Beiaards Bistro

Meer informatie over restaurant Beiaards Bistro

Voordelig
Martinegast .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Afgelopen vrijdag met vrienden gegeten in Beiaards Bistro. Het voormalige Kostershoes was altijd heel goed, dus nu benieuwd naar de nieuwe eigenaren. We werden heel vriendelijk ontvangen, en de amuse was heerlijk. Vervolgens waren de hoofdgerechten ook erg lekker, en de bediening vriendelijk, prettig en deskundig! Bij één gerecht was de garing niet helemaal naar wens. Dit werd super opgelost, met als excuus een koffie van het huis voor iedereen! De desserts waren erg goed, vooral de aardbeien en de bieramisu vielen erg in de smaak. Kortom, een zeer goede opvolger van het kostershoes, goede prijs/kwaliteit en hele fijne bediening. De enige tip is: serveer iets meer patat en bijgerecht. Voor vier personen één klein bakje is wat weinig. Het was geen probleem om bij te bestellen, maar misschien zijn iets grotere bakjes een idee. Wij komen zeker nog eens terug!
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik kende Bijaards Bistro nog als "Kostershoes",de naam is recentelijk verandert. We hadden op vrijdagavond met een bevriend stel gereserveerd en werden vriendelijk ontvangen door de bediening. We hadden een tafel buiten gereserveerd. We werden er al op attent gemaakt dat er over een goed uur regen werd verwacht, maar dat ze dan voor ons wel een plekje binnen zouden hebben. We bestelden drinken, waarbij mij opviel dat er een ruime keus is uit de vele soorten bier (wel 40 soorten!). Iets wat mij als "ervaren" bierdrinker verheugd. Even later werd er ons een amuse van het huis aangeboden. Het was bierbrood met pulled pork, mooi opgemaakt en erg lekker. Het voorgerecht hebben we buiten genuttigd en het hoofdgerecht hebben we vervolgens binnen opgegeten. Eerst werd ons netjes gevraagd of we al toe waren aan het hoofdgerecht en dat waren we inmiddels. De porties waren goed, de borden waren mooi opgemaakt en het was wederom erg lekker. Ik had mijn bavette medium/rare besteld en dat was het ook, een heerlijk stukje vlees! De spare-ribs waren erg goed en vielen bijna van het bot af (zoals het hoor). De dames hadden kippendij met kokoscurry besteld, ook dit was heerlijk mals. Wij kennen meerdere goede eetgelegenheden in Enschede, maar we komen hier zeker terug!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hele gezellige en smakelijke avond gehad in dit nieuwe restaurant. De bieramuse (dit keer mosselen in witbier) waren een uitstekend begin, de voorgerechtjes (steak tartare, bierbitterballen, champignons en vooral de gerookte entrecote: overheerlijk!) en hoofdgerechten (buikspek van het Big Green Egg, spare ribs, Black Angus steak: allemaal erg goed) waren perfect. Dit gecombineerd met hele goede bediening (vriendelijk en spontaan) maakt dit een aanwinst en een aanrader!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Lekker gegeten bij Beiaards Bistro vanavond. Fijne vegetarische gerechten op de kaart, en op het terras in de achtertuin is het heerlijk zitten. Daarnaast een leuke bierkaart met veel keus. Aanrader!