BelAir Diner, steaks&hamburgers

Reaal 1 2353 TK Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant BelAir Diner, steaks&hamburgers

Zoals in de film

Marilyn Monroe zou hier niet misstaan! Deze retro Amerikaanse diner komt rechtstreeks uit de jaren 50- opgesierd met rood leer, een scooter en een jukebox waarop Mini Mouse straalt. Alle vlees gerechten komen uit de Mibrasa houtskool oven, dus hier kom je voor heerlijke pulled pork, burgers en ijscoupes. Maar ontdek zelf nog veel meer bij BelAir!

Meer informatie over restaurant BelAir Diner, steaks&hamburgers

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant BelAir Diner, steaks&hamburgers

Leila V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wat een vriendelijke mensen! Erg lekker gegeten en je krijgt een huiskamergevoel hier. En glutenvrij eten wordt zeer serieus genomen.
Teamronou .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vriendelijke bediening, eten was goed en milkshake met baileys was super.
Wij hebben de ossenhaas spier gegeten en een hamburger met hash browns.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuk restaurant met heerlijk eten en vriendelijke bediening. De bediening kan wel iets efficiënter, maar we hebben een hele leuke avond gehad.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een geweldig mooi ingericht restaurant , dit was de tweede keer dat we hier aten en we komen zeker terug .
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel, heerlijke hamburgers en grote porties voor het geld. Zeker een aanrader!
Philip M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met 5 personen (waarvan de jarige een milkshake van het huis kreeg) snel drankjes gekregen en het eten was binnen 30 minuten geserveerd terwijl het erg druk was. Zeer betaalbaar voor hetgeen wat je krijgt en was verrukkelijk. Echte Amerikaanse milkshakes op het einde maakte de avond compleet onder genot van een Elvis optreden geprojecteerd op de muur, klasse! Tot snel en wat een prachtige zaak!
Elena K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Super mooi ingericht, lekker eten en vriendelijke bediening. Jammer dat friet niet inclusief is en je daar apart voor moet betalen. Aanrader!!!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
1. We hebben bijna een uur moeten wachten en dat terwijl er maar een paar gasten waren en er drie mensen in de keuken aan het werk waren. Er waren gasten die na ons binnen kwamen maar eerder werden geserveerd.....
2. De hamburgers waren (bijna) koud en zagen er niet lekker uit. Vreemd want ik ben hier al een paar keer eerder geweest en toch tevreden teruggekomen.
3. De "Surf &Turf" ( € 24 ! ) was belachelijk. De sla was minstens een week oud, de biefstuk vol met zenen en de Gamba's precies 2 cm groot. Het geheel smakkeloos.
4. Toen ik een opmerking over de kwaliteit, over de bediening en de lange wachttijd maakte, moest de manager even lachen. De seveerster had tranen in haar ogen.
Wij komen hier nooit meer terug.
Cock V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
goede sfeer, leuk met halloween ja.
maar een dik half uur wachten op je drankje vind ik knudde.
Bij het afrekenen stond er niet in de kassa wat we gebruikt hadden en moest ik alles opnoemen, voor 5 personen....
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Amerikaans sfeertje, in het weekend wordt er wel aangegeven dat je optijd moet reserveren. Wij aten hier op een donderdag en het was heel erg rustig.
Eten was lekker maar het is wel dingetje dat je bij de hamburgers apart friet of wat anders moet bij bestellen.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Leuk thema-restaurant; menukaart, muziek en entourage past daar prima bij!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuke diner met een goede prijs kwaliteit verhouding. Leuk aangekleed met de juiste sfeer. De milkshakes zijn een echte aanrader.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk.gegeten op terras
.al eerder geweest.
Kom er zeker nog eens terug voor zo.n heerlijke mikshake.
peterwederman70 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Eten TOP! Service TOP! Decor TOP!
Het gevoel alsof je zo een scene uit een amerikaanse film binnen stapt. We werden enthousiast ontvangen en kregen een uitgebreide en enthousiaste uitleg over de burgers, wat de keuze nog moeilijker maakte. De lekkere gerechten, het warme welkom, de geweldige aankleding en de goede prijs zorgen dat ik zeker vaker ga komen. Ik moet nog een heel stuk kaart uitproberen...
Rika A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heel sfeervol restaurant in american diner style. Zoals aan het interieur aandacht is besteed, zo ook aan de menukaart. Echt kwaliteit en echt Amerikaans. Top.
Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Geweldig restaurant! Het eten was heerlijk en ik kon mijn ogen niet stilhouden door de geweldige inrichting. Je wordt echt even mee teruggenomen naar het oude Amerika.

Ik kom hier zeker nog eens terug!
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Volgende keer nemen we er een voorgerecht bij. Was voor ons net te weinig.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Op een doordeweekse dagen gegeten bij BelAir. Er waren naast ons 4-en nog 2 tafels met 3 personen en 1 tafel van 6 personen en wat kinderen. Leuke inrichting. Het voorgerecht kwam vrij snel, maar op het hoofdgerecht (3 hamburgers en 1 salade) moesten we toch ruim 1 uur wachten. Teleurstellend, en dan zou je verwachten dat de hamburgers super zijn - helaas niet - weinig bijzonders. Wel een vette rekening ... 1 voorgerecht, 2 milkshakes, 3 hamburgers, salade, frietjes en wat drankjes en ruim € 76 moeten aftikken. Juiste kwaliteit / prijsverhouding is ver te zoeken. Gemiste kans, hier komen we niet meer terug.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Leuk Amerikaans restaurant, echt in thema ingericht. Fantastisch goed vlees en goede bediening! Ik kom graag nog een keer!