Bella Milano

Waardzicht 5 2922 HM Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Over restaurant Bella Milano

Het Italiaanse leven heeft veel aandacht voor gezamenlijke maaltijden. Is dat voor jou ook een reden om duizenden kilometers te reizen? Niet nodig. In Krimpen aan den IJssel bevindt zich Ristorante Italiano Bella Milano. Je eet hier authentieke Italiaanse gerechten, vers bereid zoals ‘mamma’ het heeft voorgedaan. Met af en toe een knipoog naar de Franse en Spaanse keuken, is gang na gang een meesterwerk. Zelfs Rob Geus is tevreden. In het weekend is er live muziek, voor een echte avond uit.

Meer informatie over restaurant Bella Milano

Dagelijks 16.00 - 23.00 uur
WillekeNobel .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vanavond voor de eerste keer - na veel
goede verhalen gehoord te hebben - bij Bella Milano wezen eten.

Een restaurant zoals het hoort te zijn maar je helaas niet veel meer tegen komt.

Heerlijk gegeten, een vissoep vooraf en als hoofdgerecht de lamskoteletten.

Vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer.

Een aanrader, we komen zeker terug!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Sinds wij in Krimpen wonen komen wij regelmatig bij Bella Milano. Het eten is echt heerlijk op smaak en wordt goed heet geserveerd. Je proeft de kwaliteit van de gebruikte producten en de liefde voor het eten. Zowel de pasta's als de pizza's zijn echt heel goed. Ook voor afhalen is dit een echte aanrader. Als je thuis komt zijn de gerechten nog steeds dampend heet. De service is er heel verzorgd, vriendelijk en met een lach, wat de ervaring alleen maar beter maakt. Je wordt hier hartelijk ontvangen en alles is mogelijk. Wij waren een keer heel laat, maar ook dat was geen probleem en we werden relaxed ontvangen en kregen de ruimte om te eten wat we wilden. De sfeer in het restaurant is goed verzorgd met een elegant interieur en prima muziek voor bij het eten. Wanneer er live muziek is past dit goed bij het sfeertje. Al met al iedere keer weer een plezierige en heerlijke ervaring. Wij zullen hier nog vaak terugkomen.
Bertkruis .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Gisteren hier samen met vrouwlief gegeten. En ja, het was maandag, dus het was rustig in zaak. Ondanks dit is en blijft de service van het personeel uitstekend.
Dit keer geen keuze gemaakt uit de (overigens uitstekende) kaart, maar de keuze bij de kok gelaten. Een 5-gangen verrassingsmenu. Totaal geen spijt gehad van deze keuze. Een heerlijke carpaccio vooraf, vervolgd door een heerlijke champignonsoep. Aansluitend vers gemaakte tortellini met gorgonzolasaus. Als hoofdgerecht werd er een subliem gebakken ossenhaas geserveerd. Een grand dessert maakte het gehele diner stijlvol af. Kortom, heerlijk gegeten alleen kon soms het tempo tussen de gerechten door wat langzamer.
Herhalingsgevaar: levensgroot
Ard S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Heerlijk gegeten met echtgenoot, voorgerechten gecombineerd, gamba's en pittige spagetti heerlijke saus van de gamba's met spagetti. Hoofd maaltijd voor twee personen verschillende vissoorten, heerlijk. We waren daar voor ons 25 jarig huwelijk, toen de gastheer dat hoorde zocht hij spontaan een fles wijn en gaf die aan ons. Een hartverwarmend gebaar. Hier kom je graag terug. Lekker buiten gegeten.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Voor een echt lekkere Pizza met verse ingrediënten.
Ik kom er al 20jaar met veel plezier en de kwaliteit is altijd goed.
Keurige en schone pizzeria met correct personeel.
Diederik N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Op sinterklaasavond met de familie nog even bij de italiaan gaan eten. Dat schetst ongeveer de kwaliteit van dit restaurant: vittello tonnato voldoende, pasta met zalm, voldoende. De bediening is goed, maar meer woorden dan daden. De entourage is mooi en sfeervol maar de live-muziek in de vorm van pianospel maakte de conversatie aan tafe wat moeilijker.
Zeker een gelegenheid om italiaans te gaan eten, maar niet als je iets speciaals wilt gaan doen!!
Erikgen G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Nog maar een keer spontaan bij Bella Milano langs gegaan met mijn zonen en het was weer genieten,voorgerecht de Vitello Tonnato en hoofdgerecht Dorade, smaakte prima.
Restaurant was niet druk bezet op deze dinsdag maar daarom niet minder gezellig, goede bediening uiteraard
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Vooruit besproken en dan toch een tafel naast de toiletingang krijgen. Dat snap ik dus niet. Verder is het allemaal net iets beter dan middelmaat.
Ik zou hier niet snel nog eens heen gaan.
Reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Dit restaurant is een pareltje. Heb hier al diverse keren gegeten, maar het blijft een plezier om er te komen. Het is weliswaar een Italiaans restaurant, er werkt niet een Italiaan. Of je nu een pizza neemt, of heerlijke ossehaaspuntjes met een voortreffelijk gemaakte gorgonzola saus, of een in roomboter gebakken tongstrelende tongfilet neemt, het is allemaal even heerlijk klaargemaakt. De porties zijn groot. Een voorgerecht nemen, zoals vitello tonato, kan dan wel te veel zijn, maar is ook zeker de moeite waard om te proberen. De inrichting is dan wel een beetje oubollig, maar toch heel gezellig. De vriendelijkheid van het personeel en de kok die even aan tafel komt, is heel prettig.
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Bella Milano doet ook aan een afhaalservice voor hun pizza's en pasta. Pizza's telefonisch besteld en later afgehaald, de telefoniste kwam niet klantvriendelijk over en hing op met "ok,doei". Verscheidende keren gegeten en het eten is altijd goed, de pizza's zijn verreweg de beste uit de omgeving. Het restaurant komt wel oubollig over, het decor is sinds ik me kan heugen nooit veranderd, zeker meer als 10 jaar.

