Bella Roma

Callunaplein 83 6951 CN Dieren Nederland Kaart
31-313419099

Over restaurant Bella Roma

Van alle markten thuis

Sinds 2000 worden er hier, aan het Callunaplein in Dieren, traditionele gerechten met een eigen inbreng geserveerd. Van pizza tot kip en van Egyptisch tot vegetarisch. Hier zijn ze van alle markten thuis!

Meer informatie over restaurant Bella Roma

Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Bella Roma is een gezellig eethuisje; eenvoudig en plezierig smaakvol ingericht met tafeltjes gedekt in de kleuren van de Italiaanse vlag (groen, wit, rood).
De kok, die de door hem bereide maaltjes ook serveert, heeft zichtbaar plezier met zijn zaak.

Ik at er een mooie salade (Tonno) vooraf: tonijn, uien, olijven, tomaten & kappertjes, bestrooid met Parmezaanse kaas.
En mijn hoofdgerecht: de pasta Campaille; penne met kip, knoflook en spekjes in champignon-roomsaus, vond ik heel lekker.
Het glas droge witte huiswijn erbij overigens ook.

Wat mij betreft een fijne zaak.
Rudy K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
We waren op vakantie in de buurt en waren opzoek naar n leuk restaurantje met niet te veel poespas en voor een leuke prijs. Bella Roma is een klein restaurantje in het winkelcentrum van Dieren. Sfeervol ingericht. Jonge meid in de bediening die nog niet erg ervaren was maar wel zeker haar best deed.
Ik had pasta penne met bolognesesaus en m'n vriend had een dubbel gevouwen pizza. Echter bij opdienen waren er erg veel te donkere plekjes op t deeg van de pizza. Te veel om er af te halen. We hebben de pizza terug gegeven en er werd netjes meteen een nieuwe gemaakt. Jammer dat ze het zo wilden opdienen maar wel weer netjes opgelost.
De pasta was goed, ook qua hoeveelheid, wat vaak te weinig is. Had wel iets meer smaak aan gemogen van mij, miste wat knoflook.
Uiteindelijk was de pizza bij tweede opdienend nu wel goed. Was zeker goed gevuld, ook met veel verse groentes er in.

Al met al een leuk klein restaurantje redelijk goede kwaliteit
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Zojuist terug uit Dieren. De bedoeling was om wat te eten op te halen. Maar besloten om daar te blijven eten.

Wat een lekker eten maakt deze meneer. Fantastische pizza Sicilana met een mooie dunne bodem en voldoende garnituur. Echt een van de beste pizza die ik ooit heb gegeten. Mijn vrouw had spaghetti. prima hoeveelheid. Kortom, een aanrader. Jan & Janiska
Kikiendejan .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Wij hebben eten laten bezorgen. Voor de 5e keer inmiddels. Onze conclusie na die 5 keer: ze zijn consequent goed! Je hebt echt het gevoel authentiek Italiaans te eten. Dat zit 'm ook in details: over de salade geen dressing uit een flesje (zoals we vaak wel hebben meegemaakt met Italiaans eten) maar een homemade, pure dressing. Pizza is geweldig, pasta goddelijk. Broodjes erbij besteld en olijven en kruidenboter. Olijven heerlijk gemarineerd in citroen, kruidenboter vers gemaakt. Hoe het interieur is, weten we niet. Wij genieten van dit heerlijke eten liefst thuis. De bezorging loopt niet altijd vlekkeloos, vanavond vergaten ze de boter en olijven maar dat wordt dat 10 minuten later keurig nog gebracht nadat je belt. De portie pasta is zeer royaal.
Houx .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Afhalen. We treffen een wanorde rondom personele bezetting. Na drie kwartier wachten op ons eten blijkt de smaak wel goed: een lekkere pizza, heerlijke vegetarische tortellini's met vers gebakken champignons in roomsaus en veen heerlijke lasagne.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Goeie pizza's en vooraf heerlijke scampi's gegeten. Prima huiswijn.
Aardige bediening, alleen jammer dat ze zo vroeg sluiten, maar ja, Dieren is een dorp.
Reinder2 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Zelden zo'n slechte service meegemaakt. Na het bestellen van de drankje moesten we maar even wachten met het bestellen van het eten. Terwijl bij de twee overige gasten die na ons binnen kwamen wel de bestelling werd genoteerd. Enfin, maakt niet uit, maar wel als die twee gasten (kennelijk bekenden van het restaurant) het eten al bijna ophebben als pas na 50 minuten onze pizza's arriveren. En niet 4 zoals besteld, maar 3 en een andere schotel, waarbij we de mensen ook nog moeten overtuigen hier echt een fout door hun is gemaakt. Een vies glas met zelfs lippenstift erop en een reactie van de eigenaar dat zij hier ook niets aan kan doen maakt het drama bij dit restaurant compleet.