Bella Borne

Nieuwe Markt 9 7622 DD Borne Nederland Kaart

Over restaurant Bella Borne

De lekkerste pizza's van Borne

Bella Borne bezorgt de lekkerste pizza’s bij je aan de deur. Ook kun je gezellig dineren in het restaurant met je partner of kinderen en genieten van alle Italiaanse gerechten. Naast pizza’s serveren ze ook diverse grill-gerechten en is er een buffet mogelijk op aanvraag.

Meer informatie over restaurant Bella Borne

Dinsdag t/m Zondag

6,9
Willeke A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij kende het Belle Borne niet maar het is ons zeker goed bevallen. Het eten was prima maar veel te veel! Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en de keuze was prima.
Gelukkig hadden wij gereserveerd want er zijn de nodige mensen weggestuurd. Als ik dan toch een negatief puntje mag noemen; de "tochtsluis" deed niet zijn werk en op de kinderen werd niet op ingespeeld (geen kleurplaat onderlegger of iets dergelijks) dat was jammer...Verder TOP
ELBARS .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We moesten erg lang wachten op het eten, en de tafel moesten we delen met andere gasten omdat het vol was. Het feit dat gasten die later kwamen eerder weg gingen, was tekenend.
Renate P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Ik las na het reserveren de recensies en ik was ietwat huiverig. Maar wij hebben er heerlijk gegeten. De pizza's en de doner schotel waren waren echt lekker. Een jongeman bleef maar heen en weer lopen om bestellingen weg te brengen waardoor steeds de deur open bleef staan en je nog net niet door de koude buitenlucht van je stoel waaide. Ook kwam er een boze man zijn bestelling terugbrengen. Niet handig dat dat dan midden in het restaurant moet gebeuren. Maar oke, ons eten was heerlijk warm, de bediening was erg netjes en de prijs was helemaal bijzonder. Ik zou er zo weer naartoe gaan.
Jolly4 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Leuke sfeer, het meisje wat ons bediende was erg vriendelijk.
Het eten was ruim voldoende en erg lekker.
We hadden de ah restaurantactie gedaan, dus een tomatensoepje vooraf, toen mocht je kiezen uit de kaart tussen pasta en pizza, wij hebben pizza genomen.
Een calzone met kip, super lekker en goed gevuld!????????als toetje kregen we dameblanche.
Zeer tevreden, en zo hoort het ook actie of niet ,de behandeling en eten dient niet anders te zijn dan normaal. En ik had het gevoel dat dat zeker zo was. Dat heet nou klantenbinding.
We hadden vooraf gemeld dat ons hondje mee kwam, wel opgevoed en ligt lief onder de tafel, maar was geen probleem. Ook heel fijn.
We gaan zeker nog een keer terug, actie of niet.

Jolanda

Kippengemsan .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We waren vanuit de AH aktie bij Bella in Borne. We kregen tomatensoep (niet lekker) konden kiezen uit pasta, pizza of een schotel (goed) en dame blanche na (goed) Het personeel was vriendelijk en correct.
Juudjegeuf .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten was opzich wel goed. Wel heel veel! De koffie was niet te drinken. Veel te heet en de smaak was geen koffie te noemen. De cappuccino was ook veel te heet en was smaakte naar warme melk. Foutje kan gebeuren natuurlijk maar als je er dan wat van zegt kan er geen sorry vanaf, nee wordt er gezegt, nou zo zet ik hem altijd..... Beetje jammer als de serveerster zo Ik gericht is en niet klant gericht...
J_kammen_van .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Heerlijk hoofdgerecht en dessert. Echter was de soep niet te eten. Ging om een tomatensoep zonder tomaat. Daar ligt een verbetering. Ook moet je niet bij de deur gaan zitten in verband met de tocht.
Pumkin .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
De pizza's waren prima. De pasta's vielen erg tegen. Qua entourage viel het erg tegen. Wij dachten in de pizzeria te eten maar het leek meer op een shoarmazaak. Het was niet aangekleed, kaal en al het decor had weinig kleur. Het was er erg koud en steeds als de buitendeur open ging waaide het hard naar binnen.
Flierman .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We bestelden wijn van de kaart was er niet. De varkenshaas werd ons voorgesteld. Echter na 15 kwam de serveerster ons mededelen dat de varkenshaas er niet was. Niet voor herhaling vatbaar
MaceW .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Dit is geen Italiaans specialiteiten restaurant. Het eten wordt opgediend zonder poespas, je krijgt exact wat je kunt verwachten. Restaurant wordt gerund door een gezin, vader in de keuken, vrouw en dochter in de bediening, lieve hardwerkende mensen. Wil je eerlijk eten, dan moet je hier zijn. De Calzone en pizza waren verrukkelijk.
Peter.van.leuteren .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Professionele en vriendelijke service en heerlijk eten. Het hoofdgerecht was qua hoeveelheid zeer royaal. De prijs/kwaliteit verhouding was goed.
Marcelkramer .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Nette bediening ontvangst met een drankje, lekker en smakelijk eten.
Gezellig uitzicht over het plein van Borne. Kortom een gastvrij onthaal!
Haagje54 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Eenvoudig restaurant , ze hebben 1 standaard menu voor de AH actie. We vroegen naar de prijs van het menu, omdat we bij sommige restaurants de ervaring hadden dat hier onjuist mee wordt omgegaan. Prijs 19.95 werd ons verteld. Redelijk voor de kwaliteit die je krijgt, eenvoudig soepje (blik?) - klein stukje varkenshaas met aardappels uit de frituur en een eenvoudig ijsje. Tot onze verbazing moesten we bij de kassa opeens 27,50 afrekenen voor het menu, foutje van de serveerster .... de menu prijs geldt niet voor de AH actie ... Met drankjes erbij wordt een avondje uit eten dan toch weer duurder dan verwacht. Ze gaf het zelf toe dat ze de fout had gemaakt, service zou zijn het dan ook voor die prijs aan te bieden, maar dat gebeurde niet !!
Beste meneer/ mevrouw we hebben natuurlijk 3 gangen menu voor 19,95 maar dat geldt niet in combinatie met andere acties zoals de AH actie.

Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Eten was lekker en genoeg. Vriendelijke bediening. Restaurant decor is simpel (mag een beetje gezelliger). Betaalbaar prijs. Wij hebben via Social Deal hier gegeten.
Jitske64 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
we werden allervriendelijkst verwelkomt door een super aardige serveerster die ons een welkomst drankje aanbood en vervolgens uit legde hoe een en ander in z'n werk ging .Het eten dat geserveerd werd was erg lekker, warm en heel veel, bijzonder vriendelijk personeel en alles voor een redelijke prijs. Ik zal zeker dit restaurant bij iedereen aanbevelen.alleen de Ambiance kan ietsje beter.

Marleuse .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het menu stelde niets voor. Je moest varkenshaas? bestellen, maar ik eet geen vlees. Ik mocht alsnog een pizza of pasta bestellen. Een klein tomatensoepje vooraf (geen keus).
We moesten helaas wel veel afrekenen, ze rekenen als of je allebei het (veel duurdere) vlees besteld. Niet eerlijk dus en we waren veel te veel kwijt. Uberhaupt te veel kwijt voor deze kwaliteit

Het is meer een kleine shoarma afhaal ipv een restaurant. De pizza was middelmatig. Het brood wat we vooraf kregen was gewoon pizzadeeg. Voor ons niet weer.
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Met ons gezin 2 volwassenen en 2 kinderen gebruik gemaakt van de AHrestaurantactie. Het voor- en nagerecht was voorgeschreven, maar het hoofdgerecht mochten we kiezen. Top! De kinderen hun pizza en wij een schotel. De kinderen zijn best kritisch over de pizza en waren zeer tevreden. De kip- en donerschotel ook heerlijk. En voor- en nagerecht ook geen straf. Prima lunchroom en restaurant om uit eten te gaan!
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Een prima en gezellig aankleding. Niets mis mee. De jonge bediening doet hun best maar is onervaren. Echter het eten.. het is gewoon een veredelde shoarmatent. Dit noem je geen restaurant. Een tomatensoep die niet vers lijkt, smaakt alsof 't uit blik komt. Depizza's zonder enige smaak en met matige bodem (ik vermoed ook kant-en-klaar). Te slecht voor woorden. En droge gamba's zonder enige saus of opmaak. Stukje varken van de grill was aardig. Mijdt deze tent als je van lekker eten houdt. En beste restaurateur, ga alsjeblieft gewoon broodjes shoarma verkopen en noem jezelf geen restaurant.
Oag .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Prettige bediening, we waren hier met de AH Restaurantactie en de wijziging die we wilden in het gekozen menu was geen enkel probleem. De pizza's waren overheerlijk. Jammer dat een karafje water niet mogelijk was en er de mineraalwater verplicht was daardoor. Puntje van aandacht.
Hepkeb .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
tonijnsalade als voorgerecht bevatte veel tonijn, maar o.i. ook -te veel- ui. de ossenhaas was erg goed bereid; de lamskoteletjes van partner hadden te lang op de grill gelegen en smaakten daardoor iets te bitter. omdat door personeelsproblemen de wachttijd erg lang was hebben we een nagerecht overgeslagen. de restaurateur was overigens erg vriendelijk!