Bellini's Pizza & Pasta

Palmbosweg 20a 3853 LB Ermelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bellini's Pizza & Pasta

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
7,2
Erg lang
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Rampzalige bediening!
Gisteravond 24/9 hier gegeten en het begon al meteen verkeerd. Pas na het roepen van de bediening (jonge onervaren jongen) werd onze vuile tafel afgeruimd en schoongemaakt. Vervolgens werd onze bestelling op een notitieblok genoteerd. Een kwartier later kwam een jongedame nogmaals onze bestelling opnemen omdat deze niet digitaal in het systeem was opgenomen. Ook wilde ze nogmaals de tafel schoonmaken en weer een nieuwe set bestek brengen.... In reactie op mijn opmerking dat het we anders dus waarschijnlijk lang hadden kunnen wachten kreeg ik de arrogante reactie 'dat valt wel mee'.

Na onze voorgerechten, ruim 45 minuten later, hebben we toch maar eens gevraagd of we onze hoofdgerechten nog kregen. De jonge jongen gaf de schuld aan zijn collega die had afgeruimd en de hoofdgerechten niet had 'uitgevraagd' bij de keuken.

Ondertussen liep het terras buiten leeg en binnen was het wel nog redelijk vol. Maar tegen alle klanten buiten werd herhaald 'excuses, maar het is binnen zo druk!'. Het motto was blijkbaar voorrang voor de klanten die binnen zaten.... Bovendien was het personeel vooral erg druk met elkaar en het zo snel mogelijk opruimen en leeghalen van de menukaarten etc. van de tafels buiten zodat ze dit straks niet meer hoefde te doen.... Maar reageren op een signaal of roepen van klanten ho maar!

Inmiddels zaten we er al bijna 2 uur en onze tafel werd niet afgeruimd. Na veel gebaren en roepen konden we eindelijk onze koffie bestellen. Toen deze na 20 minuten nog niet was geserveerd heb ik dit geannuleerd (onze tafel stond nog steeds vol) en zijn we onvoldaan en geïrriteerd vertrokken. Toen ik bij het afrekenen meldde dat ik de bediening in al die jaren nog nooit zo beroerd had meegemaakt werd er doodleuk gezegd 'ja, u had wel pech vanavond'....

Kortom, een slechte en tot overmaat ook nog arrogante bediening kan je etentje volledig verpesten (ook al smaakte het eten op zich goed).
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wat een leuke zaak! Weggestopt op een onmogelijke plaats (langs de snelweg, achter de Mc Donald) in een onooglijk pand, maar eenmaal binnen (of op het terras aan de haven) merk je daar niets meer van.
Leuk/fris ingericht, vriendelijk personeel, snelle service en prima prijzen voor redelijke kwaliteit. Het is dat we niet in de buurt wonen, anders kwamen we hier zeker vaker.
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Gister avond heerlijk met mijn gezinnetje bij Bellini's wezen eten!
Erg vriendelijke mensen die er werken, Ook erg behulpzaam naar onze kinderen toe.
De pizza's smaakte lekker. Kortom zeker een aanrader!
Wij komen vast en zeker nog eens terug.
Edwin-D .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vanavond even een pizza wezen eten.
Pizza's leken meer op pan pizza dan echte Italiaanse pizza's. Ook ingrediënten zijn niet Italiaans (salami lijkt meer op cervelaat)

De grote frisdrank (a €4.50) is meer een normale hoeveelheid (0.3l) en een 'normaal' biertje wordt geserveerd in een borrelglaasje.

