk personeel die de gerechten in no time op tafel presenteerde wat natuurlijk alleen mogelijk is als de keuken ook snel werkt.
Kortom voor hrhaling vatbaar.
paul L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ook hier weer gegeten met AH menu, mooie presentatiemap voor uitkiezen gerechten (zie ik wel eens anders) Mooie en lekker voorgerechten, zult en makreel, hoofdgerecht was zeewolf met mooie en lekkere garnituur, nagerecht simpel maar heel lekker appelkruimel met ijs en quenelle.
DE moeite waard om er te eten.
A H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was super lekker Alleen het voorgerecht (rauwe) makreel viel tegen. Het restaurant ziet er erg gezellig uit. En het personeel is vriendelijk.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Alles was geweldig.super vriendelijk personeel.Ligging klasse 1.Eten voortreffelijk.Prachtige kamer.Zeer schoon.
Omgeving is zeer bosrijk.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goed restaurant dat prachtig gesitueerd is aan de Rijn. Goed gegeten en genoten van ons bezoek. Prijzen boven gemiddeld.
marja T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Weinig klantvriendelijke bediening, vooral door de houding van 1 persoon. Uitzicht op rivier werd beperkt door gordijnen die niet opengeschoven mochten worden. Eten leek soms te bestaan uit halve porties.
tanja K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vanavond hier gegeten in het restaurant van Fletcher. We hadden geen bijzondere verwachtingen waren hier vorige jaar al eerder geweest en is ons toen niet echt bij gebleven. Dat was deze keer wel anders! Er waren twee echte gastheren die goed op elkaar zijn ingespeeld en al hun gasten in de watten leggen. We namen het 3 gangen menu met wijn arrangement we werden verast met heerlijke gerechten. De wijnen waren prima maar de verhalen daar over werkelijk prachtig. Toen we naar huis gingen werden we zelfs nog vriendelijk uitgezwaaid door de receptie. Voelden hier ons echt gast.
amvandebesselaar .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Een echte aanrader. Gerechten zien er verzorgd uit.
Bediening is jong en enthousiast.
rijndersmurphy .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Bediening zeer attent en vriendelijk. Ik vind echter 5 euro voor gewoon water wat teveel van het goede aan tafel.
Het eten was verrassend en zeer goed van kwaliteit. Komen ook zonder AH zeer zeker vaker terug.
wolters245 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het eren was uitstekend heerlijke gerechten met veel smaak bereid. Goede wijn erbij maakt af. De bediening was zeer correct al wisten niet alle obers alles van wat ze verkopen. Gelukkig wist de chefober alles wel goed te verkopen
bram D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Werden vriendelijk ontvangen en voorgegaan aan tafel. Bediening is vriendelijk en voorziet van advies eten erg lekker en creatieve. Hoogte punt was toch wel dat de Oesters worden opgemaakt aan tafel. Echt een meerwaarde vooral het verhaaltje er bij maakt het echt af.
jdschravesande .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
voorgerecht was niet meer goed . We kregen een heerlijk, kwalitatief zeer goed, alternatief. We zaten bij de keuken en hadden al zo'n vermoeden dat er iets mis aan het gaan was. Zeer goed geregeld dus.
gmbroere .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Personeel is niet voorbereid op de afspraken aangegeven via het reservingssyteem. Sommige personeelsleden weten niet hoe je hoort uit te serveren. Een placemat op tafel zou bij een diner het iets aangekleder maken. Gerechten kunnen met een beperkte aanpassing ook beter tot hun recht komen. Kortom niet slecht maar nog veel te verbeteren
hartmanjoop46 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vlotte bediening aardige mensen mooi uitzicht en prima eten voor het geld dat je kwijt bent. Het aanbieden om er friet bij te nemen tijdens het hoofdgerecht is niet slim. Dat vooraf doen lijkt ons
joris B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Hier gegeten op 26-8-17 werden vriendenlijk ontvangen. We hadden een mooi tafeltje aan het raam met prachtig uitzicht. Eten was voortreffelijk bediening was vriendelijk en opmerkzaam.
joris B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Werden vriendelijk ontvangen door een vriendelijke kelner die ons voorging aan tafel. Op aanraden een 3 gangen menu gegeten met wijn arrangement. Voorgerecht was makreel dat gerecht was echt formidabel zeker in combinatie met de riesling. Hoofdgerecht was ook goed dessert was erg lekker. Complimenten aan de bediening erg oplettend en vriendelijk sommelier heeft kennis van zaken. We komen zeker terug.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Men heeft prima rekening gehouden met dieetwensen en aangepaste lig- en staplaats! en de plek met het uitzicht blijft adembenemend..
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Niet professioneel. Mooie locatie weinig sfeer. Geen flair. Het eten was niet van hoog niveau. Jammer van deze mooie locatie. De bediening is klunzig.
bettine.cornelisse .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Genoten van een lekkere lunch, ligging is erg mooi. Prachtig uitzicht, vriendelijk personeel. We komen zeker nog eens terug.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima maaltijd, genoten van het eten, de omgeving en de vriendelijkheid van de bediening. Zeker redenen om weer terug te komen.