Bella Vista

6,2
5,6
Aleid V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Eerder deze week hebben we wegens omstandigheden pizza's opgehaald en deze bevielen zo goed dat we vanavond in het restaurant hebben gegeten. Het interieur is als een echt oud Italiaans restaurant maar de gastheer is ontzettend vriendelijk en het eten was fantastisch. We hebben een heerlijk ontspannen avond gehad met z'n 2en en ook erg leuk gesproken met de chef, eigenaar en gastheer. Als we weer op Texel zijn komen we zeker terug! Bedankt voor het heerlijke eten, we hebben genoten! Harde werkers, geweldige inzet en zeer gastvrij.
Hilbert Z.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
In mijn 31 jaar op aarde nog nooit zulke slechte pizza's gegeten. Diepvriespizza uit eigen oven is zonder grap lekkerder. Ik ben niet veeleisend, maar dit kan gewoon niet waar zijn. Niet gaan eten!!!
Josephina T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We waren hier zondag 8 mei 2016 en kregen rauwe artisjokken, paprika en champignons. Mosselen met zand, weinig tot geen gorgonzola een pizzabodem van karton. Heel jammer. We zatern er met z'n 7en maar niemand vond t echt smaakvol. Ik zou de kok eruit gooien of de tent sluiten!
Tj M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wat zonde van ons geld. We gingen hier eten omdat onze 6-jarige neef pizza wilde eten. Hadden we dit maar nooit gedaan. Pizza's gortdroog en erg zout. Normaal worden ze tot de laatste punt opgegeten, nu ging bijna de helft terug. Pasta met zalm in roomsaus: het gerecht stond al een hele tijd klaar onder een warmtehouder zagen we, was loeiheet en smakeloos (met zalm uit blikje, het leek wel op het eten van onze poes). En de dagverse schol uit de Noordzee was gortdroog. We kregen er gewoon de slappe lach van, maar dit was eens en nooit weer. Wat een aanfluiting!
Bobomeg .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wat een VRESELIJK DRAMA dit restaurant!

Ik bestelde een lasagne, mijn man een filetto paddestoelen en de kinderen een pizza margarita. Deze laatste bestond uit teveel kaas, was daarom te vet en dus niet smakelijk! Hij ging voor de helft terug.
In mijn lasagne vond ik 2 velletjes pasta terug. Voor het overige bestond de vulling uit veel blikgroenten.Daar word je echt niet blij van.

De biefstuk van mijn echtgenoot was goed bruikbaar als een schoenzool en werd daarom terug naar de keuken gestuurd. De tweede versie was niet veel beter. Hij was volledig doorbakken terwijl toch heel duidelijk was aangegeven dat het medium moest zijn. Hij was zo taai dat je een kettingzaag nodig had om te snijden en ging daarom wéér terug.

Het dessert sloegen we om veiligheidsredenen maar over.

De eigenaar compenseerde ons niet door zaken niet in rekening te brengen maar gaf ons een fles wijn mee voor thuis . Die nodigt niet uit om te openen... want wij vrezen dat de kwaliteit daarvan gelijk zal zijn als de kwaliteit van het voedsel !

Wij komen hier nooit meer terug !
Smartie-uit-eten .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
We hebben nog nooit zulke onsmakelijke pizza's gegeten. Op onze laatste vakantiedag met de kinderen hier een pizza gegeten. Normaal gaan de pizza's er in als koek. Dit keer niet. Het viel ons al op dat de menukaart dure pasta gerechten bevalt zoals scampi's met pasta voor bijna 30 euro. Ook de pizza's waren aan de dure kant. In het oubollige restaurant (zonder goede afzuiginstallatie waardoor kleren en jassen de dag erna nog nagenieten) liep 1 "Italiaan" rond die ik alleen maar tafels zag schoonmaken. Verder een jongen en iemand die zich voordeed als eigenaar. Voordat wij ons eten kregen ging het voor ons zittende stel weg zonder de al bestelde drankjes op te drinken(na betaling). De pizza's 4 kazen, mascarpone, mozzarella met tomaat en calzone waren zeer dik belegd met kaas. Waardoor veel te machtig. De calzone was niet gaar genoeg. De jongen vroeg "u was uitgegeten". We gaven toen aan dat er veel beleg op de pizza's zat. Hij gaf aan dat er een nieuwe kok was die nog wat moest wennen aan de porties... Zie andere recensies.....
De eigenaar was tijdens het eten druk in gesprek met een andere tafel. Zodoende weten wij ook "alles" van dit eethuis....Achter in de zaak lagen op een tafel facturen van de Sligro en andere bedrijven een soort van administratie/kantoor. Zag er rommelig uit. Kortom nog nooit zo'n slechte pizza gegeten. Hoe is het mogelijk dat je een pizza zo kan verprutsen. Op Texel is vast wel wat beters te vinden. Had ik de recensies hier maar eerder gelezen!
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Simpelweg walgelijk.

Slecht afgebakken pizza! Bodem rauw en zacht, kaas in belachelijk dikke plakken die niet gesmolten waren...
Eigenaar Italiaan, maar in de keuken een Nederlander die het niets interesseert.

Zeer, zeer triest. Afraden! Ook voor afhalen.
Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Via de wereldkeuken actie van de Xenos met de Italiaanse bon gegeten bij Bella Vista.

In het restaurant hangt een gezellige Italiaanse sfeer dat wordt versterkt door het plafond die vol hangt met allemaal flessen en takken met bladeren.

