Bellevue

Zaterdag vanaf 18:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Toprestaurant op een geweldige locatie. Wij hebben hier 3 dagen gelogeerd in de appartementen van Restaurant Bellevue en 2 keer in het restaurant gegeten. 1 keer het 3- gangenmenu en 1 keer het 6- gangenmenu. Beide keren heerlijk gegeten. Alles is zeer creatief opgemaakt en zeer smakelijk. Dit restaurant is een ster waardig. De combinatie van eten en slapen kunnen wij iedereen aanbevelen. Het uitzicht vanuit het restaurant en de appartementen is adembenemend.
Tgaatgoed .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
2 avonden ontzettend lekker gegeten, 1x viergangen- en 1x vijfgangen. Elke gang was een plaatje. Hier is een creatieve kok aan het werk die bijzonder lekker kookt.
Patmg .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We hebben een menu genomen op dit geweldig mooie terras met een uniek uitzicht op het landschap van Limburg. Op aanrader van een vriend toch een keer gaan eten. Het menu viel mij direct tegen, vis verwerkt in een vleesmenu (en dit had ik niet gelezen, was het antwoord van het personeel) Maar zelfs voor een visliefhebber was dit gerecht niet ok. Het hoofd gerecht was bijna prima, maar het dessert veel te zoet. De rekening was prijzig En voor dat waat geleverd werd aan een veel te hoge kant. Het uitzicht kon deze avond niet opfleuren. Mij zien ze niet meer terug.
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Zelfs voor ons Limburgers is dit een prachige locatie, een uitzicht om al je bezoekers van te laten genieten. Daarbij werden we vriendelijke ontvangen, we kozen het menu Bellevue. Dit bestond uit 4 gangen, vooraf kregen we verschillende amuses. Alles was met zorg klaar gemaakt en mooi opgediend.
Kortom op deze doordeweekse avond werden we verwend.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gedurende het Paasweekeinde twee dagen gelogeerd in Bellevue met een culinair arrangement.
Mooie schone appartementen met een schitterend uitzicht op het Limburgs heuvelland. De kers op de taart was het culinair genieten gedurende de twee avonden dat wij daar gegeten hebben.
Een top 4 gangen menu op de eerste avond en een fenomenaal 5 gangen menu op de tweede avond. Schitterende gerechten met als topper de het lamsvlees met de asperges. Er staan toppers in de keuken onder leiding van Richard maar de "zwarte brigade" onder leiding van Silvia maakte het tot een onvergetelijk weekend.
Arkenb .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
In verband met een tweedaags bezoek aan Limburg hadden wij dit restaurant uitgekozen uit ' Lekker'. Dat het geen verkeerde keuze was was ons bij de amuses al duidelijk. Zelden hebben wij zulke uitmuntende amuses gegeten. Vooral het glaasje met zwarte sesam, garam massala en rettichschuim is al de moeite waard om naar dit restaurant te gaan.
We hebben het Bib Gourmand menu genomen en werkelijk voortreffelijk gegeten.
De chef-eigenaar van het restaurant verdient een dikke pluim.
Alles was heerlijk en met aandacht gemaakt en de bediening was prima.
En, op zijn Limburgs, geen kleine porties.
Al met al een restaurant waar wij zeker naar terug gaan en als u in de buurt bent zeker de moeite waard!
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
De verwachtingen waren hooggespannen en werden helemaal waargemaakt!
Het vijfgangen menu was echt subliem, heerlijk Frans en een goed bijpassend wijnarrangement. Er werd op een onderhoudende manier veel over de wijnen verteld, zonder dat dit ging vervelen. Ik heb dit wel eens anders meegemaakt.
Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
HarryBoesten .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Weer heerlijk vlees- en visloos gegeten in verreweg het beste vegetarische restaurant in Zuid Limburg. De ontvangst was zoals altijd vriendelijk en adequaat. Uit de keuken kwamen in 4 gangen vegetarische heerlijkheden die met veel zorg en fantasie waren bereid. Spannende combinaties, zeer veel verschillende groenten op het bord. Een kok die zo kan werken met groenten heeft een absoluut topniveau!
Allemaal goed geportioneerd, lekkere wijnen erbij en bij de kaas een heerlijk glas speciaalbier. De verschillende gangen kwamen in een mooi tempo door. De serveerster was allervriendelijkst, maar kon niet altijd goed toelichten wat er op het bord kwam. Het is iedere keer weer topkwaliteit en er is de wijde omtrek geen enkel vergelijk met deze vegetarische kwaliteit.
