Bella Torino

Dorpsstraat 97A 2712 AE Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Bella Torino

Meer dan dertig soorten pizza en bijna twintig soorten pasta's. Ken jij de Mofioza of Gamberetti Piccante? Midden in dit restaurant staat een Romeinse fontein met engelen. Die engelen sieren ook de prachtige tuin opgemaakt uit natuursteen, een barretje, in een oase van groen. Kom hier voor een romantisch diner, of met een zakenpartner. De Mediterrane sfeer ontspant en verwend alle zintuigen!

Meer informatie over restaurant Bella Torino

Dagelijks 16.30 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Bella Torino

Marion V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De pasta met Vongole was van de kaart, de rosé was warm, de vitello tonato was op, er was geen wijnexpert,.......
Keith B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Helaas geen drie-gangen speciaal menu meer. Nu betaal je niet alleen voor het (vis) hoofd gerecht maar saus en frites komen nog bij - jammer.
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Samen met mijn dochter gegeten. Vooraf een prima brood met kruidenboter, olijven en olijfolie. Smaakvol en beter dan je doorgaans in restaurants krijgt. Mijn dochter nam een pizza carpaccio die haar erg goed beviel qua smaak, het snijden was echter een operatie op zich. Daarnaast valt op dat het beleg van de pizza, evenals bij mij pizza ver naar binnen ligt. Eerst een rand deeg, dan een rand kale tomatensaus en dan pas het beleg. Dit betekent dat de gehele buitenrand van een centimeter of 3 uit alleen deeg en een beetje tomatensaus bestaat, kortom dat deel is saai.
Ikzelf bestelde een pizza quatro formaggi, die mij persoonlijk tegenviel. De gebruikte kazen waren weinig uitgesproken qua smaak, nogal vlak zelfs. Hier heb ik in menig restaurant betere meer smaakvolle kazen op mijn pizza gehad.
Toe hadden we een tiramisu welke vol en romig van smaak was en een prima ijscoupe. De latte machiato die ik erbij had, ontbrak het aan koffiesmaak.
Was het erg slecht, nee zeker niet, maar de 8,6 gemiddeld proefde ik niet.
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Lekker gegeten, snelle vriendelijke en prima service!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Zowel plus- als minpunten. Sinds verbouwing paar jaar geleden embiance en opmaak gerechten veel beter, smaak echter minder naar mijn mening. Kinderen aten vandaag gratis, erg positief natuurlijk. Bediening vriendelijk maar buiten niet altijd aanwezig. Al met al wel ok maar kan beter.
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Aardige mensen leuke locatie goede service en heerlijk eten.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig en contact met de eigenaar. Voor herhaling vatbaar. T. Stevens
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het was weer heerlijk!
Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Voor de 2e keer geweest. Was weer héérlijk en personeel was erg vriendelijk !
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Eten smaakte goed. Punt van aandacht is de bediening, deze was wat rommelig en het duurde heel lang voor het voorgerecht geserveerd werd.
Agaath G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel lekker gegeten in een fijn en gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Ook kregen alle vrouwen een rode roos bij het afscheid.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Shirley S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Voor het eerst geweest en absoluut voor herhaling vatbaar.
Héérlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Een leuke, gezellige locatie met een buitenterras. Kan bijna niet wachten op mooi, warm weer.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Gewoon een leuk restaurant om te eten. Netjes en verzorgd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!
Kathleen W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het was weer uitstekend
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wij komen gaat bij bella torino. Complimenten aan de bediening wij gaan altijd tevreden naar huis
Keith B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Leuk, vriendelijk ontvangst. De drie-gangen menu's waren bijzonder lekker en uitleg vooraf goed.
pri P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij komen al jaren bij Bella Torino. De chef Dennis maakt de lekkerste gerechten. Wat wij wel hebben gemerkt is dat in de loop der jaren de porties steeds kleiner worden en de pizza bodem dunner. Ik begrijp dit concept van "verdienen" maar na een 3-gangen menu nog met trek weggaan is wel anders geweest in het verleden.
Verder een top restaurant!
Lou D.
UNA serata speciale!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De scampi's waren wat droog. En door een grote groep, waar wij elke keer achter aan zaten, moesten wij heel lang wachten op ons eten.
De pizza was heerlijk! Net als de antipasti.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Toen ik vroeg of ik misschien anderhalve lasagne kon bestellen (ik zit niet snel vol), werd niet eens raar gekeken. Het was geen probleem. De carpaccio die ik als voorgerecht had was top. Alle andere gerechten vielen ook in goede aarde.
De snelheid van de bediening liet wel behoorlijk te wensen over. De biertjes die we ruim voor het voorgerecht bestelden, kregen we pas na het voorgerecht. Ook andere bestellingen en de rekening duurde erg lang. Er is uit eigen beweging nooit een excuus of verklaring voor gekomen. Toen ik het na afloop zelf aankaartte was de verklaring het uitvallen van een collega. Vervelend, maar de weerslag ervan was mijns inziens groter dan nodig.
Kortom: prima gegeten en hopelijk was de snelheid van de bediening een uitzondering.