Bella Torino

Dorpsstraat 97A 2712 AE Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Bella Torino

Meer dan dertig soorten pizza en bijna twintig soorten pasta's. Ken jij de Mofioza of Gamberetti Piccante? Midden in dit restaurant staat een Romeinse fontein met engelen. Die engelen sieren ook de prachtige tuin opgemaakt uit natuursteen, een barretje, in een oase van groen. Kom hier voor een romantisch diner, of met een zakenpartner. De Mediterrane sfeer ontspant en verwend alle zintuigen!

Meer informatie over restaurant Bella Torino

Dagelijks 16.30 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Bella Torino

Ans T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, ondanks drukte toch vlotte bediening en vriendelijk
Patty R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten, lekker in de watten gelegd en alle mogelijkheid om rustig bij te praten.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Reserveren van specifieke plek was niet goed gegaan.
M W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vanavond voor het eerst hier gegeten. Heerlijk! Zeker niet de laatste keer. Super vriendelijk personeel, leuke sfeer, en zoals gezegd, heerlijk eten.
M W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor het eerst hier gegeten vanavond. Heerlijk! Zeker niet de laatste keer. Super vriendelijk personeel, leuke sfeer en zoals gezegd, heerlijk eten.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
muziek zou anders kunnen
R B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekkere pizza. Prima!
E. W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
10 augustus 2017 met de familie pizza gegeten bij Torino. De pizza's waren heerlijk dun (houden zo) . 1 van de pizza's was in de keuken gesneuveld en daar werd meteen sorry voor gezegd en een drankje van het huis voor aangeboden (Zo hoort het). Drie van ons wilden meer oregano op de pizza, dit werd goed opgepakt en zat er rijkelijk op. De bruchetta's van het huis zijn en lekker en tevens een leuke gratis starter!. Ga zo door Torino
Jan Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Ondanks drukte snelle en vriendelijke bediening. Zeer attente medewerkers.

Zoals gebruikelijk een toprestaurant.
lonneke E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten met de kinderen
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk eten in een gezellige sfeer. Hele aardige mensen.
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Bella Torino is een heel gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. De bediening is erg vriendelijk en oplettend. Een aanrader.
Ruud F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
het eten viel tegen: ossenhaas was smakeloos, frites zo vet als bagger en de Lasagna zalm, was heel veel pasta en bevatte één stukje zalm.
ik kom hier niet meer terug.
Renate O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goede service en leuke plek. Jammer dat het eten net niet dat beetje extra heeft. Het was wat flauw en niet bijzonder. Heb bij veel restaurants waaronder geen Italiaanse restaurants betere capraccio gegeten.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel dus een aanrader!
Hannie L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Wij hebben hier pas op een vrijdag gegeten bij binnenkomst zagen we al de drukte !! Wij wisten niet zeker of wij nog konden blijven dineren . Maar we werden al snel ontvangen door een serveerster die al gelijk zei dat er wel plek was , Wij hebben 10 min gewacht en werden toen netjes meegenomen naar een tafel in een mooie serre !
Wij kregen al snel een lekker hapje en de kaart we moest wel iets langer wachten op de drankjes en het eten ,
Maar het was het wachten waard wij hebben hier heerlijk gegeten .
En het werd heel netjes opgelost wij kregen van een leuke gezellige serveerster een heerlijk glaasje limoncello aangeboden om het goed te maken ! Wij komen zeker terug.

Bedankt Bella Torino .
Tot snel.
Ronald F.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben hier op een drukke zaterdag gegeten. Voor ons de 1e kennismaking met dit restaurant.
Het eten was zeer goed. De vis zelfs meer dan uitstekend. Het is een restaurant, zoals je in Italië in een berg dorpje zou kunnen aantreffen.
Ook een dikke pluim voor de bediening, deze was ondanks de drukte erg persoonlijk betrokken bij elke tafel.

We gaan hier zeker vaker eten.
HildePeter C.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
we hebben betere ervaringen gehad in dit restaurant. de ober was correct maar niet meer dan dat. geen bezieling. de tortelini was te zout. volgende keer beter hoop ik.
wil D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Leuk sfeervol restaurant je waant je echt in Italië lekker eten en goede bediening dus voor herhaling vatbaar
John T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuk en gezellig restaurant en heerlijk gegeten !!