Bella Italia

Erg rustig
Erg kort
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Via WF Deals twee vouchers gekocht voor Bella Italia in Hoorn. Mooie locatie midden in het hartje van Hoorn, wij waren dan ook superblij met deze goedkope deal via WF Deals. Lekker eten, erg van genoten en de bediening weet ook precies wat ze moeten doen. Voor herhaling vatbaar, ook dankzij WF Deals!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zelden zo´n slechte ervaring gehad in een restaurant. Het was te druk voor twee man personeel en één kok. Maar dat hadden ze kunnen weten, zaterdagavond en mooi weer. Pizza's waren er niet meer en dat gold voor meerdere gerechten en de wijn die we bij het eten wilden bestellen.
Om te beginnen moesten we erg lang wachten op ons eerste drankje. Toen na drie kwartier ons voorgerecht er nog niet was en mensen na ons wel bediend waren (ze aten pizza), vroeg ik of het nog lang duurde, bleek dat de bediening vergeten was onze bestelling door te geven. We besloten het voorgerecht maar te laten vervallen. Wel wilden we wat brood hebben, maar dat was er ook niet meer. Eigenlijk wilden we toen opstaan, maar inmiddels was het half tien en we wisten ook niet of we ergens anders nog konden eten.
Het hoofdgerecht van één van ons was erg zout en verbrand aan de randen, van de andere twee was redelijk maar ook erg zout. We moesten ook weer vragen om de wijn die we hadden besteld.
Kortom, hier gaan we nooit meer naartoe.
Scvanderhorst .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Onlangs ben ik hier geweest met 4 personen.

Wachttijd: 30 minuten wachten voordat wij konden bestellen, 40 minuten voordat de eerste gang geserveerd werd. Het was inmiddels 20:15, terwijl we aangaven dat we vroeg naar huis moesten, aangezien mijn vrouw net bevallen was.

Kwaliteit: heel erg zout, kleine gangen, niet lekker.

Entourage: ziet er mooi uit, strak gestuct. Keuken is niet mooi, klein hokje, de vriezer (die veelvuldig gebruikt werd) staat lelijk in het zicht.

