Bella Sardegna

Wilhelminastraat 25 9301 AJ Roden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bella Sardegna

7 dagen per week geopend vanaf 17.00 uur
Keuken geopend tot 21.00 uur, op vrijdag en zaterdag tot 21.30 uur.

(Op rustige avonden kan het voorkomen dat wij onze keuken eerder sluiten dan hierboven genoemd. Komt u na 20.30 uur, dan raden wij u aan tel

7,1
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bella Sardegna

Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Vanavond wederom voortreffelijk gegeten, van de nieuwe kaart. Prachtig interieur, vriendelijke bediening, heerlijk eten en dito wijn. Echt een aanrader!
janeva .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Dinsdagavond 18.00 Inderdaad niet gereserveerd waarna uitbaatster met ober moeizaam gaat overleggen en tenslotte 3 tafeltjes aanwijst. Het was rustig maar ze wilden het compact houden. Slecht begin van gastvrijheid, zeg toch gewoon: hartelijk welkom zoek maar een leuk plaatsje uit en let even op de bordjes gereserveerd. Dat is gastvrijheid , dat is welkom heten! De bediening was ronduit slecht. Een slome afwezige ober die vermoeid rondloopt en zeker niet thuis hoort in de horeca. Zijn mannelijke collega schitterde wel, dus het kan! We kozen voor de dagsoep, een voortreffelijke bouillon met paddestoelen. Daarna gingen wij voor de antipasti. Vaker hier gegeten, wisselend van kwaliteit met helaas maar 1 kaassoort en 1 soort vleeswaren. Als dessert namen we de sinaasappeltaart, erg droog maar de bijlagen waren lekker. Het dessert hebben we naar het terras buiten gedragen omdat we zat waren van een zeer zwaar geparfumeerde buurgast. Dan is het leuk als het personeel toeschiet en voorsteld om het dessert even voor je naar buiten te dragen. Al met al zeker door de ongeïnteresseerdheid van ober en uitbaatster, de zeer lange wachttijden houden we het hier even voor gezien.
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima italiaans restaurant.
Mooie inrichting.
Ik had gekozen voor de heilbot welke erg goed was.
Pizza's zagen er goed uit.
Wachttijd is redelijk lang.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Afgehaald Hawai, quattro stag. En vegetarisch. Heerlijke pizza's. Uitstekende smaak met prima producten. Zeer aan te bevelen.
Jurriaan F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima gegeten met partner en 3 kids. Op verzoek van de oudste kon er gnocchi met tomatensaus besteld worden ipv spaghetti. Altijd fijn als er buiten de kaart om niet moeilijk gedaan wordt. Pizza's en pasta waren prima. De tagliata was prima, iets teveel balsamico..Ambiance is echt heel gezellig en de bediening is meer dan vriendelijk. Met name Sven, die snapt hoe het werkt en hoe je service verleent! Kortom, zeker een aanrader en helemaal met kids!
Jurriaan F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Jan.Roffel R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben er smaakvol gegeten , Fileto Al Tartufo kan ik iedereen aanbevelen , leuke atente bediening correcte tijd tussen de gangen fijn ambiance voor herhaling vatbaar
Jan_Willem_Smeenk .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ernstige trek in een pizza. Dat heb je soms. Dus op naar Bella Sardegna in Roden.

Plankje brood als starter (aardig maar niet bijzonder) en een pizza carbonara speciale (nr. 55 op de kaart € 11,25) besteld. Het duurde behoorlijk lang voordat hij kwam, maar uiteindelijk dan toch.

Een prima pizza. Precies wat je er van kan verwachten voor het geld. Ingrediënten vers, eitje ontbrak niet een de korst was prima te eten. Bodem niet te droog en niet te dun. Een smakelijke pizza dus.