Concluderend kom ik hier nog terug.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Snelle en zeer vriendelijke bediening. Prachtig gedekte tafels met mooi linnen. Bij binnenkomst wordt jas aangenomen.
De lasagna was prima. Het brood vooraf te dik gesneden en de kruidenboter was bijna 100% boter, geen kruiden, dus erg vet.
De vis Dorade was smakeloos, taai, dus laten staan De spaghetti lekker met veel knoflook. De salade was zo uit het vergiet, watig en niet aangemaakt. De gebakken aardappeltjes waren koud en slap. Echt een ramp...heb hier vorig jaar wel heel lekker gegeten ( lasagna)
Sevda Y.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Na de goedkeuring van Rob Geus is het voor ons een aanleiding geweest om een bezoekje te brengen aan Bella Milano.

Kortom: goed eten, goed bediening en gezellig sfeer met live muziek.

De locatie is opvallend. Het bevind zich tussen groen en blauw. Lekker rustgevend.

Bij binnenkomst worden we met een zachte glimlach verwelkomt.

De live piano zorgt voor een ontspannen omgeving.

Eerst komt de champions soep, deze is overheerlijk met de smaak.
Nu een specialiteit van de chef een vis gerecht + kipfilet met romige champignonsaus. Deze zijn ook geslaagd.

Als laatst is de chef persoonlijk langs geweest aan tafel. heel attent en super gastvrij.

