Bella Milano

Waardzicht 5 2922 HM Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Bella Milano

Bella Milano serveert overwegend Italiaanse gerechten met hier en daar een knipoog naar de Franse en Spaanse keuken. De kaart bevat een keur aan heerlijke gerechten uit de keukens rond de Middellandse Zee. Alles is kakelvers, de pasta zelf gedraaid en de pesto volgens eigen receptuur bereid. De subtiele smaak van de heerlijke schotels doen u wegdromen naar zonovergoten streken.

Meer informatie over restaurant Bella Milano

Dagelijks 16.00 - 22.30 uur

• Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Bella Milano

A D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
gezellig personeel en goede kwaliteit. de muziek was ook goed en rustig aanwezig. de gerechten zijn betaalbaar ook als je met een gezin zou gaan. echt een aanrader.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Prima gegeten in een rustige gezellige sfeer met een hoffelijke bediening
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Een super avond gehad met gezellige live muziek! Geweldig gegeten en heel vriendelijk personeel. Een aanrader en we komen hier zeker terug!!
Robert ( Rob) K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Klasse restaurant , goede bediening, vriendelijk welkom , top kwaliteit eten met een goede wijn en heerlijk dessert .
Zeer smaakvol ingericht met life muziek kortom alles klopte. Zeer net vriendelijke medewerker hielp bij de jassen tijdens vertrek.
vriendelijke groet Rob Krebs
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
zeer vriendelijke bediening. heerlijk gegeten. de aankleding van het restaurant ietwat oubollig.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Goed eten! Kreeg eerst een verkeerd gerecht maar werd snel opgelost en excuses met een drankje van het huis.
Charles D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Gezellig restaurant. Het eten is smakelijk en van goede kwaliteit. Het personeel is vriendelijk.
Constance C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We werden aan een tafeltje gezet waar ook de menu's, tafelkleden, etc lagen. Het voelde alsof we in de bezemkast moesten zitten. Het was druk (prima) maar de wachttijden waren wel erg lang en het dessert moesten we opnieuw bestellen omdat het blijkbaar vergeten was.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijke gerechten van mooie producten, vriendelijke bediening en gezellige ontspannen sfeer. We hebben genoten van een fijne avond !
A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Reservering was niet doorgekomen. Toch een tafel gekregen!
Assie1963 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, attent maar niet opdringerig. Je voelt je welkom. Toiletten schoon en fris. Enige opmerking ; er knipperde een lampje in het gedeelte waar nog geen gasten zaten.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Geweldig eten prima sfeer
Rien M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Mooie lokatie, vriendelijk ontvangst, rustige sfeer. Goede selectie italiaanse gerechten, prima portionering.
Beste Rien,

Bedankt voor uw positieve recensie! Wij zijn blij om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad en zien u graag terug!

Fijne avond toegewenst.

Groetjes van Bella Milano
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Eten was oke maar niet geweldig. De zaak was niet authentiek Italiaans meer een verbouwde disco met goud en zwart. Vriendelijke bediening en lekkere koffie.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Gaan we zeker vaker doen.
Bediening vriendelijk en bekwaam.
Helaas was Cesar de zanger entertainer op vakantie.
Volgende keer beter, al met al Top.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima restaurant
Corné N.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het duurde even voordat we opgemerkt werden en kregen vervolgens een plaatsje aangeboden. De sfeer is altijd goed en we kwamen voor een heerlijke pasta. Tot mijn verbazing zaten er stukjes glas in het smeersel voor op het stokbrood, ze loste het gelukkig op door nieuwe boter te geven. Gelukkig had ik de bewuste hap nog niet doorgeslikt maar geschrokken was ik wel. De pasta was erg lekker en het dessert prima al kunnen ze nog wat winst halen op de kwaliteit van het ijs, je zit namelijk bij een Italiaan.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heel goed restaurant met perfecte gerechten en perfecte bediening.
Alles tegen normale prijzen.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gisterenavond gegeten, zeer vriendelijk personeel. Prima gegeten (voorgerecht, hoofd gerecht en toetje, kopje koffie na)! En sfeer was heel goed, gelachen met het personeel en andere bezoekers. Zeer ongedwongen. En mooie bijkomstigheid is dat de kosten mee vielen. Hier komen wij zeker terug. Personeel bedankt voor de prettige avond!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten...echt verse groenten bij het eten een verademing.. en dan de spaghetti mjam....
Een aanrader..