De aankleding van het restaurant is kaal. Gehorig zeg maar gerust. Modern en met oog voor detail ingericht maar met zo’n betonnen plafond. En dat geeft qua geluid geen intieme ambiance. Zeker niet als er nog wat luidruchtige kinderen rondlopen. Pogingen van de uitbater om hier met dempingplaten wat aan te doen zijn niet erg succesvol. Gewoon jammer. Ik zou zeggen hang er een modern plafond in….
Wax .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wijn gemorst over 2 verschillende glazen en toch opdienen, dikke spaghetti slierten (wel gaar) met te weinig saus. Geen slecht eten, maar super was het dus niet.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Zonder reservering op vrijdag tegen zessen binnengelopen. We waren met z'n tweetjes, dus dachten we dat het zonder reservering wel zou lukken. Ons werd een plekje aangeboden links van de ingang, tafeltje voor 2 personen, prima, dachten we. Jammer genoeg was dit een plek vlak naast een hele grote generator of zoiets, die heel veel lawaai produceerde. Op ons verzoek kregen we een andere tafel toegewezen. In dit deel van het restaurant zaten ook al andere gasten, dus veel gezelliger. Leuke entourage. Jammer dat het in italiaanse restaurants zo vaak zo sterk naar uien ed. ruikt. Ondanks de enorme (lawaaiierige)afzuiginstallaties) trekt die etensgeur ongewenst in je huid, haren en kleding.
Mijn vrouw liet haar keuze vallen op een pastagerecht met zalmsnippers. Vanwege een allergie voor paprika werd speciaal voor haar een nieuwe saus bereid. Super goed.
Zelf koos ik de lasagne met spinazie, vind ik altijd lekker. De gerechten werden mooi gelijktijdig geserveerd. Jammer dat ik uit de bakvorm moest eten. De smaak was prima. Omdat ik een nogal flinke eter ben voelde ik me nadat mijn bak leeggegeten was nog niet verzadigd. Ik heb toen de pasta die mijn vrouw niet meer beliefde opgegeten. Kon ik dit ook nog even beoordelen. Mijns inziens was de smaak iets te laf, maar in combinatie met de nogal zoute zalm valt dat bezwaar weg.
De jonge mensen in de bediening hebben een heel erg goed gevoel van klant- en service gerichtheid. Complimenten aan hen. Wij hebben hier smakelijk en met plezier gegeten. Aanrader.
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Wat een heerlijke plek! Super leuke sfeer, Italiaans en vintage!
We bestelden alleen een hoofdgerecht, maar het was super! Ik had zelf de risotto met paddestoelen en parmaham en die was perfect! Ook de pizza die ik mocht proeven was zalig! Van mijn vriend hoorde ik ook dat de lasagne met spinazie en ricotta top was! Niet zo standaard en ook niet zo vet als elders!
Na nog een lekkere decafe Latte Machiatto, heerlijk dat dit kon! Wij komen echt snel weer terug!
elskamp .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Zaterdag met z'n drieën bij Bella Sardegna gegeten. Het reserveren was vooraf was heel verstandig: het was bomvol en veel eters werden weggestuurd.
Na deze avond weet ik ook waarom: dit is een prima Italiaan!
De voorgerechten een Carapaccio en twee Salmone's gevuld met garnalen smaakte uitstekend. De pasta's (Lasange Ricotta, Risotto al Tartuffo en Spaghetti Carbonara) ook heerlijk, al was de Carbonara wat te dun. De bediening - we hebben ze bijna allemaal aan de tafel gehad - was vriendelijk en efficiënt. Door de drukte was het wel een beetje rumoerig.
We komen zeker terug.
M_alkmaar M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Op aanraden van een lokale winkelier zijn we na een middagje Groningen hier neergestreken. Heerlijk in het zonnetje op het terras genoten van de proeverij van voorgerechtjes, allemaal zeer smakelijk, met warm vers brood. Minpuntje was dat de ober niet van elk gerechtje precies wist wat het was. Des te groter de verrassing da maar ????
De buikjes waren al aardig gevuld na het voorgerecht dus een pizza ging niet meer passen. Zeker omdat we bij de buren al gezien hadden dat het goed gevulde exemplaren waren.
Dus gekozen voor de spaghetti carbonara. Zeer goed, net genoeg knoflook en de pasta was precies goed gekookt! Kan nogal eens tegenvallen maar hier dus niet.
Dit allemaal met een goede chardonnay.
Het is dat we in Alkmaar wonen anders zouden we hier zeker regelmatig aanschuiven. Wie weet in een volgende vakantie weer!
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Met een stel vriendinnen wezen eten. Na enig steggelen mochten we gezellig bij het raam zitten. We hadden het idee dat we vergeten waren, meerdere keren per avond terwijl er naar ons idee genoeg personeel was. Het voor en hoofdgerecht was heerlijk. Alleen het dessert was een teleurstelling. We bestelde twee proeverijen waarvan veel voor geprepareerde elementen. Hierdoor was het ijs in de passievrucht uitgedroogd. De aardbeienkwarktaart was smakeloos en zelfs aan het bolletje ijs zat weinig smaak en dat terwijl er een ijsbaan aan vast zit! Wij hebben het grootste gedeelte van het dessert niet kunnen eten. Wij waren bereid voor 1 te betalen, echter ons voorstel werd niet behoord. Zelfs niet nadat de chefkok ons in het gelijk stelde! We kregen een extra kop koffie, waar we geen behoefte aan hadden, we zaten immers al vol van al het eten. Jammer van deze afsluiting! Het decor is trouwens wel prachtig, romantisch en sfeervol.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Ik was een weekendje in Roden en kwam toevallig in deze restaurant met een groep van 9 personen. Ik was blij verassd met het lekkere eten hier. Alles was prima. Bij alle gerechten kun je een salade bijbestellen. Dan verwacht je zo'n saai groen saladje, maar bij Bella Sardegna is dat rijk gevulde salade met veel kruiden en een ware varietie van sla soorten en groenten. Echt lekker. Enige min-punt (wat een plus punt voor een andere zou zijn) is dat je heel veel eten krijgt voor je geld. Ik heb maar een 1/2 pizza en salade binnen kunnen krijgen. Prima zaak - alleen zonde dat ik niet in Drenthe wonen!
Roger R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Onverwacht goed gegeten in dit drukke, goed georganiseerde restaurant. Dat het er vol zat (wat overigens geen enkel gevolg had voor de kwaliteit en service) is logisch. We begonnen met de proeverij van voorgerechten: een verrassende, afgewogen combinatie van smaakjes. De daarop volgende pizza: elke hap raak! Dat we om de haverklap even gingen roken was voor de bediening geen probleem. In de drukte werd er gewoon de tijd genomen voor het seintje en uitleg bij al het lekkers! Kortom, alle reden om de trip vanuit Hoogeveen nogmaals te doen.
eljardinero .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Heerlijke pizza's! Zien er mooi opgemaakt uit en zijn niet vet.

