Bella Beer

6,4
6,7
RiavD .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gisterenavond 22-07-2016 gegeten bij Bella Beer.
Eten was goed had Gamba's als hoofdgerecht en wilde daar een aardappel bij, om 17.30 waren die er al niet meer en heb toen maar rijst genomen. Witte wijn genomen, chardonnay, nou het leek wel of de wijn aangevuld was met water. Wat een waterig wijntje, niet dat ik kom voor de wijn maar het had wel lekker geweest als die goed smaakte bij de gamba's. Toen maar een rosé besteld nou die was ook niet veel beter, ook waterig. De gamba's waren wel lekker maar voor een lekker huiswijntje bij je eten moeten wel een beetje beter hun best doen.
Margee .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Voor rustig eten hoef je hier niet te zijn is er altijd druk vooral vrijdag of weekenden.
De beren vooral een keten bekend om de spareribs die zijn dan meer dan ok. Vlees valt goed van het bot. Prijs is ook wel ok.
De andere gerechten vind ik wel wat minder. Ook erg karig wat betreft salade/goente. Patat daar schieten ze vaak uit met het zout.
Bediening daar mogen de meeste nog wel een les klantvriendelijkheid in krijgen.
Naomi H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De uiensoep was echt niet lekker en leek ergens kant en klaar vandaan te komen. Hoofdgerecht was ook niet bijzonder. Bediening prima en na mijn klacht over de soep werd deze van de rekening gehaald. Dat vond ik wel netjes.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Bij aanvang wordt je snel opgevangen en naar je tafel gebracht. Eigenlijk zijn we niet echt een beren fan, maar soms gaan we wel eens met een bioscoop bezoek bij de kuip of zoals nu even onverwachts makkelijk er uit omdat het bij ons om de hoek is.
De herrie van grote families met rennende kinderen moet je op de koop toenemen, dat weet je in een goedkope hapklare brokken restaurant als de beren. Het personeel blijft nog steeds altijd vriendelijk, maar vergeet ook nog steeds altijd dat je wacht op het eten. Als men dan vraagt, komt mijn eten nog? dan is er altijd wel iets van: het is druk, de zaal boven zit vol, etc. Daar heb je als klant totaal niets mee te maken. Het is altijd druk, dan wordt er niet voldoende personeel binnen gehaald. Ook dit weet je in de beren keten. De carpaccio was lauw, als of deze al een tijdje was klaar gezet om goed te ontdooien. De pijnboompitten waren volgens mij al in de middag gebakken, daar ze wat taai waren. Voor het eerst in mijn leven bij de beren eens gegaan voor een de welberoemde BB saté van varkensvlees. Deze was lauw en behoorlijk zout. Juist nu men in de media probeert overal minder zout in te krijgen zou de beren keten wel eens mee kunnen gaan hierin. Ik heb het met mijn wijn weg gespoeld. Wat was dit smerig. De schnitzel van mijn vrouw was redelijk en goed warm. De deegbal (salade) was smakeloos en bestond volgens mij alleen uit aardappelpuree met wat er door, waarvan ik niet kon thuis brengen wat het was. Heb het maar opgegeten, daar het weer wat vulling gaf daar mijn vlees grotendeels was blijven staan. Bij het afruimen heb ik aangeven dat het lauw en erg zout was. Ik kon een nieuwe BB saté krijgen, maar dat hoefde niet van mij. We waren immers al klaar en de rest van het vlees heb ik laten liggen. Het toetje was daarin tegen weer top. Ik was blij met het ijs, want het zout was hierbij voor een groot deel uit mijn mond.
Ik hoop dat een bedrijf wel iets doet met een recensie, anders heeft het alleen nut voor mensen die er willen gaan eten.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Eten was koud en hebben we tot twee Keer toe teruggestuurd naar de keuken, bij binnenkomst werden we arrogant aangekeken door een medewerkster, tafeltjes zijn vies en plakkerig! Niet beer waardig, dit restaurant! En bij afrekenen teveel betaald, als je dan zegt dat de prijzen niet kloppen lopen ze zonder iets te zeggen naar de kassa en krijg je het restant in je handen gedrukt, met andere woorden: zo en nu wegwezen!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Altijd plaats als je maar vroeg gaat eten anders reserveren. Ruime menukeuze ook voor iemand die een koolhydraatarme leefwijze volgt. Geweldige service, ik kreeg extra salade i.p.v. aardappelen of rijst. Goed en voldoende gegeten.
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Prima eetcafé als je een keertje geen zin hebt om te koken of iets wilt vieren, maar het simpel wilt houden.
Eten is niet duur, kwaliteit is voldoende. Ga hier niet eten als je hoge kwaliteitseisen hebt. Het eten is in verhouding tot de prijs, prima voor een gezellig avondje uit.
Van maandag t/m donderdag zijn er speciale dagmenu's, waardoor je voor zeer weinig geld onbeperkt vlees/vis kunt eten.
Wij kozen voor onbeperkt spare ribs en een los gerecht van de kaart. Onbeperkt is ook echt onbeperkt, dus grote eters kunnen hun lol op.
Het personeel is vriendelijk, maar je merkt per bezoek een groot verschil. De ene keer wordt er 5x per uur gevraagd hoe alles bevalt, de andere keer komt men nooit langs tafel.
Het leukste aan dit Berencafé is dat het altijd druk, vol en gezellig is. Of het nu maandag of zaterdag is.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Weeg de cijfers op de juist schaal!