John .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Inmiddels twee keer met vrienden gegeten in dit "nog net niet Michelin ster" restaurant (ze hebben wel een Bib Gourmand). Wij vonden hetgeen geserveerd werd inderdaad typisch Frans: (te?) veel vlees, bijzonder bereid en gepresenteerd, in aparte combinaties met groenten en andere ingrediënten. Helaas nemen ze het begrip "vergeten groenten" hier wel erg letterlijk, want beide keren kwam het aandeel groen & gezond niet verder dan een halve spruit, een spriet sperzieboon en wat geraspte rode kool. Wat ons bij het tweede (en daarmee waarschijnlijk laatste) bezoek erg stoorde, was de ronduit slechte planning van de keuken: we kwamen om 18:30 binnen en konden pas om 21:45 van ons hoofdgerecht genieten, inmiddels zó uitgehongerd na drie uur wachten en slechts enkele kleine voor- en tussengerechthapjes, dat we bijna aan de planten waren begonnen. Op onze opmerkingen daarover aan het personeel werd met absoluut onbegrip gereageerd en hoewel we genoeg te bespreken en dus alle tijd hadden, vonden we dit toch wel erg lang duren allemaal. Ook werd er voor één persoon een verkeerd (niet besteld) tussengerecht gebracht, waardoor de hele gang weer terug moest naar de keuken en het lange wachten opnieuw begon. Er kon geen enkel excuus laat staan een extra drankje op kosten van het huis van af; wel werd er tijdens de pauzes elk kwartier gevraagd of ons glas bronwater nog eens bijgevuld kon worden, uiteraard op eigen kosten. Samengevat: het eten was goed en best apart, maar naar onze smaak wel wat weinig en vooral ontbraken haast volledig de groenten. De inrichting en de sfeer zijn erg gezellig (en 's zomers kun je van een werkelijk schitterend uitzicht genieten, omdat het restaurant op een heuveltop ligt met uitzicht tot ver in Duitsland), maar de bediening en de logistiek laten wat ons betreft het nodige te wensen over.
Petergorssel .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Wij zijn hier een jaar geleden met een heel goed gevoel weggegaan en daarom nu teruggekeerd ook al logeerden wij nu 30 km verder. En weer was het Bib Gourmant menu naar verwachting. Precies goed uitgebalanceerde porties, goed kaargemaakt met veel aandacht voor opmaak. Je gaat bij Belle Vue vandaan met het gevoel hier kom ik nog terug.
Hele prettige bediening ( op het terras met prachtig uitzicht tot 20.45 en dat in april!) Het weer zat mee maar de bediening en het eten verwarmde ons het meest.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Voorbeeldig restaurant. Hartelijke ontvangst, charmante ter zakekundige dames die in een prettig tempo bedienen en attent aanwezig zijn. Rustig en verzorgd decor.
Creatieve geïnspireerde keuken, de gast wordt verwend met "al wat lekker is". Portionering uitstekend en zeker niet weinig. Fijne eigentijdse presentatie. Alles de prijs ten volle waard. Het restaurant verdient veel meer aandacht dan het - in elk geval toe wij er waren - ogenschijnlijk krijgt.
Rene A.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Heerlijk gegeten. service was toppie. Mogen veel restaurants zich een voorbeeld aan nemen.
Eten was van superkwaliteit.
Decor was goed en dat geld ook voor de verlichting
Uitzicht is ook mooi
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Een zomerse middag op het terras van Bellevue is een belevenis. Door het sublieme uitzicht vanaf een heuveltop lijkt de rest van de wereld Madurodam. Ook op de borden is het een beetje Madurodam door de porties. Maar klein is in dit geval fijn. Een ronduit hippe keuken, iets wat je in deze landelijke omgeving niet verwacht, met verrassingen als (bij het amuserondje) schuim van augurk. Erg lekker, maar nog overtroffen door de schuim van schaaldieren bij het kreeftengerechtje. Tot de prettige surprises behoorde zeker ook de crème brûlée met de beroemde en beruchte stinkkaas Époisses. Goede wijnen (ook een paar uit de streek). Deze zaak is in meerdere opzichten top.
Joed E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Heerlijke gerechten, goeie wijnen, en keurige bediening. Met een fantastisch uitzicht dat in de zomer nog mooier zal zijn. De porties waren niet groot, maar door de 4 gangen en de amuses toch een voldaan gevoel. Trio van kalfslende/tong/zwezerik was verrukkelijk. Als dessert gelukkig kaas, maar dan toch weer zoetigheid bij de koffie. Dat hoeft van mij niet.
