Bella de Roma

Utrechtseweg 104 6862 AP Oosterbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bella de Roma

Edkor P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Gastheer Osama heeft ons vanavond weer heerlijk verwend met een super penne carbonara. Als toetje de lekkerste tira misu. In een woord voortreffelijk!
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Wij hebven buiten op het terras gegeten.
Maar werkelijk nog nooit zo een smakeloze hap spaghetti gegeten.
Moeet aoili met pepers zijn.
Maar was ook een busje zwarte peper over gegooid.
De canneloni was ook slecht.
Koffie met noga maakte nog iets goed.
Ongeinteresseerd werd gereageerd dat we vertelde dat we wel eens lekkerder hadden gegeten.
Leo26 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Een prima pizza in een wat kil interieur, waar aanvankelijk de temperatuur ook nogal kil was. Het tochtte behoorlijk, omdat de voordeur open stond. De temperatuur verbeterde naarmate er meer klanten binnenkwamen. Koffie was niet bijzonder, pilsje was gewoon Hertog Jan zoals Hertog Jan moet zijn. Maar de pizza's waren uitstekend! Goede bodem, verse ingrediënten, een smakelijk geheel. Het mes was niet echt scherp genoeg, dat was dan weer een minpuntje. Vriendelijke bediening, redelijke prijzen.
Maartenbastet .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Heerlijk eten en bovenal een geweldige sfeer en gezelligheid! Al eerder eens een perfecte pizza gegeten en nu een heerlijk stukje vlees. Hier gaan we zeker vaker komen.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Uit eten in Oosterbeek , eerste restaurant was vol werden doorverwezen naar Bella roma waar we prima opgevangen werden , zeer gastvrij! Mooie pizza met dunne bodem , maar belangrijkste is toch de combinatie van lekker eten en gastvrije mensen!
FamilieJ .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Op een doordeweekse avond gingen we eten bij Bella de Roma.
De pizza-spinazie die we bestelden was mooi opgemaakt in de kleuren van de Italiaanse vlag. Ook de 2 Calzones zagen er prima uit. Ze waren op een verschillende manier dicht gevouwen. Je kon aan het eten zien dat de kok er plezier in had gehad om het te maken. De kinderpizza was zo groot dan onze 9-jarige hem niet op kreeg.
Het smaakte allemaal heerlijk, ook niet te zout. Misschien wat weinig kruiden, maar ik ben verder geen kenner van Italiaans eten.
Ondanks het avond-zonnetje hebben we binnen gegeten. Het 'klimaat' binnen was prettig, niet te warm of benauwd.
Wat ook opviel was de gezellige drukte in het restaurant. Ookal waren we er op een gewone dinsdagavond, er waren een stuk of 4 tafeltjes bezet en er waren doorlopend mensen die pizza’s kwamen halen. Ondanks dat hoefden we niet (te) lang op ons eten te wachten. De bediening was vriendelijk en er werd een paar keer op geschikte tijden gevraagd of alles naar wens was. Kortom, een geslaagd ‘uit-eten’.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Een Italiaan die geen Italiaan is.
Hier op zaterdag 9 augustus 2014 gegeten.
Gelet op de recensies heb je een bepaalt beeld van het restaurant. Echter als je binnen komt, lijkt niets op een Italiaans restaurant.
Op de vraag of je een fles wijn kan bestellen, blijkt dit niet mogelijk. Alleen een karaf huiswijn, maar dan wel van Franse afkomst. Op de vraag of de eigenaar wel een Italiaan is, is dat niet het geval. Ook het personeel is geen Italiaan, maar wel type sportschoolbezoeker.
Het eten is matig: Voorgerecht: Gebakken mosselen. Smaakt goed, maar als die binnen 3 minuten op je bord liggen, is hier volgens mij niets vers aan. Mijn partner had een salade Tonno. Men was blijkbaar bang dat je teveel olie en azijn zou gebruiken, want dat hadden ze al voor je gedaan ( teveel, waardoor erg zuur). Er stond ook geen olie en azijnstel op tafel.
Hoofdgerecht Lasagna. Door de erge hitte is de smaak en beetje verloren gegaan. Jammer. Mijn partner had een Pizza Valtellina met extra Ansjovis ( kost wel € 2,-- meer) smaakte goed en was rijk gevuld.
Wat ons opviel was dat het niet echt schoon was: de tafels werden afgeruimd en met de hand werden de krummels en andere resten op de grond geschoven. Vreemd dat je hierdoor veel vliegen in het restaurant krijgt.
Nee, dit is niet een restaurant waar ik snel naar terug zou gaan of aan anderen zou aanraden.
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Een restaurant waar we regelmatig komen. Nu we in Amsterdam wonen is de frequentie wat minder maar als we in de buurt zijn dan gaan we zeker langs om een van de beste pizza's te eten die er te krijgen zijn. Echte aanrader! De gastheer is vriendelijk, kent zijn klanten en mede door zijn gastvrijheid zorgt hij dat je terugkomt.
In de buurt? Ga eten bij Bella de Roma

