Bella Beer

Hoofdweg 6 2908 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Bella Beer

Bella Beer staat niet alleen voor een vriendelijke en ongedwongen sfeer. Ook kwaliteit speelt een grote rol bij Bella. De Beren eetcafés zijn al 25 jaar een begrip. Door de kwaliteit en versheid van Bella's producten kan je niet alleen lekker maar bovendien verantwoord kunt eten.

De Beren eetcafés, dáár voel jij je thuis!

Welkom bij Bella Beer in Capelle aan den IJssel!

Meer informatie over restaurant Bella Beer

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Bella Beer

Petra P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Erg naar uitgekeken, goede woorden over gehoord. Maar helaas waren de spareribs te ver en de kruimel appeltaart zo mieren zoet dat onze tanden ervan gingen klapperen. Service was ons een beetje vergeten leek het wel. Erg lang met de borden voor onze neus gezeten. Erg jammer
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Een erg arrogante dame die ons bediende aan tafel 7. We 'mochten' pas extra's vragen (zoals mayo) als mevrouw het goedkeurde. Als we haar riepen moesten we afwachten tot ze haar peuk gerookt had voordat ze in een rookwalm kwam vragen of we
inmiddels geholpen waren.... Jammer want we hebben ons kapot geërgerd. Aan het eind een onvriendelijke blik. Eten was prima, goede kwaliteit en niets op aan te merken.
John R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellige en een sfeervolle uitstraling.
Heb zelf spareribs met (veel vlees ) gegeten en deze waren goed gegrilld.
Alles tegen een redelijke prijs.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bediening erg vriendelijk .helaas erg lang moeten wachten op het toetje
we hadden een bezoekje vast staan in het theater
toetje moesten we in 3 minuten opeten ,jammer !
Jorgen O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Prima prijs kwaliteits verhouding, verwachtingen waren niet zo hoog en dat was terecht. Prima personeel, leuke ontvangst, het eten was redelijk, niets bijzonders, een beetje smakeloos eigenlijk. Ribeye van mijn zoon en mij waren behoorlijk taai, slibtong van mijn vrouw had weinig smaak en de geserveerde groente,s waren koud.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Het bestelde stokbrood met kruidenboter heeft ons nooit bereikt.
Van de onbeperkte sliptongen waren de eerste exemplaren prima, maar het laatste exemplaar had in een overdosis boter gelegen en was een vette slappe hap.
Erg vriendelijk personeel.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Restaurant gezellig maar service en personeel niet over te spreken,kwamen denk ik bekende binnen werden eerder geholpen.We moesten lang tussendoor wachten met een kind bij ons,personeel ging roken terwijl we zaten te wachten.
Werd gezegt kom er gelijk aan,werd er eerst een rondje zaak gedaan totdat ik de serveerster riep en ze zei jaaaa ik kom eraan!
H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heb alleen een opmerking over nagerecht 5 familieleden hadden ijsgerecht en 1x koffie, koffie kwam er al gelijk aan, toen het ijs eraan kwam vroeg ik nog om een koffie, dit duurde zolang dat de familie het ijs al op had en de koffie er nog steeds niet was, ik heb doorgegeven dat ik de koffie niet meer hoefde, ben gaan afrekenen en heb thuis de rekening nagekeken toen bleek dat het 2e koffie wat ik niet had gehad wel op de rekening stond, het gaat mij niet om het bedrag maar vind dit toch een slechte service.
Werner S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wij waren bij Bella Beer na een werkbezoek en kwamen wat te vroeg, dat was geen probleem.
Bediening ondanks de jeugdige leeftijd prima onder leiding van een aardige leidinggevende.
Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen.
Madelon K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Door het nieuwe "bestelsysteem", duurde het erg lang, voordat de hoofdgerechten op tafel stonden.
De frites waren aan de koude kant, de saté was wel heerlijk als altijd.
De desserts werden niet tegelijkertijd geserveerd, terwijl we maar met z'n drietjes waren.
Ik hoop dat de volgende keer het personeel gewend is aan het nieuwe systeem, want normaal hebben wij geen klachten.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was erg druk, dag van te voren aangegeven of ze me wouden bellen als er geen bankje beschikbaar was i.v.m kapotte rug. Werd niet gebeld dus dacht dat t wel goed zat. Dus niet. Werd naast de keuken geplaatst, waar ze constant heen en weer rennen langs de tafels, daar kwam een koude wind vanaf ! Dus kon me jas aanhouden. Serveerster lieten constant bestek vallen tijdens heen en weer lopen. Kleine kinderen stopte dit in hun mond en rende er mee weg ! Niet verantwoordelijk. De kipberenburger was enorm droog, en zat weinig tot geen smaak aan. Patat was lekker, en de calamaris ook erg smaakvol. Het stokbrood ook. Jammer.
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Was erg goed en gezellig. Zeker voor herha ping vatbaar.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Goed voor niet te veel geld..????
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Ik heb net een reactie gegeven op het etentje bij u gisterenavond maar toen werd ineens de verbinding afgebroken. Bedankt voor uw begrip met vriendelijke groet Henk Sauselé
Mylene S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Quiet Good????
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Met een vriend hier gegeten. Bediening vriendelijk. Serveerster met bril en blonde krullen ging prima om met onze `bijzondere`vriend:-) .prijs-kwaliteit van de gerechten is goed. Voor herhaling vatbaar!
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We waren met een grote groep (12 personen) en daar is Bella Beer niet op georganiseerd. Het voorgerecht kwam redelijk snel. Maar we hebben vervolgens ruim een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Daarnaast kwamen onze drankjes niet en moesten opnieuw besteld worden omdat ze het vergeten waren. Na klagen bij de bedrijfsleider kregen we een drankje aangeboden, terwijl wij eigenlijk net allemaal een drankje hadden. Een deel van het eten was koud en viel tegen bij de meeste mensen.

Kortom dit was de eerste maar vooral de laatste keer dat we hier hebben gegeven. Jammer!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Helaas zat er nogal wat tegen, een gepofte aardappel die niet gaar was en spare ribs met weinig saus :-( ik ga ervan uit dat de kok een slechte dag had kan gebeuren. We proberen het nog wel een keer.
Marthie N.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Een aantal jaren geleden kwamen we regelmatig bij Bella Beer en we aren toen echt heel erg enthousiast over het eten. We hadden nu weer carpaccio en spare ribs en vonden dat dit keer een stuk minder lekker. Dit vonden we wel erg jammer. Het nodigt niet echt uit om nog een keer te komen.
angelina C.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Helaas gaat de kwaliteit en de gezelligheid in dit van ons favoriete restaurant achteruit