Bella Italia

Lauwerecht 30 3515 GS Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bella Italia

Mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Heerlijke pizza en knoflookbroodjes bezorgt gekregen binnen 20 minuten.
De bezorger was een beetje warrig mag dat mocht de pret en lekkers niet drukken
Noeki .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Mijn slechtste ervaring met thuisbezorgen ooit! We hebben 1 uur en drie kwartier op ons eten moeten wachten zonder verontschuldigingen vanuit het restaurant, en we hoorden pas dat het zo lang ging duren nadat wij twee keer gebeld hadden met de vraag waar ons eten bleef. De man aan de telefoon was onbeschoft en op geen enkele manier begripvol over het feit dat ik gepikeerd was omdat wij al bijna twee uur op eten wachtten. Toen ik mijn ongenoegen hierover uitsprak heeft hij midden in mijn zin opgehangen met de letterlijke woorden 'Oke doei.'

De kwaliteit van het eten was ook matig, zeker voor de tijd die ze hadden om het te bereiden: de pasta carbonara was een berg slagroom en een paar slappe spekjes over spaghetti heen was gegooid, zonder ei of kaas. De pizzas waren ook niet bijzonder.

Al met al reden om hier NOOIT meer eten te bestellen omdat de manier waarop ze met hun klanten omgaan echt te belachelijk voor woorden is.
Susanne88 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Heerlijke pizza! Veel keuze, goede prijs-kwaliteit-verhouding. Ook de optie voor een 'kinder'pizza, wat neerkomt op een perfect formaat voor één hongerig persoon, is heel fijn.
Redelijk snelle, gastvrije service. Ik woon er vlakbij dus laat nooit bezorgen, geen idee hoe snel ze daarmee zijn. Enig nadeel: ze hebben nogal luidruchtige scootertjes.