Bella Torino

Dorpsstraat 97A 2712 AE Zoetermeer Nederland Kaart

Over restaurant Bella Torino

Meer dan dertig soorten pizza en bijna twintig soorten pasta's. Ken jij de Mofioza of Gamberetti Piccante? Midden in dit restaurant staat een Romeinse fontein met engelen. Die engelen sieren ook de prachtige tuin opgemaakt uit natuursteen, een barretje, in een oase van groen. Kom hier voor een romantisch diner, of met een zakenpartner. De Mediterrane sfeer ontspant en verwend alle zintuigen!

Meer informatie over restaurant Bella Torino

• Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top!
Dean V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Op een zondagmiddag gebeld of we met een grote groep nog diezelfde avond konden eten, en dit was mogelijk. Bella Torino heeft een mooie bovenkamer waar je met een grote groep kan eten (max ca 25). Wij waren met 17. Top dat dit op zo'n korte termijn kon!

Heerlijke bruchetta en een lekker broodje van het huis, mogelijkheid tot pp betalen, uitstekende bediening, kortom... top service!

Alle gerechten waren lekker, verscheidene pizza's en pasta gegeten, tegen een goed prijsniveau. Aanrader in Zoetermeer!
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vanavond samen met mijn vriendin bij Bella Torino gegeten. Vriendelijk ontvangst en snel geholpen. Gelijk twee kleine stukjes bruschetta als soort amuse gekregen, was erg lekker en attent! Minpuntje was het uitschenken van de karaf wijn, het meisje uit de bediening leek iets vreemds op te merken aan de wijn en nam deze mee terug voor de zekerheid, wat natuurlijk goed is. Daarna kwam ze echter met dezelfde wijn en dezelfde glazen terug, zonder echt uitleg, wat natuurlijk niet zo netjes was. Toen de carpaccio di tonno besteld om te delen, die netjes op twee bordjes werd verdeeld en geserveerd; dit getuigd van goede service. Als hoofdgerecht twee pizza's besteld. Zonder problemen een paar aanpassingen aan de pizza's gevraagd Enige nadeel was dat mijn pizza al klaar was en die van haar later werd gebracht. Zeker bij een tafeltje van twee vind ik het dan logisch als beide gerechten tegelijk gebracht worden, ook al moet de een dan opnieuw worden gemaakt. Verder werd wel naar een oplossing gezocht; een extra bordje zodat we 1 pizza vast konden delen. Helaas moesten wij onze avond vroeg afkappen omdat mijn vriendin zich niet goed voelde, de pizza's konden gelukkig ingepakt worden en worden meegenomen! Al met al lekker gegeten, goede service waar nog wel wat geleerd kan worden, maar dat mag altijd. We komen zeker nog eens terug.
Sarah_vandeberg .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wat hebben wij een fijne avond bij Bella Torino gehad ! we begonnen met een heerlijke tomaten soep en een tonijn carpaccio dit was echt genieten , daarna namen wij de pizza mozzarella en pasta met pesto , Ook dit was weer heerlijk .
We hebben lekker buiten gezeten op het voor terras ! later zagen wij ook de mooie binnentuin dit was weer een reden om zeker terug te komen !
Super service & gezellige bediening .
Bedankt voor de fijne avond Bella tot snel .
Camelia L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Woensdagavond hebben wij gezellig in de tuin van Bella Torino gegeten, ik heb als voorafje carpaccio gegeten en daarna een heerlijke pizza met mozzarella en verse basilicum blaadjes en het dessert was overheerlijke huisgemaakte tiramisu. We hebben wel 10 min. langer dan normaal gewacht dan we gewend zijn, maar geduld beloonde ons want het eten was zeer het wachten waard!! Het restaurant zat helemaal vol,maar ondanks de drukte was alles goed geregeld en de bediening was vriendelijk. Hier komen wij vaker terug echt een top restaurant!!!
Hoekie K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij komen regelmatig en graag in dit restaurant. Vanavond was de bediening helaas ondermaats en erg chaotisch. Ruim een uur op ons eten gewacht en twee keer het verkeerde eten aangeboden gekregen. De ober nam het mij kwalijk dat wij niet meer geduld hadden (18.15 uur besteld en 19.30 geserveerd!) "want u bent hier niet bij Mac Donald". Toen ik hem bovengenoemde tijden vertelde zei hij "wilt u soms gratis wijn" op een toon alsof wij daar op uit waren. Erg onvriendelijk en erg onaangenaam, ondanks het lekkere eten. Jammer.
Ngeluk .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten!!! Vooraf heerlijke bruchetta gekregen van het huis en stokbrood met smeersels en olijfjes. 3x carpaccio vooraf en 1x carpaccio van courgette. Heerlijk!! Hoofdgerechten1x pasta pancetta en 3 x pizza (calzone,mafioso en taco) waarvan 2 met speciale wensen wat totaal geen probleem was! Heerlijk!!! En wat een top service!!! Niks was te veel of te gek!!! Zeker een aanrader!
Skylar2007 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hebben gisteravond weer heerlijk gegeten bij Bella Torino. Dit keer een pizza Stagioni en een pizza Quattro Formaggi. Het weer liet het een beetje afweten maar binnen is het ook heel gezellig! Vriendelijke, vlotte bediening en een lekkere zelfgemaakte Tiramisu toe. Weer een topavond en met een lekker voldaan gevoel naar huis!
Sammiej S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Als alles goed gaat is het heerlijk eten maar de service is waardeloos.
Tot 2 x toe na afhalen de bestelling helenaal verkeerd.
Nu gingen we weer afhaken wordt er gezegd over 25 min klaar.
Na 25 laten ze je gewoon nog wachten met het excuus nog 3 min terwijl we nu al 45 min aan het wachten zijn.
Belachelijk laatste keer dat ik hier kom!!!!
Youssrak .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
verjaardagsetentje van mijn vader hier gehouden. We hadden het niet beter kunnen uitkiezen, het is een super gezellige plek. De pizza viel goed in de smaak en het personeel was heel vriendelijk. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Martien P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Volgens mij is de kok een deel van zijn smaakwaarneming kwijt. Echt een zouteloze ervaring op alle fronten.
Canelloni bestaat uit drie miezerige stukjes. Gelukkig is dochterlief een slechte eter dus kon vrouwlief met het (weliswaar gratis) kindermenu de rest van de kies vullen. Alhoewel gratis kindermenu, hij stond bij afrekenen gewoon aangeslagen. Werd wel gecorrigeerd, maar had het idee dat het geprobeerd werd.
Jammer dat deze, vooral achterin, sfeervol ingerichte tent zo matig eten voortbrengt. En vieze tafels is ook een no go.
Opetrus .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteravond heerlijk wezen eten bij Bella Torino , dit was onze eerste keer en zeker niet de laatste keer , wij namen 2 heerlijke pizza's en hebben zeer genoten de bediening was ook onwijs gezellige en zeer oplettend .

