Beleef Smaak

Desertosingel 9 2909 PA Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over restaurant Beleef Smaak

Na een drukke dag niet meer in de keuken hoeven staan en toch genieten van een heerlijke maaltijd bereid met dagverse ingrediënten? Ik kook graag voor jou, zodat jij snel en eenvoudig een gezond en lekker gerecht op tafel zet!

Heb je weinig tijd om te koken, dan is het aanbod aan kant en klaar producten groot genoeg, maar eet je dan ook vers en gezond? Met mijn maaltijden kies je voor een verantwoord alternatief, dat vooral heel erg lekker is! Zo hoef jij niet meer na te denken over wat je vandaag gaat koken, sta je niet in de rij bij de supermarkt en hoef je niet zelf in de keuken aan de slag.

Bestel voor 8.30 uur in de ochtend, dan wordt jouw maaltijd dezelfde dag nog vanaf 17.00 uur bij je thuisbezorgd.

Meer informatie over restaurant Beleef Smaak

Woon je binnen de postcodes 2901, 2902, 2909, 3061, 3062, 3063, 3064, 3065 of 3066? Dan bezorg ik jouw maaltijd op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag tussen 17:00 - 19.00 uur.
Kijk voor mijn wekelijks wisselende menu op: https://www.beleef-smaak.nl/