Bella Regina

6,9
7,2
Jargo O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ober had moeite met bestelling op te nemen. Aantal drankjes en daarna de gerechten waren een opgave. Nadat we na 45mins nog geen eten hadden gekregen eens geïnformeerd. Ober was vergeten bestelling door te geven aan de keuken...
Uiteindelijk was er een gerecht bij wat nog half bevroren was.
Tweede ronde drankjes besteld maar nooit ontvangen.
Begrip voor onze situatie was er ook niet, geen coulance of zelfs excuses.
Absolute afrader!
Tabo G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
bella regina.. niet bepaald bella.
mn fikken verbrand aan de loeihete lasagneschaal, wat er uit zag als tomatensoep. gelukkig had ik een rosétje om de brand enigzins te blussen.
de kip van mis een beetje te droog en overgoten met tomatensoep. niet bepaald een pretje! al met al is het een geweldig restaurant, aangekleed met stallegtieten. I definately will kom terug hierzo.
Wendydejonge78 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Super snelle service. . binnen 5 minuten hadden we ons hoofdgerecht. .entrecote en mix van lasagne, tortelini en canneloni.. erg lekker. De mix was wel loeiheet, tong verbrand. Maar geblust met lekker glaasje rosé.
Postma .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Alles een zeventje, een leuk restaurantje maar alles wat we aten kwam niet hoger dan een 7. Er zijn heel wat betere Pizzaria Restaurants in Amsterdam!
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Een matig Italiaans restaurant. Er loopt een dikke kat in de rondte die nogal wat haren verliest, niet echt smakelijk. Dit restaurant richt zich vooral op toeristen en dat is aan alles te merken. Voor echt Italiaans eten zijn er betere adressen in de buurt. De gefrituurde inktvis komt met een dikke laag papperige smakeloze deeg. De pizza is al even matig als het voorgerecht dus een toetje lieten we maar zitten. Sommige stoelen op de 1e etage vallen uit elkaar en zien er groezelig uit.
Beslist geen aanrader.