Bellissima

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Bellissima

Francien R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Onverantwoord lekker gegeten! De kok kan geweldig koken. De zeer vriendelijke bediening denkt mee en komt met leuke suggesties. Aanrader!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Eerst goede ervaringen gehad, gingen hier altijd ophalen. Maar nu......pizza's vochtig, één smaak, zelfs als je verschillende pizza's had.
En toen......een haar van ongeveer 7 cm in de pizza. Gebeld en als antwoord: kunnen we niets aan doen. Dit is niet zoals je een klacht afhandeld in de horeca. Ik hoef geen vergoeding ofzo maar een excuus is toch minimaal op zijn plaats.
Voor ons is het duidelijk: Bellissima is niet bellissima. Wij gaan wel weer naar de overkant in de Bosstraat. Die weten wel hoe je met gasten omgaat.
Noordercolonie .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Gisteravond (woensdagavond) heb ik samen met mijn vrouw gegeten bij dit restaurant. Wat een blamage. In één woord slecht. Afgezien van de ongeïnteresseerde blik van de kok eigenaar, is de smaak en vooral de kwaliteit van de pizza’s slecht. Gemiddeld zijn de prijzen veel te hoog gezien de kwaliteit.
De aankleding van het restaurant en vooral de vieze verouderde toiletten, doet het niet goed.
Beslist geen aanrader. Nooit weer terug naar dit restaurant.
Emvn .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Wij hebben toch al heel vaak hier gegeten, de afgelopen 4 jaar toch zeker 50 keer met z,n 2'en maar ook met vrienden en elke keer als we binnenkomen kijken de koks/eigenaars nog steeds alsof zij ons voor het eerst zien. Nog nooit een praatje gemaakt of z,n hand opgestoken (het is een open keuken) of iets waardoor je je welkom voelt. Dat vinden wij heel erg jammer want koken kunnen ze prima. Vanavond wilden we een pizza halen maar de afhaal was al gesloten. In het restaurant een pizza besteld. De overigens altijd wel aardige bediening wees ons een tafel om even te wachten, daar werden we door de kok/eigenaar weggestuurd want de tafel was bezet. We zijn naar een andere tafel gegaan en vervolgens bleef de tafel waar we weggestuurd waren leeg. Voor ons is het nu wel een beetje klaar helaas, een restaurant hebben betekent ook gastvrij zijn en je vaste klanten kennen! Dat zit er blijkbaar niet in dus wij gaan op zoek naar een ander adres.
Kelly S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Op een zondagavond met zijn tweeën pizza wezen eten. Mijn vriend houdt van eenvoud en had een pizza Margherita en ik had een pizza Pesitano met verschillende soorten vlees en groenten. Aangezien we beide erg van pizza houden weten we wat lekker is en dat wisten ze hier ook..de lekkerste pizza ooit gegeten!