Hans M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
We eten (of halen) hier met regelmaat. Mooie zaak, vriendelijke en kundige bediening en gerechten zoals je het mag verwachten van een zaak met een dergelijke entourage. Goed gevulde pizza's en prima pasta's. Een aanrader!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Het restaurant ziet er goed verzorgd uit en heeft een licht patserige bediening. Het eten was gemakzuchtig in elkaar gezet, de pizza's overbeladen met ingredienten. Geen hoogvlieger.
Kokuip .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Bij Bella Roma eten we regelmatig. Het is altijd gezellig bij Osama. Het personeel is vriendelijk en het eten is heerlijk.

De pizza's, pasta's en de vleesgerechten zijn lekker. Het is zeker een aanrader om hier te gaan eten.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Tomatensoep vooraf die goed smaakte. Hierna nam een van de tafelgenoten een gegrilde ossenhaas, deze smaakte raar, een doorweekte zachte smaak, is het vlees soms in de melk gelegd?? Vond het daardoor niet lekker. Wij hadden een pizza die goed was maar niet uitzonderlijk. Bediening is vriendelijk maar ow wat worden hiet foutjes gemaakt. Mijn pizza stond al op tafel toen bleek dat de pizza van mijn tafelgenoot was vergeten en nog de oven in moest, dat hoort niet. Toen ik de rekening controleerde bleek er een pizza niet op de rekening te staan. Uiteraard heb ik dit gemeld, maar slordig is het wel.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Prima pizza (4-staggioni, pizza belle de roma en 2 kinderpizza's) en ondanks de drukte vlot bediend. We zaten beetje op de tocht dus hadden kennelijk de tafel die overblijft als je niet gereserveerd hebt: dat is beslist aan te raden. Kinderen kregen het niet op en restanten kregen we netjes mee in een pizzadoos: de volgende dag was dat heerlijk bij de lunch. Ook aan te raden: na de pizza 200 meter verderop bij zeer goede ijssalon je toetje halen.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Vanavond na een dagje dierentuin gegeten bij Bella Roma. Bij binnenkomst viel gelijk de frisse en moderne inrichting op, geen Chianti flessen als kandelaar maar een mooie strakke inrichting. De zaak doet tevens aan afhaal maar in het restaurant merk je er niet veel van. Hoewel we heel vroeg waren (1710 uur) liep het toch al snel vol.

Als voorafje wat broodjes, niet een droog stokbroodje maar een lekker knapperig warm broodje. Drie pizza's als hoofdgerecht, een kinderpizza die door zoonlief erg gewaardeerd werd, een vegetarische met extra pepers en een huis speciaal met kebab. Allen lekker knapperig en rijk belegd. Als toetje een stevige espresso/cappuccino en flink stuk huisgemaakte tiramisu. Deze was lekker romig en met een stevige cake.

Al met al prima gegeten in een gezellig restaurant. Bediening was attent, snel en vriendelijk.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
We waren hier al een tijd niet geweest en dat was niet slim. Zowel van buiten als binnen een prachtige entourage en een aanwinst voor Oosterbeek. Niet uitgebreid gegeten maar de pizza's waren van een prima kwaliteit. Tel daarbij de gastvrijheid van eigenaar Osama op en je hebt een prima avond!
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Samen met m'n zoon pizza gegeten! Prachtige net verbouwde zaak , zeer bijzonder is de eigenaar welke een pizza taco voor ons maakte deze stond niet op de kaart maar was fantastisch !! Een echte aanrader deze Bella roma
Maureen2212 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Wezen eten voorafgaande aan een concert in de Gelredome. Lekkere pizza's, royaal belegd met verse ingredienten en knapperige dunne bodem. Ondanks de drukte toch een plekje voor ons 2tjes en een snelle, vriendelijke bediening. In de cola zat niet veel koolzuur meer, maar 'overall' een lekkere pizzaria!