Bella Italia

Richtersweg 366 6865 GV Doorwerth Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bella Italia

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
Voordelig
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Onlangs heb ik met mijn familie en vrieden deze restaurant bezocht. Wij waren warm ontvangen en onze bestelling was vriendelijk opgenomen.

Het eten was heerlijk terwijl het snel bereidt was. Al met al, de personeels leden waren warm en vriendelijk en het eten was uitmuntend.

Ik zal zeker terug komen en zal andere aanbevelen.
Jo V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Sinds kort is Bella Italië heropend na een verbouwing. Van een typisch Italiaans restaurantje is de zaak verbouwd naar een veel meer trendy restaurant. Persoonlijk vind ik het er niet beter op geworden. De zaal is licht, maar ook rumoerig en sfeerloos. Het Italiaanse gevoel is helemaal verdwenen.

De keuken is open en de pizzabakker staat naast de bar de pizza's klaar te maken. Het personeel doet erg hun best voor de klanten! De koks en pizzabakkers zijn onhebbelijk tegen de serveersters. Dat maakt de sfeer er ook voor de klanten er niet beter op. Vandaar dat de ontvangst en service teleurstellend is, maar dat ligt niet aan de bediening!! Het eten is van goede kwaliteit, maar ik heb het idee dat het in de oude setting toch beter was.

Al met al was het eten goed, maar voor de verbouwing was het totaal VEEL beter. Vandaar een 5,5.
Spierings .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Verbleven (toerist) midweek in nabijgelegen Bilderberg hotel. Op wandelafstand van Doorwerth met klein centrum. Daar tegenover dit Italiaans restaurant, alwaar we twee keer gegeten hebben. Oogt van binnen (nog) wat basic, maar dat blijft daar dan ook bij. Prijs/kwaliteit (we hebben shoarma schotel en pizza gegeten) meer dan goed, bediening vriendelijk, wordt (soms iets te) snel opgediend. Geen plek om heel lang na te tafelen, maar zeker aan te bevelen!
BMD993 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Hier met de familie gegeten. De kaart is heel erg uitgebreid. Zoveel verschillende gerechten zie je niet vaak. We hebben drie gangen gegeten. Ik vond de smaken goed maar niet uitzonderlijk. De ham met meloen vooraf was lekker. De pizza della casa had een sterke knoflooksmaak maar andere smaken waren daardoor wat vlak. Over de tiramisu had ik vooraf veel gehoord met het advies die vooraf zelfs alvast te reserveren. Absoluut erg lekker al mag er van mij meer alcohol in voor de smaak.
Inrichting wat oubollig. Bediening was vriendelijk en attent. Alles wat over is van het eten kun je mee naar huis krijgen. Prima Italiaan met zeer uitgebreide kaart maar verwacht geen haute quisine.
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We hadden een menu genomen voor 24,50. Wat n heerlijk eten: verse carpaccio en we hadden als hoofdgerecht een flink stuk zalm en een vis mix grill 3 soorten vis, ook allemaal erg lekker! Als nagerecht tiramisu helemaal top!
Mettie V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Lasagne was lekker maar ik ben geen grote eter en ik vond het wel een heel karig hapje, liever zo dan veel wat niet lekker is. Dan maar de huisgemaakte Tiramisu, achteraf denk ik dat de alcoholische drank ontbrak, het was wel lekker en veel! maar saai, door het gesprek met mijn tafel partner niet goed genoeg opgelet ander het meteen even door gegeven.
Pizza werd door de andere tafel genoten lekker gevonden, spareribs waren ook lekker en dat is niet vanzelfsprekend
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Vriendelijk bediening, ruimte erg vol en rumoerig.
Eten was lekker, vooral de spareribs.
Porties waren wat aan de karige kant.
Toetje was dan weer royaal.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Wij eten hier regelmatig en dat is eigenlijk altijd naar genoegen. Het eten is goed voor de redelijke prijzen die men rekent. Bediening is vriendelijk, deskundigheid verschilt nogal per persoon. Reserveren is aan te raden, het is vaak druk. Mijn favoriete gerechten:

voorgerecht, de artisjokken
hoofdgerecht, tortellini Parma
desert, tiramisu

Nadelen, niet echt. Misschien de te uitgebreide kaart en het wat gedateerde uiterlijk. Verder een prima restaurantje met prima eten voor een redelijke prijs.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Vanavond met twee personen bij Bella Italia gegeten. De zaak was goed gevuld, dat is over het algemeen een goed teken. De aankleding is echter zeer gedateerd en de ruimtes achter en naast de bar en in de gang en richting t toilet zijn erg rommelig, slordig, onverzorgd. Een gereedschapskist, een kapotte lamp, een stapel terrasstoelen en meer onduidelijkheden lagen her en der
Helaas was er geen tapbier, dus kozen we voor wijn. Twee prima glazen vol, door een aardig meisje gebracht. Ook het warme broodje met kruidenboter smaakte prima
Het hoofdgerecht werd op koude borden geserveerd, dus de pizza was al snel volledig afgekoeld. De frites, geserveerd op een koud diep (dus wijd) bord was ook koud voor de helft op was en ook het vlees koelde te snel af. Jammer, dit is echt niet nodig als de borden warm zijn als het eten er op gelegd wordt. Het schaaltje mayonaise had een donkergekleurd vliesje er over, waarschijnlijk zo uit de koelkast , over van het weekend.
Op zich was de smaak niet verkeerd, maar alles er om heen zorgt er toch voor dat we niet meer terug komen
Philip G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Bij bella italia een goede italiaanse pizza hawai gegeten, goede bediening, gewoon mooie dames achter de bar zoals het hoort. Pizza zoals die hoort en de ambiance is niet onwijs indrukwekkend maar zeker beter en schoner dan gemiddeld. Niet lyrisch, maar voor een lekker hapje eten is het een prima zaak, daarbij zijn de prijzen in goede balans met wat je krijgt.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Via Iens gevonden en heerlijk gegeten! De huisgemaakte tiramisu is een aanrader! De kinderen konden lekker spelen in de speelkamer, wij hadden tijd om met onze vrienden bij te praten. Vriendelijke en attente bediening en een verzoek om wat sneller uit te serveren werd goed opgevolgd. Bij het afrekenen kwam de eigenaar/kok informeren hoe onze ervaring was. Het compliment nam hij graag in ontvangst.
We komen graag nog eens terug!
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Erg lekker eten nu ook super aanbiedingen 3 gangen voor 19,50 en pizza voor 6,50 elke woensdag hier heerlijk en goedkoop gegeten.
B V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Heerlijke pizza gegeten, in fijne ambiance. Vriendelijke bediening met aandacht voor de grote en kleine gasten. Fijne avond gehad.