Bella Torino

Dorpsstraat 97A 2712 AE Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Bella Torino

Meer dan dertig soorten pizza en bijna twintig soorten pasta's. Ken jij de Mofioza of Gamberetti Piccante? Midden in dit restaurant staat een Romeinse fontein met engelen. Die engelen sieren ook de prachtige tuin opgemaakt uit natuursteen, een barretje, in een oase van groen. Kom hier voor een romantisch diner, of met een zakenpartner. De Mediterrane sfeer ontspant en verwend alle zintuigen!

Meer informatie over restaurant Bella Torino

Akkja K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Andrea N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De bediening en de gerechten waren goed zoals altijd.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gastvrij.... relaxed... heerlijk tafelen voor een mooie prijs.
LorivKrevelen .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Al meerdere malen hier geweest en ik ben altijd heel tevreden! Vooral het eten is ontzettend goed en de service is meestal heel vriendelijk! Echter, als het heel druk is gaat het allemaal soms een beetje gehaast en rommelig, en dan moet je soms ook wat langer op je eten wachten. Maar verder niets op aan te merken! Het is zeker een aanrader!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zowel pizza als salade niet echt smakelijk.
Pizza dreef van het vet en salami niet lekker.
Salade smakeloos.
Inrichting erg gedateerd.
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
De ontvangst hartelijk en gastvrij als altijd. gezellig druk en rumoerig, maar niet storend. We komen hier heel regelmatig en het is altijd gezellig, gastvij en het eten is altijd top! Heerlijke tonijncarpacio gegeten en pasta aglio e olio. Overheerlijk!
Ik neem altijd hetzelfde dessert want ik nog nooit een lekkerder dessert als de affigato gegeten. Zit wel wat alcohol in..
De grootste verrassing is altijd de rekening want die is nooit hoog.
Dit restaurantje is echt een aanrader voor de Italie liefhebber!
Lynn O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top!
Dean V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Op een zondagmiddag gebeld of we met een grote groep nog diezelfde avond konden eten, en dit was mogelijk. Bella Torino heeft een mooie bovenkamer waar je met een grote groep kan eten (max ca 25). Wij waren met 17. Top dat dit op zo'n korte termijn kon!

Heerlijke bruchetta en een lekker broodje van het huis, mogelijkheid tot pp betalen, uitstekende bediening, kortom... top service!

