Bella Venezia

Westerdorpsstraat 10 3871 AX Hoevelaken Nederland Kaart

Over restaurant Bella Venezia

Gastvrijheid zoals het hoort

Proef de passie voor de pure Italiaanse keuken. Eigenaar Mario en zijn team leggen je helemaal in de watten terwijl je geniet van al dat lekkers. Gastvrijheid zoals het hoort, je voelt je hier vast helemaal thuis.

Meer informatie over restaurant Bella Venezia

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Drama! 30 min later dan afgesproken en niet de juiste bestelling! Na telefoontje als nog bezorgen maar dan dus wel koud.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Gesloten?
We hebben er onlangs gegeten.
Was er wat rumoerig, met twee grotere groepen. De pasta was keurig op smaak gebracht en behoorlijk veel (te eigenlijk).
De wijnglazen mooi en slank, maar de inhoud is nauwelijks twee slokken.
Nanette E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Lekker verse ingrediënten op de goede pizza's. Moesten iets langer wachten omdat er een oven stuk was, maar kregen gelijk de koffie van het huis. Prima service, lekker eten. Ik kom zeker terug als ik weer in de buurt ben.
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Zeer lekker eten. Alle "Italiaanse " gerechten zijn wellicht de lekkerste uit de regio. De bediening is helaas jong en met weinig ervaring maar altijd beleefd. Het is geen driesterrenrestaurant maar voor een Italiaan is deze fantastisch. Ik snap de negatieve recensies maar je gaat hier niet naartoe om steak te eten. De lasagne, pizza's en dergelijke zijn zeer lekker. En wat kan je nog beter ananas bij je nagerecht krijgen?
Leidenaars .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Ga er niet heen! Alles is slecht. Je moet enorm lang wachten op je eten. Als het dan komt, is het met zoveel saus overgoten dat de eetlust je vergaat. Ik had Saltimbocca, een vleesgerecht, het bleek een bord met een enorme laag gesmolten kaas en daaronder stukjes grijs, vettig vlees. Ik heb het teruggestuurd, omdat ik er onpasselijk van werd. Na even overleg mocht ik een goedkoper gerecht uitzoeken, want een vleesgerecht is wel heel duur. Nee, bedankt.
Ook de eerder genoemde opmerkingen over de Iens Restaurant actie zijn van toepassing.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Via ah actie op dit restaurant geattendeerd. Wat een aanfluiting. Allereerst de presentatie van het menu, de kaart ok, maar de uitzonderingen op een fotje gepresenteerd, niet representatief. €33,50 voor een menu, ongeacht of je goedkoper uit was. Van de kaart 2 carpaccio besteld, zeer waterig, weinig smaak aan. Verheugd op het hoofd gerecht, entrecote en een ossenhaas, weinig smaak aan, evenals de friet (niet knapperig) en de salade netjes opgemaakt, maar zonder enige smaak. We zijn zonder nagerecht vertrokken, maar er wordt geen enkele compensatie geboden. Personeel doet hun best, maar zouden wel wat meer kunnen communiceren. Jammer van ons avondje uit. Wij gaan hier niet meer heen.
Gbontrack .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
We halen hier vaak heerlijke pizza's af en al zou je misschien op het eerste gezicht niet snel aanschuiven, toch is het in het restaurant prima toeven. Wij zijn hier door de zegelactie van AH eens gaan eten en zijn weer voor de pizza's gegaan. Voor € 33 ontvang je voor 2 personen een 3 gangen menu. Alleen de duurste gerechten zijn uitgesloten van de actie en dat is wat ons betreft een prima deal. Gastvrij, behulpzaam personeel en ze doen hun best! De eigenaar vindt het erg belangrijk dat zijn gasten het naar hun zin hebben en houdt alles zelf dan ook goed in de gaten. Blij met dit restaurant in ons dorp!
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Wat een aanfluiting! Zijn hier terecht gekomen door de zegelactie van AH. Bij aankomst werd ons verteld dat het 3-gangenmenu 33 euro kost, uitgezonderd de duurste gerechten van de kaart (op een vodje papier geschreven). Al nam je de duurste gerechten, aan 33 euro kwam je niet! Kreeg een half bord patat en wat sla, een bord vol vlees met gesmolten kaas en mijn partner een te rauwe entrecote. Nooit meer naar Hoevelaken!