Kortom, wij komen hier niet weer, prijzige tent met matig eten.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Prima restaurant om even snel wat te eten als je onderweg bent. Carpaccio met erg lekkere pesto en penne met biefstuk. Veel knoflook maar erg smakelijk. Ok qua wijn moet je hier niks verwachten. Positieve ervaring en kom hier zeker weer.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Lekker gegeten na een dagje weg. De pizza's hadden een goede bodem en druipte niet van het vet. Om 20 uur werd de muzuek uitgezet voor de dodenherdenking. Heel netjes en goed geholpen. Echt een aanrader
HJ75 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Wat een leuk en ook kindvriendelijk restaurant. Vriendelijk personeel, attent. Lekker eten, carpaccio is een aanrader. Goede pizza's, heerlijk.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Na een dealer conventie van mijn werk in Assen op de terugweg met een collega even snel wat halen. Het restaurant was vrijwel leeg, wat niet zo gek is na de december maand. Vriendelijke bediening die al snel door had dat we niet lang wilden eten. Allebij een pizza besteld. Ik nam een Quatro Formagio. De pizza was uitzonderlijk lekker voor dit type wegrestaurant. Een lekker dunne bodem en heerlijke kaas. Ook mijn collega was heel tevreden. Het decor stelde niet echt veel voor. De bediening was heel vriendelijk. Prima wegrestaurant.
Manouk1979 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Voor de 2e keer hier gegeten. Was weer heerlijk. Lekkere pizza carpaccio en penne met ossenhaaspuntjes. Vriendelijke en goede bediening.
EdwinKeizer76 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Na een gezellig dagje met de familie hier wezen eten. Wat een vriendelijke bediening en wat een lekker eten. De kinderen vonden het hier helemaal geweldig want ze mochten in de keuken helpen met hun pizza!!
Martijn1980 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Bieding goed, doet zijn uiterste best. Het eten was verschrikkelijk slecht (salami pizza met een rand van beton en een bedorven vette smaak, een hele zoute pizza calzone een lasagne due nergens naar smaakt. De aankeding van het restaurant is redelijk.
Emily20 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
op de terugweg van vakantie even een snelle hap gegeten bij Bellini's. Het eten is altijd lekker en de bediening altijd vriendelijk, daarom komen we hier ook zo graag!!
Janniedg .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Heerlijk gegeten gister op het terras (uitzicht op de bootjes). Was erg druk maar werden snel geholpen. Pizza was er snel evenals de heerlijke ossenhaas salade. Echt een aanrader. bediening was vriendelijk en alles was erg netjes en schoon. hier gaan we vaker heen!
Lingen .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Vandaag i.v.m vaderdag met 7 personen gelunched bij Bellini's. Bij aankomst om 13.00 bleek de zaak zogoed als leeg, volkomen sfeerloos dus. Personeel stond buiten te roken. Eerst wat te drinken besteld, daarna een voorgerecht en een hoofdgerecht. Bij het voorgerecht ook brood met kruidenboter. De kruiden boter was waarschijnlijk in de magnetron gezet want het was meer kruidensoep. Verder bestond het voorgerecht uit tomatensoep, die nauwelijks
warm te noemen was. Waarschijnlijk tegelijkertijd met de kruidenboter in de
magnetron gestaan. Na het voorgerecht minstens 30 tot 45 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht, terwijl er verder niemand in de zaak zat. Pizza's met zwart verbrande bodem. Een uitsmijter met bruin brood besteld maar met wit brood geleverd. Kortom ons vaderdag etentje was geen succes en we zijn
niet van plan ooit nog naar Bellini's te gaan.
Manouk1979 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Heerlijk gegeten na een lang pinksterweekend. We zagen de grote gele M, maar heren toch voor bellinis gekozen. Daar hebben we geen spijt van gehad. Lekkere pizza's. Vriendelijk en spontaan personeel.
Janophof .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Tweede Pinksterdag 25 mei op de terugweg van een heerlijk weekend zouden we met 11 personen eten bij Bellini's langs de A 28 in Ermelo.
We hadden er zin in,maar dat pakte verkeerd uit.
Daar aan gekomen leek het redelijk druk,maar niet vol.
Vriendelijk werden we ontvangen door een jonge dame die ons begeleidde naar onze tafel.
Vervolgens hoorde we uit de keuken een jonge kok haar onprofessioneel afsnauwen en of ze even door wilde geven dat de pizza's op waren.
Wel bood ze goed bedoeld alternatieven zoals pasta's ,vlees en visgerechten en salades.
We kwamen toch voor de pizza's
De jonge dame voelde zich erg ongemakkelijk wat we begrepen.
Een Italiaans restaurant die vroeg op de avond de pizza's op heeft !!!!!
Toch besloten om te vertrekken.
Wat een teleurstelling.
Volgende keer maar gelijk verder rijden

Wilm6 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Normaal ben ik niet echt te spreken over wegrestaurants, maar Bellini's is hierop een grote uitzondering. Een gezellige sfeer en prima eten. De geitenkaassalade vooraf was verrukkelijk en van mijn tafelgenoten begreep ik dat de hoofdgerechtversie daar niet voor onderdeed. Ik bestelde als hoofdgerecht een spaghetti bolognese en een soes toe. Die laatste was met recht een soes (en geen soesje). Vrij groot voor een nagerecht, maar wel erg lekker. Het personeel was jong maar bedreven. Een fijne tent om onderweg een kwalitatief hapje te eten in een prettige omgeving.
Nibor D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Voor een wegrestaurant erg goed. Leuke kaart maar eenvoudig. Prijs/kwaliteit is in verhouding. Bediening was wat onhandig. Chocoladetaart leek ingekocht... Was niets bijzonders. Leuk net zaakje.
Jerry R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Na de mudmasters obstacle run te hebben doorlopen afgelopen zondag hadden we gezonde honger! We werden enthousiast ontvangen door het attente personeel en een lekker mandje brood volgde. De pizza carpaccio is echt een aanrader en het herfst menu wat mijn tafelgenoten hadden zagen er top uit! Dus als je die grote m van de mac donalds langs de a28 ziet, ga een deurtje verder kijken en dan zie je bellinis!!
Suusreede .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Van de week heerlijk gegeten net ons gezin. We hadden bloemen bij ons en de blonde dame kwam vragen of ze de bloemen even op water kon zetten. Super service. Het eten was er snel en het was erg goed. De pizza was erg lekker en er worden verse producten gebruikt. Onze zoon had een pizza salami. Die is helemaal op gegaan. Ik had een pasta scampi die was zo lekker dat ik nog een extra portie voor thuis bestelde. De zaak was netjes en zeer goed ingericht. Wij komen snel weer. De bloemen hebben de avond ook overleeft door het attente optreden van de mevrouw. Super. Ik kan me daarom ook niet vinden in de onderstaande recensie. Top tent voor weinig geld een mooi vers product.