Alle gerechten waren lekker, verscheidene pizza's en pasta gegeten, tegen een goed prijsniveau. Aanrader in Zoetermeer!
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vanavond samen met mijn vriendin bij Bella Torino gegeten. Vriendelijk ontvangst en snel geholpen. Gelijk twee kleine stukjes bruschetta als soort amuse gekregen, was erg lekker en attent! Minpuntje was het uitschenken van de karaf wijn, het meisje uit de bediening leek iets vreemds op te merken aan de wijn en nam deze mee terug voor de zekerheid, wat natuurlijk goed is. Daarna kwam ze echter met dezelfde wijn en dezelfde glazen terug, zonder echt uitleg, wat natuurlijk niet zo netjes was. Toen de carpaccio di tonno besteld om te delen, die netjes op twee bordjes werd verdeeld en geserveerd; dit getuigd van goede service. Als hoofdgerecht twee pizza's besteld. Zonder problemen een paar aanpassingen aan de pizza's gevraagd Enige nadeel was dat mijn pizza al klaar was en die van haar later werd gebracht. Zeker bij een tafeltje van twee vind ik het dan logisch als beide gerechten tegelijk gebracht worden, ook al moet de een dan opnieuw worden gemaakt. Verder werd wel naar een oplossing gezocht; een extra bordje zodat we 1 pizza vast konden delen. Helaas moesten wij onze avond vroeg afkappen omdat mijn vriendin zich niet goed voelde, de pizza's konden gelukkig ingepakt worden en worden meegenomen! Al met al lekker gegeten, goede service waar nog wel wat geleerd kan worden, maar dat mag altijd. We komen zeker nog eens terug.
sarah_vandeberg .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wat hebben wij een fijne avond bij Bella Torino gehad ! we begonnen met een heerlijke tomaten soep en een tonijn carpaccio dit was echt genieten , daarna namen wij de pizza mozzarella en pasta met pesto , Ook dit was weer heerlijk .
We hebben lekker buiten gezeten op het voor terras ! later zagen wij ook de mooie binnentuin dit was weer een reden om zeker terug te komen !
Super service & gezellige bediening .
Bedankt voor de fijne avond Bella tot snel .
Camelia L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Woensdagavond hebben wij gezellig in de tuin van Bella Torino gegeten, ik heb als voorafje carpaccio gegeten en daarna een heerlijke pizza met mozzarella en verse basilicum blaadjes en het dessert was overheerlijke huisgemaakte tiramisu. We hebben wel 10 min. langer dan normaal gewacht dan we gewend zijn, maar geduld beloonde ons want het eten was zeer het wachten waard!! Het restaurant zat helemaal vol,maar ondanks de drukte was alles goed geregeld en de bediening was vriendelijk. Hier komen wij vaker terug echt een top restaurant!!!
Hoekie K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij komen regelmatig en graag in dit restaurant. Vanavond was de bediening helaas ondermaats en erg chaotisch. Ruim een uur op ons eten gewacht en twee keer het verkeerde eten aangeboden gekregen. De ober nam het mij kwalijk dat wij niet meer geduld hadden (18.15 uur besteld en 19.30 geserveerd!) "want u bent hier niet bij Mac Donald". Toen ik hem bovengenoemde tijden vertelde zei hij "wilt u soms gratis wijn" op een toon alsof wij daar op uit waren. Erg onvriendelijk en erg onaangenaam, ondanks het lekkere eten. Jammer.
ngeluk .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten!!! Vooraf heerlijke bruchetta gekregen van het huis en stokbrood met smeersels en olijfjes. 3x carpaccio vooraf en 1x carpaccio van courgette. Heerlijk!! Hoofdgerechten1x pasta pancetta en 3 x pizza (calzone,mafioso en taco) waarvan 2 met speciale wensen wat totaal geen probleem was! Heerlijk!!! En wat een top service!!! Niks was te veel of te gek!!! Zeker een aanrader!
Skylar2007 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hebben gisteravond weer heerlijk gegeten bij Bella Torino. Dit keer een pizza Stagioni en een pizza Quattro Formaggi. Het weer liet het een beetje afweten maar binnen is het ook heel gezellig! Vriendelijke, vlotte bediening en een lekkere zelfgemaakte Tiramisu toe. Weer een topavond en met een lekker voldaan gevoel naar huis!
Sammiej S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Als alles goed gaat is het heerlijk eten maar de service is waardeloos.
Tot 2 x toe na afhalen de bestelling helenaal verkeerd.
Nu gingen we weer afhaken wordt er gezegd over 25 min klaar.
Na 25 laten ze je gewoon nog wachten met het excuus nog 3 min terwijl we nu al 45 min aan het wachten zijn.
Belachelijk laatste keer dat ik hier kom!!!!
youssrak .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
verjaardagsetentje van mijn vader hier gehouden. We hadden het niet beter kunnen uitkiezen, het is een super gezellige plek. De pizza viel goed in de smaak en het personeel was heel vriendelijk. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Martien P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Volgens mij is de kok een deel van zijn smaakwaarneming kwijt. Echt een zouteloze ervaring op alle fronten.
Canelloni bestaat uit drie miezerige stukjes. Gelukkig is dochterlief een slechte eter dus kon vrouwlief met het (weliswaar gratis) kindermenu de rest van de kies vullen. Alhoewel gratis kindermenu, hij stond bij afrekenen gewoon aangeslagen. Werd wel gecorrigeerd, maar had het idee dat het geprobeerd werd.
Jammer dat deze, vooral achterin, sfeervol ingerichte tent zo matig eten voortbrengt. En vieze tafels is ook een no go.
Opetrus .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteravond heerlijk wezen eten bij Bella Torino , dit was onze eerste keer en zeker niet de laatste keer , wij namen 2 heerlijke pizza's en hebben zeer genoten de bediening was ook onwijs gezellige en zeer oplettend .

Dankjewel Bella Torino en zeker tot snel.
Pedro65 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
slechte akoestiek. veel te warm. buiten is het 17 graden, binnen minstens 27. Bij binnenkomst staan brood en olijven al op tafel. Hoe lang? t brood is iig. uitgedroogd. Eten besteld. Krijgen nogmaals de menukaart onder ons neus. Hadden gevraagd om Wijnkaart. maar goed dat kan. Flesje wijn komt snel. Voorgerecht echter........Na 45 minuten nog geen spoor.... Bij navraag krijgen we wel bestek, zeker moeilijk om wat koude antipasti op een bordje te draperen. Hoofdgerecht prima, al weet de bedrijfsleider niet wat er op t bord ligt......Dessert besteld met espresso. Espresso staat snel op tafel en het dessert? tsja je raadt t al.....2e espresso is lauw. Ook al geen aanbeveling. De rekening is fors, de roos voor dames fantasieloos na 30 jaar. Als je je clientèle wilt behouden zou ik wat meer aandacht besteden aan een goede service (en niet alleen welwillende leuke jonge meiden inhuren).