Bellini Restaurant Pizzeria

Weeldeweg 4 4328 NC Burgh-Haamstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bellini Restaurant Pizzeria

Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Heel leuk dat er in deze donkere maanden een restaurant open was. We werden hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Mijn man een pizza fruti di mare; zeer rijkelijk belegd met diverse vis en zeevruchten. En ik een heerlijke schnitzel met, op verzoek, apart erbij de peperroom saus en daarbij verse brocolli met een kaassaus en heerlijke patat frites. Ook de muziek was heerlijk divers. Zeker een reden om terug te komen wanneer we in de buurt zijn.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Onverwacht met een grote groep naar binnen. Soepel opgepakt! Heerlijk gegeten, prima bediening. Leuk met Italiaanse voorouders, duidelijk te merken in de gerechten!
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
We waren met een groep van 14 mensen. Ontzettend lekker gegeten. Alles vers, risotto werd met veel aandacht vers gemaakt. Enige nadeel was dat het vrij lang duurde voordat het eten kwam. Erg vriendelijke bediening.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Pizza's waren lekker, maar dat mag je voor zo'n prijs ook wel verwachten. Iets aan de prijzige kant dus, maar kwaliteit en service was dik in orde! Decor oogt wel wat cafetaria-achtig, zou een metamorfose niet misstaan. Geen handige locatie voor een restaurant, beetje afgelegen in een ongezellige straat.