Bella Donna

Meer informatie over restaurant Bella Donna

Jouw recensie over het restaurant Bella Donna

Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We komen zeker vaker eten. Erg prettige bediening. Op haar vraag kreeg mijn moeder haar overgebleven eten mee naar huis. Erg netjes verpakt met extra saus. Pluim, voor de attentie en de respectvolle bejegening ten op zichte van mijn moeder.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker eten, leuke bediening; prima avond gehad!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Aardige bediening. Erg rustig om zes uur op woensdag. Eten was goed maar niet heel byzonder.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Snelle bediening, eten was best redelijk, zeker met 20% ienskorting.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gezellig
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was ook uitstekend. Ondanks de iets minder idyllische ligging echt een aanrader!
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Bella Donna en het personeel was ook heel vriendelijk/gezellig. Ondanks de minder idyllische ligging echt een aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer goede bediening en fantastisch eten
Sander R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat een heerlijk eten en leuke bediening!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Super vriendelijk personeel!
Tineke W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
De bediening was echt super. We hebben enorm genoten en heerlijk gegeten. De locatie was in eeerste instantie even verrassend maar laat je niet afschrikken!
We komen zeker terug!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima pizza gegeten. Erg vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Lara S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben overheerlijk gegeten bij Bella Donna. De service is uitstekend, Vriendelijk en gastvrij. Wij raden als voorgerecht de overheerlijke champignonsoep aan! Nog nooit zo'n lekkere gegeten! De sfeer is erg goed, hoewel de locatie iets minder is (naast het busstation). Dit mocht de pret en het eetgenot echter niet bederven!
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima service. Gezellige gastvrouwen die in zijn voor een grap. Je hoeft ze niet te roepen wanneer je iets wilt en ze staan ook niet om de haverklap bij je tafel.

Het eten was prima. We hadden soep vooraf en die was zeer goed. Mijn pasta met zalm was heerlijk, maar de pizza met pepperoni was meer kaas dan pizza en pepperoni. Het zou wat minder mogen zijn.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prettige bediening ondanks grote drukte. Heerlijk gegeten.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Het eten is geweldig en samen met de heel vrolijke bediening maakt dit restaurant een bezoek meer dan waard. Welk gerecht je ook neemt het wordt elke keer met zorg bereid.
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten!! Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht waren echt heel lekker. Extra compliment voor de leuke gastvrouw. Zij maakt de sfeer in het restaurant en haar hartelijkheid en vrolijke uitstraling zorgen er voor dat je je welkom voelt. Wij komen zeker terug!!
tanjavansteen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Zeer vriendelijk onthaald. Direct mogen neerzitten en meteen brood op tafel. Zeer lekker gegeten: voorgerecht bruschetta en mijn vriend carpaccio. Hoofdgerecht pizza salami en steak. Niets op aan te merken. Het decor was vrij kitscherig maar dat had ook zijn charmes. Zeker een aanrader!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Op zoek naar een plek voor een 'hoera ik heb het gehaald' etentje op basis van het Iens cijfer gaan eten. En alle verhalen kloppen. Heerlijk eten, meedenkende vriendelijke bediening in een gedateerde omgeving. En toch klopt het totaal plaatje.
Een blijvertje op onze lijst
QMG .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
wij kwamen met ons gezin, we hebben heerlijke pizza's gegeten, we werden zeer vriendelijk geholpen en alles was goed in orde. Een heerlijke "no nonsens" cultuur en wij komen zeker terug. goed eten en oprecht vriendelijke bediening.