Bella Beer is onderdeel van de Beren-keten, een succesformule die al een paar decennia meegaat in de Randstad. Het concept is eenvoudig, grote porties eenvoudig voedsel (voornamelijk vlees), redelijk wat zout, genoeg saus. Beroemd om de spareribs. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Voor de liefhebbers is dit een toptent. Je vindt hier verhoudingsgewijs veel grote groepen, families en kinderen. Verbaas je niet over herrie en rondrennende kinderen.
Het eten is redelijk veilig, de smaak wordt gemaakt door de saus, het vlees in orde.

We waren in 30 minuten in-and-out. Een prima voordeel van dit concept. Het is wat meer dan de snackbar, het kost dan ook wat meer. Of het is een vermakelijk avondje uit met vrienden of familie zonder dat het je een sparerib uit je lijf kost ;-)
Sannebakker .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Gewoon een eetcafe, lekker makkelijk. Meestal is het erg druk, dan duurt de service weleens langer. De spareribs worden goed gebakken. Decor is zoals elk beercafe is, je moet er maar van houden. Wij gaan er heen als we haast hebben voor de spareribs en dat bevalt wel altijd
Peter9000 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Semper BB.

Hoeveel jaar kom ik hier al, ik zou het niet meer weten. Ik ben nu een stel kinderen en wat echtgenotes verder. Maar BB is altijd BB gebleven, als een oase in de efficiente, verstandige, georganiseerde en verantwoorde oceaan van het dagelijks leven.

Met teveel aan een tafel ( o, u hebt voor zeven gereserveerd? Dan zetten we er toch drie stoelen bij ) Of eten dat je niet hebt besteld ( dat is ook heel lekker hoor ) of zelf maar de drankjes gaan halen en zo nog veel meer. Nee, dat is helemaal niet erg! In tegendeel. Lekker over je heen laten komen, hier hoort dat zo. De beren morus.

Heerlijke, bijna onaardse ongedwongen sfeer waar ongeveer alles kan en mag. En waar je ook nog eten bij krijgt. Alsjeblief niks veranderen, gewoon laten zoals het nu is. Dan is de wereld net een stukje leuker, zelfs als een van de bedienende dames zonder enige gene je vrouw staat te versieren. Zo gaat dat en zo hoort dat hier.

O, ja, het eten geeft je een eerlijk gevoel in je buik. En ga op een ander tijdstip in een andere mood maar naar een sterren tent, waar je voor een half doperwtje twintig euro betaalt. Die een tot en met tien score vulik daar wel in. Niet hier, niet bij BB. Dat zou heiligschennis zijn.

Ik hoop hier nog jaren te komen, Desnoods met weer een nieuwe echtgenote.

FritsH .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Werden in een hoekje gezet precies onder airco. Brrrr berekoud in de winter.
Ander tafeltje moeilijk moeilijk
Daarna het drankje viel het volle bierglas over mijn dochter en vrouw heen. Natte broeken de hele avond aangehad.
Kregen bij menu vreemde kronkelpatat. Niet besteld.
Tot slot liet de bediening het desertbestek vallen gelukkig wel schone gehad.

Alleen excuses gekregen. Geen gratis drankje kon er vanaf.

