Bella Napoli

Meer informatie over restaurant Bella Napoli

Voordelig
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Al zoekend naar een betaalbare en lekkere maaltijd in Zwolle hier beland. We werden heel vriendelijk ontvangen door de ober die ons ook de hele maaltijd bediend heeft. Voor elke tafel had hij een leuk praatje, maar niet te opdringerig. Drank en eten werden vlot geserveerd. We voelden ons op ons gemak. Enig minpuntje was dat de lasagne nogal "vast" was, er zat te weinig saus in. De kip van mijn tafelgenoot was lekker gekruid en gegaard. Lekker gegeten en gezeten, goed bediend. Dat alles voor een redelijke prijs. Het gedateerde interieur vind ik wel gezellig. Al kan ik de kritiek begrijpen dat het hier in de zomer erg warm wordt (door de verdieping, je zit onder het plafond). Op deze koude novemberdag was de temperatuur echter aangenaam.
MarcelHattem .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Zeer vriendelijk ontvangen. De meiden van de bediening werken hier erg hard en zijn vrolijk. Alles kwam snel op tafel. Pizza was goed op smaak, iets te vochtig. Prijs/kwaliteit dik in orde. De inrichting is wel behoorlijk verouderd en kan wel een opfrisbeurt gebruiken, en op de eerste verdieping was het erg warm. Geen stromend water bij de wastafel in het toilet door verstopping. Er lag een pak met toetenpoetsers als vervanging.
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Bedroevende kwaliteit ervaren. Het eten kwam vrij snel en werd gebracht door Italiaans sprekende oudere heer. Dat was ook alles wat er Italiaans aan was. De lasagna was zo droog en vast en smakeloos dat een kant-en-klare lasagna vele malen lekkerder is. Pizza's ook smakeloos. Er werd een kommetje geraspte kaas op ons tafeltje neergeknald door snelle en weinig vriendelijke dame. Zelfs dat was smakeloos. Eens en nooit weer.
Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Met het gezin uiteten geweest bij Bella Napoli. Wij komen regelmatig in dit gezellig Italiaanse restaurant waar je lekker kunt eten.

Tijdens het bekijken van de kaart konden wij alvast beginnen met wat brood en kruidenboter. Wij werden vriendelijk geholpen en de eerste drankjes werden snel geserveerd.

Vooraf kozen wij voor de carpaccio, funghi in padella (champignons) en de cozze al buro d'aglio (mosselen). Allemaal favorieten en we waren dan ook weer zeer tevreden.

Als hoofdgerecht de pizza carbonara en calzone (1 gewone, 1 met extra champignons en 1 spek in plaats van champignons) Ondanks de drie verschillende calzones, werden er geen fouten gemaakt. Wij hebben allemaal genoten van een pizza met lekkere ingrediënten.

Het decor is gezellig en geeft een warme sfeer. Erg leuk dat het restaurant verdeeld is in boven en beneden. Dit komt erg knus over. Een nadeel is wel dat als het druk is, het hier heel warm kan worden.

Wij waren weer zeer tevreden en komen snel terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Bella Napoli is een no-nonsense, authentiek Italiaans restaurant zoals je die in Italië ook tegen zou komen. Decor is wat rommelig-gezellig, service is correct en beleefd, maar uiteindelijk is het eten ook echt, lekker, Italiaans zoals het zou moeten zijn. Top!
Gerdienvdb .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Het was druk dus vol en warm in het restaurant. Dit maakte dat het niet prettig was dat we best lang moesten wachten op ons eten. De pizza was prima, het vlees was droog. Bediening was druk met alle gasten waardoor drinken niet werd bijgevuld. Al met al is het voor mij niet voor herhaling vatbaar maar het was niet slecht.
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Ik heb met mijn twee kindjes hier gegeten op een heerlijke warme avond. Dan kan je lekker buiten zitten aan een groot plein, en dat maakt van elke avond een succes.

