Bella Italia

Meer informatie over restaurant Bella Italia

Jouw recensie over het restaurant Bella Italia

Vera B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het was simpelweg een heerlijke avond! Ik was hier al in tijden niet geweest, maar het blijft een heel goed restaurant. De pizza's uit de steenoven zijn lekker knapperig met een dunne bodem en rijk belegd! De pasta wordt ontzettend leuk geserveerd in de een pannetje op een warmteplaat. Dit wordt met een pastatang geserveerd, zodat je zelf je hoeveelheid kan bepalen en ondertussen de rest van de pasta warm blijft. Het smaakte daarnaast fantastisch! Wij hebben geen dessert gegeten, aangezien er in de zomermaanden een geweldige Italiaanse ijssalon op 1 minuut loopafstand zit. De sfeer is er gezellig. Ik was samen met mijn vriend en opa uit eten, er werd alles an gedaan om een rustig plekje te vinden. Zo kon mijn opa met gehoorproblemen de hele avond alles goed verstaan. Hardstikke fijn dus!
Samuel V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gereserveerd met groupon. Ik kom op het afgesproken tijdstip, zijn we niet welkom om met groupon te eten, of we even de volle mep wilden gaan betalen. Dit restaurant komt afspraken niet na en stond mij schandalig te woord. Ik ben mijn geld nu kwijt, zeer slechte service
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een gezellig, Italiaans restaurant in hartje Kampen. Een prachtig stadje! We hebben hier weer lekker gegeten en gingen wederom voor de tagliatelle al salmone. Dit heerlijke gerecht komt in een koekenpan op tafel, zodat je zelf wat op je bord kan scheppen. En nogmaals, en nog een keer, tot de pan leeg is of je maag vol :-) Verder lopen hier vriendelijke jongedames in de bediening. Het enige nadeel is dat de toiletten boven zijn; 20 treden op en neer. Dit kan een drempel zijn voor mensen die slecht ter been zijn. Wij komen hier echter graag terug wanneer wij weer in Kampen zijn.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Eenvoudig Italiaans restaurant .... vriendelijke eigenaar en bediening. Er wordt hard gewerkt voor een aangenaam verblijf ... dat is prima gelukt we hebben lekker gegeten!
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prima pizzeria in het centrum van Kampen. Veel tafels waren op vrijdagavond al gereserveerd. De pizzeria ziet er mooi uit en de bediening werkt snel en zorgvuldig. Er wordt al snel gevraagd wat je wilt drinken en zonder te vragen komt er brood met kruidenboter op tafel. De pizza's (tonno en zalm) waren goed van smaak. Helaas konden we niet alles op en konden de rest meenemen. Prettige sfeer en reserveren is in het weekend aanbevolen.
henrivaneeghen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Bella Italia!

Interieur is knus en gezellig en typisch Italiaans, bediening is immer vrolijk en attent.

