Over restaurant Bellazise

Italiaanse hoogstandjes

De pure Italiaanse keuken staat centraal. De chef gebruikt de meest verse ingrediënten, oeroude recepten en veel liefde. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. De bediening ontvangt je met open armen en schenkt graag nog een heerlijk glas Italiaanse wijn voor je in!

Meer informatie over restaurant Bellazise

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuk opgemaakte borden. Gezellige sfeer en een lekker achtergrond muziekje.
Service was goed, jassen werden opgehangen en gehaald.
Zeker de moeite waard.
Hanna V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vrij strak ingericht, vriendelijke ontvangst en bediening.
Het hoofdgerecht vonden wij alle drie niet echt bijzonder ( penne vegatarisch, spaghetti met vis en spaghetti bolognese). Het nagerecht was echt super lekker!
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Aller hartelijkst ontvangen in een prima omgeving met een nog betere keuken. Proeverij is een aanrader, waar voor je geld. Bediening voorkomend en vriendelijk!
Densb1983 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke ambiance. Bediening heeft duidelijk plezier in het werk en weet dit over te brengen, zonder teveel op de voorgrond te treden.

In het restaurant ondanks de drukte geen (over)last gehad van andere gasten of de open keuken. Akoestiek is erg goed.

Aanrader!
Maggie R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Lekker gegeten, mooi ruim ingericht restaurant, goede bediening. Er was iets fout gegaan in de factuur, maar dat werd op een voortreffelijke manier opgepakt en afgehandeld. Wij komen hier graag nog eens terug.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mooi ingericht modern restaurant. Vriendelijke bediening. Concept proeverij enigszins ingewikkeld (alleen 3 gangen kan?).
Eten goed van kwaliteit. Vooraf st Jacobsschelpen met asperge en watermeloen. Leuk, maar weinig samenhang. Pastagerecht (ravioli met gamberetti): goed van smaak, maar weinig gamberetti te ontdekken (gemalen?). Raar gecombineerd met zoete aardappel, pastinaakpuree/erwtenpuree (beiden koud!).
Let op: teveel berekend, maar wel hersteld.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een leuk restaurant met een interessante kaart. Wij werden geprikkeld door een proeverij van verschillende gerechten die ook op de menukaart staan. Helaas bleek dat de gerechtjes niet helemaal het zelfde zijn zoals op de menukaart, en dat is erg jammer. Zo wordt de gegrilde zeebaars met knolselderij puree met ui, bimi en schuim van piccalilly geserveerd zonder puree, ui en schuim van piccalilly waardoor de combinatie van smaken helaas niet wordt ervaren, en ook niet uitnodigend werkt om de volgende keer het volledige gerecht te bestellen. Als tip wil ik Bellazise dus meegeven om in de proeverij een volledig kleine kopie van het gerecht te serveren. Voor de rest was het prima in orde, bediening ronduit vriendelijk, uitstekende wijnen en heerlijke koffie. We komen zeker terug, maar niet voor de proeverij.
Adcindy .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Mensen waren zeer gastvrij met de nodige humor. Door de open keuken was alles mooi te volgen, wat opviel was dat de koks ondanks de drukte rust uitstraalde. Een echte aanrader ! Wij komen hier zeker terug!
Ad & Cindy Gladdines
Martijn405 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Geweldige gastheer en -dame. Vriendelijk, duidelijk kennis van zaken. Eten was heerlijk. Vis, schaaldieren en pasta's voortreffelijk. Vlees vonden wij iets minder. Mogelijkheid om van alles wat te proberen erg leuk.
Arthur E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk genoten van de uitstekende service! Het eten was goed op smaak en dat voor die prijs!!! Uitzonderlijke gastheer, waarschijnlijk de eigenaar. Complimenten en kom zeker terug.
Jasmijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Het was heerlijk. Lekker in de zon genoten van het heerlijke taste of Italy menu. Ze hielden ook netjes rekening met mijn zwangerschap. Een aanrader.
BiancaBianca .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Geniet van veel verschillende gerechten en bestel Taste of Italy!
Het personeel is erg vriendelijk, als je iets vraagt nemen zij alle tijd voor je. Er is een dame die heel veel van wijnen weet, super aardig!
Het plein waar ze aanzitten mag nog wat gezelliger. De nep bloemetjes op de tafels kunnen ze vervangen door echte of zet iets anders op de tafels.
Tinekewoudt .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Super gezellig, hartelijk, gastvrij en absoluut hart voor de zaak. Eten was heerlijk. Alleen moesten we erg lang wachten op elke gang. (Om 19 uur gereserveerd en om 20.30 uur kwam pas het voorgerecht. Zo ging het met de volgende handen ook.) Anders hadden ze zonder twijfel een hogere score gehad.
We zouden het anderen wel aanraden en ook best nog eens terug willen komen. Maar dan zouden we er iets van zeggen. ;-)

Willemijn D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het eten was heerlijk! Voorgerecht: rouleau van kip. Daar had wat meer smaak aan mogen zitten. Hoofdgerecht: Botermals stuk sukade, met heerlijke jus. Nagerecht: brownie, heerlijk maar wel erg veel. De bediening was heel erg vriendelijk. Moesten wel lang wachten op de gerechten, maar als het eten dan zo lekker is ben je dat weer snel vergeten.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
3-gangen menu besteld. Alle gangen waren stuk voor stuk grandioos. Het hoofdgerecht, zacht gegaarde black angus sucade was helemaal super. Ook de geadviseerde rode wijn was top.
Prima restaurant, zeker een aanrader !
Susan P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Een restaurant met vriendelijk personeel, gezellige inrichting, net opgemaakte borden met verrassende heerlijke gerechten.
Echt een aanrader!
Ivo123 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Leuke ambiance, lekker eten en prima service. Desserts waren voor ons wat aan de grote kant. Maar ach, daar kwamen we wel overheen.
Hboeters .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Dit was onze 2e keer dat we hier waren en wederom was alles perfect. De ontvangst, de wijnen, het eten, de bediening en de sfeer.
Hier staat een geweldig team achter, goede koks en zeer gastvrij bedienend personeel.
Ons gezelschap bestond uit 4 personen. We hebben diverse 3 gangen menu's besteld en nergens was ook maar iets op aan te merken. Kortom Veenendaal mag blij zijn met dit restaurant. Wij gaan zeker binnenkort weer langs
JeannetP .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Grote complimenten aan de kok van Bellazise, het eten was van uitzonderlijk goede kwaliteit. Met als hoogtepunt het hoofdgerecht 'Manza', wat was dat lekker. Ook de bediening was goed, vriendelijk en professioneel. Enig minpuntje: dit geweldige restaurant zou een mooiere locatie verdienen dan de wat saaie nieuwbouwwijk waar het nu gevestigd is.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Welkom, tafel gewezen. Zeer persoonlijk. Ook tijdens het etentje voldoende aandacht.
Heerlijk eten. Zeker aan te bevelen aan vrienden en familie en niet in het minst aan ons zelf voor herhaling.