Bella Beer

Hoofdweg 6 2908 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Bella Beer

Bella Beer staat niet alleen voor een vriendelijke en ongedwongen sfeer. Ook kwaliteit speelt een grote rol bij Bella. De Beren eetcafés zijn al 25 jaar een begrip. Door de kwaliteit en versheid van Bella's producten kan je niet alleen lekker maar bovendien verantwoord kunt eten.

De Beren eetcafés, dáár voel jij je thuis!

Welkom bij Bella Beer in Capelle aan den IJssel!

Meer informatie over restaurant Bella Beer

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Bella Beer

Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Zitcomfort kan beter, harde stoeltjes en banken.
Bono B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Met zijn 6en gegeten 5 volwassen 1 kind van 3.

Bediening was snel en vriendelijk
Het eten was heel goed.
2 toetjes
130 euro inclusief fooi
D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
De rede van ons bezoek was onze trouwdag, 44jaar getrouwd, dus lekker met z'n tweetjes uit eten bij Bella Beer.
Goede keuze, werd leuk ingespeeld op onze trouwdag met vuurwerk en leuke verrassing, toppie!!!!!
Tot de volgende keer,
Willy en Hans de Groot.
Arjan E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Met zijn 4tjes gegeten 2 volw. en 2 kids 11 en 15.

Bediening jong en vriendelijk.
Eten, patatje lekker
Vlees lekker
Zalm mwa
Groenten en rauwkost smaakloos.
Stokbrood mandje vooraf
Hoofdgerecht
Toetje
125 € incl fooi, das netjes vond ik.
Wilco Slotboom-Zeedijk S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Geholpen door bijzonder sympathiek personeel. Dat maakt van een gewoon bezoek een heel prettige beleving. Chapeau
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Vriendelijke bediening, gerechten lekker. Alleen dat bakje met "vogelvoer" was niet lekker en kan wat mij betreft weggelaten worden of worden vervangen door iets anders. Jammer dat deze beren waarschijnlijk met andere berenrestaurants zijn samengegaan. Dat was wel te merken op de menukaart. Echter nog steeds genoeg keus en wat we hebben gekozen was erg lekker.
Voor herhaling vatbaar en dat gaan we zeker doen.
Bennel W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
vrij rumoerig en het nagerecht liet even op zich wachten
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Het eten was niet echt goed warm .
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Veel jonge mensen, die wel heel erg hun best doen
Celine S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Erg gezellig restaurant, goede sfeer en vriendelijke bediening! Ik zou hier zo weer terug komen en ik kan de spareribs iedereen aanraden!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
leuk gezellig restaurant waar je graag met familie komt eten
I. S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Topavond, ook al blijkt dit restaurant niet mee te doen aan de actie van AH toch 2e drie gangendiner gratis gekregen.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Sinds de 80e jaren ben ik al bij bruintje beer geweest en wist dat het heel goed was.
Ik werkte bij de r.e.t en wij (collega s) van de computerafd gingen regelmatig eten op de Noordsingel bij bruintje beer,
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
De tijd dat je naar de Beren ging voor lekkere spareribs is duidelijk voorbij. Kleine ribs, beduidend minder dan vroeger, armoedige garnituur en kartonnen frietjes. Jammer een tijdperk is voorbij.
Mario F.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het was heerlijk en voor een mooie prijs.
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het was gezellig. Eten was weer lekker, zoals altijd!
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Na een ziekenhuisbezoek dachten we dat het wel leuk zou zijn om eens gezellig uit eten te gaan bij "de bella beer "in Capelle . We moesten al plaats nemen aan n vuile tafel op het terras.na de dinnerkaart te hebben gevraagd..moesten we ook zelf vragen om iets te drinken ( ? ) achteraf besefte ik..dat we er "zuinig" mee moesten doen..want er werd helemaal niet meer gevraagd..of we nog iest wilden drinken. Mijn man bestelde dan "onbeperkt". sate eten ..Kipsate bestelde die .Nee dat hadden ze niet meer...dus de varkenssate dan maar .... .Wowwww wat n feest was dat toen het eten kwam..lagen er 2 stokjes op het bord. Nadat er 1 van de bedieng al 2 keer langs gelopen was keek ze niet op of om ..niet naar dat lege bord ( onbeperkt sate eten..) wat al op was ..en niet naar onze lege glazen. dus.toen zei ik er maar wat van! ik dacht dat mijn man "onbeperkt eten" had besteld? want die zat al n tijdje met n leeg bord.!! oo jaaa..nou..toen kwam ze ff later weer met 2 stokjes sate op n bordje... pleurde t op de tafel..en weg was ze .! ook daar moest tie zuinig mee wezen want er werd ook niks meer gevraagd of hij nou wou...(??) ik zelf had de spare ribs besteld.. ik dacht laat ik die "hot" spare ribs is nemen. Personelijk kan ik je ze niet aan raden! maar goed..smaken verschillen.Spareribs zonder smaak..met n hot sausje er over gesmeerd. Het zag er ook niet echt aantrekkelijk uit en zo smaakte ze ook.! was nog misselijk er van ook later . Normaal ben ik niet zo dat ik iets ergens over schrijf of klaag.. maar ik wil dit toch ff kwijt!! Uit eten gaan..zou n gezellige leuke beleving moeten zijn..maar een beleving is natuurlijjk bij iedereen anders . Dus de service en het eten was slecht ! dat mag ik vinden. Maar ons zien ze daar niet meer.Als de mensen daar gezellig en "heerlijk"gegeten hebben? Zou ik willen weten welk menu ze hebben besteld.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker gegeten en een vriendelijke, gezellige en vlotte bediening!
S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het restaurant ziet er aan de buitenzijde niet aantrekkelijk uit, je zou er zo aan voorbij rijden. Binnen is het gezellig aangekleed en vriendelijk jong personeel. Het enige minpunt is dat het personeel je zoveel mogelijk bijgerechten ‘opdringt’, alsof zij opdracht hebben gekregen deze zoveel mogelijk te moeten verkopen. Dat voelt niet uitnodigend.
L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Als vaste klanten genieten we elke keer weer van de uitermate vriendelijke bediening wat telkens weer als een verademing overkomt.
Veel andere en vooral duurdere horeca gelegenheden zouden hier wat van kunnen leren.