Bella Roma

Brink 53-59 7411 BV Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bella Roma

Stev67 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Als middelmatig voldoende voor je is, prima, maar wil je iets goeds, ga dan ergens anders! De service is vriendelijk; het interieur wat oubollig, maar smaken verschillen. Eten is redelijk maar zeker niet speciaal, en dat het 'gevulde champignons' recept niet meer is dan champignons verdronken (helemaal niet gevuld!) in oude bolognese saus is jammer. Het ergste was de weigering om water te serveren: we hadden al 4 gerechten, 2 glazen wijn, 2 flesjes cassis op toen ik ook nog een koffie bestelde. Mijn dochter wou wat water. Maar nee, water kon allen bij een besteld drankje. De 4 eerder bestelde drankjes, waarbij we dus 4 glazen water hadden kunnen krijgen, telden ineens niet meer mee. Al met al: is middelmatig voldoende voor je, prima,maar wil je iets goeds, ga ergens anders!
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Wanneer wij in Deventer zijn, dan schuiven we aan bij het Italiaans restaurant Bella Roma aan de Brink in Deventer. Het bevalt ons hier goed. Wij waren hier in 2009, 2011, 2013 en nu in 2015. De service is nog steeds hetzelfde, uitstekend dus. Eerst krijg je een drankje van het huis, dan brood met kruidenboter van het huis. En dan komt de kaart. Omdat we stevig gebruncht hadden, hielden wij het dit keer bij een hoofdgerecht. Mijn vrouw nam pasta met pesto en ik een avontuurlijke pizza. De pasta was goed, de pizza ook. De rode wijn daarentegen kan beter, veel te warm en was daardoor veel van zijn smaak kwijt.
Maar we hebben weer lekker gegeten en volgens de traditie krijgt de dame bij het afrekenen een mooie rode roos mee. Leuk!
Allemachtigzeg .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Vanavond wederom heerlijk gegeten bij Bella Roma. Dit authentiek ogende Italiaanse restaurant doet het goed! Super locatie, er is veel te zien. Leuk terras aan de voor- en achterkant waar je op meerdere momenten van de dag kunt vertoeven, ze hebben er ook heerlijke koffie. De bediening is uitstekend, consistent en oprecht. Men laat geen 'steken' vallen. We voelden ons zeer welkom. Uitgebreide wijnkeuze. We kregen netjes de wijnkaart gepresenteerd naast de menukaart zoals het hoort en de dames waren niet opdringerig, ze kwamen precies op de juiste momenten informeren of alles naar wens was. En dat lekkere aperitiefje vooraf en de roos die je na afloop krijgt, kortom een heerlijke avond. Dit restaurant verdient echt een pluim!
S V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Prima pizzeria met leuk terras aan beide zijden van het restaurant. Vriendelijke bediening, ene wat beter dan de andere. Aperitief van het huis, leuk! Wel alcohol, dus onder de 18 loop je dit mis. Helemaal gastvrij zou een alcoholvrij aperitief zijn.
Lekker gegeten, en inderdaad de roos. ("oh, zijn jullie bij Bella Roma geweest") slim.
prima plek om vaker te komen.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
dit is een gezellig restaurant als je binnen komt krijg je een wel komst drankje
ik heb als uiensoep genomen en mijn partner kippensoep en als hoofdgerecht
spagetti met pepers en mijn partner het geheim van de chef , de uiensoep is erg lekker en de kippensoep zat vol met kip dus geen beoljon zo als je bij sommige restaurans krijgt de 2 pasta`s waren om je fingers bij af te likken de bediening is vriendelijk en goed.
ben en rik
Nielskoekkoek .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Geweldig gegeten! heerlijk vlees en ook de groenten en patat super. Als voorgerecht voortreffelijke uiensoep gegeten. Super gastvrij restaurant. Gratis aperitiefje en gratis drankje van het huis na afloop.
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Wij hebben hier met 4 personen op een maandagavond gegeten en daar hele andere ervaringen opgedaan dan de recensenten voor ons. Misschien dat er het afgelopen jaar toch iets veranderd is? Het was gezellig druk, de ruimte was voor ongeveer 3/4 gevuld. Desondanks konden wij heel rustig eten en hoefden we niet mee te genieten van de gesprekken naast ons. Vooraf kregen wij een aperitief, stokbrood en kruidenboter van het huis. We aten een pizza tropicana, een bord pasta met zalm, een traditionele pasta carbonara en een risotto. De risotto was op ons verzoek van voorgerecht tot hoofdgerecht gemaakt. De gerechten waren niet heel bijzonder, maar smakelijk en naar verwachting, net als de nagerechten tiramisu en banana royal. Omdat één van ons jarig was, werd zijn nagerecht feestelijk versierd. De bediening was gereserveerd, maar alert op onze signalen. De prijzen vielen alleszins mee. Bij vertrek kregen we een rode roos mee. Alles bij elkaar genomen hebben wij het ervaren als een redelijke pizzeria, die onze verwachtingen over eten bij "de Italiaan" waarmaakte.
KarinOostNL .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
In dit Italiaanse restaurant is geen Italiaan te bekenen. Het eten is vet en je kunt er lang van genieten. Het hele restaurant 'gaat in de kleren zitten'. Laat de jas niet naar de garderobe brengen, die is namelijk naast de keuken.
Desireebijker .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Dit restaurant werd ons aangeraden door de barman van het hotel waar we hebben overnacht. Zeer slechte raad, want het eten was ronduit zeer bedroevend!! We bestelden als voorgerecht een " visschotel van diverse vissoorten". Dit bleek een schaal met veel ijsbergsla en garnalen met cocktailsaus te zijn..Het hoofdgerecht was oa ossobuco. Echt zooooo slecht, dat had absoluut niets met een Italiaans gerecht te maken!! We hebben ons beklaagd over de kwaliteit en de manager gaf aan dat we geen verse vis konden verwachten in het voorgerecht, aangezien Deventer niet aan de kust ligt..?? En verder vond deze manager dat als we vers Italiaans eten wilden, we dan maar in Toscane moesten gaan eten...? Totale vreemde onzinnige antwoorden die totaal geen begrip vertoonden! Verder wist de manager te vertellen dat ze heel goed aangeschreven staan en hel altijd heel druk bezocht is..wij waren er alleen en er zat nog een mevrouw in een hoekje! En dat op de Charles dickensdagen.! Het was een zeer onsympathieke benadering en wij hebben de barman v hotel geadviseerd om nooit meer naar dit restaurant door te verwijzen. Ons advies aan een ieder...hier niet gaan eten!
Faatje .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Wij hebben in dit restaurant gegeten tijdens een van de Deventer op stelten avonden, helaas is dit ons niet goed bevallen. Wij hebben echt bijna 2 uur op onze eten moeten wachten, het was natuurlijk druk maar we hadden het idee dat dit niet de enige reden was. We zagen meerdere gasten eerder eten krijgen dan wij kregen terwijl zij later binnenkwamen en dus ook veel sneller het restaurant weer verlaatten. Organisatorisch misschien nog te verbeteren? Bestellingen van ons drinken werd ook vergeten en een verkeerde bestelling gebracht. We hadden nog hoop dat het eten dan veel goed zou maken maar helaas ging dat niet op. We hadden pasta dat veel te lang was gekookt ( ver van 'al dente' dus) en de pasta 4 formaggi leek wel een soepje met wat pasta er in. Wij hebben hier 6 of 7 juli gegeten, precieze datum weet ik niet meer.