Bellair

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Debora1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heerlijk tapas gegeten en lekkere wijn. Goede uitleg van het eten en qua tempo ging het ook goed. Restaurant is ook gezellig ingedeeld en sfeervol. Wij komen hier vaker, omdat hier alles goed is. Fijn restaurant om terug te komen! Prijs verhouding is ook goed.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Afgelopen donderdag met een groep van 16 mensen wezen eten.
De reservering was niet geheel vlekkeloos verlopen maar dit werd keurig opgelost.
Na een tijdje op het gezellige terras te hebben gezeten zijn we naar binnen gegaan om te eten, het interieur heeft de uitstraling van een bruin café waar je van moet houden.

Wat het eten betreft kan ik voornamelijk voor mezelf spreken, de geluiden die ik van mijn tafelgenoten opving waren over het algemeen redelijk positief.

Als voorgerecht had ik gekozen voor het visbanket. Dit is een combinatie van gerookte zalm, hollandse garnalen, paling en tonijnmayonaise. Dit was smakelijk toebereid maar jammer dat het te koud was, dit komt de smaak niet ten goede.

Als hoofdgerecht een gegrilde Ossenhaas (medium) in rode wijnsaus met frietjes, gebakken aardappeltjes en salade. Een mooi stuk vlees maar helaas had de kok het op een te hoge temperatuur bereid. Niet alleen zat het stuk vlees onder de zwarte schroeivlekken maar als je een goede neus had kon je ruiken dat het was aangebrand en proeven kon je dit zeker.
De frietjes en gebakken aardappeltjes waren slap maar de salade was erg lekker.

Het voorgerecht begeleid door een heerlijke witte Bourgonder en het hoofdgerecht met een lekkere zware rode wijn waarvan mijn de naam helaas ontschoten is, als afsluiting koffie.
Rest nog te vertellen dat de bediening zeer vriendelijk en hulpvaardig was, hier viel zeker niets op aan te merken.

