Bella Donna

Cort van der Lindenplein 7 1421 NJ Uithoorn Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Bella Donna

7,2

Jouw recensie over het restaurant Bella Donna

remi21 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Helaas geen goede ervaring. Ontvangst en bediening was ok maar het eten vonden wij echt super slecht. We hadden pizza en lasagne besteld. De pizza was niet goed gebakken; kaas zag er uit als plastic, de champignons, paprika en uien waren nog rauw en de pizza zelf was lauw. De lasagne was erg zout en zag er ranzig uit, er zaten witte korrels in?!? Het broodje bij de knoflookboter was de moeite niet waard, zeer slechte kwaliteit, droog en bleek. De bakjes met knoflookboter en olijven was niet om aan te zien. Leek wel hergebruikt. Inrichting is ok maar het restaurant heeft een grondige schoonmaakbeurt nodig, alles voelde onhygiënisch aan. De ramen vies, stoffige vensterbanken, plakkerige tafels, oude kleffe menukaarten waar een zilvervliesbeestje uit tevoorschijn kwam. Menukaart is behoorlijk uitgebreid waardoor ik mij afvraag of het gerechten uberhaupt wel vers zijn of dat het al dagen van te voren is gemaakt of aangeleverd. Veel betekent echt niet dat het dan ook goed is...
remi21 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Daniella O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer goed eten. De ossenhaas super zacht .... De entrecote ook heerlijk. En de saus ook lekker. Kortom lekker gegeten. Bediening ook erg vriendelijk
Shauney V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Leuke bediening en heerlijk eten! Zeker een aanrader!
Mevr V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Prettige bediening
Jenny W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
De inrichting is heel eenvoudig. Maar eten maakt het helemaal goed. Hele smakelijke voorgerechten en hoofdgerechten. Lekker sterk gekruid. Wij komen hier graag.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Trage bediening, twee maaltijden werden als opgewarmd ervaren 1 was goed. Koffie liet op zich wachten moest snel opgedronken worden ivm vertrek bus was een ruim kwartier eerder besteld
De tafel van Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige, volbezette maar toch rustige omgeving. Zeer vriendeljjke en professionele bediening. Top!
sanne_de .
Heerlijk gegeten, en een fijne bediening!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Het eten is hier altijd goed. Het is een prettige gelegenheid om met kinderen naar toe te gaan. De sfeer is ontspannen en de bediening attent.
Dunja S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer vriendelijke bediening. De carpaccio viel tegen, maar de pizza was lekker.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten spontane bediening.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We komen zeker vaker eten. Erg prettige bediening. Op haar vraag kreeg mijn moeder haar overgebleven eten mee naar huis. Erg netjes verpakt met extra saus. Pluim, voor de attentie en de respectvolle bejegening ten op zichte van mijn moeder.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker eten, leuke bediening; prima avond gehad!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Aardige bediening. Erg rustig om zes uur op woensdag. Eten was goed maar niet heel byzonder.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Snelle bediening, eten was best redelijk, zeker met 20% ienskorting.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gezellig
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was ook uitstekend. Ondanks de iets minder idyllische ligging echt een aanrader!
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Bella Donna en het personeel was ook heel vriendelijk/gezellig. Ondanks de minder idyllische ligging echt een aanrader!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer goede bediening en fantastisch eten
Sander R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat een heerlijk eten en leuke bediening!