Bella Milano

Kerkstraat 7 3341 LC Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart
31-786819994

Meer informatie over restaurant Bella Milano

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sijdine R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ik sta echt paf van alle geweldige recensies hier. Vond het eerlijk gezegd een flinke tegenvaller. Ambiance oubollig, bediening saai en ongeïnteresseerd. Eten totaal niks bijzonders, voor 19€ per hoofdgerecht had ik echt iets beters verwacht. Om over de opmaak van het bord maar te zwijgen, zo er op gekwakt. Mijns inziens absoluut het geld en de hoge cijfers niet waard.
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Op onze trouwdag gegeten bij de Italiaan waar we onze bruiloft gevierd hebben. En het was opnieuw erg gezellig en heel erg lekker. Vooraf had ik de garnalencocktail en als hoofdgerecht de saltimbocca Romana. Wij houden deze traditie er in en zullen nog vaker terug komen
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Hier gisteren met 10 personen gegeten.Alles wat we kregen was lekker en zag er goed uit alleen mijn nichtje had een pizza en daar vonden we wel erg veel ui op liggen.Mijn scampi met knoflook en verschillende vissoorten met tagliatelle waren erg lekker. Wij waren er om 18.00 uur en het begon daarna helemaal te stromen,dat is in mijn ogen een goed teken.De bediening was vriendelijk en attent ook toen er mensen bij .een gerecht geen champignons of iets anders wilden was dat geen probleem.De inrichting is vrij luxe
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Een verrassend sfeervol zaakje in HI-Ambacht. Ik had de tortellini in brodo vooraf, daar dreven drie stukjes tortellini in de iets te zoute bouillon. Dat kan wel wat beter. De filetto al gorgonzola was zeer smakelijk, zowel de saus als het vlees. De paddestoelen heb ik er uit gelaten, ik begreep niet zo wat die toevoegden. Als dessert dacht ik de coupe grandmarnier te hebben geselecteerd, ik vraag me af of hetgeen ik gekregen heb dat ook was.... maar 't was wel een smakelijk ijsje.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Leuk Italiaans restaurant met een zeer ruime keuze in gerechten variërend van pasta, pizza tot vlees en visgerechten. Eten is van goede kwaliteit en de bediening is zeer attent, zo zie je ze tegenwoordig niet vaak meer. Mixed vis hoofdgerecht was lekker alleen de zalm was iets droog uitgevallen en er was naar mijn smaak teveel saus gebruikt waardoor de vis er een beetje in verdween. Verder waren alle voor en hoofdgerechten prima van smaak.
Macpont .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Na vele jaren weer eens hier gegeten. Enorm vooruit gegaan. Prima eten en de uitbater komt graag een praatje maken. Mooie entourage en goed eten. Het enige minpuntje dat we konden ontdekken is dat je hier niet kunt pinnen. We komen zeker terug.
Romeo R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
We zijn vaste klanten bij Bella Milano en normaliter zijn we helemaal gek op de lamskoteletten. Met kerst was er een uitgebreid 5-gangen menu en hadden we een keuze gemaakt uit de vlees en vis menu. Zoals gewoonlijk hebben we goed genoten van een heerlijke maaltijd. Complimenten ook voor de sfeer die erg aangenaam en gezellig was. Eindelijk weer eens een restaurant waar je echt bediend wordt !! Tot volgende keer weer ..
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Gelukkig waren we vroeg en konden we nog zelf een tafeltje uitkiezen, want al snel liep de zaak helemaal vol. Iedereen werd allerhartelijkst ontvangen en velen kwamen hier blijkbaar regelmatig. We snappen nu ook waarom, want behalve de bediening was ook de Pasta dello Chef hartverwarmend. Vier verschillende pasta's met bijbehorende sauzen op een bord, wat een smullerij. Ook de gemengde vis uit de oven was heerlijk. We komen graag nog een keer terug als we meer tijd hebben en ook een voor- en/of nagerecht kunnen nemen.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Voortreffelijk gegeten in Bella Milano Op zoek naar een goed Italiaans restaurant werd mijn aandacht door dit restaurant getrokken. Binnen in het restaurant is het sfeervol en er is ook de mogelijkheid om buiten aan het water te gaan zitten. De salade en de pizza smaakte zoals je verwachten mag in een goed Italiaans restaurant. De bediening was bijzonder vriendelijk en wist ook onze vragen over pizza's te vertellen. Ik kom hier graag weer terug om een van de andere gerechten uit te proberen.
Smullers4 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Vrijdag weer eens bij Bella Milano gegeten. Geregeld hebben we geen zin om zelf te koken en fietsen even langs. je zit er heerlijk op het terras aan het waaltje; overdekt en met een glazen scherm dat eventueel afsluitbaar is.
Een heerlijke avond.
Een familie restaurant, vader -meestal inde keuken- moeder, dochter en een vaste medewerker; Salvatore.
Het is een en al vriendelijkheid.
Keurig gedekte tafels met wit tafellinnen en servetten.
Het eten is van goede kwaliteit, royaal met bijlage en naar keuze aardappeltjes of friet. Ik neem meestal spaggetti aglio olio e peperoncino. De bijlage vind ik qua groenten beperkt.
No nonsens, een aanrader.
TONEKE .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Vrijdag uitgenodigd door me Pa, Ma om met me vriend bij Bella Milano te gaan eten. We hebben heerlijk gegeten en gedronken en sfeer en de bediening was ook prima. Kortom een geweldige avond gehad. Gaan we gauw nog eens over doen.
Hinson .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Lekker Italiaans eten met sfeer. De eigenaar ontvangt je als een vorst. Het is niet voor niks druk.
Italiaans biertje Nastro Azurro. Licht en aangenaam.
Lasagne als voorgerecht is een aanrader. Net goede portie. En dan een filetto speciale.
Dat levert een aangename avond op.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Gisteravond met mijn vrouw voor het eerst in ons leven bij dit restaurant gegeten. We waren daar omdat onze (schoon-)moeder op sterven lag en er even écht uit wilden zijn. Beter hadden we het op dat moment niet kunnen treffen: We vielen bijna van onze stoel van........verbazing! De ambiance, de gastvrijheid, de innemendheid van de gastvrouw, al hadden we bij wijze van spreken niet meer gegeten, het was een welkome verademing! Wát een stijlvolle bejegening.
En dan het eten: Zowel mijn vrouw als ik hebben er fantastisch gegeten. De lamscoteletten had ik in meer dan 20 jaar niet meer zo lekker geproefd. De laatste keer was op Texel. Ik weet nu weer hoe het smaakt. Vooraf hadden we de tomatensoep. Heerlijk! Bij het diner werden heerlijke gebakken aardappels geserveerd, waarbij de vraag om een 2e schaaltje niet direct leidde tot het vermelden ervan op de rekening. Klasse. Afgesloten met een overheerlijke koffie. Was dan alles oké? Nee, er behoort eigenlijk een pin-mogelijkheid te zijn. Als je niet in het bezit bent van een creditcard, doet de gastvrouw zelfs het voorstel om op rekening thuis op het gemak te betalen. Waar vind je dit nog? Wij komen hier zeker terug. Een ware ontdekking.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Het eten was best te doen, niet echt spetterend of spectaculair. Echt een minpunt dat je er niet kon pinnen. Bediening was goed!
Joy W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Eten: Als voorgerecht hebben we een crostini besteld. Prima voorgerecht en niks op aan te merken. Als hoofdgerecht hadden we een pasta. Ondanks dat er niks mis mee was vond ik het ook niet echt bijzonder. Gewoon een pasta die ook bij de Verry Italian Pizza ook zou krijgen.
De cappuccino was echt ontzettend slecht voor een restaurant. Hier moeten ze echt wat mee doen. Het maakte als zelfgezette doorloop koffie met met schuim erboven op.

