Bella Milano

Waardzicht 5 2922 HM Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Bella Milano

Bella Milano serveert overwegend Italiaanse gerechten met hier en daar een knipoog naar de Franse en Spaanse keuken. De kaart bevat een keur aan heerlijke gerechten uit de keukens rond de Middellandse Zee. Alles is kakelvers, de pasta zelf gedraaid en de pesto volgens eigen receptuur bereid. De subtiele smaak van de heerlijke schotels doen u wegdromen naar zonovergoten streken.

Meer informatie over restaurant Bella Milano

Dagelijks 16.00 - 22.30 uur

• Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Bella Milano

Ron T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gisterenavond gegeten, zeer vriendelijk personeel. Prima gegeten (voorgerecht, hoofd gerecht en toetje, kopje koffie na)! En sfeer was heel goed, gelachen met het personeel en andere bezoekers. Zeer ongedwongen. En mooie bijkomstigheid is dat de kosten mee vielen. Hier komen wij zeker terug. Personeel bedankt voor de prettige avond!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten...echt verse groenten bij het eten een verademing.. en dan de spaghetti mjam....
Een aanrader..
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
er kan beter wat ruimte tussen de gerechten zitten, na het voorgerecht duurt het geen 5 minuten voordat het hoofdgerecht op tafel staat, maar de keuken gaat om half tien dicht, dus dan moet het toetje uitgeserveerd zijn dat is jammer.
Thea G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Al heel vaak heerlijk gegeten!
sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vriendelijke bediening, maar prijs en kwaliteitsverhouding laat de wensen te over. Truffelsaus moet naar truffel smaken maar smaakte nergens naar. Saus was duidelijk uit pakje. Ook garnalencocktail was smakeloos en wederom saus uit een pakje. En dat voor 12,50 verwacht je toch zelfgemaakte saus. Asperges waren slecht geschild dus veel draaiden.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Let op er ontstaat onduidelijkheid over het dessert of dit van de kaart is of voor je word samengesteld. overigens perfect opgelost door de eigenaar
apvl V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, en men is flexibel; ter plekke werd in de keuken op verzoek een heerlijke vegetarische pasta met veel knapperig gebakken groente gemaakt. Ook de scampi's en aubergine lasagna waren heerlijk!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op Valentijn samen hier gegeten. de ontvangst was netjes. Tafeltjes stonden erg op elkaar. een twee persoonstafel stond slechts 30 cm naast een vier persoonstafel, alsof je met z'n zessen uit eten was. Misschien alleen op Valentijn, daar het erg druk was. Wij hadden een twee persoonstafel netjes apart. We namen geen voorgerecht. Het leek of de bediende dit niet prettig vond. We kregen een mandje stokbrood met kruidenboter en een schaaltje olijven. mijn vrouw nam een cola light en ik de speciale cocktail van Valentijn. Prosecco met aardbeienlikeur. Hierna de gegrilde ossenhaas. Bij de ossenhaas zat een schep spaghetti met worteltjes en broccoli. de gebakkenaardappeltjes en sla werden apart geserveerd. LET OP! Door de spaghetti doet men in dit restaurant een saus van groene pepers. mijn vrouw heeft bestraling in haar mand gehad en kan niet tegen pittig. Ik kan vertellen dat dit heel pittig was, zelf ik had zo iets van heftig. We hebben dit direct gemeld en een schoon bord gevraagd voor mijn vrouw. Er werd gezegd dat de mensen juist kwamen voor deze spaghetti. Geen excuses en geen gewone groenten. Mijn vrouw moest het doen met alleen de ossenhaas. Jammer, het is Valentijn en je verheugd je op een leuke avond. We hoorde meer mensen klagen over deze pittige spaghetti. Het personeel rende heen en weer en was meer bezig met eten en drank te verkopen dan aandacht te schenken aan de klanten. het werd uiteindelijk opgelost door een kopje koffie en thee van het huis aan te bieden. Mijn vrouw had liever wat verse groenten gehad, daar we in de schaaltjes sla en gebakken aardappelen de bodem al zagen toen het werd uitgeserveerd. Ik heb geen sla en aardappelen genomen, daar anders mijn vrouw alleen vlees zou eten. Als na ijs en toen maar snel de rekening. En mislukte avond en hier komen we niet meer terug. Hierdoor teleurstellend bij gerechten. De ossenhaas was perfect.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Een heel goed restaurant,prima eten en een puike bediening.
Jaco S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Zeer gastvrij
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Op een drukke zaterdagavond heerlijk gedineerd bij Bella Milano. Ondanks de volle zaal en drukte was al het personeel weer erg vriendelijk en werden we keurig benaderd. Alle gangen werden snel, keurig en foutloos gebracht. Zoals altijd waren alle gerechten weer heerlijk en hebben we genoten van de verrukkelijke pizza’s, het heerlijke malse vlees en de lekkere groentes/aardappeltjes en spaghetti! Weer een fijne, gezellige en lekkere avond gehad bij de ‘familie’ Bella Milano! Altijd een bezoek dubbel en dwars waard!!!
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik vond t verrassingsdessert niet zo lekker. Zonder problemen kreeg ik een ander toetje. Super!! Wat een service. Wij komen zeker terug, heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
De saus bij de pikante grote garnalen was verre van pikant. Er zat nauwelijks smaak aan, leek een beetje roodachtig alsof er alleen tomatensaus was gebruikt. Daarbij zat er weinig/geen smaak aan de garnalen. De lasagne daarentegen was goed en ook het ijs was lekker.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hebben heerlijk gegeten, een aanrader
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
je kan hier redelijk tot goed eten. wel vind ik de prijs kwaliteit verhouding wat mager. dit komt vooral omdat je best krap en op gestapeld zit. dit geeft toch een wat minder relaxe sfeer dan waar ik op hoop als je uit eten gaat.
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
een donkere dame bracht ons naar de tafel, was erg netjes. een blonde dame nam de bestelling op. het was haar eerste avond. wij vroegen of de garnalen waren gepeld. dat wist ze niet, maar ging het vragen , keurig. de flensjes zijn heerlijk. de stracciatella coupe viel tegen. het ijs was gewoon vanille ijs. de cappuccino was koffie met melk. het likeurtje wat aan geboden werd was limoncello. (wat mijn man niet verwachte bij de koffie) de meneer op de synthesizer gaf steeds zingend aan waar de man of vrouw moest lopen voor de wc. waarschijnlijk had niemand dat gehoord, want wij begrepen pas na 2 uur waar hij het overhad.het was wel gezellig en de obers hadden het druk. Misschien toch eigen tafeltjes per ober? dan waren er minder fouten. tafel vergeten, dessertkaart aan een tafel die op het hoofdgerecht wachten? wij hadden 4 verschillende obers aan tafel.
Het was minder sterk dan we gewend waren. (komen hier regelmatig)
WillekeNobel .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vanavond voor de eerste keer - na veel
goede verhalen gehoord te hebben - bij Bella Milano wezen eten.

