Bella Vita

Dagelijks 09.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Bella Vita

Greetje B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij gingen met zijn drieën eten
De kruidenboter was niet te smeren. Vroegen of het even verwarmd kon worden. Met een niet vriendelijk gezicht werd het gedaan
Toilet had geen zeep
Tagliatelle totaal geen smaak aan
Meneer verteld. Wist niet zo goed wat ermee te doen. Konden iets anders nemen durfden dat niet meer.
Mevrouw deed haar lange haar schudden in de keuken voordat ze het vast maakte.
Moesten gewoon alles betalen. Rot gevoel. 2 gasten mee uit Engeland
Gast betaalde.
Griete, Ina en Deanne
Agnet B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Ik had alleen een kleine pizza besteld en me man een grote en ik kreeg een grote, maar verder was het prima in orde.
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vriendelijke bediening.
Frans1952 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Bella Vita maar dit is toch echt het enige italiaanse aan dit restaurant.
Zelden zo'n matige pizza gegeten.
Taaie bodem met een paar plakken ham, kaas en andere ingrediënten.
Misschien hebben we het slecht getroffen maar de goede recensies kan ik niet volgen.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Sinds jaren hier weer gegeten. Viel deze keer niet tegen, was eerlijk gezegd erg smakelijk. We zijn zelfs terug gekomen. Ook tweede keer was prima. Smakelijke pizza. Je moet alleen niet aan een tafel in de buurt van de kassa zitten. Is echt heel erg storend.
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Via WF Deals twee vouchers gekocht voor Bella Vita voor de lunch. Schitterende locatie midden in hartje Enkhuizen. Lekker eten, erg van genoten en de bediening weet ook precies wat ze moeten doen. Voor herhaling vatbaar, ook dankzij WF Deals!
Poezengek .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Had hier s'morgens een cappuchino gedronken en dat was prima.
Het terras zag er gezellig uit en altijd goed bezet.
Dus s'middags rond 17 uur een klein formaat pizza besteld: 4 formaggio.
Mooi dat je tussen klein en groot kan kiezen.
Ik vond dat de pizza wel snel klaar was, sommige stukjes mozzarella nog niet volledig gesmolten. maar verder was de smaak niet slecht, e randen van de pizza waren erg droog. De bediening was aardig.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Een zogenaamd Italiaans restaurant waar niets Italiaans aan is te ontdekken. Niet qua eten (saaie pastaschotels en dikke pizza's, bremzoute 'parma'ham, smakeloze olijven, etc.), noch bediening (jonge, onervaren Hollandse meisjes) noch decor (non-descripte cafetaria-inrichting).
Niet voor herhaling vatbaar.
Masjoepel .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Enkele dagen terug met een groep zitten eten. Vooraf diverse voorgerechten gedeeld. Carpaccio, vitello tomaat, tomaat caprese enz. Mooi gepresenteerd en goed van smaak. Daarna pizza's en 1 van de groep had biefstuk. De pizza's waren smaakvol en goed belegd. Ik begreep dat de biefstuk redelijk was maar niet meer dan dat. Vriendelijke bediening en zonder problemen kwamen er kannen water op tafel waar niets voor op de rekening stond. Zie je weleens anders.
SanneDegeling .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vooraf hadden we een broodje besteld met kruidenboter. Per 5 personen kregen we één broodje ter grootte van een kaiserbroodje, niet veel dus! De pizza's waren lekker, alleen de pizza Bella Vita met parmaham is eentonig qua smaak. Als er meer kaas toegevoegd zou worden aan de pizza, zal het beter zijn. We hadden bovendien 1 pesto pasta besteld, groot bord vol. Ook een beetje eentonig, maar goed te eten. De service was prima! Niks op aan te merken :)
gast1959 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
de lunch is voortreffelijk! We hebben via een bon van WF Deals hier genoten van de twee gangen lunch. Het personeel is ook erg vriendelijk.
Math H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Binnen gegeten op een rustige zaterdagavond in de herfst.
Met z'n drieën een menu genomen. Dat bestond uit een selectie van voor-, hoofd- en nagerechten die dit restaurant te bieden heeft (we waren te lui om te kiezen uit de ruime kaart). Redelijk geprijsd: Euro 26,50 en dat vonden wij wel een terechte prijs voor het gebodene. Redelijke kwaliteit (met verse ingredienten) van de antipasti, pizza's en pasta's en toetjes.
Duurste flesje wijn erbij (Euro 29,50) dat prima naar binnen ging.
Aardige bediening van 2 jongedames die moeiteloos wisten te vertellen wat er allemaal op onze borden aanwezig was.
Inrichting is gewoontjes, je ziet niets terug van de fraaie buitenkant.
Enkhuizen is voor ons niet dichtbij, maar er zou geen andere reden zijn niet terug te gaan.
marinus2 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
goede lasagna gegeten! goede prijs/kwaliteit verhouding. aanrader als je niet al te duur wilt eten. buiten zit je wel direct aan de straat met autoverkeer!