Bellevue

Meer informatie over restaurant Bellevue

• Af te huren , Terras
Janmorrees .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Waarom zat er niemand? De keuken is in orde; zeer smakelijk overigens. De bediening; attent, maar er kan geen lach vanaf. Is dat de reden waarom het zo leeg was? Ik kan mij het haast niet voorstellen. Wij hebben een uitstekende avond gehad, alleen de sfeer mistte.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het eten is prima verzorgd, de bediening is voorkomend en de prijs-kwaliteit verhouding dik in orde. Het decor is het oude dorp van Blaricum en daarin is eigenlijk de laatste 70 jaar niet echt veel veranderd.
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Heerlijke keuken en vriendelijke bediening maken dit restaurant makkelijk toegankelijk voor goed geprijsde lekkere hap eten. Wij hadden een goed gebakken biefstuk met pittige jus en heerlijke geplukte kip uit een pannetje. Prijs kwaliteit is hier namelijk meer dan op orde!
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Uitstekend gegeten,vooraf een salade met serano ham.
Hoofdgerecht een iberico steak met mosterd jus.
En toe een goede espresso!
Prima bediening .
Voor een makkelijke maaltijd boven gemiddeld goed.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Allemaal niet om naar huis te schrijven. Het kan het niveau van een middelmatig eetcafe maar niet overschrijden ondanks alle pogingen van de eigenaar die met Gooische windowdressing de kwaliteit maskeert.
Nanke .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wij hebben vanavond bij Bellevue gegeten. Mijn man had entrecote die zuur smaakte. Dus terug geven aan de chef kok. Ik zelf had een stukje tonijn die was goed te eten. De jongeman die ons serveerde probeerde het redelijk oké op te lossen. Jammer dat de chef kok niet even naar ons toe kwam. Ik kom zelf ook uit de horeca maar ik zou er voor zorgen dat als er zoiets gebeurd de gast er aan niets meer ontbreekt. Dessert en koffie nog 20 min op moeten wachten. Dan volgt de rekening helaas stond daar de entrecote nog op vermeld. Misschien was het wel redelijk geweest om de koffie van het huis te geven.
GJ D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
We kwamen voor een 'snelle hap', dus geen uitgebreide diner avond. De sate was perfect. Lekker mals vlees zoals het hoort. Bediening was ook dik in orde. Kan dit restaurant dan ook prima aanbevelen. Gewoon goed!
JCKrabbendam .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
We hebben hier met 7 personen gegeten en ongeveer alles van de kaart besteld ( voor-, hoofd- en nagerecht).
Ondanks de grote variëteit kwam alles perfect en tegelijkertijd door. De bediening was vriendelijk en attent. Het decor is knus en warm, maar vooral stijlvol. Qua prijs kan je hier geweldig eten voor een zeer aantrekkelijk bedrag.
Een aanrader en wij gaan zeker hier nog vaker eten!
Karea .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Afgelopen weekend hier gegeten met een gezelschap van 14 personen in de K10 kamer. Een gezellig ingerichte kamer die uitermate geschikt is voor een dergelijk gezelschap. Intiem, weg van de drukte van het restaurant, eigen bar en eigen bediening. Vooraf iedereen ontvangen met een kopje koffie en een drankje. Op het menu Champignons in bierbeslag, Tomatensoep, Zalmtrio en Carpaccio vooraf, als hoofdgerecht Biefstuk van Iers rund, Wildtrio, Sliptong en Sate. Als nagerecht een profiterole taart, ijs met een toren van soesjes. De tafel was royaal gedekt met Frites, Salade, Boerenkool, Gebakken aardappelen en Champignons. Alle aanwezigen hebben uitstekend gegeten en waren enthousiast over de kwaliteit. Kortom een uitstekende gelegenheid om met een kleiner gezelschap in een besloten sfeer te dineren.
RobertPrummel .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Typisch ouderwets restaurant voor onderweg... Netjes maar het decor is wel wat sleets. Voor de lunch kan ik de heerlijke garnalenkroketten van harte aanbevelen. Ook de salade daarbij was vers en knapperig. De menukaart sprak over jazzavonden en avonden met bijzondere gerechten, maar daarover kan ik u niets berichten. Het restaurant is vrij duur maar parkeren is gemakkelijk en gratis. Iets verderop in het dorp is dat niet het geval.
Bolle289 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Al diverse keren bij dit restaurant gegeten. Het is gewoon prima.!
Echter onlangs heeft het bedienend personeel een 'metamorfose' ondergaan mbt. Gedeeltelijke bedrijfskleding.
De uitstraling van deze nieuwe schorten zijn allerminst hip, trendy en mooi te noemen.
Een stap achteruit mbt. hedendaagse representativiteit van het aardige bedienend personeel.

Bolle289 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Heerlijk geluncht bij dit restaurant.
De lunchkaart is net vernieuwd. Grote keuze aan diverse broodjes (olijf,
Spelt, oerbrood biologisch).
Deze '2 haps' broodjes zijn zeer smaakvol te noemen. Door het formaat is er ook een leuk 'palet' van meerdere broodjes te bestellen.
Tevens is er ook ruimte voor persoonlijke samenstelling van het beleg.
Een serieuze aanrader!!
Sjonmeester .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Heerlijk zeetong gegeten, lekker vers en laat makkelijk los van de graat, alles behalve droog. Vlotte service en vriendelijke bediening. Kom hier zeker terug!
Louk R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
We komen hier met grote regelmaat en altijd met veel genoegen.
De keuken is goed en de bediening fantastisch.
Niet de meest bijzondere gerechten, maar altijd goed.
Edouard V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Prima restaurant. Ik ben er al een aantal keer geweest en allemaal de keren was het eten gewoon oké. De service was gastvrij, maar een tikkeltje ongeïnteresseerd. Wel kwamen de gerechten vlot na elkaar en waren er geen fouten op te merken. Redelijk basic, maar prima eten.