Dankjewel Bella Torino en zeker tot snel.
Pedro65 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
slechte akoestiek. veel te warm. buiten is het 17 graden, binnen minstens 27. Bij binnenkomst staan brood en olijven al op tafel. Hoe lang? t brood is iig. uitgedroogd. Eten besteld. Krijgen nogmaals de menukaart onder ons neus. Hadden gevraagd om Wijnkaart. maar goed dat kan. Flesje wijn komt snel. Voorgerecht echter........Na 45 minuten nog geen spoor.... Bij navraag krijgen we wel bestek, zeker moeilijk om wat koude antipasti op een bordje te draperen. Hoofdgerecht prima, al weet de bedrijfsleider niet wat er op t bord ligt......Dessert besteld met espresso. Espresso staat snel op tafel en het dessert? tsja je raadt t al.....2e espresso is lauw. Ook al geen aanbeveling. De rekening is fors, de roos voor dames fantasieloos na 30 jaar. Als je je clientèle wilt behouden zou ik wat meer aandacht besteden aan een goede service (en niet alleen welwillende leuke jonge meiden inhuren).
Bartmarleen .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Vorige week hier voor de 1e keer geweest, omdat we een restaurant cadeaukaart hadden en bella torino deze accepteerd kwamen we hier terecht! Nou we zijn onze vrienden dankbaar voor het krijgen van deze kaart wat een super restaurant hebben we ontdekt in het oude dorp van zoetermeer. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een romantisch tafeltje op een ophoging. We gingen uiteindelijk voor het weekmenu een heerlijke carpaccio als voorgerecht, maar de ossehaas met truffeljus dat was echt het neusje van de zalm. Als dessert een heerlijke huisgemaakte tiramisu. Ons werd de Corvo Rosso aangeraden dit maakte het totale plaatje af. Kopje koffie met een eigen gemaakte limoncello. De dame en heer bedienden ons alsof we de enige gasten waren (dit was niet zo) zo namen ze de tijd voor ons waar maak je dit nog mee. De rekening kregen we met een mooie rode roos dit is gebruikelijk hier vertelde de dame ons.
Lieve vrienden bedankt voor de cadeaukaart en medewerkers van Bella Torino bedankt voor een onvergetelijke avond. Ciao Bart en Marleen
Joke1962 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
gisteravond gegeten bij bella Torino, het eten is prima. verhouding prijs/vleesgerecht erg hoog:
klein stuk vlees voor een aanzienlijk bedrag
We waren met z'n drieeen, ik kreeg het verkeerde gerecht geserveerd, tegen de tijd dat ik het juiste kreeg waren mijn man en dochter al klaar met eten, niet zo leuk !! koffie zou dan ook op kosten van de zaak zijn, mooi niet stond gewoon op de rekening! Toen ik zei : geef me dan maar zo'n mooie roos, die je altijd meekrijgt, werd mij gezegd dat de rozen op waren.
Het was voor ons een flinke domper, zijn voorlopig klaar met dit restaurant
Er werd ons nog nageschreeuwd dat bij een volgende keer het dubbel werd goedgemaakt,ik vraag me af hoe ze dat willen doen zonder enig gegeven van ons
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Bij bella torino wezen eten omdat me meisje en ik 1 jaar samen zijn.
De service was erg goed leuk tafeltje naast de fontein (in het restaurant).
Vriendin nam de rijk gegarneerde carpaccio en ik de ham meloen die erg leuk gedresseerd was ( dungesneden plakken galiameloen in de vorm van een roos in het midden op het bord omringd met een grote hoeveelheid parmaham).
Hoofd gerecht voor me vriendin de pizza hawaii en ik de pizza picante die beide erg goed van smaak waren.
Vervolgens ons dessert besteld.