SirYvo .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Gisteren 20-9 gegeten bij Bellevue in Simpelveld. Bleek een uitstekende keuze te zijn. De ontvangst was allervriendelijkst en er was voldoende plek in het restaurant. De inrichting is niet geheel mijn smaak maar er is een gezellige sfeer en dat is wat telt. Het uitzicht van Bellevue is fenomenaal. Vanaf je tafel kijk je uit over het prachtige heuvelland. En dan waar het omdraait, het eten... Na 2 heerlijke amuses kwam het kloostervarken als gang een. Gang twee bestond uit risotto met een coquille. Main course bestond uit een tournedos met een assorti aan groenten. Tot slot kregen we een assorti aan nagerechtjes met een niet-alledaagse smaak. Ik kan er kort over zijn, het eten was voortreffelijk zowel qua smaak als presentatie. De tournedos was in alle eerlijkheid een van de besten die ik tot op heden heb gegeten. De prijs -kwaliteit verhouding bij dit restaurant is uitstekend, wij hadden bovendien nog het voordeel van een uitloper van de restaurantweek waardoor deze culinaire experience simpelweg top was te noemen. Een echte aanrader dus!!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Wij hebben hier samen gegeten op zaterdagavond 7 september jl.
We kozen voor het 3 gangen Bib Gourmand menu. Vooraf kregen wij twee heerlijke amuses.
Wij hebben enorm genoten van het heerlijke eten,het is een waar genot.
Ook de gastvrijheid van Sylvia en Chantal was zeer goed te noemen.
Mochten wij ooit weer een weekend in Zuid-Limburg verblijven gaan wij zeker dit restaurant weer bezoeken.
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Ik kende dit restaurant nog van vroeger: als kind wel eens hier geweest om door de verrekijker op het panoramaterras te kijken. Toen we aan familie (die in de buurt woont) vertelden dat we bij Bellevue gingen eten, was de reactie nogal verbaasd... Is dat niet een beetje ouderwets? Nou, bepaald niet. Wat vroeger kennelijk een wat ouderwets koffie-en vlaai-terras met kleine kaart was, is nu een mooi restaurant met een goede keuken en nog steeds een prachtig uitzicht over het dorp en de omgeving. De verrekijker staat er nog steeds, maar verder is de zaak van binnen en buiten mooi opgefrist. Spontane maar correcte service, erg vriendelijk ook. Mooi opgemaakte gerechten die uitstekend smaakten. Ons zien ze zeker nog eens terug.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Wat een prettige verrassing, dit restaurant. Via de IENS-site reviews de keuze gemaakt voor dit restaurant tijdens onze korte vakantie in ZL. Ontvangst door gastvrouw Sylvia was al warm, de inrichting bleek ook zeer verzorgd. Je zou kunnen zeggen: een gezellige mooie huiskamer, in twee delen opgesplitst. Helaas konden we door het mindere weer niet van het vast grandioze uitzicht genieten op het buitenterras maar wel vanaf onze tafel bij de grote ramen. Die tafel was fraai gedekt, maar belangrijker waren de smakelijke en mooi ogende gerechten van het Restaurantweek 3 gangen diner. Gerechten konden op verzoek nog aangepast worden. De huiswijnen waren van goede kwaliteit. De gevraagde koffie bleek wel een 'aangeklede' koffie te zijn met dus een hoger prijskaartje. Vriendelijke en kundige bediening. We hebben er een top avond gehad met z'n vieren. Waar krijg je na het aangeven van de jassen nog een hand bij het verlaten van een restaurant? Dit maakte het allemaal ook nog eens wat persoonlijker. Bellevue hoort vanaf nu op ons top restaurant lijstje!
Robzwanenburg .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Fantastisch gegeten. De 2 dames in ons gezelschap werd een mooi 3 g veganistisch menu voorgeschoteld; dit was enkele dagen vooraf doorgegeven en was geen probleem. Absolute klasse. De heren een 3g vis-menu. De gastvrouw is zeer vriendelijk. Vooraf genoten van ons aperitief op het terras met het fantastische uitzicht. Het is een echte aanrader om hier te gaan dineren ! En ook de mogelijkheid om te overnachten.
Hautbages .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
De toekenning van een Bib gourmand gaf aanleiding dit restaurant te bezoeken. We kozen voor het menu Bib gourmand. De gerechten zijn zeer bewerkelijk en verfijnd van smaak echter de verscheidenheid aan smaken per gerecht is te veel van het goede en het hoofdbestanddeel moet soms buigen voor de bijproducten. Dit overkwam ons zowel bij het gerecht van tonijn ( helaas slechts twee dobbelsteentjes groot) als bij het gerecht van zwezerik. Het smaakt afzonderlijk meer dan prima maar vormt geen goed huwelijk in combinatie met het hoofdbestanddeel. Het Bib gourmand menu kan nog aardig in de papieren lopen door de supplementen welke geteld worden. Kortom prima kwaliteit maar een betere dosering is op zijn plaats.
De bediening doet het keurig en het interieur is fris en sober.