Bella Beer

Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Bella Beer

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Was een topavond! Onze dochter was jarig. Daar was ook rekening mee gehouden. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten.
iris B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Duurde een beetje lang voor het eten kwam, maar we hebben wel lekker gegeten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
net even te luid kan moeilijk praten, niet goed te verstaan .
Ivo P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel lekker eten
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
het eten was prima en de bediening was uitstekend,wij hadden niets te klagen.Het is voor herhaling vatbaar.Dus tot ziens
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig restaurant goede bediening en lekker gegeten
Ramon D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vond de spare-ribs tegen vallen, te veel vet en de kipsate weinig van smaak en de berenburger te veel rosé.
De bediening was top!!! Zeer vriendelijk en netjes.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hadden de mixed grill. Dus diverse vleesgerechten, variërend van kipfilet tot spareribs. Kwaliteit was redelijk, met name spareribs vond ik vlak van smaak en vet. Al met al prima gegeten, maar niet bijzonder. Locatie is ook niet echt aansprekend op bedrijventerrein.
SV. J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Afgelopen vrijdag hier gegeten. Helaas niks goeds over te zeggen. De voorgaande recensies liegen er niet om, hier hoef ik eigenlijk in detail niks meer aan toe te voegen.
Het eten was slecht, hygiene van de hele zaak inc. eten was slecht en het personeel is nog wel het slechtst. Erg arrogant en totaal niet klantvriendelijk. Bella Beer, steek wat op van de andere Berenvestigingen want jullie locatie doet niet goed aan de Beren-reputatie.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Met een groep gaan eten. Het is een goedkope vreetschuur. Dat weet je eigenlijk al bij voorbaat dus verwacht er gewoon niet teveel van. Had de Black Angus burger genomen en die had ook dienst kunnen doen als stuiterbal. Sfeer was verder goed en de bediening ook.
RiavD .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gisterenavond 22-07-2016 gegeten bij Bella Beer.
Eten was goed had Gamba's als hoofdgerecht en wilde daar een aardappel bij, om 17.30 waren die er al niet meer en heb toen maar rijst genomen. Witte wijn genomen, chardonnay, nou het leek wel of de wijn aangevuld was met water. Wat een waterig wijntje, niet dat ik kom voor de wijn maar het had wel lekker geweest als die goed smaakte bij de gamba's. Toen maar een rosé besteld nou die was ook niet veel beter, ook waterig. De gamba's waren wel lekker maar voor een lekker huiswijntje bij je eten moeten wel een beetje beter hun best doen.
margee .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Voor rustig eten hoef je hier niet te zijn is er altijd druk vooral vrijdag of weekenden.
De beren vooral een keten bekend om de spareribs die zijn dan meer dan ok. Vlees valt goed van het bot. Prijs is ook wel ok.
De andere gerechten vind ik wel wat minder. Ook erg karig wat betreft salade/goente. Patat daar schieten ze vaak uit met het zout.
Bediening daar mogen de meeste nog wel een les klantvriendelijkheid in krijgen.
Naomi H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De uiensoep was echt niet lekker en leek ergens kant en klaar vandaan te komen. Hoofdgerecht was ook niet bijzonder. Bediening prima en na mijn klacht over de soep werd deze van de rekening gehaald. Dat vond ik wel netjes.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Bij aanvang wordt je snel opgevangen en naar je tafel gebracht. Eigenlijk zijn we niet echt een beren fan, maar soms gaan we wel eens met een bioscoop bezoek bij de kuip of zoals nu even onverwachts makkelijk er uit omdat het bij ons om de hoek is.
