BelAir Diner, steaks&hamburgers

Reaal 1 2353 TK Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant BelAir Diner, steaks&hamburgers

Zoals in de film

Marilyn Monroe zou hier niet misstaan! Deze retro Amerikaanse diner komt rechtstreeks uit de jaren 50- opgesierd met rood leer, een scooter en een jukebox waarop Mini Mouse straalt. Alle vlees gerechten komen uit de Mibrasa houtskool oven, dus hier kom je voor heerlijke pulled pork, burgers en ijscoupes. Maar ontdek zelf nog veel meer bij BelAir!

Meer informatie over restaurant BelAir Diner, steaks&hamburgers

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
carladh .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het restaurant zit een beetje verstopt, maar bij binnenkomst word je verrast door een hele leuke, Amerikaanse inrichting. De placemats waren bijvoorbeeld oude lp's. We hebben de dame die bediende geadviseerd om een petticoat bij haar leuke outfit te kopen. Wat heel jammer was, was de kwaliteit van de gerechten. Ze waren niet bijzonder. Ons advies is om daar te kijken naar verbetering, want de entourage is ontzettend leuk bedacht en vorm gegeven!
nick D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer lekker gegeten. Aardig personeel! Zij nemen echt de tijd voor je. Als je ergens wil gaan eten is het daar wel! Zeker tot de volgende keer!
nick D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Super lekker gegeten met de kinderen. Het restaurant is super sfeervol en echt super vriendelijk personeel. Met het decor en het muziek uit de jukebox lijkt heg echt alsof je in de jaren 50 zit te eten. Kort samen gevat Super fantastisch!!
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hadden gereserveerd om 19:30. Toen was er geen plaats. Hebben een half uur gewacht op een plekje. Kregen een drankje van het huis tijdens het wachten. De soep vooraf was lauw. Na teruggebracht te hebben kwam hij iets warmer terug. De carpaccio leek uit een pakje. Het duurde daarna lang (rond 21:00u) voordat de burgers kwamen. De milkshake was goed.
susannekortekaas .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Carpaccio niet lekker, erg veel pezen, en een vreemde saus. We waren hier met de AH actie, 3-gangen menu voor 32.50. Als je alle 3 de gerechten los zou bestellen, kom je niet eens aan 32,50! Beetje vreemd. Ook werd er geen groente geserveerd bij het hoofdgerecht, dat hoort niet bij de 'AH-restaurantactie'. Heel vreemd. Bediening erg langzaam, met moeite de aandacht van de serveersters kunnen trekken. Kom hier niet snel terug.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bijna niks op aan te merken goeie bediening, entourage was geweldig met muziek van vroeger uit de jukebox en het eten was prima alleen ik vond de hamburger niet warm genoeg. We gaan zeker nog een keertje eten.
Carin61 W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een leuke Amerikaanse diner waar je gewoon een prima Hamburger kan eten met goede frietjes erbij. De keuze in nagerechten is helaas wat beperkt. De milkshake was lekker maar wel supermachtig als nagerecht.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker gegeten in een sfeervol restaurant met kortingsbon van AH. We komen zeker nog eens terug met vrienden, famile.De prijzen zijn redelijk.
Petea K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Geen aanmerking eten prima fijne bediening vragen ook nog of het smaakt
Leuke restaurant indeling goed afgestemd zeker de moeite waard om een keer terug te gaan.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We kwamen binnen en werden warm onthaalt. Wij hadden hier de Albert Heijn restaurantbon gebruikt. En gelijk werdt duidelijk dat we meer mochten uitkiezen dan werd aangegeven op de website.

De zweer in het restaurant is echt geweldig met klassieke jaren 50 muziek uit een echte jukebox. De hele restaurant is in de amerikaans style van de jaren 50 waar veel tijd en energie is in gestopt. Ik kon maar niet vaak genoeg mee swingen als ik een nummer hoorde uit de jukebox.

