Bella Toscana

6,9
Erg rumoerig
Natas73 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Hier Lasagna Bolognese gegeten en dame blanche toe. Ik was alleen; dus kreeg mijn eten vrij snel. Andere gasten moesten erg lang wachten op hun Pizza. Duidelijk is: als je Pizza besteld lange wachttijd. Zag er allemaal wel erg goed uit en de bediening was erg aardig. Het was wel koud in het restaurant door de deur die constant open ging - ze hebben geen tussendeur. Toetje was prima maar niet veel beter dan in andere restaurants op Texel. Lasagna miste wat smaak.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijke carpaccio gegeten en heel behulpzaam en lief personeel. Hoofdgerecht pasta agli oli was heerlijk echt een dikke tien waard vooral prijs/kwaliteit is geweldig!!!
Siro .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Terras buiten wordt slecht benut. Kapotte en ook te weinig stoelen. Bediening laat lang op zich wachten. Binnen gegeten, ruimte doet erg benauwd aan. Eten is niet verrassend maar wel goed, lasagna en carbonara. Niet iedereen van het personeel doet aan klantenbinding. Kortom, geen aanrader deze Italiaan.
B4 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Bediening was vriendelijk en snel, binnen 15 minuten hadden we onze bestelde gerechten. We zijn gegaan voor twee pizza's. Bodem was dun en krokant, prima. Topping vond ik niet zo een succes, weinig smaak. Mijn tafelgenoot was er overigens wel over te spreken. Verder prima prijs, onder de 25 EUR voor twee pizza's en drinken.
Decor vond ik niet geweldig, zoals in wel meer italiaantjes bedoeld als sfeervol maar deze is wel heel donker. Gasten naast ons konden de kaart nauwelijks lezen.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Iedere keer als wij op Texel zijn, gaan wij wel een keer naar Bella Toscana. Goede en vriendelijke bediening die echt altijd hun uiterste best doen het je naar de zin te maken. Goede pizza's, dunne bodem, goed gevuld. Ook op de kindermenu's valt weinig aan te merken, Wat vooral opviel bij de kindermenu's was dat de kipfilet zo mals was. Onze dochter heeft in een rustige periode ook een keer haar eigen pizza mogen maken, zo leuk! Volgende keer komen we weer!!
Joris A.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Lekker pizza gegeten, dunne bodem, luchtig. Snelle bediening (prima als je een klein kind bij je hebt). Niks op aan te merken!
Janjansen27 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
het was voor ons de eerste en laatste keer. slecht eten en te veel geruzie in de keuken, pasta was te gaar en smaakloos en lasagnia was niet te eten
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Natte pizza's,te droge zalm en desserts waar de ijskristallen als niet weg te knagen brokken ingeklonterd zaten. 2 keer om bestek moeten vragen anders konden we niet eten en extra glazen voor het bestelde water vragen kwam ook niet direct over. De zin 'ja sorry,het is druk' is ónvergeeflijk in deze branche! Wees blij dat het druk is! Nee ik ben geen pietlut,ook geen snob, ik ben een doorsnee horeca bezoeker die een etentje met de familie hierdoor als uitermate teleurstellend heeft ervaren.
Bruce67 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Erg lang gewacht op een pizza. Tegelijker tijd besteld met de tafel naast ons en zij bestelden een voorgerecht en daarna pizza. Onze pizza's werden pas geserveerd nadat zij hun voorgerecht op hadden en hun pizza's kregen. Bizar. Wel redelijke pizza's.
RK071 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Lekker gegeten, maar ruim 5 kwartier moeten wacht op 5 pizza's. Uiteindelijk dan maar meegenomen. Was wel erg lekker. Onprofessionele bediening, sfeerloze zaak.
Geduld .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Het begon al bij de reservering waarbij er te weinig gasten waren opgeschreven. Ook schandalig hoelang we hebben moeten wachten op ons eten. Pas na 3 uur (!!!) kregen we ons eten geserveerd! Bediening is ronduit slecht. Zo wordt er veel te weinig gepolst voor nieuwe drankbestellingen. Een meisje wist niet eens dat skuumkoppe 1 van de 3 lokale texelse biertjes is. Ik kreeg daarom maar een Dommelsch geserveerd voor het gemak. Ook drankbestellingen duren te lang.

Kwaliteit van het eten is prima.
Nadine S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Italie! Sfeer, vriendelijkheid maar bovenal: heerlijk eten! We hebben pizza, pasta en antipasti afgehaald en hebben genoten. Blijvertje wanneer we Texel bezoeken!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Pizza Siciliana en Pasta a la Vongole gegeten hier. Prijs-kwaliteit verhouding prima in orde. De bediening kon beter, een mevrouw die de kaart kwam brengen, vergat daarbij eerst even gedag te zeggen. Maar prima tentje om een avondje goedkoop te eten als je op Texel bent.
Sweetyy .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Afgelopen maandag heerlijk gegeten bij dit restaurant! Wij waren met zijn vieren en alles klopte. De italiaanse sfeer was hier echt goed te proeven waardoor wij het erg gezellig hebben gehad. Na het eten nog een heerlijke dessert besteld, welke direct wordt geleverd uit hun eigen ijssalon die tegen het restaurant aan zit. Dit ijs wordt door hen zelf bereid en dat proef je! Als je op Texel bent is dit echt een aanrader als je van Italie houdt! Je moet wel even zoeken want zij liggen wat afgelegen tussen 2 supermarkten in.
Marije L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Lekker gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Zowel pasta, pizza en vleesgerechten erg smakelijk. Beste italiaan van texel wat ons betreft!
Minnekes .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Bij binnenkomst werden we ontvangen door een medewerkster. Hallo of goede avond kon er niet vanaf. Wel de vraag of we gereserveerd hadden, dat hadden wij niet. De eigenaar kwam er ook bij en nam het kille ontvangst over. Wees ons een tafel en liep gelijk weg. Dat was wel het punt van doen we het wel of niet.......

