Bella Donna

• Mastercard , Pin
  • Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Lara S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben overheerlijk gegeten bij Bella Donna. De service is uitstekend, Vriendelijk en gastvrij. Wij raden als voorgerecht de overheerlijke champignonsoep aan! Nog nooit zo'n lekkere gegeten! De sfeer is erg goed, hoewel de locatie iets minder is (naast het busstation). Dit mocht de pret en het eetgenot echter niet bederven!
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima service. Gezellige gastvrouwen die in zijn voor een grap. Je hoeft ze niet te roepen wanneer je iets wilt en ze staan ook niet om de haverklap bij je tafel.

Het eten was prima. We hadden soep vooraf en die was zeer goed. Mijn pasta met zalm was heerlijk, maar de pizza met pepperoni was meer kaas dan pizza en pepperoni. Het zou wat minder mogen zijn.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prettige bediening ondanks grote drukte. Heerlijk gegeten.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Het eten is geweldig en samen met de heel vrolijke bediening maakt dit restaurant een bezoek meer dan waard. Welk gerecht je ook neemt het wordt elke keer met zorg bereid.
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten!! Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht waren echt heel lekker. Extra compliment voor de leuke gastvrouw. Zij maakt de sfeer in het restaurant en haar hartelijkheid en vrolijke uitstraling zorgen er voor dat je je welkom voelt. Wij komen zeker terug!!
Tanjavansteen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Zeer vriendelijk onthaald. Direct mogen neerzitten en meteen brood op tafel. Zeer lekker gegeten: voorgerecht bruschetta en mijn vriend carpaccio. Hoofdgerecht pizza salami en steak. Niets op aan te merken. Het decor was vrij kitscherig maar dat had ook zijn charmes. Zeker een aanrader!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Op zoek naar een plek voor een 'hoera ik heb het gehaald' etentje op basis van het Iens cijfer gaan eten. En alle verhalen kloppen. Heerlijk eten, meedenkende vriendelijke bediening in een gedateerde omgeving. En toch klopt het totaal plaatje.
Een blijvertje op onze lijst
QMG .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
wij kwamen met ons gezin, we hebben heerlijke pizza's gegeten, we werden zeer vriendelijk geholpen en alles was goed in orde. Een heerlijke "no nonsens" cultuur en wij komen zeker terug. goed eten en oprecht vriendelijke bediening.
Cadmanathome .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Perfecte pizza gegeten in een goede sfeer en evenzeer vriendelijke bediening, kortom top! Daarbij de creativiteit van nieuwe producten presenteren die ook nog goed smaken.
Collie10 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Bella Donna is een restaurant waar vaak grotere gezelschappen, veelal gezinnen met kinderen, komen eten. Er is een standaard-menukaart die zeer uitgebreid is en daarom nooit verandert. In dat opzicht niet echt verrassend – je weet wat je kunt verwachten – maar er zijn meestal ook enkele gerechten buiten de kaart om. In dit geval: biefstuk met truffelsaus. Wij kwamen met zeven personen, en zowel de keuken als de bediening zijn daar uitstekend op ingesteld; hier gelden geen menubeperkingen die in andere restaurants nog wel eens worden gehanteerd bij grotere gezelschappen. Drankjes, voor-, hoofd- en nagerechten werden keurig tegelijk uitgeserveerd, terwijl het allemaal verschillende gerechten betrof. Hoofdgerechten werden door twee serveersters gebracht en de kok zelf zette de bijgerechten (aardappelgratin en groente) op tafel. Kwaliteit van het eten: uitstekend, alle eters waren bijzonder tevreden. De dagspecialiteit was perfect: goed vlees, perfect gebakken en een heerlijke, romige saus. Niets op aan te merken!
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Na heel leuk te zijn geholpen bij afhalen, besloten een keer te gaan eten. Bij binnenkomst vrolijk ontvangen en op de tafel stond al bakje olijven en kruidenboter. Snel gevolgd door een mandje brood. Drankjes kwamen op tafel. Vooruit glaasje water bij de wijn was vergeten. Nadat daar wat over gezegd was, kwam het alsnog heel snel. Heerlijke pizza's en pasta gegeten. Het was vanzelfsprekend dat de pizza die de kids natuurlijk niet opkregen, meegegeven werd voor thuis. Na een lekker toetje zaten we lekker vol. Bediening was heel gezellig, en lief voor de kinderen.
De aankleding is misschien niet helemaal van deze tijd, met nepartikel aan het plafond, maar wel weer leuk vaasje met mooie bloemen op tafel. Kortom: heel leuk, lekker en betaalbaar gegeten en we komen hier zeker terug!
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Lekker dichtbij huis. Eten en de service altijd goed in orde. Het decor mag echt wel een opknapbeurtje krijgen. Echter we blijven hierdoor zeker niet weg en komen regelmatig terug!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer... de bediening verloopt vlot en met een gezellig praatje.. het eten is net als de prijzen gewoon prima.
wij hebben er een paar weken geleden gegeten en met betalen vergat ik mijn ov kaart, die viel op de grond, waardoor de Serveerster ons een paar minuten achterna rende en mij mij pas terug gaf, super service !!!
Morgenavond gaan we er lekker weer eten, en we kijken er nu al naar uit ;-))
R S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Best leuk om een keer te eten. Eten is op zich prima, bediening is amicaal, vriendelijk. De wijn wordt erg gevarieerd ingeschonken, de een erg vol, ander een klein beetje.
Niet echt romantisch of erg gezellig restaurant, gewoon oké.
Lynda B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Het eten is over het algemeen erg lekker, er is genoeg keus. Enige mindere vind ik de salade die bij bepaalde gerechten wordt geseveerd, die is wat zanderig en er zit helemaal geen dressing op. Zou lekkerder zijn als je een schaaltje appart krijgt met gewassen salade en wat aangemaakt of de olie en azijn op tafel. Bediening is over het algemeen heel amicaal. Ligt eraan wie er is, de één is prettig gestoord ;-) de ander komt wat bitchy over maar bedoeld het verder ook goed. Kortom; een prima tent als je lekker, gezellig en betaalbaar wilt uiteten.
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Eten is ok. Bezoek ok, bediening te hoogdravend maar ok. Wel lang wachten. Afhaal/bezorgen lukt niet zo. Of heel lang wachten in de zaak of ze brengen het helemaal niet.... Maar wel lekkere pasta speciale met vongole en langoustine.
Sabina Y.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
deze week voor het eerst besteld via de bezorging van Bella Donna !
eten was der super snel en lekker.
werd vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan en de bezorgster was ook vriendelijk!

voor herhaling vatbaar
Eddy D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Hele trage bediening en het eten was ronduit slecht. Bijna een uur op de drankjes vooraf moeten wachten. Salade had bijna geen dressing. De spaghettischotel met zeefruit was slecht. Doodgekookte spaghetti, zand in schelpen en één mossel was gesloten. Het smaakte ook niet echt vers.
Eens maar nooit weer.
PaulSilleman .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Bella Donna is en blijft een restaurant waar wij al bijna 6 jaar een beetje thuiskomen. Samir doet er alles aan om je heerlijk eten te geven tegen een eerlijke prijs en de meiden met hun humor en interesse bedienen je met plezier. De familie Silleman
J W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
We hebben heerlijk gegeten hier. De voorgerechten, de pizza's en gerechten waren erg smakelijk. Ik kom hier zeker terug.