Bellissima

7,2
7,2
Jf82 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Nu 3x gegeten. 1x Keer had mijn man de verkeerde pizza. Heb dus alleen zitten eten en later kwam die van hem.
2e keer was prima. Geen pizza genomen.
3e keer. Had mijn man weer de verkeerde pizza. Dus had ik weer alleen zitten eten. Toen de goede pizza kwam was deze niet gaar. De bodem was nog zacht.
Weer pizza meegenomen. En in de oven gedaan. Smaak was er toch wel af.
Nog een mail naar het restaurant gestuurd. Niks van gehoord.
Wij gaan hier niet meer heen.
Noordercolonie .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Gisteravond (woensdagavond) heb ik samen met mijn vrouw gegeten bij dit restaurant. Wat een blamage. In één woord slecht. Afgezien van de ongeïnteresseerde blik van de kok eigenaar, is de smaak en vooral de kwaliteit van de pizza’s slecht. Gemiddeld zijn de prijzen veel te hoog gezien de kwaliteit.
De aankleding van het restaurant en vooral de vieze verouderde toiletten, doet het niet goed.
Beslist geen aanrader. Nooit weer terug naar dit restaurant.
Emvn .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Wij hebben toch al heel vaak hier gegeten, de afgelopen 4 jaar toch zeker 50 keer met z,n 2'en maar ook met vrienden en elke keer als we binnenkomen kijken de koks/eigenaars nog steeds alsof zij ons voor het eerst zien. Nog nooit een praatje gemaakt of z,n hand opgestoken (het is een open keuken) of iets waardoor je je welkom voelt. Dat vinden wij heel erg jammer want koken kunnen ze prima. Vanavond wilden we een pizza halen maar de afhaal was al gesloten. In het restaurant een pizza besteld. De overigens altijd wel aardige bediening wees ons een tafel om even te wachten, daar werden we door de kok/eigenaar weggestuurd want de tafel was bezet. We zijn naar een andere tafel gegaan en vervolgens bleef de tafel waar we weggestuurd waren leeg. Voor ons is het nu wel een beetje klaar helaas, een restaurant hebben betekent ook gastvrij zijn en je vaste klanten kennen! Dat zit er blijkbaar niet in dus wij gaan op zoek naar een ander adres.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Op een zondagavond met zijn tweeën pizza wezen eten. Mijn vriend houdt van eenvoud en had een pizza Margherita en ik had een pizza Pesitano met verschillende soorten vlees en groenten. Aangezien we beide erg van pizza houden weten we wat lekker is en dat wisten ze hier ook..de lekkerste pizza ooit gegeten!
PieterGenieter .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Lekker gegeten, vrij authentiek Italiaans, verwacht je niet direct in Winscoten. Mooie dunne pizza del casa met ricotta, coppa en salami , bijna zoals je ze in Napoli eet. Verse pasta frutti di mare, mooi al dente met verse zeevruchten. De ambiance kan beter, beetje donker allemaal, bediening vriendelijk maar kan wat alerter. Even discussie over kraanwater versus fles, maar we kregen toch keurig een karaf. Anders ga ik ook direct weg, ben klaar met het verplichte bronwater in restaurants.