Eenmaal aan tafel werd ons een klamme kaart in handen gegeven en een slecht geprinte specialiteitenkaart in een insteekhoesje.

Naardat wij waren neergestreken hoorden de eigenaar vanuit de keueken zeggen dat de overige tafels gereserveerd waren. Wat bleek de volgende gasten mochten plaats nemen maar werden met zelfde lange geizicht bahandeld.

Bij opname van de drank en het serveren er van bleek er echt geen enthousiasme in het personeel te zitten.

Intussen kwamen er diverse mensen afhalen en werden redelijk netjes tewoord gestaan.

Wij zaten bij de keuken en hoorden het personeel en koks praten. Erg stressvol. De eigenaar bemoeide zich met iedere klant die binnen kwam.

De pizza was goed te noemen. Sommige stukjes iets te dun. Verder goed belegd. De pizza was wat zoutachtig. Maar verder prima pizza.

Wij hebben het gehouden op een hoofdgerecht. Dit vanwege de bediening en bejegening van het personeel.

De sfeer is minimaal. Het restaurant is ingericht op basis van zo goedkoop mogelijk. Wel is er een sfeer die voldoet aan de minimale eisen. Een ding was bv dat er een lege(!) fles water op de tafels staat met de dop er op.....

Gezien de gastvrijheid op Texel mag je meer verwachten. Eten redelijk/goed. Gasvrijheid en bediening slecht. Dit was een domper. Eerste en laatste keer. Pizza afhalen zou nog wel een optie zijn.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Wij zijn afgelopen weekend naar Texel geweest en hier beland met 4 volwassenen en 2 baby's.
Het voorgerecht (de champignons in witte wijnsaus) waren erg zout. Wij zijn na het voorgerecht vertrokken, gezien een van de kinderen aan het huilen was en wij ons daardoor erg ongemakkelijk voelden. We vroegen of we de pizza's konden meenemen. Dit was geen probleem. Wij wilden graag aangeven wanneer de pizza's de oven in konden, zodat we thuis geen koude pizza's zouden eten. Dit was geen probleem zei de serveerster, maar toen een van ons net de laatste hap van haar soep nam, kregen we de pizza's al in onze handen gedrukt. Het voelde voor ons echt alsof ze ons zo snel mogelijk weg wilden hebben, terwijl we al besloten hadden om het diner niet verder voort te zetten. De pizza's waren nu dus koud toen wij in ons vakantiehuisje aankwamen. Bovendien wilde ik onze zoon verschonen, maar er was niet eens een ruimte om hem te verschonen. Ik heb dit nu midden in het restaurant in de wagen moeten doen, wat ik in een restaurant nou ook niet echt gepast vind.
Al met al, wij zullen hier niet snel terugkomen als we op Texel zijn.
Patricia .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Op de laatste vakantieavond hier een pizzatje gegeten naar aanleiding van de goede recensies op iens.. Ik ben redelijk kritisch over pizzas.. Maar hier ga ik zeker terug! De pizza rook al heerlijk, niet teveel oregano wat je bij de meeste pizzarias krijgt! De bodem was filterdun en totaal niet vettig of iets, juist lekker knapperig! Misschien is het makkelijker als ze scherpere messen erbij geven maar ach, voor een extra hapje doe ik graag wat meer moeite! De service was erg vriendelijk, ik denk dat het de eigenaar was die even kwam vragen of alles naar wens was ook al top! Decor tsjah, zaten lekker in de zon mensen te kijken haha!
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Tijdens ons verblijf op Texel op zoek naar een Italiaans restaurant hier binnengelopen. Het was heel druk en lekker chaotisch, maar dat past wel bij een Italiaan. Over het eten kan ik kort zijn: prima! Alles klopt. Boven verwachting. Meloen met parmaham: rijpe meloen die niet zo uit de koeling komt. Hoe vaak krijg je niet zo'n niet rijpe veel te koele smakeloze hap? (Vers gesneden?) parmaham eroverheen. Een prima verse paddenstoelensoep. Verder een uitstekende ossobuco en een pasta met knoflook, truffel en boter. Perfect al dente. Allemaal niet gigantisch moeilijk maar beter dan in veel vergelijkbare zaken.
BosBoonstra .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Geweldig dunne pizza's! Zelfs geen dikke rand erom heen. Alleen daarom al zou je er heen moeten gaan. Heel vriendelijke familiezaak. De inrichting is zoals je het van een Italiaan zou verwachten.