Ondanks dat wij kwamen eten via de actie mochten wij alles van de kaart kiezen. Super! Vooraf een broodmandje met verse kruidenboter. Dit waren gewone Nederlandse afbak broodjes ... (als dit Italiaans brood was geweest had het net even wat extra's gegeven) De zelfgemaakte kruidenboter was lekker gekruid en romig van smaak.

Als hoofdgerecht hebben wij beide gekozen voor een pizza. De hawaiana en de mozarella.
Beide pizza's waren mooi groot en rijkbelegd... ondanks dat op de pizza mozarella veel tomaat lag was de pizza niet te slof en mooi knapperig. Erg lekker.
Het was vrij veel dus daarom hebben we de pizza's niet helemaal opgegeten.

Achteraf ons etentje afgesloten met de stanza caramello ... deze was lekker en werd heel snel geserveerd.

Ondanks dat het in de loop van de avond best druk was serveerde Joop alles in zijn eentje. Wij hadden niet het idee dat het serveren hierdoor langer duurde. Een gezellige en vrolijke man die voor de kinderen in het restaurant zelfs leuke ballon dieren maakt.

Mochten wij in de buurt zijn en zin hebben in Italiaans eten komen wij zeker nog eens langs.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijke pizza's! De pizza's zijn rijkelijk belegd en zeker hun geld waard! Wanneer wij weer op Texel zijn komen we zeker terug.
Familieleibbrand .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Heerlijk goed belegde pizza's en alle 57 soorten zijn ook in bambino (kinder) formaat te verkrijgen! De antipasta schotel was ook superrijk gevuld. Met de mandflesjes aan het plafond een echt Italiaans sfeertje...de uitbater vermaakt met ballonkunst....gewoon een goed adres!
LauraA-Z .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij Bella Vista. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden weinig tijd maar we werden snel voorzien van de bestelde pizza's. Deze waren heel rijk belegd met verse ingrediënten, zo goed belegd had ik nog niet eerder meegemaakt. Ze waren echt heerlijk.
Een echte aanrader!
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Wat een aanfluiting! Pizza's matig maar eetbaar. Scampi's: 6 stuks ongepeld (geen vingerkommetje maar dat ter zijde) zonder smaak en droog opgebakken patat, uitgedroogde doperwten met worteltjes die smaakten alsof ze uit blik/pot/vriezer kwamen, salade die waarschijnlijk ver eerder op de dag is aangemaakt en dat voor het luttele bedrag van 28,50. Klacht ingediend en met een 'ik geef het door aan de eigenaar' konden we het doen. In 2006 er ook eens gegeten en toen ook niet tevreden maar we dachten het nog eens te proberen...volgende keer eerst recensies lezen!
FMSI .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Vriendelijk personeel maar helaas viel het eten erg tegen!
Het vocht/vet droop uit de pizza's! Ook de groenten er bovenop waren rauw...

Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Na een boottocht zeehonden kijken kwamen we terecht in Cocksdorp.
Er is een groot terras dus we konden nog buiten zitten.
De bediening was wat rommelig. Omdat we zin hadden in een snelle hap bestelden we pizza. Ik de fiorentina en mijn vriend de Siciliana.
Mijn pizza had wat langer in de oven gemogen. Mijn tomatensap koste € 3,00, vind ik duur. Ik ga er niet snel naar terug.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Met afstand de slechtste pizza's die ik ooit in Europa heb gekregen (en dat zijn er veel) Ik moest dertig Euro afrekenen voor twee pizza's, dat schept verwachtingen. De pizza's waren volgestort met rauwe en koude ingrediënten (ui, paprika, etc.) en geheel smaakloos. Het kleine pluspuntje is dat de paprika niet uit een potje kwam. Het interieur is zwaar gedateerd, de geplastificeerde menukaart was vies en plakkerig en ook de barprijzen zijn fors. Hoogste tijd voor een volledige renovatie, kleiner, beter en vriendelijker geprijsd menu en een betere kok.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Slechte onervaren bediening, en niet erg vriendelijk tegen de gasten, weinig ervaring in de horeca. Was erg rommelig en waren niet de enige gasten die niet tevreden waren. Het eten was oke, maar miste een beetje smaak.
Anna-Suzanna .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Omdat op zaterdagavond de eerste 3 restaurants waar we wilden eten stampvol en allemaal gereserveerd waren, kozen we voor de Italiaan, want: altijd goed, dachten we. Er waren 2 van de ca. 50 tafeltjes bezet. Aan de inrichting is al zeker 25 jaar niets gedaan, plastic wijnranken en rieten kruikjes sieren het plafond. De prijzen op de kaart gaven ons moed. Want: als de prijzen zo hoog zijn moet het eten wel goed zijn...dachten we. Niets is minder waar. De pizza was zeer dik belegd, maar smakeloos. De garnering bij het visgerecht bestond uit lauwe geblancheerde groenten en een salade van ijsbergsla en olijven...
Kortom: reserveren als je in de Cocksdorp gaat eten, maar niet bij Bella Vista!
De ober was overigens prima, vandaar de 7 voor de service.

John K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Pizza was goed belegd met veels teveel rauwe ui.
Daardoor ook afgkoeld.De maaltijsalade was smakeloos.
Dit gemeld hebbende kregen we te horen dat hier nog nooit klachten over geweest waren.
Een gratis kopje koffie ter compensatiewas alles.