Bella Venezia

De Beurs 44-45 3823 GX Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bella Venezia

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,7
6,3
6,9
Erg duur
Erg lang
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten.
We moesten heel lang wachten op ons drankje 20 min.
De pizza's Die wij kregen waren niet, gaar rauwe champignons en een zeer waterige pizza, en bij commentaar op de pizza's werden wij verzocht met handgebaar om te tent te verlaten. Slecht voor de zaak waren wij volgens de eigenaar.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijke pizza's, echt een aanrader. De bediening is niet altijd even handig dus daar kun je het beste maar een beetje doorheen kijken.;-)
Jadejansen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Verschrikkelijke service.

Wij hadden om 5 uur gebeld of we drie pizza's konden bestellen voor 18:30.
Om 18:50 waren de pizza's er nog niet. Gebeld naar de pizzeria om te vragen waar onze bestelling bleef. Ze antwoorde dat de koerier net wegging en dat de bestelling met spoed bezorgt zou worden.
19:10, nog steeds geen pizza. Weer maar een keer gebeld. 'De koerier is onderweg'.
19:15 koerier kwam eindelijk met onze inmiddels koude pizza's.

We hebben eerst de pizza's moeten opwarmen in de oven voordat we konden gaan eten.

Slechte service ooit en belachelijk dat je hier de volle pond moet voor betalen!
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Met zijn negenen pizza gegeten. Pizza's waren erg lekker: mooi dunne, krokante bodem; goed belegd. Snel klaar, en niet onbelangrijk: allemaal tegelijk.

Bediening is erg correct; de negatieve opmerkingen in andere reviews herkennen we niet. Terwijl we toch redelijk kritisch zijn op dit vlak. Vriendelijk, snel, pizza's voor de kinderen (allemaal onder de 12) werden op eigen initiatief vast gesneden.

Kortom: aanrader
Duncanb .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Na binnenkomst 20 minuten gewacht totdat iets te drinken besteld kon worden, daarna zelf om een mandje brood en de kaart moeten vragen, zodat er iets besteld kon worden.
Vervolgens verscheen na 1 uur en 10 minuten één van de drie voorgerechten, voor de andere twee personen was het verkeerd gegaan, dus dat duurde nog 20 minuten extra. Ook het eten zelf was geen succes en neigt naar de smaak van een pakje uit de supermarkt. Daarna duurde het een half uur voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Als klap op de vuurpijl wordt je uitgelachen door het personeel als je er iets van wil zeggen.
Renilde S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Op de verjaardag van onze dochter hier met de hele familie gegeten en het was druk zoals altijd. Wij en vooral ook de kinderen vinden de pizza's hier echt heerlijk. Rijk belegd, dun en met een knapperige rand. Dit keer ook gekozen voor filletto griglia en pasta paesana en deze vielen zeer goed in de smaak. De biefstuk was mals en de groente knapperig. Het eten is standaard Italiaans, dus een 8. De bediening is vriendelijk en de keuken flexibel, pizza's kunnen naar eigen smaak worden aangepast. Wel is de bediening weinig alert als er nog wat extra drankjes of i.d. besteld moet worden, ze houden niet alle tafels goed in de gaten. De inrichting is m.i. als meer dan 10 jaar hetzelfde en echt aan vervanging toe. Al met al een prima plek om even lekker een pizza te eten...bezorging is overigens ook helemaal in orde.
daniel K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Hadden 2 pizza's Rijkelijk gevuld en super lekker van smaak. ook het voor en na gerecht was ook goed en niet te zuinig. service is ook goed vriendelijk maar soms wat onervaren. Decor is alleen wat aan de oude kant en begint er versleten uit te zien!
Someren .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Onze ervaring betreft (wederom) het afhalen van pizza's om mee te nemen. Inderdaad, na een soortgelijke ervaring enige jaren geleden, bleek er totaal geen verbetering.
Het restaurant was nagenoeg leeg en er was al iemand die ná ons was gekomen, met bestelling naar buiten gegaan. Toen, na een halfuur, werd ons gevraagd wat we ook alweer besteld hadden. Oké, vergeten, kan gebeuren (?), misschien kunt u ons dan een drankje aanbieden, het was namelijk nogal warm.
Na overleg met de chef bleek dat niet mogelijk.
Wàt, u vergeet onze bestelling en laat ons (uiteindelijk) drie kwartier wachten, en er kan niet eens een drankje vanaf?
Nee, uw bestelling komt er zo aan.
Nou, geef dan maar aan jullie chef door dat we hier nooit meer zullen komen.
Oké, dat zullen doen.
Het eten was, overigens wel lekker. Prima eetgelegenheid voor als je veel geduld hebt en niet gesteld bent op klantgerichtheid.
Malvin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Dit restaurantje is bij ons in de buurt en we gaan er regelmatig snel een pizza'tje eten. Ik heb dan ook alleen ervaring met pizza en ik moet zeggen. Maar zij serveren één van de lekkerste pizza's die ik in Nederland heb gegeten. Krokante bodem en korst, goed belegd en niet te nat. Super gewoon.
De bediening is soms wat onoplettend en de sfeer is erg matig. Aankleding doet kitscherig aan helaas. Maar daarom is het juist een super restaurantje als het gaat om een snelle pizza!
Eljoh .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2013
Heerlijk gegeten vanavond, de bediening was vriendelijk en attent (extra sausje bij de pizza? : geen probleem..)
Je ziet en proeft dat er met verse ingrediënten wordt gewerkt in de keuken, de salades waren een verrassing: mooi gepresenteerd en goed gevuld.
De pizza's waren erg lekker: goede bodem, steenovengebakken (dat ruik je!) en alles erop is vers en smaakvol.
Dat het in het restaurant warm is binnen, vond ik wel prettig, maar dat is natuurlijk afhankelijk per persoon.
De menu-kaart is echter een puzzel: niet goed te lezen wat voor lekkers er geserveerd word.
Wat ons betreft een aanrader: ga er pizza eten en neem vooraf een mooie salade!
Patricia .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Slecht restaurant! We kregen bevroren carpaccio, na klacht kregen we een nieuwe. Ditmaal opgewarmd. Sauzen bij het vlees zijn te zout en veel te dik en van een instantkwaliteit. De champignonroomsaus smaakte hetzelfde als de champignonsoep vooraf. En helaas zagen de frietjes er ook niet smakelijk uit. Die hadden ca 3 minuten te lang in het frituur gezeten. Eenmaal thuis rook onze kleding ook compleet naar frituurvet. Het tafellinnen is compleet verrafeld en zit onder de gaten. En ook de menukaarten zijn kapot. Voor ons was dit één keer maar nooit weer.