Seyit B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Samen met een paar vrienden wezen eten en we zijn direct goed ontvangen. We hadden gereserveerd en waren een uur te laat, dit vonden zij geen enkel probleem en was dit ook niet te merken aan de bediening. Verolgens besteld waarbij de chefkok eerst aangaf of hij nog iets specials kon voorbereiden. Wij hebben deels van het menu besteld en speciaal vis laten maken. Het eten smaakte overheerlijk. Champignonsoep, pizza tonno, margaritha, gegrilde kipfilet en de vis smaakte erg goed! Het decor ziet er oubollig uit, hier moet je van houden, het heeft wel sfeer alleen niet iedereen zal ervan houden. De live muziek zorgt ervoor dat je in een bepaalde vibe terecht komt en de sfeer echt te pakken krijgt. De bediening is goed. Ze zijn geintresseerd en tonen de nodige aandacht! Wel krijg je continu een andere ober echter neem je dit voor lief want je bent continu voorzien van je drankje in plaats van dat je continu op je ober moet wachten. Al met al, ze zijn hier goed bezig!
Arieb8 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Drama! Een uur gewacht op t voorgerecht en daarna nog eens 75 minuten op een incompleet hoofdgerecht. Men was ons vergeten.........! Nagerecht maar overgeslagen. Wel sorry maar geen koffie van t huis ofzo om t leed te verzachten. Ook geen gedag toen we weggingen. Nooit meer!
Prossen .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Al vaker bij bella milano geweest, altijd goed eten.
Nu met de kerst geweest, wat een drama!
Niks meer met Italiaans eten te maken, massa productie voor veel geld.
Kindermenu van 22,50( gortdroog stuk kip, verschrompelde patat)
Aardappelpuree klef en korrelig, koud. blegh
Voor ons geen bella milano meer!!!!
HalveMaan .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Interieur precies hetzelfde als 10 jaar geleden. Bediening vriendelijk, soms iets te populair. Voorgerecht "Fungi trivolati" was prima. Hoofdgerecht "Grote garnalen" was twijfelachtig. Ik vond het product er niet helemaal vers uitzien. Geheel was vrij smakeloos. Schaaltje voor afval en lauw water om vingers mee schoon te kunnen maken moest om worden gevraagd. Minpuntje. Zal (weer) niet snel hiernaar teruggaan
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Hier eigenlijk best regelmatig geweest maar de laatste keren niet echt heel tevreden. Sommige dingen zoals pizza en lasagne zijn wat aan de zoute kant. Daarbij wanneer je wilt bestellen komt eerst de kok langs met dure tournedos en exclusieve vissoorten. Ze proberen je volgens mij zo van je pizza of lasagne af te halen en je dit duurdere gerecht te verkopen. Je voelt te veel verplichting in deze actie.
Tamara- .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Hier wel eens eerder pizza op, waren altijd wel ok, niet uitzonderlijk. Maar toen ik hier ging eten voor het eerst een ander gerecht besteld. Vlees met gorgonzola saus, het was echt overheerlijk. In tijden niet zo lekker gegeten. Service was prima, vriendelijk personeel.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Met vrienden gegeten en een pizza besteld. We hadden gereserveerd, maar het duurde een poos voordat we naar onze tafel werden geholpen. We hebben gedurende de tijd dat we er zaten elke keer een andere ober/bediende gehad, wat niet fijn was. De pizza was lekker, goed belegd, maar wel redelijk zout. Helaas ben ik de nacht na de pizza voortdurend wakker geworden, de pizza was echt te zout. Ik had erg veel dorst. Het nagerecht, sorbetijs, was lekker, maar niet heel bijzonder. Prima voor die prijs. Volgende keer ga ik liever naar een andere Italiaan.
Gegeten .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Tot voor een aantal jaren geleden was dit een fantastische pizzeria met de lekkerste en grootste pizza's uit de omgeving.
Echter, de laatste drie keer dat ik hier gegeten heb waren de pizza's veel te vet en zo ongelooflijk zout dat je blijft drinken en 's nachts wakker wordt van de dorst. De aankleding van de pizza's en/of de ingredienten die er op liggen is er ook niet op vooruit gegaan. Rauwe uien en ditto champignons doen de de krokante (maar veel te zoute) bodem geen eer aan.
Erg lekker is het voorgerecht met gemende vissoorten (ntipasti mixto di pesce) en het stokbrood. Voor de rest is het vergane glorie. De bediening in het restaurant is goed en altijd vrolijk.
Dat geldt niet voor de afhaalservice.