Bella Milano

Waardzicht 5 2922 HM Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Bella Milano

Bella Milano serveert overwegend Italiaanse gerechten met hier en daar een knipoog naar de Franse en Spaanse keuken. De kaart bevat een keur aan heerlijke gerechten uit de keukens rond de Middellandse Zee. Alles is kakelvers, de pasta zelf gedraaid en de pesto volgens eigen receptuur bereid. De subtiele smaak van de heerlijke schotels doen u wegdromen naar zonovergoten streken.

Meer informatie over restaurant Bella Milano

Dagelijks 16.00 - 22.30 uur

• Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Bella Milano

A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Reservering was niet doorgekomen. Toch een tafel gekregen!
Assie1963 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, attent maar niet opdringerig. Je voelt je welkom. Toiletten schoon en fris. Enige opmerking ; er knipperde een lampje in het gedeelte waar nog geen gasten zaten.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Geweldig eten prima sfeer
Rien M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Mooie lokatie, vriendelijk ontvangst, rustige sfeer. Goede selectie italiaanse gerechten, prima portionering.
Beste Rien,

Bedankt voor uw positieve recensie! Wij zijn blij om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad en zien u graag terug!

Fijne avond toegewenst.

Groetjes van Bella Milano
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Eten was oke maar niet geweldig. De zaak was niet authentiek Italiaans meer een verbouwde disco met goud en zwart. Vriendelijke bediening en lekkere koffie.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Gaan we zeker vaker doen.
Bediening vriendelijk en bekwaam.
Helaas was Cesar de zanger entertainer op vakantie.
Volgende keer beter, al met al Top.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima restaurant
Corné N.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het duurde even voordat we opgemerkt werden en kregen vervolgens een plaatsje aangeboden. De sfeer is altijd goed en we kwamen voor een heerlijke pasta. Tot mijn verbazing zaten er stukjes glas in het smeersel voor op het stokbrood, ze loste het gelukkig op door nieuwe boter te geven. Gelukkig had ik de bewuste hap nog niet doorgeslikt maar geschrokken was ik wel. De pasta was erg lekker en het dessert prima al kunnen ze nog wat winst halen op de kwaliteit van het ijs, je zit namelijk bij een Italiaan.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heel goed restaurant met perfecte gerechten en perfecte bediening.
Alles tegen normale prijzen.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gisterenavond gegeten, zeer vriendelijk personeel. Prima gegeten (voorgerecht, hoofd gerecht en toetje, kopje koffie na)! En sfeer was heel goed, gelachen met het personeel en andere bezoekers. Zeer ongedwongen. En mooie bijkomstigheid is dat de kosten mee vielen. Hier komen wij zeker terug. Personeel bedankt voor de prettige avond!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten...echt verse groenten bij het eten een verademing.. en dan de spaghetti mjam....
Een aanrader..
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
er kan beter wat ruimte tussen de gerechten zitten, na het voorgerecht duurt het geen 5 minuten voordat het hoofdgerecht op tafel staat, maar de keuken gaat om half tien dicht, dus dan moet het toetje uitgeserveerd zijn dat is jammer.
Thea G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Al heel vaak heerlijk gegeten!
sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vriendelijke bediening, maar prijs en kwaliteitsverhouding laat de wensen te over. Truffelsaus moet naar truffel smaken maar smaakte nergens naar. Saus was duidelijk uit pakje. Ook garnalencocktail was smakeloos en wederom saus uit een pakje. En dat voor 12,50 verwacht je toch zelfgemaakte saus. Asperges waren slecht geschild dus veel draaiden.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Let op er ontstaat onduidelijkheid over het dessert of dit van de kaart is of voor je word samengesteld. overigens perfect opgelost door de eigenaar
apvl V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, en men is flexibel; ter plekke werd in de keuken op verzoek een heerlijke vegetarische pasta met veel knapperig gebakken groente gemaakt. Ook de scampi's en aubergine lasagna waren heerlijk!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op Valentijn samen hier gegeten. de ontvangst was netjes. Tafeltjes stonden erg op elkaar. een twee persoonstafel stond slechts 30 cm naast een vier persoonstafel, alsof je met z'n zessen uit eten was. Misschien alleen op Valentijn, daar het erg druk was. Wij hadden een twee persoonstafel netjes apart. We namen geen voorgerecht. Het leek of de bediende dit niet prettig vond. We kregen een mandje stokbrood met kruidenboter en een schaaltje olijven. mijn vrouw nam een cola light en ik de speciale cocktail van Valentijn. Prosecco met aardbeienlikeur. Hierna de gegrilde ossenhaas. Bij de ossenhaas zat een schep spaghetti met worteltjes en broccoli. de gebakkenaardappeltjes en sla werden apart geserveerd. LET OP! Door de spaghetti doet men in dit restaurant een saus van groene pepers. mijn vrouw heeft bestraling in haar mand gehad en kan niet tegen pittig. Ik kan vertellen dat dit heel pittig was, zelf ik had zo iets van heftig. We hebben dit direct gemeld en een schoon bord gevraagd voor mijn vrouw. Er werd gezegd dat de mensen juist kwamen voor deze spaghetti. Geen excuses en geen gewone groenten. Mijn vrouw moest het doen met alleen de ossenhaas. Jammer, het is Valentijn en je verheugd je op een leuke avond. We hoorde meer mensen klagen over deze pittige spaghetti. Het personeel rende heen en weer en was meer bezig met eten en drank te verkopen dan aandacht te schenken aan de klanten. het werd uiteindelijk opgelost door een kopje koffie en thee van het huis aan te bieden. Mijn vrouw had liever wat verse groenten gehad, daar we in de schaaltjes sla en gebakken aardappelen de bodem al zagen toen het werd uitgeserveerd. Ik heb geen sla en aardappelen genomen, daar anders mijn vrouw alleen vlees zou eten. Als na ijs en toen maar snel de rekening. En mislukte avond en hier komen we niet meer terug. Hierdoor teleurstellend bij gerechten. De ossenhaas was perfect.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Een heel goed restaurant,prima eten en een puike bediening.
Jaco S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Zeer gastvrij
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Op een drukke zaterdagavond heerlijk gedineerd bij Bella Milano. Ondanks de volle zaal en drukte was al het personeel weer erg vriendelijk en werden we keurig benaderd. Alle gangen werden snel, keurig en foutloos gebracht. Zoals altijd waren alle gerechten weer heerlijk en hebben we genoten van de verrukkelijke pizza’s, het heerlijke malse vlees en de lekkere groentes/aardappeltjes en spaghetti! Weer een fijne, gezellige en lekkere avond gehad bij de ‘familie’ Bella Milano! Altijd een bezoek dubbel en dwars waard!!!