De herrie van grote families met rennende kinderen moet je op de koop toenemen, dat weet je in een goedkope hapklare brokken restaurant als de beren. Het personeel blijft nog steeds altijd vriendelijk, maar vergeet ook nog steeds altijd dat je wacht op het eten. Als men dan vraagt, komt mijn eten nog? dan is er altijd wel iets van: het is druk, de zaal boven zit vol, etc. Daar heb je als klant totaal niets mee te maken. Het is altijd druk, dan wordt er niet voldoende personeel binnen gehaald. Ook dit weet je in de beren keten. De carpaccio was lauw, als of deze al een tijdje was klaar gezet om goed te ontdooien. De pijnboompitten waren volgens mij al in de middag gebakken, daar ze wat taai waren. Voor het eerst in mijn leven bij de beren eens gegaan voor een de welberoemde BB saté van varkensvlees. Deze was lauw en behoorlijk zout. Juist nu men in de media probeert overal minder zout in te krijgen zou de beren keten wel eens mee kunnen gaan hierin. Ik heb het met mijn wijn weg gespoeld. Wat was dit smerig. De schnitzel van mijn vrouw was redelijk en goed warm. De deegbal (salade) was smakeloos en bestond volgens mij alleen uit aardappelpuree met wat er door, waarvan ik niet kon thuis brengen wat het was. Heb het maar opgegeten, daar het weer wat vulling gaf daar mijn vlees grotendeels was blijven staan. Bij het afruimen heb ik aangeven dat het lauw en erg zout was. Ik kon een nieuwe BB saté krijgen, maar dat hoefde niet van mij. We waren immers al klaar en de rest van het vlees heb ik laten liggen. Het toetje was daarin tegen weer top. Ik was blij met het ijs, want het zout was hierbij voor een groot deel uit mijn mond.
Ik hoop dat een bedrijf wel iets doet met een recensie, anders heeft het alleen nut voor mensen die er willen gaan eten.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Eten was koud en hebben we tot twee Keer toe teruggestuurd naar de keuken, bij binnenkomst werden we arrogant aangekeken door een medewerkster, tafeltjes zijn vies en plakkerig! Niet beer waardig, dit restaurant! En bij afrekenen teveel betaald, als je dan zegt dat de prijzen niet kloppen lopen ze zonder iets te zeggen naar de kassa en krijg je het restant in je handen gedrukt, met andere woorden: zo en nu wegwezen!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Altijd plaats als je maar vroeg gaat eten anders reserveren. Ruime menukeuze ook voor iemand die een koolhydraatarme leefwijze volgt. Geweldige service, ik kreeg extra salade i.p.v. aardappelen of rijst. Goed en voldoende gegeten.
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Prima eetcafé als je een keertje geen zin hebt om te koken of iets wilt vieren, maar het simpel wilt houden.
Eten is niet duur, kwaliteit is voldoende. Ga hier niet eten als je hoge kwaliteitseisen hebt. Het eten is in verhouding tot de prijs, prima voor een gezellig avondje uit.
Van maandag t/m donderdag zijn er speciale dagmenu's, waardoor je voor zeer weinig geld onbeperkt vlees/vis kunt eten.
Wij kozen voor onbeperkt spare ribs en een los gerecht van de kaart. Onbeperkt is ook echt onbeperkt, dus grote eters kunnen hun lol op.
Het personeel is vriendelijk, maar je merkt per bezoek een groot verschil. De ene keer wordt er 5x per uur gevraagd hoe alles bevalt, de andere keer komt men nooit langs tafel.
Het leukste aan dit Berencafé is dat het altijd druk, vol en gezellig is. Of het nu maandag of zaterdag is.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Weeg de cijfers op de juist schaal!

Bella Beer is onderdeel van de Beren-keten, een succesformule die al een paar decennia meegaat in de Randstad. Het concept is eenvoudig, grote porties eenvoudig voedsel (voornamelijk vlees), redelijk wat zout, genoeg saus. Beroemd om de spareribs. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Voor de liefhebbers is dit een toptent. Je vindt hier verhoudingsgewijs veel grote groepen, families en kinderen. Verbaas je niet over herrie en rondrennende kinderen.
Het eten is redelijk veilig, de smaak wordt gemaakt door de saus, het vlees in orde.

We waren in 30 minuten in-and-out. Een prima voordeel van dit concept. Het is wat meer dan de snackbar, het kost dan ook wat meer. Of het is een vermakelijk avondje uit met vrienden of familie zonder dat het je een sparerib uit je lijf kost ;-)
sannebakker .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Gewoon een eetcafe, lekker makkelijk. Meestal is het erg druk, dan duurt de service weleens langer. De spareribs worden goed gebakken. Decor is zoals elk beercafe is, je moet er maar van houden. Wij gaan er heen als we haast hebben voor de spareribs en dat bevalt wel altijd