BelAir Diner, steaks&hamburgers

Reaal 1 2353 TK Leiderdorp Nederland Kaart

Over het restaurant BelAir Diner, steaks&hamburgers

Zoals in de film

Marilyn Monroe zou hier niet misstaan! Deze retro Amerikaanse diner komt rechtstreeks uit de jaren 50- opgesierd met rood leer, een scooter en een jukebox waarop Mini Mouse straalt. Alle vlees gerechten komen uit de Mibrasa houtskool oven, dus hier kom je voor heerlijke pulled pork, burgers en ijscoupes. Maar ontdek zelf nog veel meer bij BelAir!

Meer informatie over restaurant BelAir Diner, steaks&hamburgers

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuke diner met een goede prijs kwaliteit verhouding. Leuk aangekleed met de juiste sfeer. De milkshakes zijn een echte aanrader.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk.gegeten op terras
.al eerder geweest.
Kom er zeker nog eens terug voor zo.n heerlijke mikshake.
peterwederman70 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Eten TOP! Service TOP! Decor TOP!
Het gevoel alsof je zo een scene uit een amerikaanse film binnen stapt. We werden enthousiast ontvangen en kregen een uitgebreide en enthousiaste uitleg over de burgers, wat de keuze nog moeilijker maakte. De lekkere gerechten, het warme welkom, de geweldige aankleding en de goede prijs zorgen dat ik zeker vaker ga komen. Ik moet nog een heel stuk kaart uitproberen...
Rika A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heel sfeervol restaurant in american diner style. Zoals aan het interieur aandacht is besteed, zo ook aan de menukaart. Echt kwaliteit en echt Amerikaans. Top.
Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Geweldig restaurant! Het eten was heerlijk en ik kon mijn ogen niet stilhouden door de geweldige inrichting. Je wordt echt even mee teruggenomen naar het oude Amerika.

Ik kom hier zeker nog eens terug!
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Volgende keer nemen we er een voorgerecht bij. Was voor ons net te weinig.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Op een doordeweekse dagen gegeten bij BelAir. Er waren naast ons 4-en nog 2 tafels met 3 personen en 1 tafel van 6 personen en wat kinderen. Leuke inrichting. Het voorgerecht kwam vrij snel, maar op het hoofdgerecht (3 hamburgers en 1 salade) moesten we toch ruim 1 uur wachten. Teleurstellend, en dan zou je verwachten dat de hamburgers super zijn - helaas niet - weinig bijzonders. Wel een vette rekening ... 1 voorgerecht, 2 milkshakes, 3 hamburgers, salade, frietjes en wat drankjes en ruim € 76 moeten aftikken. Juiste kwaliteit / prijsverhouding is ver te zoeken. Gemiste kans, hier komen we niet meer terug.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Leuk Amerikaans restaurant, echt in thema ingericht. Fantastisch goed vlees en goede bediening! Ik kom graag nog een keer!
Hanna van B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het was erg koud en de plaats waar wij zaten daar tocht het heel erg.
Ik denk niet dat ik hier nog een keer kom. De zalm was ronduit slecht, het is ook te weinig.
Wij moesten heel lang wachten op ons eten.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We zijn om 17:30 uur binnengekomen om wat te eten vóór een theatervoorstelling. Het meisje dat ons hielp was erg aardig maar erg onervaren. Zelfs op de simpele vraag of de garnalen al gepeld zijn wist ze geen antwoord, We hadden als vooraf wat tortilla chips. Deze kregen we na 20 minuten. Toen we om 19:10 uur nog geen hoofdgerecht hadden moesten we noodgedwongen zonder eten weg omdat we anders onze theatervoorstelling niet zouden halen. De bedrijfsleidster loste het wel netjes op door ons de helft van de drankjes door te belasten. Ik denk dat het eten hier heel heerlijk had geweest en baal dat ik het niet heb kunnen proeven.
E V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Luxe hamburgertent. Voor mij te rauwe hamburgers. Vriendelijk personeel.
Mirna R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prima eten, leuke inrichting, Elvis op videoscherm, goede sfeer.
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij, een groep van 14 mannen, hebben een vermakelijke avond gehad bij Bel Air Diner. Ondank de vooraf aangekondigde wachttijden door het personeel hebben wij ons eten snel gekregen en de drank werd net zo snel aangevuld als dat we het op konden drinken. Een echte aanrader voor een avondje hamburgers eten.
Marti S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Hoewel dit restaurant al 1 jaar bestaat kwamen wij er voor de 1e keer.
Mooi interieur, fijne bediening, goed gevuld glas wijn en HEERLIJK vlees.
Dit restaurant verdient nog meer gasten, wij komen zeker terug.
Lieverleids D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten. De steak en burger waren perfect. Goed assortiment Amerikaanse drankjes! Vriendelijk personeel!

Minpunt is de entreedeur. De gasten aan de voorste tafels zitten flink op de tocht. Dit wordt wel door het personeel wel aangegeven.

Dmitry P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij vonden de burgers niet lekker. De smaak was iets "industrieel", niet als bij goede burger bars waar je de smaak van het vlees echt kan voelen. Verder moet ik zeggen dat de AH actie bij deze restaurant niet zo eerlijk is. Ze bieden drie gangen tegen een vaste prijs van 32,50 euro, maar dezelfde drie gangen zijn in hun eigen menu aanzienlijk goedkoper (starter + burger + milkshake kosten rond 22 euro!). Dit is geen 1+1, dit is 1+0,5... Natuurlijk staat deze prijs vermeld op de AH site, maar dit is gewoon geen eerlijke prijs dus.
Jacky L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het restaurant ziet er heel gaaf uit, bediening is heel vriendelijk en doet zijn best.
Eten is prima, niet heel bijzonder. Milkshakes zijn heel erg lekker! Bagel kan ik afraden - erg droog, niet getoast.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Via de AH/Iens restaurantactie terecht gekomen bij BelAir Diner. Leuke zaak in de stijl van een Amerikaanse diner. Met een beamer wordt muziek en reclame uit de jaren 50-70 uit de VS getoond. In het begin was het even moeilijk te vinden, maar uiteindelijk konden we gratis parkeren in de parkeergarage van de Dirk vd Broek en was het een klein stukje lopen. De tomatenpaprikasoep vooraf was heerlijk en de burger als hoofdgerecht ook, maar wel iets te groot voor mij. Als nagerecht had ik een vanille-milkshake met karamel. Niets op aan te merken, leuke avond gehad en ruime keus in de kaart. Wij komen zeker terug.
carladh .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het restaurant zit een beetje verstopt, maar bij binnenkomst word je verrast door een hele leuke, Amerikaanse inrichting. De placemats waren bijvoorbeeld oude lp's. We hebben de dame die bediende geadviseerd om een petticoat bij haar leuke outfit te kopen. Wat heel jammer was, was de kwaliteit van de gerechten. Ze waren niet bijzonder. Ons advies is om daar te kijken naar verbetering, want de entourage is ontzettend leuk bedacht en vorm gegeven!