Bella Italia

- 5 Markt 4 9401 GS Assen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bella Italia

Vanthof .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Bella Italia. Ik had de gegrilde ossenhaas met rucola en Parmezaanse kaas. Fantastisch stuk vlees, goed gebakken en ontzettend lekker en mals. Mijn vriend had de lasagne, die smaakte ook prima. Als afsluiter een heerlijke tiramisu.
Wax .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Leuke ambiance, goed eten en prima bediening. Kom hier met enige regelmaat en altijd tevreden. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Lauraaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De carpaccio (van €11,50) was veel en veel te zout. Het overheerste enorm en ik heb de smaak van vlees niet geproefd. Met mijn klacht hierover werd niets gedaan, vandaar ook mijn lage beoordeling voor de service. De bediening op zich was wel prima. Pizza peasana was ook te zout, maar dat kan door de salami komen. Ik heb veel betere pizza's gegeten! Dit was een enorme tegenvaller, vooral de carpaccio. Hier eet ik nooit weer!
LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Omdat we bij de buren van Isola Bella, na jaren vaste klant te zijn geweest, onze gereserveerde tafel niet kregen, zijn we doorgelopen naar Bella Italia. Daar werden we bijzonder gastvrij ontvangen en er werd direct een tafel voor ons klaar gemaakt op het terras. We kregen echt een warm welkom gevoel. De bediening was uitermate vriendelijk. De wijnkeuze is hier ook beter en de gekozen wijnen smaakten prima (even een stapje verder gaan dan de huiswijn).
De pizza's (en daar ging het uiteindelijk om) smaakten voortreffelijk. Grote pizza's, fijne korst en enorm goed belegd. Ondanks de topdrukte (door mooi weer op Moederdag) hadden we binnen een half uur 5 heerlijke pizza's. Wij hebben er van genoten!
En...gaan we weer naar Assen voor de pizza, dan is het vanaf nu Bella Italia. Gewoon doen!
Captain-awesome .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Vooral de pizza del Rey is een heerlijke pizza! Helaas geen echte slagroom op de toetjes, anders was het cijfer nog beter geweest. De bediening gaat lekker vlot en is netjes. Zeker een aanrader voor de pizza liefhebber
Marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gegeten als groep van zes. Altijd spannend of ze dat een beetje gelijk kunnen bedienen. Conclusie: dat kunnen ze! Iedereen op zelfde moment een glas of bord voor de neus. Prima.
Bediening. Steeds een ander personeelslid aan je tafel maar ze pakken het prima van elkaar over. Merk je niets van.
Eten. Zes keer pizza 'uitgebreid en aangepast'. Iets meer zout; iets minder champignons en een iets vollere smaak (combi-effect?) zou goed zijn. Maar vier van ons hebben prima gegeten. De andere twee waren kritisch op vorenstaande.
Dessert - behalve de huisgemaakte tiramisu :) - te gemakkelijk.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Na recent in London in een italiaans restaurant op Piccadily Circus bij een gelijknamig restaurant een pizza van pannenkoekdeeg te hebben gegeten nam ik mij voor om nog een recentie te schrijven voor Assen. Prima pizza, prima bediening, mooie inrichting maar niet heel erg Italiaans. Inmiddels diverse keren gegeten en dat gaan we na voltooing van de verbouwing herhalen.
FeyenoordAjax .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Kom uit Rotterdam
en eet hier zo graag
Ik denk nu toch al langer dan 10 jaar!
Het eten was weer voortreffelijk
De bediening echt top vriendelijk beleefd
en was weer heerlijk druk
Maar dat hoort ook zo en betekend dat het goed loopt! Mooie gezellig restaurant!
Levenssgenieter .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Op het verwarmde terras zit je leuk en de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Over de italiaanse keuken wist het meisje dat ons bediende eigenlijk niets, want op ons verzoek een portie pasta te mogen delen, omdat het ons anders teveel werd, met nog een hoofd gerecht daarna,reageerde ze met: ooooo, doen ze dat zo in Italie, dat wist ik niet! Advies over de verschillende gerechten kon ze ook niet geven, want ze zei gewoon dat ze het niet wist en bedacht niet dat ze dan kon informeren bij collega 's. Wij vonden het eten zeer matig en waren niet erg onder de indruk van het gebodene. Het maakte op ons een wat klungelige indruk allemaal en ik denk dat we het maar bij dit eerste bezoekje zullen laten.
Welkom2001 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Populaire italiaan-- druk en behoorlijk rumoerig. Redelijk snel een drankje en de menukaart gekregen; we hadden niet gereserveerd en kregen een tafeltje in de "loop" -- een beetje chaotisch en rommelig door het heen en weer lopen van de bediening die alles wel prima onder controle had. Hou je van reuring en lekker eten dan zit je hier goed. En beter wel reserveren ;)
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het eten was bijzonder lekker. De ossenhaas in paddestoelensaus was heerlijk, de frietjes knapperig en de salade door een ringetje te halen. De bediening was vriendelijk en oplettend ondanks de grote drukte. Het decor was buiten en was perfect op deze zomerse avond
Lekkerman .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Het kwalitatief betere Italiaanse restaurant. Gegeten op terras aan plein, vanwege druilerig weer met aangename verwarming. Hartelijke bediening met oog voor de klant. Wij waren erg tevreden en hebben hier ronduit lekker gegeten. Mooi romig soepje vooraf, pizza Bella Italia zoals de pizza moet zijn, goed gebakken, rijk belegd, vers en smakelijk. Pinot Grigio erbij en nog een flinke gemengde salade, heerlijk fris. Met koffie na.
Monami .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Mooi restaurant. Afgaande op de goede recencies hier wezen eten. Het personeel was erg gestrest en was niet echt vriendelijke. Eerst buiten gezeten maar door de vele wespen toch na binnen verhuisd. Vol verwachting begon in aan mijn pizza. Deze was echter niet te eten. Hij was doorweekt met knoflook. De kip was droog en ik proefte alleen maar knoflook. Aangeven aan de eigenaar dat er wel heel veel knoflook op zat. Maar die trok haar neus op en liep weg. Ik ben iemand die dol is op knoflook en kruiden maar dit was gewoon compleet mislukt de pizza. Onze baby had blanke spaghetti dit kost 7 euro ! Geen service veel te duur en niet lekker eten. Wat een koede bedoeling daar !
Philip W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
We staan elke keer weer versteld, van de geweldige bediening en heerlijke pizza's.
Zelfs tijdens de nacht van de TT wordt erg geen enkele concessie gedaan aan het heerlijke eten, alles was weer erg goed, zelfs het biertje smaakte goed uit het plastic bekertje.
Goede en attente bediening, altijd druk en gezellig alsof je in Italië bent.
Philip Wildevuur

Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Volgens ons de beste pizzeria van Assen. Met onze kinderen hebben we al vaak een pizza gegeten op verschillende locaties en jammer genoegn best vaak teleurgesteld, maar niet bij Bella Italia. Leuk ingericht restaurant met mooi terras met verwarming. Heel vriendelijke en vlotte bediening en super lekkere pizza's. Heerlijk op smaak en knapperige bodem. Heel knap hoe de organisatie verloopt, het hele restaurant vol en toch heel vlot alle drankjes en gerechten serveren. Onze kinderen drinken het liefs water, er werd geen enkel probleem gemaakt van karaffen kraanwater. Kortom, top!
Judith1006 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Al heel vaak gegeten bij Bella Italia, het is er altijd druk maar ondanks de drukte word je gelijk geholpen. De vriendelijke bediening bracht ons naar de tafel. Ook de drankjes en het eten worden snel geserveerd. De pizza's zijn heerlijk en ook de pasta's smaken goed. Het enige nadeel is dat de tafeltjes wat dicht op elkaar staan waardoor je af en toe wat mee krijgt van de gesprekken met anderen. Verder zullen wij gewoon terug komen!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Heerlijk gegeten, geweldige bediening. Eindelijk een pizzeria waar biologisch vlees op de menukaart staat. De sfeer is goed en het eten een feest.

Albert V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Helemaal top om hier te eten, geweldig wat ze op tafel zetten in een zeer leuke amicale sfeer. Heerlijke verse ingrediënten en dat proef je. Bediening is uitstekend, correct en snel. Gelukkig heeft mijn zoon me voor volgende week weer uitgenodigd om hier te gaan eten.
Ik vind dit Italiaans restaurant echt een aanrader. Salute
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Erg lekker gegeten in dit restaurant. Goede wijnen maakte onze avond tot een zeer waardevolle en gezellige tijd. De pizza's vonden we erg lekker. De salade inslata mista vooraf is echt erg lekker, zeer verse groente en lekker aan gemaakt. De pizza's zijn ruim belegd en zeer goed van smaak. De bediening is zeer vriendelijk, de eigenaar is een vriendelijk man die zeer oplossing gericht is.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Goede sfeer, bijzonder lekkere wijnen, vriendelijke bediening en lekker eten. Pizza tonijn, de tagliatelle Vega met rozemarijn en rucola uitstekende smaken. Niet voor elke week maar ik kom hier heel graag terug.