Bella Italia

Dorpsstraat 78 6741 AM Lunteren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bella Italia

AntoinetteL .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Geen zin om te koken dus lekker een pizza gegeten bij Bella Italia, de bodem is lekker dun en knapperig. Ik vond op de quattro stationi de verdeling groente en vlees niet helemaal in verhouding, verder was hij wel lekker. De margarita was wel heel lekker.
Claar V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Buiten op het terras, in de winkelstraat van Lunteren tegenover het Kruidvat :-)
Een Italiaans tentje zonder pretenties.
Prima voor een recht toe rechtaan etentje.
Pasta en een glaasje wijn, koffie toe.
Lekker en niet duur.
Aardige bediening ook nog.

Michel B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Minimum comfort, maar wel een heel knapperige Calzone. Wanneer je om extra tomaten, ansjovis en olijven op je pizza Napolitana vraagt, is dat geen bezwaar. Die pizza smaakt prima evenals de rode huiswijn. Op de bediening hoef je niet lang te wachten. Vriendelijke mensen. Muziek misschien iets zachter alstublieft.