Zelfs na feedback wilden ze er niets aan doen, naast: 'ik neem het ter harte' en 'ik heb het de kok verteld, hij neemt het ter harte'
Ralph N.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Op een doordeweekse dag een prima pasta gegeten, deze smaakte zoals het hoort te smaken. Het interieur is wat simpel, maar dat is over het algemeen zo bij een Italiaan. Het personeel was vriendelijk en wij waren snel geholpen. Een nadeel is dat mijn jas (welke aan de kapstok hing) weken naar de keuken van deze Italiaan rook. Verder een prima restaurant voor eenvoudig eten.
Luciennejanine .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Als je uitgebreid uiteten wilt, denk ik zelf niet snel aan een pizzeria, maar Bella Italia heeft zeker het tegendeel bewezen! We hebben gezellig gezeten en het eten was heerlijk. Ik had de mazzel dat wij met zijn zessen waren waardoor ik veel verschillende gerechten heb kunnen proeven en ze waren allemaal heerlijk. Zeker het voorgerecht met courgette is een aanrader. Zelf baalde ik er een beetje van dat ik een pizza had gekozen, omdat ik dit wel vaker eet, ik raad iedereen aan om zich te laten verassen!!
PTRR .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Zojuist met een voucher van wf deals met een gezelschap van 4 personen gegeten, een heerlijke avond gehad, de bediening is erg vriendelijk, voor het 4gangen menu hebben wij 18,75 p.p. Betaald, kwalitatief is het eten super, vol smaak! Wij hadden voor dit menu met gemak 40 euro per persoon willen betalen. Ik en mij vriend hebben het wijn arrangement voor 15 euro erbij genomen. Dit word leuk aan tafel uitgelegd! Als hoofdgerecht heb ik de entrecote gekregen terwijl ik de risotto had besteld, toen ik dit aangaf werd het meteen geregeld en kreeg ik tijdens het wachten een huisgemaakte pompoen ravioli. Er gaat overal wel eens iets fout en dat hebben ze naar mijn idee super opgelost!
Ada T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Met Voucher van WFdeals hier terecht gekomen. 5 kleine tafeltjes, voor 2 personen, dicht naast elkaar geplaatst. Gelukkig werden we aan het laatste tafeltje gezet. Benauwd gevoel, je hoorde duidelijk de gesprekken van je buren.
4 gangenmenu: 1e gang was okee, 2e gang een pompoensoep, vond het erg naar boter smaken. 3e gang entrecote met puree, qua smaak prima, maar de puree was koud(!) en de biefstuk lauw. We zeiden er wat van, maar het verweer was dat het vlees altijd lauw zou zijn omdat we het medium wilden (??). Toetje was wel lekker! (wentelteefje en puddinkje).
Bij het afrekenen de opmerking: "wel mooi he, zo'n mooie prijs voor een 4 gangenmenu".
Niet voor herhaling vatbaar, sorry.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Tijd voor een nieuwe recensie. Gisteren met vrienden afgesproken om 18.30 uur in het restaurant. Vanwege het gure weer en de drukte bij het parkeren waren onze tafelgenoten iets later. Bij binnenkomst waan je je direct in Italië, een leuke gezellige sfeer en de heerlijke warmte van de ovens. We kregen een viergangen diner via de WF deal. Hier wordt met passie gekookt. Alle ingrediënten zijn vers. We bestelden allemaal verschillende gerechten zodat we lekker konden proeven. Heerlijk! Stoor je niet aan het feit dat het wat langer kan duren, elk gerecht wordt vers bereid en dat vergt tijd. De koks stralen liefde voor het vak uit en bereiden elk gerecht met passie. De serveersters werken met een glimlach. Dit is geen standaard Italiaans restaurant en voor ons zeker voor herhaling vatbaar. De reservering is reeds gedaan! Ga zo door!
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
een mooie zondag graag willen afsluiten met een heerlijke maaltijd. Helaas moet je daarvoor niet bij dit restaurant zijn.
Na 40 minuten wachten gevraagd waar ons voorgerecht bleef....antwoord : nog heel even geduld, de coquilles waren nog bevroren, dus het duurt wat langer (op het bord staat overigens dat de bereiding wat langer kan duren omdat alle ingrediënten vers zijn ???).
Maar goed, we hadden trek dus we wachtten nog eens 10 minuten. De coquilles waren warm, taai en onder het broodkruim voorzien van een zwarte haar !!!! Ik zelf ben behoorlijk blond, mijn man is kaal en toch durfde de kok zich af te vragen of het echt niet van ons zelf afkomstig was (de meneer in kwestie had wel donkere haren ).
Omdat de coquilles langer dan gepland hadden geduurd, stond de carpaccio van mijn man al tijden te verdrogen en te verkleuren.

Wij hebben ons hoofdgerecht afbesteld. Mochten de volledige kosten van de totaal mislukte voorgerechten betalen zonder enige vorm van excuses.
Geen tot ziens. Eens maar nooit meer.
Becks90 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Ik bestelde de pizza met parmaham, zònder Parmazaanse kaas. Miscommunicatie met de keuken en de kaas zat er toch op. ''Maar niet zoveel dus dat proef je bijna niet", volgens de serveerster. Ik had geen zin om nog eens een half uur te wachten op een nieuwe pizza dus at het maar op. Toen ze later vroeg of het lekker was, en mijn vriendin zei dat ze haar opmerking een beetje vreemd vond, antwoorde ze "ja, maar ja, had ik dan met m'n handen die kaas eraf moeten halen?". Toen was ik er klaar mee..
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Prima restaurant, betaalbaar, moderne maar ben Ik daar NIET geintereseerd in. Bepaalde mensen in de bediening zijn niet geinterreseerd naar de klanten toe!! Je voelt je niet echt welkom. Verder is er niks mis met dit restaurant! Qua eten haden we pizza besteled maar niet wat ik verwacht had. Wijn is oké. In her Algemene geen italiano gevoel.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Eten was er lekker, je zag en proefde dat alles net vers gemaakt was. Heb ook even een blik in de keuken geworpen en met de kok gepraat, alles zag er erg schoon uit en, zoals eerder genoemd stonden alle pannetjes lekker te pruttelen.

