BelAir Diner, steaks&hamburgers

Reaal 1 2353 TK Leiderdorp Nederland Kaart

Over restaurant BelAir Diner, steaks&hamburgers

Zoals in de film

Marilyn Monroe zou hier niet misstaan! Deze retro Amerikaanse diner komt rechtstreeks uit de jaren 50- opgesierd met rood leer, een scooter en een jukebox waarop Mini Mouse straalt. Alle vlees gerechten komen uit de Mibrasa houtskool oven, dus hier kom je voor heerlijke pulled pork, burgers en ijscoupes. Maar ontdek zelf nog veel meer bij BelAir!

Meer informatie over restaurant BelAir Diner, steaks&hamburgers

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Adis .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Daarvoor geldt een beperkte keuze van de kaart. Vooraf gekozen voor de carpaccio, hoofdgerecht zalm en entrecote en nagerecht cheese cake en een milkshake. Alle gerechten smakelijk. Bij geserveerde frites zonder zout, uitstekend. Bij binnenkomst moest wat lang worden gewacht voordat een drankje vooraf kon worden besteld. Wijn werd zeer royaal geschonken.
Suzanne-dejong .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Bij BelAir wezen eten met de AH restaurantactie. Blij dat we er dus met korting aten, want anders had ik het behoorlijk duur gevonden voor het eten wat je ervoor krijgt. Het eten was lekker, maar niet heel bijzonder en zeker niet het geld waard wat ervoor gevraagd wordt!
Het voorgerecht (carpaccio en soep) waren beiden goed op smaak, het hoofdgerecht (zalm met wedges) was érg lekker, maar de salade die erbij geserveerd werd was zonde, want het gerecht had veel beter tot z'n recht gekomen als er bijv gegrilde groente bij geserveerd werd oid. 20 euro vragen voor zo'n gerecht vind ik dan wel extreem veel, zo bijzonder was het ook weer niet.
De cheesecake als toetje was teleurstellend. Het was meer een soort kwarktaart, had weinig met cheesecake te maken.
Leuk om hier een keer gegeten te hebben, het idee is zeker leuk, maar er moet nog wel iets gedaan worden aan prijs/kwaliteit verhouding! Wel een aanrader om heen te gaan als je met korting gaat eten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik heb hier op een doordeweekse dag heerlijk gegeten, we hadden Carpaccio vooraf, vis en Ribeye als hoofdgerecht en een heerlijke en verassende (zeker geen standaard ) milkshake als dessert. En omdat we er toch nog even lekker zaten nog een koffie en verse muntthee genomen , kortom we hadden een gezellige avond en ook nog eens in een sfeervolle jaren 60 omgeving met achtergrond muziek uit de Jukebox.
Ook de bediening en vriendelijkheid was top.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg leuk Amerikaans jaren 50 restaurant. Heerlijk entrecote gegeten, voorgerecht en nagerecht waren ook meer dan prima. Eigenaren nemen de tijd om even een praatje te maken en doen hun uiterste best om alles naar het zin te maken. Per toeval hier terecht gekomen maar komen zeker nog eens terug!
Htvhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het is een leuke eetgelegenheid, waar de Amerikaanse sfeer overheerst. Een motot, Elvis Presley, een Juxebox en meerdere attributen die met ziet. Daarnaast zijn de banken en stoelen en tafels gelijk het evenbeeld uit Grease
Leuke gezellige sfeer en goed etentje.
RobertPMK .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer leuk ingericht (USA jaren 50) restaurant. Vriendelijke bediening. Smakelijke burgers en steaks. Nagerechten ook prima in orde! We gaan nog eens terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heel leuk klein gezellig restaurant.. eten is prima en het interieur is erg leuk jaren 50 .
Nard V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Geweldig restaurant in Amerikaanse stijl jaren 50. Leuke en vlotte bediening en heerlijk gedineerd met de muziek Buddy Holly en Franky Avalon op de achtergrond. Een aanrader!! Hebben gebruik gemaakt van de A-H aktie maar komen beslist terug. Ook leuk dat de eigenaresse, de kok en bediening na afloop nog tijd hadden voor een praatje, heel gezellig allemaal.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Top restaurant. Aanwinst voor leiderdorp! GOED eten ... Fijne bediening en bij de vraag. Willen jullie een taxi bellen wordt er gezegd dat Is niet nodig wij brengen jullie wel even thuis. Zo gezegd zo gedaan! We zijn netjes thuis gebracht!
J.warrink .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten, veel zorg aan de kwaliteit van de gerechten besteed. Enthousiaste familie met veel ambitie en toekomstplannen.
Respect voor de harde werkers.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg lekker gegeten en de prijzen waren goed te doem!
Milkshake's waren echt super lekker en echt niet duur..
Sfeerthema was goed uitgevoert, alles zag er super netjes uit en erg schoon allemaal
Met de AH actie geweest maar we gaan zeker nog een keer!
Frederique H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Eten was prima, sfeer goed, maar uit de keuken komt te weinig eten en de bediening komt niet vaak genoeg langs voor drankbestelling etc. Jammer is namelijk een leuk concept.
Roze.glitters .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Lekker gegeten en grote porties! De muziek stond redelijk hard. dus af en toe was het een beetje moeilijk om elkaar te verstaan. Hoort ook wel een beetje bij dit soort rock&roll restaurants.
De bediening was goed en vriendelijk.
Mocht je in de komende (winter)maanden gaan, neem dan een lekker warm vest mee, want iedere keer als de deur open gaat, komt er een behoorlijke stroom koude lucht naar binnen. Brr!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ge-wel-dig! Heerlijke rock & roll uit de jukebox, open keuken waardoor je ziet dat er hygienisch wordt gewerkt, alles komt uit een houtskooloven, hele persoonlijke benadering. Wij waren de laatste die weggingen en hebben nog heerlijk een goed half uur zitten kletsen met de eigenaresse. Eten zelf was absoluut heerlijk, wel grote porties maar had ook niet anders verwacht in een American Diner. De milkshake leek net uit een film te komen, lang groot glas met een kersje er bovenop. En zelfs de salade (bijgerecht) was niet gewoon wat groens in een schaaltje, maar mooi opgemaakt en met parmezaanse kaas en pijnboompitjes! Wij komen zeker vaker terug! Even mezelf in de tijd wanen waarin mijn ouders zijn opgegroeid.
Sharon O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH aktie. Er mag gekozen worden van bijna de hele kaart.
Het eten was ontzettend lekker en dat er milkshakes als nagerecht zijn vond ik super. Helemaal in de Amerkaanse ' diner' sfeer.
Zeker de moeite waard.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben hier met 2 personen gegeten met de AH-restaurantactie. We konden niet alles kiezen van de menukaart, maar voor ons was dat geen probleem. De ontvangst was erg hartelijk. Het decor was leuk, maar het was binnen wel erg warm. De carpaccio was prima, maar een stukje brood erbij had beter geweest. De burger was heel goed. Goed vlees, perfect broodje en frisse sla. Ook het toetje beviel ons; ik had de cheesecake en mijn man de oreomilkshake.

