Bella Roma

6,1
7,2
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Deze keer voor het tapas menu gekozen.. wat ongelofelijk lekker! En wat veel voor die prijs... Daar kan menig tapas restaurant niet tegenop... je krijgt vanalles van salade tot gamba's en van zalm tot lamskotelet... alles even vers en super bereid. Kon echt zien dat de kok hier veel aandacht aan heeft besteed.. Ook de bediening was weer even gezellig en vriendelijk.. weer een top avond gehad.. tot de volgende keer.
Anna-59 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
De kok weet het verschil niet tussen ananas en meloen. Er werd meloen op onze pizza's gedaan. Toen wij hier iets van zeiden beweerde de kok dat het verse ananas was. Wij werden totaal niet serieus genomen. Wij komen hier nooit meer! Wat een onprofessioneel zootje.
Carolienleeuwarden .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Zaterdag hier wezen eten, we hebben een gezellige avond gehad. Ik had de scampi's met pittige saus echt heel erg lekker en niet duur. Mijn vriend had een pizza en was ook zeer tevreden. Gezellige bediening.
Volgende keer als we met wat meer mensen zijn willen we in het aparte kamertje met haard, dat ziet er zo gezellig uit.
Lemzzz .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij zijn hier gaan eten met 10 personen middels de restaurantactie van Xenos. We hadden om 19:15 uur gereserveerd, wat geen probleem was. Bij aankomst was onze tafel nog niet leeg, dus moesten we "even" wachten. Uiteindelijk konden we een UUR later aanschuiven. Je zou denken dat je dan een drankje van het huis krijgt, maar de drankjes die we bestelden tijdens het wachten, konden we allemaal afrekenen.

Eenmaal aan tafel begon het voorgerecht goed. Lekker brood werd geserveerd. Het hoofdgerecht was bij sommigen goed en bij anderen zeer matig. De lasagne is een grote klomp deeg en is van tevoren bereid (iemand had zonder ham besteld, maar dat kon niet omdat alles al klaar gemaakt was). Daarnaast was er 1 persoon die geen gorgonzola en walnoten op haar pizza had, terwijl dat wel bij de pizza hoorde. De bediening reageerde arrogant en gaf aan dat de walnoten op waren en dat de gorgonzola er op moest zitten (waarom denk je dat je een klacht krijgt?!). Bediening nam het bord mee zonder iets te zeggen. Iedereen zat te eten en deze persoon wist niet wat de bediening met haar bord ging doen. 5 minuten later mocht ze een nieuwe pizza uitzoeken. Een vreemde gang van zaken allemaal.

Het toetje zag er erg kant en klaar uit, dus deze kan je beter laten liggen. Voor ons geen herhaalbezoek.
Caroleeuwarden .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Lekker gegeten! De pizza fresca deze keer, een aanrader met warm weer. Lekker italiaans biertje erbij, heerlijk! Alles vers, dat kon je zien en proeven. Wij komen zeker weer.
Juutjuut .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Het restaurant ziet er mooi uit. Het eten was helaas niet lekker. Een pizza die te kort in de oven is geweest en flauwe pasta met garnalen. Op de kaart staat gambas... echter om deze (hollandse) garnalen te vinden had je echt een vergrootglas nodig. Toen we zeiden wat we ervan vonden werd dit even aan de chef verteld en verder niks mee gedaan. De drankjes kwamen je ook niet de bek inwaaien. Toen we wilden afrekenen konden we nota bene niet pinnen omdat het apparaat met de bezorger mee was. Zeker 20 minuten moeten wachten. Ik zou niemand aanraden hierheen te gaan.
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Wij hoopten weer eens een ouderwets goede pizza te eten. Rijk belegd met goede ingrediënten.
Helaas, hier is het niet gelukt. De pizza's waren niet echt gaar, ook weinig beleg, de mozzarella moesten we zoeken... We hebben maar geen dessert meer genomen, daar zijn we voor naar de ijssalon gegaan.
Geen leuke bediening en geen voldaan gevoel toen we de deur uit stapten. Nee, hier gaan wij niet weer naar toe. Geen aanrader wat ons betreft.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Al meerdere keren hier gegeten en gisteravond besteld. Altijd heerlijk! Zeker een aanrader. Vriendelijk personeel. Alles wat we er tot nu toe hebben gegeten altijd helemaal perfect. Daarom ook de welverdiende 10. Prijs kwaliteit verhouding ook erg goed. Je krijgt heel veel voor een goede prijs.
Myrthe B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Wij kwamen er altijd graag, de pizza's zijn verrukkelijk en voor een vriendelijke prijs. Maar Ihmed, je bediening heeft een schop onder de reet nodig. Jij werkt je uit de naad maar zij werken je de goot in: het hele restaurant zat zonder drinken met elkaar te grappen over de slechte bediening.
Wanneer bent u precies bij ons wezen eten?
Tvdveen .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Beste pizza van Leeuwarden. Er was echte parmaham op mijn pizza gebruikt, en dat zie je niet vaak. Prima mozzarella en parmezaanse kaas. De rucola was ook knapperig en vers. Heerlijk! Zeker een aanrader!
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Wij hebben erg lekker gegeten bij Bella Roma. Een uitgebreide menukaart met voor ieder wat wils. Het eten was erg lekker. De bediening was ontzettend vriendelijk en sociaal. Er hangt een gemoedelijke sfeer en het restaurant is sfeervol ingericht. Een aanrader voor iedereen.
Ewald B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Hele aardige eigenaar, je voelt je echt thuis hier. Het nieuwe restaurant is erg mooi geworden. En de pizza's zijn erg lekker. Allemaal deze proberen!
Marretjej .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Deze pizzeria is onlangs verhuisd van de Bleeklaan naar de Uniabuurt. Het restaurant bevindt zich nu in een mooi ruim pand wat sfeervol is ingericht. Het eten is nog altijd erg lekker. Ik heb er heerlijke pasta gehad. Ik kom zeker terug.