Kom er nooit meer. Onprofessioneel

Fred B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Voor een hapje onderweg gekozen voor eetcafé Bella Beer. Het eetcafé valt (door het vele hout) in ieder geval positief op in deze "betonnen" omgeving. Vriendelijke enthousiaste ontvangst, spontaan, gezellig, het bestaat dus nog. Verder een uitgebreide kaart. Gekozen voor het 3 gangen actie menu (met o.a. saté en crème brulee). De gerechten zijn eenvoudig, maar smaakten goed. Kortom: in combinatie met de enthousiaste bediening niks mis mee dus.
Edithwim .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Hele drukke zaak, veel herrie, donker ingericht. Beetje gooi en smijt idee. Het eten was wel goed, maar door de drukte niet op ons gemak gegeten. Bediening was ok.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
We houden zelf meer van een rustige eetgelegenheid waar je elkaar kan verstaan. Daarom vermijden we de berenfamilie als het niet echt hoeft. De laatste tijd in de kuip gegeten daar we naar de bioscoop gingen en geen fijne ervaring gehad. Maar je wil toch wat eten in de buurt.
Nu de stap toch maar gedaan om samen in de buurt van ons huis wat te gaan eten. De bediening was goed en vriendelijk. Het eten namen we van het menu. Dat is een goede hap voor het geld wat je betaald. Nu blijkt dat er nog maar twee echte beren zijn en de rest is nu in andere handen. Daar zit mogelijk het verschil in klantvriendelijkheid.
Helaas zaten we met ons tafeltje naast een hele grote groep die allemaal boven elkaar uit wilde komen met praten. Hierdoor konden we ons zelf haast niet verstaan. Buiten de herrie die door de zal galmt, is alles prima. Minpuntje zijn de parkeerplaatsen als je met de auto komt. Of je moet de auto half op de stoep zetten aan de hoofdweg.
Bella8 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Wij zijn afgelopen zondag met onze jongste dochter bij Bella Beer gaan eten. Aangezien zij erg veel allergieën heeft is uit eten altijd een probleem. Bij Bella Beer kan alles worden aangepast en voor het eerst in tijden heeft zij heerlijk zitten smullen van GLUTENVRIJE frikadellen! Wat waren deze heerlijk! Wat ontzettend fijn dat ook mensen met voedsel problemen nu ook eens ergens terecht kunnen! Jullie verdienen een dikke pluim!!
Wij komen zeker snel terug!
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Zondagavond even snel een hapje gegeten. Dat kun je ook het best zo snel mogelijk doen voor de tent helemaal volloopt en de je door de muziek elkaar amper nog kunt verstaan. Vol, vol, vol.
Maar nu het positieve: het eten kwam vrij snel, was goed warm en erg lekker. Prima bediening en zeer vriendelijk. Als je met je kids een hapje wilt gaan eten is dit hier zeer geschikt voor. Maar niet voor met zijn tweetjes. We hebben het wel geprobeerd.
Erpsz .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Hartstikke gezellig restaurant, vriendelijk personeel, huiselijke sfeer. Voorgerecht besteld dit was zeker niet nodig (hoofdgerecht meer als genoeg), bij het hoofdgrecht (Saté) heerlijke aardappels gegeten. Top restaurant om met vrienden of famillie te eten !
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Blijkbaar werken de recensies wel, want sinds een klein half jaar is er een hoop verbeterd in dit restaurant. Nieuwe gezichten, een net iets andere opzet van het menu, Bella Beer is weer rijzende. De afgelopen keer samen met onze zoon wezen eten op een doordeweekse avond. Zaak zat afgeladen vol, maar we hebben vlot kunnen eten, de bediening liep op rolletjes en het eten was heerlijk. Ga zo door!
Robindeklijn .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Al redelijk vaak gegeten bij Bella beer. Lekker dichtbij en de sfeer is altijd top! Lekker eten en niet duur. Wanneer ik reserveer vraag ik altijd of ik bij de openhaard kan zitten en dit is geen probleem. De jonge mensen in de bediening zijn af en toe een beetje klunzig, maar dat geeft niks! Het eten is er goed, de sfeer is goed, het ziet er leuk uit en het is er vaak gezellig druk! Heb je wensen? Geen probleem, alles kan geregeld worden. Ik was 1 jaar samen met mijn vriend en wij kregen onder het genot van "All you need is love" wat door het hele restaurant klonk, een mega groot grand dessert van het huis. We werden zelfs door mensen die we niet kenden gefeliciteerd! Toptent!
San F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Leuke thema-tent, vriendelijke bediening, prima prijs kwaliteit verhouding. Was een gezellige lunch met collega's op het zonnige terras van Bella.