Over het restaurant Bellazise

Italiaanse hoogstandjes

De pure Italiaanse keuken staat centraal. De chef gebruikt de meest verse ingrediënten, oeroude recepten en veel liefde. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. De bediening ontvangt je met open armen en schenkt graag nog een heerlijk glas Italiaanse wijn voor je in!

Meer informatie over restaurant Bellazise

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

annawashere .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wat een geweldig restaurant!!
We hebben hier heerlijk geluncht, met open armen ontvangen. Heel vriendelijke bediening, eten stond snel op tafel. Het eten is niet te zout, wat een verademing na al die bremzoute happen uit de klassieke keukens. De smaak komt hier gewoon van de eerlijke producten en niet van het toegevoegde zout. Verder is het hier brandschoon, ook in de wc's. Een aanrader!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De 'Taste of Italy' is een echte aanrader! Zorg wel dat je voldoende ruimte hebt want een menu met secondi piatti is zeker de moeite waard maar alles samen veel. De selectie van steeds 3 gerechten (voor alle gangen 3 kleine porties) leverde steeds weer verrassend smaak combinaties op, zeer zeker proberen!
De service was ook goed en heel aardige bediening :-)
Schartface .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
goed gegeten op een woensdagavond. Ontvangst is zeer hartelijk en zet meteen de toon voor de rest van de avond. Vooraf hebben we vitello tonnato gegeten, een beetje flauw. Als hoofdgerecht aten we een heerlijke dorade, niets meer aan doen, prima klaargemaakt.
Het is geen heel gezellig restaurant al weet ik dat mijn smaak a-typisch is want dit soort strakke interieurs zonder warme kleuren wordt vaak mooi gevonden. Groot nadeel was echter de temperatuur. De afzuigkap in de open keuken zoog alle warmte weg die hard nodig was om het restaurant te verwarmen. Dit restaurant is niet echt geschikt voor dagen dat de temperatuur niet boven de nul graden komt.
Robbert M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Leuke, smaakvolle en mooi opgemaakte gerechten. Zeer vriendelijk en attent personeel en prettig zitten. Zeker de moeite waard om eens binnen te lopen om in een gezellige sfeer lekker te eten. Bij twijfel? Gewoon doen!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuk opgemaakte borden. Gezellige sfeer en een lekker achtergrond muziekje.
Service was goed, jassen werden opgehangen en gehaald.
Zeker de moeite waard.
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vrij strak ingericht, vriendelijke ontvangst en bediening.
Het hoofdgerecht vonden wij alle drie niet echt bijzonder ( penne vegatarisch, spaghetti met vis en spaghetti bolognese). Het nagerecht was echt super lekker!
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Aller hartelijkst ontvangen in een prima omgeving met een nog betere keuken. Proeverij is een aanrader, waar voor je geld. Bediening voorkomend en vriendelijk!
densb1983 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke ambiance. Bediening heeft duidelijk plezier in het werk en weet dit over te brengen, zonder teveel op de voorgrond te treden.

In het restaurant ondanks de drukte geen (over)last gehad van andere gasten of de open keuken. Akoestiek is erg goed.

Aanrader!
Maggie R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Lekker gegeten, mooi ruim ingericht restaurant, goede bediening. Er was iets fout gegaan in de factuur, maar dat werd op een voortreffelijke manier opgepakt en afgehandeld. Wij komen hier graag nog eens terug.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mooi ingericht modern restaurant. Vriendelijke bediening. Concept proeverij enigszins ingewikkeld (alleen 3 gangen kan?).
Eten goed van kwaliteit. Vooraf st Jacobsschelpen met asperge en watermeloen. Leuk, maar weinig samenhang. Pastagerecht (ravioli met gamberetti): goed van smaak, maar weinig gamberetti te ontdekken (gemalen?). Raar gecombineerd met zoete aardappel, pastinaakpuree/erwtenpuree (beiden koud!).
Let op: teveel berekend, maar wel hersteld.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een leuk restaurant met een interessante kaart. Wij werden geprikkeld door een proeverij van verschillende gerechten die ook op de menukaart staan. Helaas bleek dat de gerechtjes niet helemaal het zelfde zijn zoals op de menukaart, en dat is erg jammer. Zo wordt de gegrilde zeebaars met knolselderij puree met ui, bimi en schuim van piccalilly geserveerd zonder puree, ui en schuim van piccalilly waardoor de combinatie van smaken helaas niet wordt ervaren, en ook niet uitnodigend werkt om de volgende keer het volledige gerecht te bestellen. Als tip wil ik Bellazise dus meegeven om in de proeverij een volledig kleine kopie van het gerecht te serveren. Voor de rest was het prima in orde, bediening ronduit vriendelijk, uitstekende wijnen en heerlijke koffie. We komen zeker terug, maar niet voor de proeverij.
adcindy .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Mensen waren zeer gastvrij met de nodige humor. Door de open keuken was alles mooi te volgen, wat opviel was dat de koks ondanks de drukte rust uitstraalde. Een echte aanrader ! Wij komen hier zeker terug!
Ad & Cindy Gladdines
martijn405 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Geweldige gastheer en -dame. Vriendelijk, duidelijk kennis van zaken. Eten was heerlijk. Vis, schaaldieren en pasta's voortreffelijk. Vlees vonden wij iets minder. Mogelijkheid om van alles wat te proberen erg leuk.
Arthur E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk genoten van de uitstekende service! Het eten was goed op smaak en dat voor die prijs!!! Uitzonderlijke gastheer, waarschijnlijk de eigenaar. Complimenten en kom zeker terug.
Jasmijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Het was heerlijk. Lekker in de zon genoten van het heerlijke taste of Italy menu. Ze hielden ook netjes rekening met mijn zwangerschap. Een aanrader.
BiancaBianca .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Geniet van veel verschillende gerechten en bestel Taste of Italy!
Het personeel is erg vriendelijk, als je iets vraagt nemen zij alle tijd voor je. Er is een dame die heel veel van wijnen weet, super aardig!
Het plein waar ze aanzitten mag nog wat gezelliger. De nep bloemetjes op de tafels kunnen ze vervangen door echte of zet iets anders op de tafels.
tinekewoudt .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Super gezellig, hartelijk, gastvrij en absoluut hart voor de zaak. Eten was heerlijk. Alleen moesten we erg lang wachten op elke gang. (Om 19 uur gereserveerd en om 20.30 uur kwam pas het voorgerecht. Zo ging het met de volgende handen ook.) Anders hadden ze zonder twijfel een hogere score gehad.
We zouden het anderen wel aanraden en ook best nog eens terug willen komen. Maar dan zouden we er iets van zeggen. ;-)

Willemijn D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het eten was heerlijk! Voorgerecht: rouleau van kip. Daar had wat meer smaak aan mogen zitten. Hoofdgerecht: Botermals stuk sukade, met heerlijke jus. Nagerecht: brownie, heerlijk maar wel erg veel. De bediening was heel erg vriendelijk. Moesten wel lang wachten op de gerechten, maar als het eten dan zo lekker is ben je dat weer snel vergeten.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
3-gangen menu besteld. Alle gangen waren stuk voor stuk grandioos. Het hoofdgerecht, zacht gegaarde black angus sucade was helemaal super. Ook de geadviseerde rode wijn was top.
Prima restaurant, zeker een aanrader !
susan P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Een restaurant met vriendelijk personeel, gezellige inrichting, net opgemaakte borden met verrassende heerlijke gerechten.
Echt een aanrader!