Over restaurant Bellini

Passie is het sleutelwoord

Liefde voor het vak, verse producten en alles wat Italiaans is. Bij deze traditionele Italiaan in Buitenveldert weten ze wat passie is. Dat is dan ook het kernwoord van dit fijne restaurant volgens eigenaar Nino Triolo. De chef en zijn brigade koken op zo'n hoog niveau dat ze de vergelijking met restaurants in Rome glansrijk doorstaan. En niet alleen ‘s avonds hebben ze het hier dik voor mekaar, ook voor een originele en kwalitatief goede lunch weten velen deze gezellige Italiaan te vinden. Altijd gezellig druk. Zoals het hoort!

Meer informatie over restaurant Bellini

Willy D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Bellini is een hele fijne plek. Wij halen er geregeld de heerlijke aubergine schotel, maar af en toe lekker tafelen is super. Ontzettend aardige mensen en heerlijk eten. Top!
G D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ons ontvangst was erg warm en welkom. Het wijn advies was goed. De gerechten waren echt heerlijk. Het eten kwam op tijd. De tijd tussen de gerechten was prima.
Fernando L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Beste Italiaans keuken in het regio Amsterdam! Heerlijke service en ontvangst, de eigenaar is en echt erg persoon. De voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten zijn alles fantastisch!
Mcvdborden .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een heerlijk klein, echt Italiaans restaurant met aandacht voor de gasten. We genoten van een super AH menu. Antipasta, Risotto en een heerlijke tiramisu, als afsluiter een Illy espresso!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heb hier zondag gegeten met een collega en zijn vrouw. De ontvangst was allervriendelijkst, maar echt bijzonder was het advies (en toelichting) bij het besetellen van de gerechten. De manier waarop gerechten werden aangeprezen maakt gewoon dat je 'alles' wilt bestellen. Briljant! De gerechten deden niet onder bij de gecreeerde verwachtingen. Niet het goedkoopste Italiaanse restaurant dat ik ken, wel de beste.
Jvantriet .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Er was een aparte kaart voor de AH-restaurantactie klanten, met twee of drie keuzes per driegangenmenu. De prijs was € 39,50 , uiteraard zonder de wijn. Het restaurant was vol. We hebben lekker gegeten, ondanks de drukte. De bediening was, zoals je van Italianen verwacht: betrokken bravourderig met humor en tegelijkertijd zakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat een leuk romantisch etentje met zn tweetjes zou moeten worden eindigde in een grote teleurstelling. Toen we aankwamen was het restaurant afgeladen en het enige tafeltje voor twee wat er over was bij de voordeur. Het was druk vanwege de marathon werd ons verteld. Blijkbaar heeft een reservering en een kortingsbon AH geen enkele prioriteit. Jammer want wij komen hier al tien tallen jaren met plezier maar nu wel voor de allerlaatste keer.
Margaritha_ .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zeer aardige bediening die vanaf het moment van binnenkomst ons fantastisch hebben geholpen. Wij waren met een Albert Heijn bon hier gaan eten en dan is er een vast menu en kan je dus niet kiezen van de reguliere kaart.
Kwaliteit van de gerechten is goed en wordt vlot geserveerd. Prijzen liggen in verhouding wel wat hoger met €40 voor het menu en €5.80 voor een glas wijn. Wel een aanrader
Jaapinadirks .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Jammer dat ze zelf een A.H menu hebben samengesteld voor het zegelboekje dat uit 2 keuzen bestond .Wel ' n fles wijn van 30 euro verkopen bij en simpele maaltijd ' je ziet het moet toch uit de lengte of uit de breedte komen.Jammer want ga je er dan nog eens naar toe voor hun eigen kaart.?
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Was niet de eerste keer dat ik bij Bellini heb gegeten. Voorgerecht was veel beter dan de laatste keer. Verder hoofdgerecht en nagerecht waren weer prima. Was prachtig weer dus heerlijk buiten gedineerd. Tapenade was ook weer voortreffelijk van smaak.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
heerlijk gegeten met de ah actie. keuze uit twee voor ,drie hoofd en twee desserts.
Wij namen de antipasti, caprese, vitello en capaccio. En als hoofd het kalfsvlees met een witte wijnsaus, zeer smakelijk geen hoogstandje, maar we zaten in het zonnetje op straat en waanden ons met ogen dicht in Italië. Mede door de charmante heren in de bediening die hun vaste klanten goed kennen en dan ook alles uit de kast trekken. Dat bleek uit de tafel naast ons. Er werd van alles aangedragen en het zag er super uit. Wij dronken de witte wijn van de maand, een frisse wijn goed passend bij de zomerse omstandigheden. Heb begrepen dat het restaurant binnenkort verhuist naar een wat minder shabby pand. Het ziet er niet uit en binnen is niet echt voor mensen met claustrofobie. Wij hebben echt een gezellige avond gehad en omdat de koffie bestelling even mis was gegaan kregen we van de zaak een limoncello bij de koffie. Goed gedaan heren.
Wendy Z.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Top restaurant met leuk personeel. Hier wet je tenminste echt Italiaans. Dit was de 2e keer voor ons dat we hier hebben gegeten en we komen zeker weer terug. Het restaurant schijnt nog verbouwd te worden dus dan wordt het denk ik nog gezelliger.
Omniafausta .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een menu voor AH samengesteld op een geplastificeerd A-viertje met weinig keuze
Eten was redelijk maar niet bijzonder
3 mannen in zwarte pakken runnen dat restaurant denk ik maar kunnen ook van een uitvaartcentrum zijn.
Aankleding van dit restaurant was in orde maar een vrolijke Italiaanse dame in de bediening zou een welkome aanvulling zijn. Ga daar zeker niet meer eten
Norman M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zaterdagavond heel erg druk de bediening had weinig tijd. Met 4 personnen de speciaal menu (4 gangen) gekozen, eten en wijn zeer goed, wij hadden de tijd maar veel tijd ok nodig

Maburij .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het restaurant was wat oubollig qua inrichting maar in november vindt een verhuizing plaats en wordt alles anders. Het eten was Top!
Tvdw86 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Lekker eten en vriendelijk geholpen. De lasagne en pizza met parmaham zijn aanraders. De prijzen zijn ook vriendelijk voor Amsterdamse begrippen.
Gebinabohlen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
leuk restaurant, mooi tafellinnen, blinkende wijnglazen en voortreffelijk eten. De bediening was snel en ook erg vriendelijk. Goed uitleg over de verschillende gerechten.
Er waren veel gasten, volle bak, maar de bediening bleef alert.
Marjanhetterschijt .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Eten was echt goed, alleen heel jammer dat ze een aparte kaart hadden voor de AH-klanten. Dit vond ik niks, als je mensen kennis wil laten maken met je restaurant, dan moet je dit niet doen.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Eten is prima , we zaten lekker buiten , wel in woonwijk dus qua entourage niet te veel buiten verwachten. Vriendelijk personeel, bediening duurde wel heel lang echter kregen we excuses en drankje voor aangeboden.