BelAir Diner, steaks&hamburgers

Reaal 1 2353 TK Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant BelAir Diner, steaks&hamburgers

Zoals in de film

Marilyn Monroe zou hier niet misstaan! Deze retro Amerikaanse diner komt rechtstreeks uit de jaren 50- opgesierd met rood leer, een scooter en een jukebox waarop Mini Mouse straalt. Alle vlees gerechten komen uit de Mibrasa houtskool oven, dus hier kom je voor heerlijke pulled pork, burgers en ijscoupes. Maar ontdek zelf nog veel meer bij BelAir!

Meer informatie over restaurant BelAir Diner, steaks&hamburgers

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Leuk Amerikaans restaurant, echt in thema ingericht. Fantastisch goed vlees en goede bediening! Ik kom graag nog een keer!
Hanna van B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het was erg koud en de plaats waar wij zaten daar tocht het heel erg.
Ik denk niet dat ik hier nog een keer kom. De zalm was ronduit slecht, het is ook te weinig.
Wij moesten heel lang wachten op ons eten.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We zijn om 17:30 uur binnengekomen om wat te eten vóór een theatervoorstelling. Het meisje dat ons hielp was erg aardig maar erg onervaren. Zelfs op de simpele vraag of de garnalen al gepeld zijn wist ze geen antwoord, We hadden als vooraf wat tortilla chips. Deze kregen we na 20 minuten. Toen we om 19:10 uur nog geen hoofdgerecht hadden moesten we noodgedwongen zonder eten weg omdat we anders onze theatervoorstelling niet zouden halen. De bedrijfsleidster loste het wel netjes op door ons de helft van de drankjes door te belasten. Ik denk dat het eten hier heel heerlijk had geweest en baal dat ik het niet heb kunnen proeven.
E V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Luxe hamburgertent. Voor mij te rauwe hamburgers. Vriendelijk personeel.
Mirna R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prima eten, leuke inrichting, Elvis op videoscherm, goede sfeer.
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij, een groep van 14 mannen, hebben een vermakelijke avond gehad bij Bel Air Diner. Ondank de vooraf aangekondigde wachttijden door het personeel hebben wij ons eten snel gekregen en de drank werd net zo snel aangevuld als dat we het op konden drinken. Een echte aanrader voor een avondje hamburgers eten.
Marti S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Hoewel dit restaurant al 1 jaar bestaat kwamen wij er voor de 1e keer.
Mooi interieur, fijne bediening, goed gevuld glas wijn en HEERLIJK vlees.
Dit restaurant verdient nog meer gasten, wij komen zeker terug.
Lieverleids D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten. De steak en burger waren perfect. Goed assortiment Amerikaanse drankjes! Vriendelijk personeel!

Minpunt is de entreedeur. De gasten aan de voorste tafels zitten flink op de tocht. Dit wordt wel door het personeel wel aangegeven.

Dmitry P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij vonden de burgers niet lekker. De smaak was iets "industrieel", niet als bij goede burger bars waar je de smaak van het vlees echt kan voelen. Verder moet ik zeggen dat de AH actie bij deze restaurant niet zo eerlijk is. Ze bieden drie gangen tegen een vaste prijs van 32,50 euro, maar dezelfde drie gangen zijn in hun eigen menu aanzienlijk goedkoper (starter + burger + milkshake kosten rond 22 euro!). Dit is geen 1+1, dit is 1+0,5... Natuurlijk staat deze prijs vermeld op de AH site, maar dit is gewoon geen eerlijke prijs dus.
Jacky L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het restaurant ziet er heel gaaf uit, bediening is heel vriendelijk en doet zijn best.
Eten is prima, niet heel bijzonder. Milkshakes zijn heel erg lekker! Bagel kan ik afraden - erg droog, niet getoast.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Via de AH/Iens restaurantactie terecht gekomen bij BelAir Diner. Leuke zaak in de stijl van een Amerikaanse diner. Met een beamer wordt muziek en reclame uit de jaren 50-70 uit de VS getoond. In het begin was het even moeilijk te vinden, maar uiteindelijk konden we gratis parkeren in de parkeergarage van de Dirk vd Broek en was het een klein stukje lopen. De tomatenpaprikasoep vooraf was heerlijk en de burger als hoofdgerecht ook, maar wel iets te groot voor mij. Als nagerecht had ik een vanille-milkshake met karamel. Niets op aan te merken, leuke avond gehad en ruime keus in de kaart. Wij komen zeker terug.
carladh .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het restaurant zit een beetje verstopt, maar bij binnenkomst word je verrast door een hele leuke, Amerikaanse inrichting. De placemats waren bijvoorbeeld oude lp's. We hebben de dame die bediende geadviseerd om een petticoat bij haar leuke outfit te kopen. Wat heel jammer was, was de kwaliteit van de gerechten. Ze waren niet bijzonder. Ons advies is om daar te kijken naar verbetering, want de entourage is ontzettend leuk bedacht en vorm gegeven!
nick D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer lekker gegeten. Aardig personeel! Zij nemen echt de tijd voor je. Als je ergens wil gaan eten is het daar wel! Zeker tot de volgende keer!
nick D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Super lekker gegeten met de kinderen. Het restaurant is super sfeervol en echt super vriendelijk personeel. Met het decor en het muziek uit de jukebox lijkt heg echt alsof je in de jaren 50 zit te eten. Kort samen gevat Super fantastisch!!
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hadden gereserveerd om 19:30. Toen was er geen plaats. Hebben een half uur gewacht op een plekje. Kregen een drankje van het huis tijdens het wachten. De soep vooraf was lauw. Na teruggebracht te hebben kwam hij iets warmer terug. De carpaccio leek uit een pakje. Het duurde daarna lang (rond 21:00u) voordat de burgers kwamen. De milkshake was goed.
susannekortekaas .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Carpaccio niet lekker, erg veel pezen, en een vreemde saus. We waren hier met de AH actie, 3-gangen menu voor 32.50. Als je alle 3 de gerechten los zou bestellen, kom je niet eens aan 32,50! Beetje vreemd. Ook werd er geen groente geserveerd bij het hoofdgerecht, dat hoort niet bij de 'AH-restaurantactie'. Heel vreemd. Bediening erg langzaam, met moeite de aandacht van de serveersters kunnen trekken. Kom hier niet snel terug.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bijna niks op aan te merken goeie bediening, entourage was geweldig met muziek van vroeger uit de jukebox en het eten was prima alleen ik vond de hamburger niet warm genoeg. We gaan zeker nog een keertje eten.
Carin61 W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een leuke Amerikaanse diner waar je gewoon een prima Hamburger kan eten met goede frietjes erbij. De keuze in nagerechten is helaas wat beperkt. De milkshake was lekker maar wel supermachtig als nagerecht.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker gegeten in een sfeervol restaurant met kortingsbon van AH. We komen zeker nog eens terug met vrienden, famile.De prijzen zijn redelijk.