De bediening is echter top! vriendelijk geholpen, gevraagd of we nog even wouden wachten met het hoofdgerecht... top!

Kleinigheidje... je kan er niet pinnen.... en doe iets met de koffie!
Jacobus V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Ben zaterdagavond met een ongelofelijk gezelschap in dit restaurant geweest.
Het was ter ere van mijn lieve buurman en zijn vrouw.
Dit is zonder te pochen een van de mooiste avonden geweest. Het is zoveel klasse dat ik zowel door de eigenaar en eigenares als een Vip klant ben behandeld. En ik moet toch kwijt dat deze mensen voor mij VIP zijn. Als je hier een avondje gaat dineren dan kom je in een andere wereld.
Veel restaurants kunnen hier nog wat van opsteken. Wat is het verassend en vooral een beleving voor je smaakpapillen Mensen probeer het eens dan kom je tot een ontdekking dat dit de juiste keuze is voor een avondje dineren. Goed voor je stabiliteit!! Wil vooral Salvatore en de eigenaar bedanken voor hun klantgerichtheid en warmte.
Edwin1979 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Onlangs gegeten bij dit leuke Italiaanse restaurantje. Mijn vriendin had een eenvoudige pizza met tomaat, kaas en ananas, die prima smaakte. Ik had de pizza calzone met bolognese saus. Was erg lekker.

Wij waren er op een zaterdag en het was erg druk. Desondanks was de bediening rustig, vriendelijk en attent.

Wij zaten in de nieuwe uitbouw vlak langs het water. Dit gaf voor ons meerwaarde aan ons bezoek aan Bella Milano.

Wij komen zeker nog eens terug!
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Echt een heel leuk restaurantje. Zijn hier wezen eten voor een speciale gelegenheid. Het was erg druk, maar dat betekende niet dat we uren moesten wachten. Je kan er heel leuk aan het water zitten. De aanbouw is technisch gezien wel buiten, dus roken mag op het terras, maar wij zaten nog te eten...Ze zagen aan onze gezichten dat er wat was, want wij waren even verbaasd. We wilden ook niet klagen, want we zaten nu eenmaal buiten. Toch werd er direct even de schuiframen wat verder open gezet en de asbak weer verwijderd. Roken mag dus, maar niet als iemand er last van heeft. Echt heel netjes daar ze dit niet hoefden te doen, geeft toch een fijn gevoel. Maar een terras met schuifdak en schuiframen etc is gewoon een aanbouw en met roken niet zo prettig...Service, ambiance, eten was allemaal super, maar inderdaad; pinnen is toch wel een must a la 2014
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Ik hou enorm van pizza. Zoals de pizza's hier smaken, heb ik zelden meegemaakt. Voortreffelijk!! Als nagerecht heb je de keuze uit een grote ijskaart. De Damme Blanche is erg lekker. Hier ga ik zeker nog eens terugkomen.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
We begonnen met een droge witte wijn die echt niet lekker was, (stond te lang open?) we zeiden er wat van en kregen toen de huiswijn, de wijn die we hadden was een exclusieve wijn werd er gezegd. Niet om gevraagd trouwens. T eten was erg zout, zelfs de broccoli die erbij zat. Kalfsoester met gorgonzola, maar proefde niet naar gorgonzola. Interieur erg ouderwets. Wij gaan niet nog eens terug.