Al met al gezellig, goede bediening en lekkere wijnen maar het eten is er een uit een dozijn wat jammer is want volgens mij met een beetje meer aandacht kan dat stukken beter.
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Lekker eten, goede ambiance en vlotte, vriendelijke bediening. Avond eindigde vervelend omdat mijn jas uit de garderobe werd gestolen. Ik liet mijn naam en nummer achter maar moest er zelf achteraan bellen (met de vraag of jas toch werd gevonden aan het einde vd avond). Verder ook geen tegemoetkoming gekregen wat mij wel wat tegenviel. Ik heb er een vervelende nasmaak aan overgehouden.
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Om haar 90e verjaardag te vieren wilde de jarige naar een tapasrestaurant in Uden.
Er moest echter wel een invalidetoilet aanwezig zijn en zodoende kwamen we uit bij Bistro Bellair.
Hier kun je (per tafel) kiezen voor a la carte gerechten of tapas.
Ons gezelschap van 15 pers. heeft kunnen genieten van de tapaskaart. Formule: per ronde mag men p.p. 2 gerechtjes kiezen. Per tafel noteer je dit op een lijstje en deze stop je in een glas. Deze lijstjes worden snel opgehaald en de tapas - ondanks de drukte - vlot geserveerd.
Ook fijn is dat er geen tijdslimiet is, maar dat je uitgebreid kunt (na)tafelen voor een bedrag van € 26,95. De ontvangst en bediening was - ondanks dat het restaurant vol zat - erg vriendelijk en men was ook attent naar de jarige toe.
De gerechtjes zien er goed uit, worden leuk gepresenteerd en smaken heerlijk.
Voor mij behoren de Gamba's gesauteerd in groene curry en Stoofpotje draadjesvlees in truffeljus tot de toppers. Tip: hou sowieso wat ruimte over voor de nagerechtjes!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Kreeg dit restaurant als tip van een collegaatje en het was een goede tip. Op dinsdagavond daar gegeten. Dacht dat een reservering niet nodig zou zijn, toch was het aardig vol, terwijl andere restaurants er ongezellig en leeg uitzagen. Gelukkig konden we nog wel een tafeltje krijgen. Ontvangst was vriendelijk, jassen werden aangenomen en we mochten zelf kiezen waar we gingen zitten. Voor de verandering heb ik eens een biefstuk genomen en die was heerlijk. Mijn vriend had chateaubriand en het was éé van de lekkerste die hij ooit gegeten had. Bediening was snel. Groot compliment voor het feit dat er onthouden werd wie wat besteld had, dat zie je niet veel meer. Het is jammer dat het een eindje rijden van onze woonplaat is, anders zouden we hier zeker vaker komen.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Tapas gegeten bellair is goed bevallen. Gerechten zijn over het algemeen lekker en met aandacht gemaakt. Alleen omdat Veel al vooraf gemaakt is zijn aanpassingen moeilijk te maken. Service is goed, echter tijd van serveren, zeker in het begin, duurt ter lang. Na 2 uur tafelen pas 2 gerechten gekregen. Dit gaat ten koste van de eetlust. Leuke zaak, maar wel heel rumoerig.
Tuffers .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Bellair is m'n favoriete tapasrestaurant. Heerlijke gerechten, aardige bediening en leuke ambiance. Fijn is dat je alle gerechten door elkaar kunt bestellen. Het milkshake'je is namelijk een aanrader (toetje)! Alles is lekker vers en de gangen worden snel opgediend. Voor ons een stukje rijden, maar het is het altijd waard!
LMJ .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Super lekker gegeten. Waren al vaker bij Bellair geweest en bekent met het tapa's en rondje concept, allen leuke en goed verzorgde verrassingen. Voor grote groepen meer aan te raden om het 'rondje' te doen , dan hoef je niet op te schrijven/ te onthouden wat je had. Verder weer heerlijk gegeten (chateaubriand en de zalmbonbon vooraf en toe een verrukkelijke ' ujese bol'. Prijs kwaliteit verhouding super, kunt voor weinig geld goed eten (soepje 4,95 en plate gerechten 11,95) dus ook jeugd te zien, leuk zo' n gevarieerd publiek. Vandaar ook totaal geen moeite met het bedrag voor de flinke fles Spa blauw naast de wijn, men moet de omzet ergens vandaan halen.. Als topper, het personeel, al is het nog zo druk, ze doen hun best om het je naar je zin te maken en hebben een leuke persoonlijke benadering! Uitmuntende service waar velen nog een puntje aan kunnen zuigen. Kortom altijd tevreden bij Bellair in de uitnodigende gezellige huiskamersfeer.
Hansbink .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Vorige week zondag met 4 personen gegeten bij Bellair. Binnenkomst:goede ontvangst. Wel erg rumoerig en weinig ruimte tussen de tafels. Of we iets wilde drinken? We bestelden een fles huisstijl en een karaf water. De huisstijl kon, maar een karaf water niet, alleen flessen. 3/4 liter € 4.50.
We bestelden een rondje Bell air, 5 gangen van alles wat. Presentatie van alle gangen prima, op draaiplateau's ziet er prima uit. De smaken wat vlak vooral van de hoofdgerechtjes. Kan iets spannender. Dessert prima. Bediening soms goed soms wat rommelig. Nog een fles wijn besteld, geen water meer. Na afloop bij het afrekenen gevraagd waarom er geen karaf water besteld kon worden we hadden toch 2 flessen wijn besteld. Bediening vond dat eigenlijk ook wel. Dat ik het op internet wilde zetten vond men niet zo leuk. Ik heb tot tweemaal toe Bellair een persoonlijke mail gestuurd met mijn bevindingen, maar tot op heden geen enkele reactie, dus dan toch maar zo.
Bellair .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Wat een verrassing zomaar ergens reserveren en dan zo goed terecht komen.
De keuken was geweldig.
Prijs kwaliteit prima.
We waren met elf personen en hebben werkelijk van alles van de kaart genomen.
Mijn zalmbonbon was verrukkelijk eveneeens de scampie's de ganzeleverfilet, sparib's,tournado ja echt alles perfect.
Gezellige bediening toppie.
We komen zeker terug.