BEEZ NO 104

Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 01:30

Jouw recensie over het restaurant BEEZ NO 104

Paul D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Hoewel Beez zich presenteert als hotel/cocktailrestaurant hebben we er erg goed gegeten. We hadden een aantal ´bites´/tapas en die smaakten allemaal erg goed. De bediening was heel vriendelijk en attent. Het was gezellig en we besloten er - het was oudjaar - tot 12 uur te blijven zitten.
angelique_muppetshow .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Prima plek om lekker te eten, bediening was vriendelijk, ook al was de reservering niet doorgekomen, we hebben een toch een mooie plek gekregen, alleen het was wat krap zitten, de tafeltjes stonden dicht op elkaar, maar verder een aanrader op oudejaarsavond!!
Ti N.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Onlangs heerlijk geluncht; tosti XL was genoeg voor de rest van de dag...maar zeer smaakvol. Koffie kan je hier goed drinken, de eigenaar heeft met zorg het juiste merk uitgezocht..erg lekker. Wij komen zeker nog eens terug!