Belle Fleur

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Airconditioning
LianneRalph .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Een restaurant vlakbij huis, járen geleden al eens geweest waarbij mijn ervaring destijds eigenlijk hetzelfde was als afgelopen donderdag.. Gezellige, klassieke inrichting (welke bijna neigt naar oubollig, een kleine opfrisser qua inrichting zou niet misstaan) met personeel in de bediening dat haar vak verstaat! Over het eten kan ik kort zijn: dat is prima! Niet echt razend spannend maar gewoon goed, zowel qua cuisson, portionering als smaak, helemaal niets op aan te merken. Wijnen zijn o.k., ik dronk een sauvignon blanc (uit Frankrijk, meen ik me te herinneren): niets op aan te merken maar ook niet spectaculair. Toch zal ik dit restaurant niet vaker bezoeken. Gebaseerd op beide ervaringen (met zeker tien jaar tussenpauze) waren die nagenoeg hetzelfde waren: eten prima, bediening 'technisch' goed, maar er mist iets.. Persoonlijkheid? Enthousiasme? Het voelt allemaal net een beetje te plichtsgetrouw en er mist wat 'warmte'. Wellicht wordt dit ook veroorzaakt door een eigenaar (?)/manager (?) die de hele avond achter de bar 'de wacht' lijkt te houden (een ander nut van zijn aanwezigheid hebben wij niet kunnen ontdekken). Wij werden er een beetje melig en kriebelig van, het komt de sfeer in ieder geval niet ten goede, terwijl de vrouwelijke bediening wel haar best deed. Wellicht voelden deze dames zich constant op de vingers gekeken waardoor de spontaniteit en gastvrijheid werd ingeperkt, zo leek het. De vrouwelijke kok heeft daar blijkbaar minder last van: ze kookt gewoon goed! Tip: kies voor een menu, dan is de prijs/kwaliteit-verhouding zeker acceptabel!
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Decor blijft iets van je eigen voorkeur, alles staat vrij dicht op elkaar.
De mooie bar zou een prima punt voor aperitief zijn, maar dan moet er wel een vlot persoon achter staan.
Prima gegeten met zeer veel smaak in de diverse gerechten.
Eendenlever en de zwezerik zijn aanraders. Hier kookt men top.
Gem .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Lekker gegeten, alleen het menu te beperkt als je niet van vis-en schaaldieren houdt en principieel geen lam, kalf, wild, eend en gans eet.
Bediening was vriendelijk en correct.
Wijn was goed.

Hans S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Dit restaurant blijft voor ons een absolute topper. Wij rijden graag van Hengelo (O) naar Eibergen om ons door Gerrit en Marita de Lange te laten verwennen op culinair gebied. Het Kempinsky voorgerecht is een absolute aanrader. De halve kreeft, de zeetong eveneens. De sfeer en de zeer correcte bediening spreken ons aan.
Hansenschede .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
We waren hier met ons vijfen. Hartelijke ontvangst en sfeervolle inrichting. Alerte bediening. Wij hebben genoten van een verrassingsmenu. Was veel zorg besteed aan de gerechten. Voor ons een gezellige en smakelijke avond. Voor herhaling vatbaar.
EtenIsGezellig .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Om met het positieve te beginnen: het eten was heerlijk! We hadden gekozen voor een 3-gangen verrassingsmenu en dit was meer dan prima verzorgd. Alle gangen waren mooi opgemaakt en smaakten erg goed.

De bediening was echter een heel stuk minder, bijna geheel te wijten aan een onvriendelijke man in de bediening. Deze man stond bijna de hele avond met een chagrijnige uitdrukking achter de bar het restaurant rond te kijken, terwijl meerdere gasten al een hele tijd zonder drankje zaten. Ook bij het betalen van de rekening kon er geen lachje vanaf en werd ik nauwelijks aangekeken en gedag gezegd. Wij kregen een zeer ongemakkelijk gevoel door deze man.

De vrouw in de bediening was de enige die haar vak goed verstond: vroeg of het eten gesmaakt had, maakte een praatje, lachte vriendelijk en vertelde bij de gangen die zij serveerde wat het was.

De inrichting van het restaurant zag er netjes uit, maar was wel een beetje oubollig en krapjes.

Voor het eten zouden we nog wel een keer terug willen, maar helaas was de sfeer zo ongemakkelijk dat we dit niet zullen doen zolang de onsympathieke man op deze manier in de bediening werkt.
HHP .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Deelgenomen aan mosselavond. Zwaar teleurgesteld. Duur en erg simpel. Restaurant is aan een up-date toe qua interieur.
Bediening was niet goed op de hoogte van hetgeen werd geserveerd. Rekening aan het eind was foutief werd wel gecorrigeerd.