Een restaurant zoals het hoort te zijn maar je helaas niet veel meer tegen komt.

Heerlijk gegeten, een vissoep vooraf en als hoofdgerecht de lamskoteletten.

Vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer.

Een aanrader, we komen zeker terug!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Sinds wij in Krimpen wonen komen wij regelmatig bij Bella Milano. Het eten is echt heerlijk op smaak en wordt goed heet geserveerd. Je proeft de kwaliteit van de gebruikte producten en de liefde voor het eten. Zowel de pasta's als de pizza's zijn echt heel goed. Ook voor afhalen is dit een echte aanrader. Als je thuis komt zijn de gerechten nog steeds dampend heet. De service is er heel verzorgd, vriendelijk en met een lach, wat de ervaring alleen maar beter maakt. Je wordt hier hartelijk ontvangen en alles is mogelijk. Wij waren een keer heel laat, maar ook dat was geen probleem en we werden relaxed ontvangen en kregen de ruimte om te eten wat we wilden. De sfeer in het restaurant is goed verzorgd met een elegant interieur en prima muziek voor bij het eten. Wanneer er live muziek is past dit goed bij het sfeertje. Al met al iedere keer weer een plezierige en heerlijke ervaring. Wij zullen hier nog vaak terugkomen.
bertkruis .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Gisteren hier samen met vrouwlief gegeten. En ja, het was maandag, dus het was rustig in zaak. Ondanks dit is en blijft de service van het personeel uitstekend.
Dit keer geen keuze gemaakt uit de (overigens uitstekende) kaart, maar de keuze bij de kok gelaten. Een 5-gangen verrassingsmenu. Totaal geen spijt gehad van deze keuze. Een heerlijke carpaccio vooraf, vervolgd door een heerlijke champignonsoep. Aansluitend vers gemaakte tortellini met gorgonzolasaus. Als hoofdgerecht werd er een subliem gebakken ossenhaas geserveerd. Een grand dessert maakte het gehele diner stijlvol af. Kortom, heerlijk gegeten alleen kon soms het tempo tussen de gerechten door wat langzamer.
Herhalingsgevaar: levensgroot
Ard S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Heerlijk gegeten met echtgenoot, voorgerechten gecombineerd, gamba's en pittige spagetti heerlijke saus van de gamba's met spagetti. Hoofd maaltijd voor twee personen verschillende vissoorten, heerlijk. We waren daar voor ons 25 jarig huwelijk, toen de gastheer dat hoorde zocht hij spontaan een fles wijn en gaf die aan ons. Een hartverwarmend gebaar. Hier kom je graag terug. Lekker buiten gegeten.