Begheerlijk Theetuin Nieuwegein

Utrechtsestraatweg 70A 3438 AR Nieuwegein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Begheerlijk Theetuin Nieuwegein

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Phileinelars .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een verrassende plek net buiten Utrecht. Rustig gelegen aan het water, leuke zitjes, hele gezellige eigenaren die met veel enthousiasme zelfgemaakte ice-tea en overheerlijke chocoladetaart met frambozen serveren. Voor degenen die net buiten de stad zoeken naar een leuke locatie, na een wandeling, skeeler-of fietstocht, is het hier prima toeven.
Vankleinwereld .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Hippe theetuin, mooie afgescheiden plekken aan het water, niet zo ver van Utrecht. Lekker geluncht, ziet er allemaal mooi uit, leuke bediening.
Saskiahelena .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Aan het einde van Nieuwegein, op weg naar Utrecht (op de fiets!) ligt theetuin Begheerlijk. Prachtig aan het water in een schitterende tuin. Een voormalige garagebox doet dienst als keuken. Zo je dat minder charmant zou vinden dan maakt de bediening dat ruimschoots goed: persoonlijk en super aardig. De zelfgebakken taarten zijn het omrijden waard. Ik had de lemon curd met verse aardbeien en ice coffee, mijn vriendin de worteltaart met een verse munt thee. Heerlijk! Super plekje.
1lies .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Een heerlijk rustige plek aan het water waar je wordt verwend door de uitbaatsters! Geen moeite teveel - er werd terplekke en in overleg een speciale lunch bedacht en bereid voor ons, omdat mijn vriendin een anti-kankerdieet volgt. We komen zeker terug!
Karin333 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
In een oase van rust, aan het water, een heerlijk broodje gegeten dat overduidelijk met zorg bereid was. Maar wat vooral opvalt is de gastvrijheid en betrokkenheid van de eigenaars. Een aanrader! - Karin
Merelcj .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Aan het water vlakbij Utrecht een lekker stukje taart en biologische thee op. Heerlijk! Lekker bijkomen in de mooie tuin. De gastvrouwen zijn erg hartelijk. Zeker een aanrader voor iedereen in Nieuwegein en omgeving!