Bella Italia

Kerkstraat 39 5401 BD Uden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bella Italia

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
elrodigas .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Met zijn vieren een avondvullend diner gehad bij dit restaurant. We hebben gekozen voor het 4 gangen diner, genaamd Culinaire rondgang door Italië. Heerlijk gegeten. We vielen van de ene in de andere verrassing. Ook een aangename Primitivo gehad. Zeer grote variatie in gerechten, zowel in vlees als vis, maar toch allemaal mooi op elkaar afgestemd. Dit gold voor alle gangen. Vriendelijk personeel en een gezellige en informele sfeer. Zeer gevarieerd, meer dan genoeg en erg smakelijk. Een onderdeel viel wat tegen, stukken varkenshaas die te gaar waren. Dit zorgt er overigens niet voor dat we niet positief blijven. Een echte aanrader en we komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Afgelopen zaterdag samen met mijn eega gekozen voor de culinaire rondreis door Italië.
De rondreis bestaat uit een 4 gangen verrassingsmenu waarbij iedere gang uit 4 a 5 kleine hapjes bestaat. Het menu wijzigt maandelijks.

Het begon zo goed, bij binnenkomst kregen wij bijna helemaal achterin een mooi tafeltje voor 2 personen toegewezen, iets aan de kleine kant maar vooruit.
Er werd gevraagd of we iets wilden drinken wat vervolgens keurig uitgeserveerd werd.

De eerste 2 gangen waren smaakvol toebereid en de bediening liet niets te wensen over.
Bij de 3e gang ging het mis, deze bestond uit 5 kleine hapjes waar werkelijk geen enkel smaak aan zat. Tevens zat er graad in de vis die er niet in thuis hoorde, erg vervelend als die bijna in je keel zit, zeker in een restaurant. Vriendelijk deelden de bediening mee dat de 3e gang ons erg tegen was gevallen en wij dit jammer vonden.

Vanaf dat moment ging het mis, de bediening werd duidelijk minder en het was net of de laatste meters in het restaurant niet meer bestonden. Als de klant tot 2x toe naar voren moet lopen met de vraag of men achterin nog wil bedienen is er naar onze mening duidelijk iets mis.

Toen de bediening de rekening samen met mijn Visa kaart op tafel zag liggen liep men wederom gewoon door om niet meer terug te komen, schijnbaar was dit voor hun een te ingewikkelde handeling. Uiteindelijk ben ik maar naar voren gelopen om af te gaan rekenen.

Al met al geen succes, prijs prestatie is hier niet in verhouding en aan de bediening moet zeker worden gewerkt. Ons zien ze in ieder geval voor lange tijd niet meer terug.
Als wij de volgende keer Italiaans willen eten zijn er voldoende alternatieven waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat en het eten aanzienlijk beter is.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
We waren met een grote groep en zaten mooi privé achterin het restaurant. Vooraf de keuze uit een aantal leuke kleine gerechtjes. Daarna kregen we per 2 personen een drietal verschillende soorten pasta's. Het hoofdgerecht bestond uit zalm, gamba's, lam of een stoofpotje. De pasta's waren lekker, De hoofdgerechten waren niet bijzonder en deze werden in buffervorm geserveerd, waarschijnlijk vanwege de groep grootte. Dat was jammer en had ik niet verwacht bij dit restaurant. De porties waren van elke gang ook klein. De tijd tussen de gerechten door was bovendien erg lang. Ik weet dus niet of dit representatief is voor het restaurant, maar het viel mij tegen.
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Geen recensie van het eten IN de zaak zelf, maar van het kerstdiner, dat we, als gezin met 7 personen, van te voren hadden gereserveerd, en op eerste Kerstdag op konden halen.
Reservering en afhandeling via de mail, goed geregeld. Op eerste Kerstdag alles opgehaald en door vriendelijk personeel goed geholpen.
Thuis aangekomen werden we verwend met 7 kleine voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 5 desserts. En dat voor slechts 25 euro per persoon!
Het was werkelijk een goede combinatie en een heerlijke kerstdinervariatie. Zo kom je eerste Kerstdag wel door. Het was meer dan voldoende (een deel van het gezin at er Tweede Kerstdag nog van) en goed op smaak. De bereidingsreceptuur van de nog op te warmen hoofdgerechten was eveneens goed. Het werd niet overgaar, maar bleef goed op "bite" . Kortom: een aanrader.
Jidske B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Wij komen zeker een paar keer per jaar eten bij Bella Italia.
Dit is een super gezellig restaurant met zeer goede service en het eten is er heerlijk.

Zeker de rondreis is een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Zaterdag weer eens bij Bella Italia wezen eten en weer gekozen voor de Rondreis door Italië. Op dit viergangen menu dat uit 4 a 6 hapjes per gang bestaat viel weinig aan te merken. Goede wijnen maakten de maaltijd compleet.

De bediening was netjes maar een aantal dames lopen wel erg met hun neus in de lucht. Beter is het om de gasten goed in de gaten te houden, dit maakt het niet alleen wat gezelliger maar zal ook de omzet ten goede komen.

Een vervelende bijkomstigheid vinden wij dat je nooit weet hoe de avond zal lopen, de ene keer is het eten en de bediening uitstekend terwijl een andere keer, vul het zelf maar in.