Ik had de pasta diavola. Pasta was aanbde gare kant, de saus een beetje fantasieloos maar ok. Mijn kindjes hadden een schnitzel met patatjes. De kwaliteit van de schnitzel was echt bedroevend, eigenlijk echt niet iets wat je met een goed geweten aan kinderen kan voorzetten.

Bediening vlot maar wel heel koel.
Wasnieder .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Niet onwelwillende bediening, maar heel lang wachten op de bestelling, bereid door 1 pizzabakker op een drukke avond. Pizza's smakeloos en bepaald niet rijk belegd: bij quattro formaggi alle kaas onherkenbaar door elkaar + veel te zout, de zalm was niet vers op de andere pizza die verder ook werkelijk nergens naar smaakte en de bolognese sauzen van lasagne en spaghetti: kraak nog smaak. Aardige Italiaanse meneer, waarschijnlijk de eigenaar, maar hij mag wel een beetje beter letten op de kwaliteit van het eten.
Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Hier gegeten met twee anderen. Het was erg warm in het restaurant. De plek was ook niet echt prettig: ergens in een hoekje bij de wc. De enigszins arrogante serveerster deed ook niet veel goeds voor de sfeer. Bovendien was zij veel te gehaast wat erg storend was. Bij de eerste ronde drankjes werd er een ice tea vergeten en bij de tweede ronde moest lang gewacht worden. Ook het eten liet lang op zich wachten waardoor we steeds het idee hadden dat we waren vergeten. De pizza's waren prima. De kip echter niet: het vlees was te droog en de smaak was erg vlak. De saus die erbij zat was erg zuur en alles smaakte een beetje hetzelfde. Bij afrekenen was er een gerecht extra aangeslagen waarvan we het geld later terug kregen. Een volgend bezoek zit er voor mij denk ik niet in.
Fred J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
bij binnenkomst meteen brood en kruidenboter op tafel, dit hebben we beleefd weer mee laten nemen. Alcoholvrij bier was niet verkrijgbaar, daarom water besteld dat als glas water op tafel werd gezet. Op de rekening bleek Sourcy te zijn berekend. ik heb daarop gezegd dat als er Sourcy wordt berekend, ik wel graag het flesje wil zien. Toen vertelde de dame dat ze Sourcy uit grote flessen schenken en er niet aan kunnen beginnen dit mee naar boven te sjouwen. Toen ik opmerkte dan voortaan kraanwater te bestellen zei de dame dat er dan alsnog Sourcy geschonken wordt omdat ze wel omzet moeten halen. Wat een afknapper, wij gaan hier niet meer heen.
DrB .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Vanwege gebrek aan tijd moesten we ons beperken tot een hoofdgerecht en koffie (met een likeurtje), maar dat deed niet af aan de positieve ervaring. Lekker brood met kruidenboter, een heerlijke tortellini burinata (met ham en roomsaus) en een prima, rijkbelegde, pizza carbonara. Geen echt culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed qua prijs/kwaliteit.
Hoewel het erg druk was (nieuwjaarsdag, bijna alles in Zwolle was gesloten) bleef de bediening vlot en vriendelijk.
De entourage was simpel, een klein beetje rommelig, maar voor dit type restaurant OK.
Ahulzebo .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
De service hier was erg snel. Het ietwat goedkope terras was helemaal vol. Er werd snel brood met boter geserveerd en er stond snel iets te drinken op tafel. De pizza's die we hadden besteld waren lekker.
Proever6666 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Ok, leuk tentje. Behoorlijk druk op de zaterdag-avond. Maar erg lang wachten op 2 pizza's dellacassa. Helaas allebei niet gaar en dus retour gestuurd. Bij terugkomst zwart aan de zij- en onder-kant, verbrand dus. Beklag gedaan bij de bediening, werd helaas niets mee gedaan. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Anne Wil A.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
We hebben er nu 2x gegeten, het was erg lekker. Een goede bediening, ze werken hard en snel.
We komen er vast nog wel eens. Het was erg druk die avond, we hadden gereserveerd even wachten maar dat is niet erg.