De bediening was daarin tegen bar slecht, je zag ze bijna niet in het restaurant waardoor er ook moeilijk contact te leggen viel als je wat wilde.

Het restaurant was vrij modern ingericht, geen bijzonderheden.

Besteld:
- brood met kruidenboter
- tagliatelle carbonara met extra champignons
- kopje thee
Gast1959 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Echte moderne Italiaan! Na een 4persoons voucher te hebben gekocht op www.wfdeals.nl zijn wij hier met 2 goede vrienden gaan dineren. Wij waren hier nog nooit geweest en wisten niet wat wij hier van konden verwachten. Tot onze blijdschap was het warm en modern ingericht. Echt een Italiaan van deze tijd. Eten was van hoog niveau net als de bijpassende wijnselectie die de eigenaar voor ons had gemaakt. Dit is zeker een restaurant voor op het favorietenlijstje!
Rene Q.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Pizza wel ok, maar bediening is waardeloos. Worden eerst met 4 personen aan een w persoons tafeltje gezet. Er mocht geen tafeltje bijgezet worden van de baas. Na het hoofdgerecht wordt niet gevraagd of we nog iets wilde gebruiken. Zelf maar naar binnen gelopen om de rekening te betalen. Bijna een uur zitten wachten zonder ook maar enige aandacht van de bediening te krijgen. Kortom hier valt nog heel wat te verbeteren mbt klantvriendelijkheid en service
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Met 4 personen. 3 daarvan Pizza Calzone (die dubbele!) overheerlijk en niet duur. We moesten wel meer dan een uur op ons eten wachten, maar ja het kon net in het tuinterras. Personeel te kort, was behoorlijk druk. Bij het weggaan zei niemand goedendag...zoals ik al zei te druk.
Tess D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Met een gezelschap van 6 man bij Bella Italia gegeten. Geen voorgerechten, alleen een snelle hap waarbij 5 pizzas werden besteld en door mij een pasta met vier kazen. Er waren twee die een pizza quatro stagione bestelde, zij vroegen expliciet of het beleg gemixed op de pizza kon verschijnen. Helaas was dit niet het geval. Verder waren de pizzas kwa smaak goed in orde.

De keuze bestond tussen gedroogde en verse pasta; een pluspunt. Ook vond ik de verse kruiden op tafel (basilicum plant etc.) een leuke extra. De portionering van de pasta hield echter niet over, het was wat weinig. Ook kreeg ik er niks van een broodje of iets bij, wat wel lekker zou zijn met kaassaus. De saus zelf was ok van smaak, iets teveel room en te weinig kaas. Aan smaak heb ik daar wel wat gemist. De verse pasta was wel lekker. Mar al met al vond ik dit een vrij karig gerecht, waar de prijzen wel behoorlijk hoog liggen (12.50-16.50)

De bediening was gewoon goed, er werd opgelet of we nog te drinken hadden en het verliep allemaal vlot.

Kortom een leuk restaurantje, wat met een verbetering her en der in de gerechten een leuk vast adresje zou kunnen zijn.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Voor een snel diner hier naar binnen gegaan. Lekkere pizza (Bella Italia) en pasta parmigiana gegeten voor een prima prijs. Leuke bediening die erg hun best deden. Decor erg mooi: tent schijnt maand geleden heropenend te zijn na een verbouwing. Alleen moeten ze het oude meubilair nog wel uit de binnentuin halen voor als het weer mooi weer wordt (zag ik bij afrekenen ;) ).
Pingping P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Leuk restaurant maar ze mogen de boel wel ff updaten qua interieur, maar vriendelijke bediening.

Ik bestelde een pizza , die was wat aan de zoute kant maar wel echt lekker.