Beleg van Oegstgeest

Meer informatie over restaurant Beleg van Oegstgeest

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Na een heerlijke fietstocht hier op het gezellige terras geluncht. Een voltreffer, het weer speelde mee, leuk publiek, prima gastvrouwen, je voelt je hier onmiddellijk thuis. We kozen voor de salade van geitenkaas met honing. Knapperig verse broodjes met roomboter. Als begeleiding een perfecte Zuid Afrikaanse Sauvignon, wat wil een mens nog meer? Als we weer in de buurt zijn, komen we beslist weer! Een echte aanrader!
VrolijkeDisgenoot .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Prima lunchroom waar tout Oegstgeest komt. Van hippe dame met dito labardor tot en met senior Oegstgeest vergezeld met geruite boodschappenkarretje. In de zomer hebben ze een terras buiten. Ik zit er vaak zelf zakelijke gesprekken te voeren onder het genot van een broodje. De lunchkaart is uitgebreid waarvan mijn favoriet de file americian/chillisaus is. Echter broodje blauw (gesmolten blauwe franse kaas met apart een heerlijk stroperig sausje) staat op nr. 2. Ook des ochtends kun je koffie-to-go meenemen voor in de auto op naar kantoor. De ambiance kan iets strakker, desalniettemin de lunchtent voor velen en ook voor mij. Prijzen van de broodjes zijn redelijk te noemen en de kwaliteit c.q. frisheid prima.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Prima plek om te lunchen! En wij zijn niet de enigen die dat vinden, want zowel binnen als buiten op het terras was geen tafeltje onbezet (in schril contrast met enkele andere lunchzaken in de buurt). Veel keus, prima kwaliteit en ook nog heel betaalbaar + geserveerd met een glimlach.