Amsterdamsgenieten .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
We aten hier gister voor het eerst. 2 x mijn verse jus d'orange terug gestuurd, omdat ie al erg bitter was. Het mandje met stokbrood en kruidenboter leek niet zelfgebakken en smaakte als fabrieksbrood. Onze pizza's waren lauw en de bodem nog niet gaar. De calzone pizza was nog helemaal koud van binnen en bevatte mozzarella die nog niet gesmolten was. Een toetje durfden we niet aan en hebben we elders gegeten. Na de teruggestuurde jus wilden we de hardwerkende bediening niet weer lastigvallen en hebben snel afgerekend. We komen gewoon niet meer terug. Erg zonde; zo'n leuk pandje op een mooie plek, maar met een management zonder enige passie.
Erg vervelend om te lezen dat u het zo’n slechte ervaring vond.
U moet weten dat wanneer u niet tevreden bent u hier gerust iets over kan zeggen, zodoende kunnen we gezamenlijk tot een oplossing komen en uw avond alsnog zo aangenaam mogelijk maken. Bedankt voor uw feedback, dit stellen wij op prijs!
Fijnproeverzwolle .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Zeer leuk gezellig tentje. Het decor kan wel een update gebruiken, maar het eten is goed en natuurlijk van smaak. Personeel is zeer vriendelijk en attent, zonder opdringerig te worden. We hebben hier een erg leuke avond gehad.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Maandag 8 juli bij Bella Napoli gegeten. Vooraf goed gevulde vissoep. Dat bleek slootwater met wat stukjes vis en frutti di mare erin. Geen smaak en totaal niet gebonden. Bied dan 'heldere' vissoep aan. Vervolgens gevulde canelloni: 3 grove stuks canelloni die deels niet gaar waren en qua vulling onsmakelijk. Mijn vriendin nam een insalata mista met vis, waarvan de groene ingredienten duidelijk oud leken. De bediening? Wij zijn bediend door 5 verschillende personen die van elkaar niet wisten wat er inmiddels nu al wel of niet aan bestelling was opgenomen. En dit alles op zo'n prachtige plek. Jammer, heel jammer.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Afgelopen week met z'n tweeen snel een hapje gegeten. We begonnen op het terras om de laatste zonnestralen van de dag mee te pakken, goed te doen met het lekkere brood wat inderdaad snel op tafel staat. Helaas moest ik nog rijden, eindelijk een zaak gevonden waar ze Birra Moretti verkopen! Door het wegzakken van de zon en de frisser geworden wind binnen gegeten, de inrichting is typisch voor een Italiaan, het mag hier en daar iets opgeknapt worden. De spaghetti Sorrentina maakte de inrichting meer dan goed, lekkere beetgare pasta, verse vis en schelp- schaaldieren en de saus was hoog op smaak. Vanwege de lange dag geen dessert genomen. De vriendelijke bediening is vlot en voorkomend, meestal een ondergeschoven kindje in dit type bedrijven maar hier zeker niet!
FrankUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Het viel tegen. We hadden allebei een pizza besteld, die maar half warm was en niet echt goed smaakte. Knap dat je als Italiaan een pizza weet te verpesten, dat moet dan weer wel gezegd worden.
Trebora .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Bij binnenkomst wordt er direct een mandje met brood op tafel gezet met roomboter, prima begin. We zijn de eerste gasten en met z'n tweeën. De bestelde uiensoep laat even op zich wachten, maar eenmaal op tafel is het zoeken naar uien in de waterige soep. We besluiten om deze soep terug naar de keuken te sturen. Dit gaat zonder problemen en met excuses. De pizza Mafioso speciaal is wel rijkelijk belegd, wellicht iets te veel kaas, want we krijgen hem beiden niet op. Op zich was de pizza niet slecht, maar ook niet bijzonder. Bediening is wel correct, maar iets persoonlijker zou fijn zijn. Het restaurant ziet er in eerste instantie leuk uit. Je kunt ook boven op een half open verdieping eten, maar van dicht bij is het allemaal wat gedateerd, tafeltjes aan de kleine kant, muziek, mwaw dat kan beter. Toiletten waren prima in orde.