Bella Venezia 2

Meer informatie over restaurant Bella Venezia 2

6,9
6,9
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Tja, we kwamen hier tot een jaar geleden heel vaak. Ik heb het idee dat er een nieuwe eigenaar in zit. Wat zal ik zeggen...
We gingen hier zaterdagavond alleen even een pizza eten omdat we daarna nog ergens heen moesten. Deze ervaring was bijna komisch te noemen.
We hadden ieder een pizza besteld. Deze waren beide te lang in de oven geweest. De bodem was niet om door te komen. Echt flink kracht zetten was de enige manier om hem in stukken te krijgen. Echt veel te hard (knapperig is dan niet het juiste woord meer). Mijn partner meldde dit aan de jongeman die deze avond de bediening voor zijn rekening nam. Reactie: wilt u er een pizzasnijder bij hebben?
Die zagen we niet aankomen, we hebben er maar hard om gelachen en het zo gelaten.
De smaak was matig, we hadden net zo goed een diepvries pizza in de supermarkt kunnen halen. Enfin, hier gaan we dus niet meer heen. Pizzeria's genoeg in Midden Nederland.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Alleen een pizzaatje gegeten. Heerlijke dunne krokante bodem. Het was geen probleem om extra ingrediënten op de pizza toe te voegen. De pizza di mare en de pizza dolce sospiro waren heerlijk. De wijn was minder, niks bijzonders. De serveerster schenkt royale glazen. Ze is aardig en attent. Qua entourage stelt het niet veel voor. Een pand in een winkelcentrumpje. Wel fijn dat ze mooi tafellinnen hebben en linnen servetten. Prima koffie. Voor een snelle, lekkere pizza is dit een prima restaurant.
Marhag .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met een groep van 9 personen hier gegeten. Lang op ons eten moeten wachten. Voorgerechten waren goed maar daar is alles mee gezegd. Hoofdgerechten waren op 3 gerechten na lauw en 2 zelfs koud. Een gerecht met zuur vlees. Gezien de tijd dat we er al zaten en de reacties van de bedrijfsleider geen zin meer om nog nieuw eten te bestellen (is wel aangeboden) omdat we het wel gehad hadden.
Rekening overigens netjes opgelost.
Voor ons eens maar nooit weer.
Cun .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
zaterdag 5 maart daar gegeten met een groep bij een vraag wat er in vegetarische lasagne zit weet de bediening dit niet misschien even vragen in de keuken. parmezaanse kaas niet in het assortiment. verder rest van het eten van matige kwaliteit
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Wij komen hier regelmatig eten en hebben ondertussen ons favoriete gerecht gevonden. De pasta spinachio, die we dan laten aanvullen met 4 kazen (geraspt) en met rode pepertjes. Echt zalig! De pasta is perfect van structuur en is lekker romig (maar niet té) door de witte saus saus met olijfolie en knoflook (gokje). Daarbij dus champignons, bosui, 2 soorten olijven en niet te vergeten de spinazie.
Echt de moeite waard! Leuke dame in de bediening die ons altijd vriendelijk te woord staat. (lange donkere krullen)
TheoTV .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Wij hebben 11 pizza's - 4 verschillende soorten - laten bezorgen i.v.m. overwerk. Alle pizza's waren van zeer goede kwaliteit. Zo goed heb ik ze in tijden niet gegeten!
W H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Zoals altijd heerlijk gegeten deze keer laten bezorgen. De chef is altijd bereid iets extra`s te doen voor de gasten. De saltin bocca alla romana is een echte aanrader :p
Colette R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Slechte pizza's. De rand was zo taai, was bijna niet te snijden. Dit aangegeven bij de bediening. De reactie van de bediening was 'als u de volgende keer komt kunt u ons vragen de pizza voor te snijden' ... Uhhhh wat dacht je van de receptuur van het deeg te verbeteren? Er komt geen volgende keer meer bij deze pizzeria
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
We hebben hier vorige maand gegeten en laten het bij deze ene keer. Geen aanrader. We hadden allemaal verschillende pizza's, maar vonden ze geen van allen lekker. slechte kwaliteit pizza's. Bodem (deeg) te droog en massief. De hoeveelheid beleg was voldoende, maar onder het middelste deel van het beleg was de bodem kletsnat. Geen verfijnde smaak, moet eerlijk zeggen dat de pizza die ik laatst bij de supermarkt kocht, beter smaakte. Decor erg ongezellig/kaal. Bediening wel vriendelijk
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Pizza's zijn hier prima, maar niet bijzonder of zo. Gelukkig ook gewoon redelijke prijs. Salade vooraf is erg lekker. De wijn is wel aardig qua smaak en prijs. De inrichting is echter sfeerloos en doet wat antroposofisch aan. Dus... ik haal de pizza's hier in het vervolg wel gewoon af om ze thuis te eten.