Bella Torino

Dorpsstraat 97A 2712 AE Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Bella Torino

Meer dan dertig soorten pizza en bijna twintig soorten pasta's. Ken jij de Mofioza of Gamberetti Piccante? Midden in dit restaurant staat een Romeinse fontein met engelen. Die engelen sieren ook de prachtige tuin opgemaakt uit natuursteen, een barretje, in een oase van groen. Kom hier voor een romantisch diner, of met een zakenpartner. De Mediterrane sfeer ontspant en verwend alle zintuigen!

Meer informatie over restaurant Bella Torino

Dagelijks 16.30 - 22.30 uur

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Toen we niet onmiddellijk de bestelling konden opgeven voor de drank, duurde het vervolgens enige tijd alvorens we weer aan de beurt waren... Dat was jammer, want verder verliep bijna alles naar wens .... een drankje ontvingen we pas werd pas nadat daar aan herinnerd werd .....
Het eten was verder prima en er hoefde niet te lang op gewacht te worden...
Jes G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Op 25 april voor het laatst geweest. Na jaren verjaardag of zakelijke etentjes te hebben genoten. Of als we even geen zin hadden om te koken. Altijd goed door de manager Suzanne en de rest van het personeel behandeld. Het duurde soms wat lang maar door het vriendelijke personeel was dat voor ons geen probleem. Op 25 april Moesten wij heel lang wachten voordat wij eindelijk aan een tafel zaten en nog langer duurde het opnemen van een drankje en een broodje. Normaal gesproken kregen wij op verzoek een karaf water bij de wijn. Dit vroegen wij dit keer weer. Maar werd door Rocco geweigerd. Alleen bij een fles wijn mocht je een karaf kraanwater. Een glas water kon DUS niet. Zo werd het ons gemeld door Rocco. Wij zijn opgestapt. Wij komen zolang Rocco daar nog werkt niet meer terug. Verjaardagen of etentjes met de zaak vieren wij voortaan wel ergens anders
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Sjaak F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Echt een hele leuke tent!
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Bij binnenkomst vond ik het een erg vol en chaotisch restaurant. Alle tafels staan erg dicht op elkaar: "je kan je kont niet keren" om maar met een ouderwetse uitdrukking te spreken.
Het menu dat ik had was erg lekker. Het hoofdgerecht zou ossenhaas moeten voorstellen met champignons. Het was zeker geen ossenhaas maar het was wel heerlijk! Beetje te doorbakken en de champignons waren ver te zoeken. Wel veel groenten die wat mij betreft iets langer in de pan hadden mogen liggen. Bediening was goed maar ook erg chaotisch.
Al met al was het toch een geslaagde avond met lekker eten en heerlijke wijn. Volgende keer ga ik niet meer op zaterdagavond daar eten, maar doordeweeks. Kijken of het dan wat relaxter is. Hard werkend personeel!!
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Omdat we voor het eerst in dit restaurant kwamen, hebben we gekozen voor het dagmenu ipv a-la carte. Zowel het vleesgerecht als het visgerecht geprobeerd en beide zijn goed bevallen. Mooi op smaak, hoewel het vleesgerecht wat zwaarder was. Meer een gerecht dat 's winters beter tot zijn recht komt. Door de drukte en de wijze waarop de ruimte is ingedeeld is het wat rumoerig, maar dat is op zich niet zo'n probleem, tenzij je echt op je rust gesteld bent. Al met al wel prima gegeten en ontspannen gezeten.
devita E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zo tevreden!! Ongekende vriendelijke service, zij kwamen op de juiste momenten of alles ok is (te veel vragen wekt namelijk alleen ergenis bij mij op). Eten was verrukkelijk! 3 gangen menu vis en vlees geproefd; precies goed gegaard. Goede porties, goed op smaak. Eten kwam ook goed op tijd. Daarna kregen de dames een roos en werden wij vriendelijk begroet toen wij naar buiten liepen. Ik heb veel horeca ervaring en let altijd op de servicegerichtheid. En ja, dit restaurant verdient een 10. Ik hoop dat heel veel restaurants dit restaurant als een voorbeeld nemen! Gr Devita
Suzille V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Eten is prima!
Bediening was wat rommelig.
Enige minpuntje is dat je erg weinig wijn krijgt in je glas.
Fa H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Al meerdere malen erg lekker gegeten bij sfeervolle bella Torino.
Vlotte bediening goede pizza's en pasta's we komen gauw weer
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Wij komen hier graag, heerlijk en gezellig, soms wat te rumoerig, maar de bezetting is ook altijd hoog.
Kim77 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Gisteren verjaardag van ons dochtertje gevierd( 9jaar alweer) bij Bella, we zaten met familie in de afgedekte binnentuin,wat een mooie warme kleuren. We hebben een mix grill genomen en de kids een lekkere pizza. Als nagerecht een grote schaal met verschillende ijsoorten en chocolade taart. We hebben onze buiken rond gegeten. Zo lekker was het!! Daarna nog genoten van een heerlijke macchiato met z´n allen.
De service was super goed, zeer vriendelijk personeel, echt een topavond. De kids hebben nog buiten gespeeld en daarna op weg naar huis.. Wat een gezellige avond!!!!!
Sjaak F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Leuke tent, heerlijk eten, bedienmeneer met baard is echt italiaans en dat maakt het wel echt italiaans leuk.
Susan O.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Je wordt hartelijk ontvangen bij dit restaurant, helemaal niets op aan te merken. Ik ben hier nu drie keer geweest om zakelijke redenen. Maar telkens vind ik het eten aan de matige kant. Niet echt Italiaans. Deze keer een simpele spaghetti aglio e olio besteld, daar zou niets aan verpest kunnen worden toch? Maar de spaghetti was doorgekookt en niet "al dente", waardoor het gerecht er glazig uitzag. Bovendien proefde ik er een bouillonblokjessmaak door heen. Ik verwachtte een lekkere pittige smaak van knoflook en een kwalitatieve olijfolie. Zo simpel zou het moeten zijn.
newigt W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst en lekker gegeten met familie. Mijn moeder had wat moeite met het snijden van de pizza en kreeg een pizzasnijder aangereikt nadat mijn zoon hierom vroeg.
De pizza calzone van mijn man was heerlijk maar volgens hem iets te veel paprika. De pasta gevuld met walnoten en kaasmet truffelsaus van mijn zoon was volgens hem voortreffelijk. Mijn andere zoon had de pizza vitello tonato en was ook prima. Ikzelf had de pasta met champignons en ossenhaas in roomsaus, ook heerlijk.
We besloten met een latte machiato en mijn zoons met een dame Bianco oftewel ijs met chocolade saus apart geserveerd en een crème brulee (te duur want was niet zoals hij zou moeten zijn). Neemt niet weg dat we hier zeker nog eens terug komen.
Francoise L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Vriendelijk, informele sfeer zonder hoge verwachtingen
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Een super gezellig restaurant met vriendelijk en behulpzaam personeel en geweldig eten
Akkja K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellig ingericht restaurant. De pizza en de bediening kan beter!
Andrea N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De bediening en de gerechten waren goed zoals altijd.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gastvrij.... relaxed... heerlijk tafelen voor een mooie prijs.
Lori V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Al meerdere malen hier geweest en ik ben altijd heel tevreden! Vooral het eten is ontzettend goed en de service is meestal heel vriendelijk! Echter, als het heel druk is gaat het allemaal soms een beetje gehaast en rommelig, en dan moet je soms ook wat langer op je eten wachten. Maar verder niets op aan te merken! Het is zeker een aanrader!