Al met al deze keer goed gegeten en gedronken tegen een redelijke prijs, op deze manier zeker voor herhaling vatbaar.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Dit is een van de betere Italiaanse restaurants. We hadden iets te vieren en begonnen met Trio di pesce en Vitello Tonnato als voorgerecht, gevolgd door Saltimboca Romana en Filetto di brazino (vis) als hoofdgerechten met daarbij een mooie salade en aardappeltjes met rozemarijn en een mooie witte huiswijn. We sloten af met koffie. De kwaliteit van het eten is hier heel goed - alles! - en de bediening is uitstekend. De prijs is in verhouding tot de kwaliteit gewoon goed. Absoluut een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Eerste Paasdag bij Bella Italia wezen eten, gekozen voor de Rondreis door Italie.
Op dit viergangen menu dat bestaat uit 4 a 6 kleine hapjes per gang viel weinig op aan te merken.
Per gang werd uitgelegd wat er geserveerd werd en in welke volgorde het diende te worden gegeten.
Het geheel werd begeleid door uitstekende wijnen en afgesloten met goede koffie.
De bediening was keurig netjes.
Een gezellig restaurant met goed eten en drinken tegen een redelijke prijs, zeker voor herhaling vatbaar.
Stefanie86 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Wij hebben er met zijn tweeen heel goed gegeten. Een gezellige sfeer en goede bediening. Het was behoorlijk druk op het moment dat we binnen kwamen, maar werden vrij snel geholpen. Dronken iets aan de bar en ondertussen deed het personeel erg zijn best om een plekje voor ons te vinden. De zeebaars met basilicumsaus was erg lekker. De spaghetti bolognese was iets minder. De kaas werd gemist. Alles bij elkaar hebben wij een geslaagde avond gehad. Dank hiervoor.
Paulus2010 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Een van mijn favorieten uit de regio. Prachtig restaurant in een modern/italiaanse stijl, waarbij het personeel je bij de achternaam aanspreekt, en daarbij je jas aanneemt. Maak ik tegenwoordig niet veel mee. Fam. Consoli staat altijd open voor nieuwe suggesties, en ik ben hier dan ook al vele jaren klant. Eten is niet super italiaans, maar de kwaliteit is prima. Een ander groot pluspunt vind ik dat beide eigenaren continu op de werkvloer zijn. Je merkt gewoon ze beide het de klanten naar de zin willen maken. Kortom: Een prima restaurant; en mijn advies: Laat de pizza met mozarella beleggen ipv de normale kaas.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Een klassiek Italiaans restaurant met een voortreffelijke keuken. We hadden als voorgerecht Focaccia e Pane met verschillende soorten boter en olijven en als hoofdgerecht een mooie pizza Capricciosa en een pizza Rimini. Beide goed gevuld en van een uitstekende smaak met een mooie dunne bodem. Goede rode huiswijn, een tiramiso als nagerecht en goede koffie als afsluiting. En een zeer alerte bediening. Een restaurant om terug te komen.
Muskiet .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Meerdere malen gegeten. Gerechten zijn wel vrijwel allemaal vrij simpel maar voor een lekkere Italiaanse pasta bijv. kan ik dit restaurant ieder aanbevelen. Al kijk ik er erg naar uit om de kok eens zijn ding te laten doen zoals hier eerder vermeld. Kortom: Prima eten voor een prima prijs. Personeel is erg gastvrij en netjes, nemen uw jas aan en hangen deze op, het zijn de kleine dingetjes maar dit is zeker niet vanzelfsprekend. Sfeer in het restaurant is ook goed, kok verteld uitgebreid over het door hem gemaakte gerecht indien gewenst en voor vragen staat het personeel altijd open.
JvB .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
De pizza's en pasta's die je hier op de kaart vindt zijn zeker erg lekker. Echter...de chef kan veel meer! Op verzoek kun je hier authentiek Italiaans eten gecombineerd met heerlijke Italiaanse wijnen. Wil je toch liever volgens de kaart eten dan zijn de insalata porcine en tagliata echte aanraders.
ReneSlootweg2 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
We hebben hier weer met z'n drieen gegeten en de kwaliteit is heel constant. Zowel voor de keuken als de bediening geldt dat je er zelf je stempel op kunt/moet zetten. Zo wil de gemiddelde brabander helaas geen echte penne al arrabiata maar een romig tomatensausje met champignons. Zeg hoe je het wilt en de echte Italiaanse harten gaan open. De rondreis in vier gangen voor 29 euro toont de liefde voor de echte Italiaanse keuken. Voor je drankjes en het tempo geldt het eveneens: zeg hoe je het wilt en geniet dan van de ongeevenaarde gastvrijheid.
Wilenwiel .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Wanneer je het echte italiaanse eten in italie gewend bent vallen de meeste italianen in Nederland tegen. Zo ook Bella Italia. Matige kwaliteit, trage bediening en relatief duur. Na lange tijd hier weer eens gegeten, maar was nog steeds matig.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Voor echt lekker italiaans ga ik naar dit restaurant.
Wel wat druk (reserveer op tijd) en dicht op elkaar, maar wel een warme italiaanse sfeer.