Tijdens mijn rookpauze heb ik de keuken brigade kunnen vragen of ze van het dessert van mijn vriendin iets leuks konden maken ivm ons 1 jarig samen zijn en dit is ze zeker gelukt.
Ik had de tiramisu en mijn vriendin de versfruit met 3 bollen ijs.
Laatst genoemde werd door mijn vraag aan de keuken een halve galia meloen die ingesneden was met daarin drie bollen ijs aardbeien 2 takjes witte druifen en halve plakjes sinaasappel en tot slot een rozet slagroom een roos en een ijsfontein.

Mijn complimenten naar het bedienend personeel dat zeeeer vriendelijk was en uiteraard naar de keuken brigade die 3 heerlijke gangen voor ons hebben bereid.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We kwamen met een grote groep, zaten eerst buiten, maar het was koud in de schaduw. Dus kregen we twee tafels binnen. Het was geen fijne plek want we zaten de hele tijd op de tocht en moesten steeds zelf de schuifdeur dicht doen. We kwamen om 17:30 uur omdat we het niet zo laat wilden maken, maar om 21:00 uur waren we nog niet klaar. Het duurde al lang voor we de menukaarten kregen. Er werden verkeerde drankjes bezorgd. Een voorgerecht werd vergeten en een pizza was niet volgens bestelling. Extra anjovis vergeten op de pizza en die werd er gewoon even op de pizza erbij gegooid. De salade met tomaat en mozzarella stelde niks voor, als je zag wat je er voor moest betalen. De pasta met ossenhaas viel tegen, het was zoeken naar de ossenhaas. Uiensoep was flauw. Het weekend menu zag er nog het beste uit. Betalen was ook niet eenvoudig, want we moesten buiten naar de pinautomaat. Bediening was niet echt beleefd. Probeerden ze wel goed te maken met een roos voor de dames.
Kim77 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Na een dagje uit met de kids, besloten we om te gaan eten bij Bella Torino. De kids komen hier altijd graag voor de pizza's. Het was druk in de Dorpstraat en we konden buiten zitten met uitzicht op het speeltuin, heel fijn als je kinderen in het oog wilt houden.
De kids hebben genoten van een kindermenu en pizza's. Wij zelf hebben genoten van Ossenhaas in champignonsaus. Als toetje namen we lekker ijs, heerlijk!! De kids blij en wij ook..
Bella bedankt, altijd gezellig om langs te komen!!
griek2 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Afgelopen donderdag avond onverwacht hier een pizza en spagetti gegeten. Daar hadden wij beiden trek in. Half liter wijn erbij, maar toen ik vroeg om een kan water kon dat niet, alleen flessen water. Oké, dat hebben wij genomen. Maar wat wil, er komen drie mensen achter ons zitten en die kregen wél een kan water. Toen ik daar een opmerking over maakte kreeg ik als antwoord: maar die bestelden een fles wijn! Dat is meten met twee maten! Als je duurder drinken en eten besteld, krijg je dus wél een kan water!! Verder was het eten goed, maar niet echt bijzonder. Bediening was erg vriendelijk!
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
We hadden om half 8 gereserveerd, maar moesten bij binnenkomst nog 20 min wachten. Nadat we eindelijk naar ons tafeltje werden gebracht (wat de gastvrouw erg veel moeite kostte) mochten we nogmaals een kwartier wachten tot we een drankje konden bestellen. Heel jammer, want je zit er heel leuk en het eten vonden we goed! Pasta met truffel vonden we helaas wel wat minder lekker. Voor ons door deze ervaring helaas de laatste keer.