De pizza's zoals de Margharita zijn altijd goed belegd en met de juiste bodem. De pasta welke wij bestelden was een tagliatelle en die was heerlijkste al dente. Goede huiswijnen en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding maken dit restaurant echt een aanrader.
kroetkroet .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik heb gisteren weer heerlijk een tagiatelle van de chef gegeten. Mijn vrouwhad een andere tagiatelle waar ik de naam niet meer van weet. Wat mij steeds weer opvalt is de goede prijs / prestatie verhouding bij dit restaurant. Heerlijk eten in een leuke italiaanse sfeer met attente en vriendelijke bediening. Ook de huiswijn is onovertroffen bij deze gerechten.
Een absolute aanrader. Gewoon een avond genieten.
Ge65 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Wij hebben hier op 21 juli met een Groupon bon gegeten met onze jarige kleinzoon. We zijn allemaal redelijk grote eters en de Pizza's waren zo royaal dat we niet alles op gegeten hebben, maar onze kleinzoon kreeg na afloop een grote doos met de rest van de pizza erin, en hij vertelde de volgende dag dat de pizza ook koud heel erg goed smaakte. De bediening was attent en aardig en kwam regelmatig langs om te vragen of we wat wilden drinken.(maar niet opdringerig) De sfeer was prima en het decor moet je van houden het is een Italiaans restaurant en dat is te zien maar alles was schoon en dat is toch heel belangrijk.(vooral de toiletten) Mochten we weer in de buurt zijn dan komen we zeker terug.
Tilly S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Onze picknick ging niet door vanwege de regen.Eten bij Bella Italia een fantastisch alternatief.
Heerlijke pizza en super vriendelijke bediening.Ondanks onze lange nazit bleven de bedienmeisjes aardig.We komen zeker terug!
Esther,Lydia,Margreet en Tilly
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag hier gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen met een bon van Groupon. Heerlijke pizza's! Ook het stokbrood met kruidenboter vooraf was lekker. We hebben hier al vaker gegeten en toen waren de pizza's en tortellini ook erg lekker. Aanrader! Zou fijn zijn als ze op de drankenkaart ook Radler toevoegen....
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
We gingen daar eten met gebruik van een Grouponbon.De rekening werd echter verlaagd met 11.99, zijnde het bedrag dat ik voor de bon had betaald. Dus had ik een hele vieze smaak in de mond.De eigenaarr kwam met een zielig verhaal dat hij slechts 6 euro terug kreeg van Groupon.Ik voelde me ronduit bedonderd door hem.
Wij aten cannilonni met rundergehakt. Tafelgenote prefereert de uitvoering met spinazie.Smaak was redelijk. Zelf at ik de risotto met champignons, erg veel, smaak redelijk.De begeleidende huiswijn waxs simpel, maar wel goed.
Nagerecht wad de dame blanche.
Koortom, door de vieze nasmaak van de te hoge rekening zien ze ons daar niet weer!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Gereserveerd, het duurde even voor men dit kon bevestigen. Toen naar tafeltje geleid. Een tafeltje verderop was er lekkage uit het plafond (regenweer). Aankleding nogal oubollig, jaren zeventig-idee. Bediening vriendelijk en van goede wil maar weinig efficient, kaart beloven maar niet komen brengen, verkeerde kleur wijn gebracht, lang wachten en dan als excuus 'dat het heel druk is' terwijl het hooguit 1/3 vol zit; Eten: ging, adequaat maar niet bijzonder. Veel taal-en spelfouten in het menu, zowel in het italiaans als in het Nederlands. Grand dessert was wel erg grand: drie normale desserts maar dan op 1 bord. De tiramisu was niet zo lekker, vieze koffie erop.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Gezellig restaurantje, de aankleding binnen ziet eruit alsof je in een Italiaans straatje zit. Wij hadden een pizza, lekker dunne knapperige bodem en niet zuinig met het beleg. Erg lekker. Wel grote porties, maar alle pizza die de kinderen over hadden, kregen we mee in een doos, sympathiek.
Sharon W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Restaurant ziet er gezellig uit, ook altijd vol in het weekend,
Specialiteit pasta was super lekker met rozemarijn.
Helaas zijn de pizza's hier minder omdat ze teveel beleggen, dan wordt de bodem sompig. Heel zonde.
Bediening was stresserig, vergaten 2 x ons drankje en (later op de rekening ook niet aangeslagen, te weining betaald dus)
Een andere klant had 2 x lippenstift op een "schoon" glas zitten.
De baas loopt streng rond voor zn personeel. Beetje ongemakkelijk gevoel kregen wij erbij.

Er zijn veel betere pizzaria's in de omgeving!

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
we waren met een gezelschap van 8 personen en kregen , na reservering, een mooie grote tafel met voldoende privacy.
Iedereen bestelde iets anders, maar allemaal waren wij zeer tevreden over het gebodene.Varieerend van pizza tot pasta en deeggerechten, alles kwam op dezel;fde tijd op tafel ! Vlotte en charmante bediening en een gezellige ambiance verhoogden het plezierig samenzijn. Goede service !