Bekkers Marie

Raadhuisstraat 2 6088 BR Roggel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bekkers Marie

Leentje64 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Vier gangen verrassingsmenu. Mooie borden, lekker eten, nette porties. Daarbij lekkere wijnen en hartelijke bediening. Zo wil ik vaker mee uit eten genomen worden ;-) Inderdaad zit er (royaal) tijd tussen de gerechten, maar we kwamen ook voor een avondje uit. Niet voor een race tegen de klok. Voor herhaling vatbaar.
Frederix .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Op een zaterdag avond met een gezelschap dit restaurant bezocht. Was een familiefeest. Dat is grondig bedorven. Om 18.00 uur namen wij plaats, om 21.30 zijn we zonder nuttiging van het nagerecht maar weer weggegaan. Op alles moest lang gewacht worden. Drankjes aan de ene helft van de tafel waren al op voordat de tweede helft iets kreeg, kinderen met één gerecht hebben met een rammelende maag tot 20.30 moeten wachten (twee en een half uur) voordat ze iets kregen. Kortom, een afgang en zeer onprettig. De bediening probeerde de schuld hiervoor ook nog eens bij de gasten neer te leggen door erop te wijzen dat we allemaal iets anders bestelden.....

Dan de prijs/kwaliteit. Een 3 gangen keuzemenu (in dit voorbeeld vis/vis) voor 32,50 bestond uit een bordje met wat paling, garnaaltje, een tijgergarnaal en wat zalm als voor-, en een kabeljouwfilettje met frites (zonder groenten !) als hoofdgerecht. Het nagerecht hebben we niet eens meer geprobeerd maar dat moet wel super geweest zijn om voor dit beetje aan ingrediënten deze prijs te rechtvaardigen.

Conclusie: ga hier niet heen, je avond wordt verpest en je loopt dagen met het onprettige gevoel de kat in de zak te hebben gekocht. Geef dit vooral door aan alle bezoekers van vakantiepark de Leistert die er misschien onvoorbereid toch intuinen.
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Met z'n 2en gaan eten bij bekkers marie. We hebben allebei gekozen voor het weekmenu: aspergesoep van de eerste asperges van dit seizoen!! overheerlijk!!! hoofdgerecht was eendenborstfilet. Ook deze was erg lekker en goed bereid! Als nagerecht kregen we allerlei kleine nagerechtjes: oa chocolademouse, koekjesijs, peer, aardbei. Ook het nagerecht was erg lekker. Kortom: Hier gaan we zeker nog eens naar terug! Een aanrader!!
190237 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Wij moesten 1jan.2015 heel lang op ons hoofdgerecht wachten. Eigenares liet alles over aan serveerster en kwam niet uit de keuken en excuseerde zich ook niet. Het blijkt dat dit restaurant een grote bezetting niet aan kan. Een verloren avond en niet voor herhaling vatbaar