Belgisch Bier- en Eetlokaal Antonius

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Bij Antonius kan je gewoon heerlijk een 'simpele' hap eten. Of van de kaart of het dag gerecht. Wij kozen, vanwege de snelheid, voor de heerlijke sate. Supervriendelijke bediening die er voor zorgt dat je je echt thuis voelt. En twijfel je over de smaak van een bijpassende biertje, komt er gewoon een lekker klein proefglaasje. Top dus. En echt vermeldenswaardig is de lekkere jaren 60/70/80 achtergrond muziek.
Per L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Nu met gezin wezen eten en wederom uitstekend bevallen. Bediening kwam vertellen dat door drukte we iets moesten wachten op hoofdgerecht en kregen een drankje van de zaak aangeboden. Hulde.
De dames hebben ook prima gegeten, wat ons betreft een blijvertje.
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Eten was prima, maar helaas komen wij hier nooit meer! Onze kinderen waren lekker aan het spelen in de zaak. Er zat maar 1 ander tafeltje dus zij vielen niemand lastig. Blijkbaar vond de eigenaar dit niets en zei letterlijk: dit wil ik hier niet hebben, dit is niet tof! Einde leuke avond en eind eetlust. Beetje jammer dat er wel kindermenu's op de website staan, maar kinderen niet bepaald welkom zijn. Jammer dat de eigenaar de boodschap niet op een wat meer gastvrije manier kon brengen!
A B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Hee, echte boter bij het brood. Gezouten! Lekker. Verder prima biertjes, goede kiprollade en alleen voor de patat zou je gewoon al moeten langs gaan.
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Nog nooit eerder hier geweest. Wat een gezellige sfeer. Eten was erg lekker en het personeel super vriendelijke en zeer gastvrij. Een aanrader! Ik ga hier zeker vaker eten.
Mvgeest .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
We werden gastelijk ontvangen, en kregen een gezellig plekje. Na een heerlijke karmeliet hebben we genoten van de heerlijke ' grote ' gamba's cocktail, was zo lekker! Boven de kaart stond er asperges met ambachtelijke ham, nou niets teveel gezegd...t smaakte verrukkelijk! Bedankt voor de super gezellige avond en aandacht. Fijne paasdagen! Cijfer eten een 9...hij pakt t niet. Groetjes Marianne en Bas.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
De ontvangst was prima. Een mooie grote tafel voor zes personen was voor ons gereserveerd. Lekker brood (vooral het notenbrood). Dagmenu (mul met o.a. asperges - alleen jammer dat de asperges geen kopjes hadden) was lekker. Goede porties. Pasta pesto (met slagroom ?) ook goed. Bediening was een beetje traag, maar vriendelijk. Prijs van het bier aan de hoge kant. Fijne avond gehad.
Fvanlamoen1948 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Met een Vlaardingse vriendin bij Antonius neergestreken voor een gezellig hapje. Om met de deur in huis te vallen; Grandioos ! Dit eetlokaal, dat inderdaad een onvervalste Vlaamse stijl heeft
( ik waande me in Brugge, Antwerpen of Gent ), staat vanaf heden op mijn lijstje van adressen waar je voor om rijdt. We zijn begonnen met een Belgisch biertje van de tap en kozen daarbij - op aanraden - voor een Ongelovige Thomas. ( heel lekker, donker biertje, licht rinse smaak ). Vervolgens aan de huisgemaakte uiensoep ( prima, in elk detail ), daarna aan de gebakken parelhoen ( zeer goed van smaak en heel mooi vorm gegeven, uitstekende uienkonfijt met een lekker zoetje en toch voldoende pit ). Daarna een ( goede ) kop koffie, compleet met een (verrassings-)garnituurtje. Al met al heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Ik geef bijna nooit een tien, maar de dame die ons bediende verdient die zeker! Heb voor de zekerheid maar aan haar gevraagd of ze (deels) eigenaresse is van Antonius ( dan kan je deze graad van professionalisme wat makkelijker verklaren immers ) maar dat bleek niet het geval te zijn. Hulde voor dit helaas zeldzaam voorbeeld van werkelijk gemotiveerd horecapersoneel!! Kort en goed: Antonius is dik OK.
Lelo .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Afgelopen zaterdag met vrienden ' na de voetbal ' bij Antonius wezen eten. Prachtig verbouwd en zeer sfeervol eetlokaal geworden. Vooraf heerlijk proeverij-tje van bokbieren en daarna fantastisch gegeten. Lamsvlees was heerlijk mals, tournedos idem. Bediening zoals het hoort in zo'n gelegenheid; niet te formeel maar wel heel attent. Daarna heerlijk dessert, combinatie van wat dingen die op de kaart staan. Met z'n zessen een fantastische avond gehad. Herken niets van de negatieve recentie die hiervoor staat.
Talma .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
bar slecht. ruim 1 uur wachten op het voorgerecht (was wel lekker). hoofdgerecht duurde ook lang: half rauwe zeeduivel waar je niet doorheen komt. geen salade, alleen patat die goed is. bediening merkte wijs op: 'had het gezegd'. raar als je het zegt! bier en patat is goed, maar daar kan je ook geen buil aanvallen. Tip: geen wat brood met smeersels als er zo lang gewacht moet worden. zeker niet voor herahling vatbaar
Niels P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Goede ervaring gehad bij Antonius! Gezellige tent en natuurlijk uitermate geschikt voor de Bierliefhebber. De bierkaart is geheel Belgisch, en uitgebreid en de combinaties van bier die bij de gerechten aanbevolen worden zijn goed. De spijskaart is weinig speciaal, maar niet slecht. Gerechtjes missen wat finesse om het geheel af te maken, maar prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed.

We moesten wat lang op ons eten wachten maar de bediening was uitermate vriendelijk.

Al met al gewoon goed.