Het eten was erg goed met het vlees uit een echte houtskolen oven. Het eten was met liefde klaar gemaakt dat proefde je goed in het eten. De Milkshakes zijn ook lekker met verschillende soorten en smaken. allemaal worden ze geserveerd uit zo'n leuke glazen milkshake glas. Zeker de moeite waard om gewoon keertje aan hun bar een milkshake te drinken en alvast een voorproefje van hun restaurant te nemen.

Wij komen zeker nog keertje terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Goed restaurant, prima kwaliteit eten, bediening heel vriendelijk en meedenkend, leuke ambiance als je van jaren 50 houdt.
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima eten, alleen voor de prijs gaan we niet terug. Te duur voor een iets luxere burger.
Milkshakes zijn heerlijk. Inrichting is leuk. Cola over de datum, toch op de rekening. Beetje jammer
adis .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een mooie ambiance, vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Ook was er voldoende keuze uit de kaart voor de iens aanbieding en er kon zelfs rekening gehouden worden met dieet . Kortom daar kunnen we nog wel eens naar toe.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Daarvoor geldt een beperkte keuze van de kaart. Vooraf gekozen voor de carpaccio, hoofdgerecht zalm en entrecote en nagerecht cheese cake en een milkshake. Alle gerechten smakelijk. Bij geserveerde frites zonder zout, uitstekend. Bij binnenkomst moest wat lang worden gewacht voordat een drankje vooraf kon worden besteld. Wijn werd zeer royaal geschonken.
suzanne-dejong .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Bij BelAir wezen eten met de AH restaurantactie. Blij dat we er dus met korting aten, want anders had ik het behoorlijk duur gevonden voor het eten wat je ervoor krijgt. Het eten was lekker, maar niet heel bijzonder en zeker niet het geld waard wat ervoor gevraagd wordt!
Het voorgerecht (carpaccio en soep) waren beiden goed op smaak, het hoofdgerecht (zalm met wedges) was érg lekker, maar de salade die erbij geserveerd werd was zonde, want het gerecht had veel beter tot z'n recht gekomen als er bijv gegrilde groente bij geserveerd werd oid. 20 euro vragen voor zo'n gerecht vind ik dan wel extreem veel, zo bijzonder was het ook weer niet.
De cheesecake als toetje was teleurstellend. Het was meer een soort kwarktaart, had weinig met cheesecake te maken.
Leuk om hier een keer gegeten te hebben, het idee is zeker leuk, maar er moet nog wel iets gedaan worden aan prijs/kwaliteit verhouding! Wel een aanrader om heen te gaan als je met korting gaat eten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik heb hier op een doordeweekse dag heerlijk gegeten, we hadden Carpaccio vooraf, vis en Ribeye als hoofdgerecht en een heerlijke en verassende (zeker geen standaard ) milkshake als dessert. En omdat we er toch nog even lekker zaten nog een koffie en verse muntthee genomen , kortom we hadden een gezellige avond en ook nog eens in een sfeervolle jaren 60 omgeving met achtergrond muziek uit de Jukebox.
Ook de bediening en vriendelijkheid was top.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg leuk Amerikaans jaren 50 restaurant. Heerlijk entrecote gegeten, voorgerecht en nagerecht waren ook meer dan prima. Eigenaren nemen de tijd om even een praatje te maken en doen hun uiterste best om alles naar het zin te maken. Per toeval hier terecht gekomen maar komen zeker nog eens terug!
htvhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het is een leuke eetgelegenheid, waar de Amerikaanse sfeer overheerst. Een motot, Elvis Presley, een Juxebox en meerdere attributen die met ziet. Daarnaast zijn de banken en stoelen en tafels gelijk het evenbeeld uit Grease
Leuke gezellige sfeer en goed etentje.
RobertPMK .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer leuk ingericht (USA jaren 50) restaurant. Vriendelijke bediening. Smakelijke burgers en steaks. Nagerechten ook prima in orde! We gaan nog eens terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heel leuk klein gezellig restaurant.. eten is prima en het interieur is erg leuk jaren 50 .