Verwacht geen verfijnde cuisine, maar gewoon goed eten voor een goede prijs en je zult niet teleurgesteld worden!
Nvanhemert .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten en de bediening waren heel goed. De bediening was vlot en vriendelijk en ze lieten genoeg tijd tussen de gerechten door om echt te genieten van de maaltijd.
De muziek vonden we erg hard.
Desmond O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met AH-actie hier gegeten.
Erg leuk decor, je waant je even in de VS ten tijde van Elvis.
De bagel met zalm en roomkaas was heerlijk.
Authentieke burger met heerlijk broodje en cheesecake NewYorkstyle als voortreffelijke afsluiter.
Vriendelijk, klantgericht en informeel personeel.

Een topzaak met uitstekend eten met grote porties.
DjPinscher B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met de AH actie hier gegeten samen met mijn vrouw.
Wat een mooi en gezellig restaurant,
de Black Bull Carpaccio had van mij wel wat meer aandacht mogen hebben, en miste een stukje brood. Daar tegen de Sunny BelAir Burger en de Texas Rodeo Steak waren super !
de Cheesecake was ook lekker.
Het personeel was vriendelijk maar ik vond het zelf erg rommelig,
maar dit kwam denk dat de tent vol liep.
toch raad ik deze zaak aan voor de burgers en de steaks !!!
We komen zeker een keer terug!