Nette zaak, goede sfeer. (Alleen als het erg druk is, klinkt het wat lawaaierig in het 2e gedeelte van het restaurant.)

Guido P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Afgelopen woensdag hier pizza gegeten en dat is erg goed bevallen! Had een veggie pizza, super gevuld met lekkere groenten (ook op verzoek zonder uien en kappertjes) , niet super dikke bodems, niet te vet en dus erg smakelijk!

Bij aankomst rond 8-en was het al best druk, ook door wat groepen, maar evengoed stonden de pizza's binnen redelijke tijd op tafel. Neem wel je eetlust mee (of een kleiner formaat pizza), want door al die vulling is het een enorme (en lekkere) maaltijd!

Mocht ik hier ooit nog eens komen (was hier op vakantie), dan ga ik zeker es een van de vele andere Italiaanse gerechten (non pizza) proberen!
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Nu 2 keer hier gegeten tijdens een familiebezoek aan Roden. Aanwinst voor Roden, eten is heel goed, puur en goede wijnen. Vriendelijke bediening maar speciaal lof voor de bedrijfsleider die op eigen initiatief tot op de bodem uitzocht waarom het beide keren met onze reservering mis was gegaan... ( wat overigens perfect werd opgelost ) Het bleek dat we het verkeerde restaurant gebeld hadden... Met schaamrood boden we onze excuses aan.. Als we het durven komen we hier heel graag weer terug :-).
renejonkman .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Leuk, druk restaurant, voldoende bediening. De proeverijen die steeds meer restaurants op de kaart hebben zijn echt een uitkomst om ze snel te leren kennen, ook hier. Een surplus aan voorgerechten:
Warm
champignons met gorgonzola
bruschetta met geitenkaas, peer, walnoot en rucola (heerlijk)
Gehaktballetje in tomatensaus
omelet quiche
afgebakken ciabatta met olijfolie, kruidenboter, 2 tapenades en pesto
Koud
Italiaanse worst
olijven
Pecorino kaas
tomaat met buffelmozzarella en pesto
mozzarella bolletje in courgette gerold
Hoofdgerecht:
Gekruide kalkoenfilet in courgette gerold
verse lintpasta met kappertjes, olijf en cherry tomaat in lichte tomatensaus
Kalfslapjes met parmaham en salie
Varkenshaasje op een bedje van risotto
Nagerecht:
Bosvruchten parfait
chocolade cake met warme fondant
bolletje limoen kwark ijs
citroentaartje

Oftewel vol, vol, vol maar uitstekend gegeten tegen een prima prijs-kwaliteit verhouding.