BEEZ NO 07

Achter Het Vleeshuis 7 6211 GR Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant BEEZ NO 07

"Why limit happy to an hour"

Het gerammel van ijsblokjes en cocktailshakers, de geur van vers brood en het geroezemoes van gezellige gesprekken: welkom bij Beez! Het is altijd goed toeven bij dit restaurant in het bruisende hart van Maastricht. Hun motto luidt dan ook ‘why limit happy to an hour?’ en we moeten ze het antwoord daarop schuldig blijven. Hier kun je genieten van een kop koffie, een stevige lunch of een voortreffelijk diner. Maak kennis met de bourgondische hoofdstad van Nederland!

Meer informatie over restaurant BEEZ NO 07

Jacky M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Heerlijk geluncht bij Beez no 7 in leuke ambiance en met goede service. Enorme tosti's (grote Pollo en grote brie) waren zelfs teveel voor ons maar smaakten heerlijk!
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
cocktailbar in het centrum, je lekkere cocktail staat in een mum van tijd op tafel, wij dronken pina colada, ballon 43 en nog een andere 43 cocktail. je krijgt 2 kleine bakjes zoutjes erbij. binnen gezellig om de dag af te sluiten. buiten zaten we in een smalle straat tegen de Bijenkorf aan te kijken, er zijn idyllischer plekjes in Maastricht, maar toch komen we hier zeker nog eens terug. 6,75 per cocktail.
Fairtaster .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Fris en moderne aankleding van de zaak en zeker ook gezellig. Onlangs hier geluncht, een lekkere tostie gehad. De dame vroeg of we wit of bruin brood wilde en een enkele of een dubbele. Mijn tafelgenoot nam de dubbele, ik de enkele tostie. Prima, de dubbele was echt groot, een complete lunch! De tosti was rijkelijk belegd en er zat een bakje guacamole bij (die was helaas niet vers).
Drankjes zijn ook in overvloed aanwezig, we durfden het aan om om 13:30 een cocktail te bestellen, echt super! Alles vers en met liefde bereid.
Prijs/kwaliteit is top.
Casper B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Geluncht met m'n partner bij BeeZ, vooraf een smoothie en wijntje besteld, bediening was zeer vlot. Club tosti kalkoen met avocado en cheddar gegeten, erg lekker en een portie voor de gezonde trek.

Na het eten nog een cocktail gedronken, erg lekker en voor een goede prijs! Zelfs na het eten kregen we nog nootjes en popcorn bij de cocktail, wat een gastvrijheid.

Decor modern met hintje boutique. Zeker de moeite om terug te komen voor een lekkere cocktail!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Ik heb hier met mijn partner geluncht. Het zaakje zit tegenover de zij-ingang van de bijenkorf op een leuke lokatie.

De ontvangst was goed en de dame die ons hielp erg vriendelijk.
Helaas was mijn glas wat ik kreeg erg vies, dat werd meteen omgeruild maar onthoud je toch.

We hebben de Focaccia met tonijnsalade als lunch gekozen.
De focaccia's waren zelf gebakken, dat waardeer ik zeer!
De tonijnsalade was redelijk, deze vond ik erg zoet.

Conclusie van mij is dat we er lekker genuncht hebben en je dat gerust vaker daar kunt doen.
René P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Hier krijg je cocktails zoals je ze nergens anders krijgt in Maastricht. Smaakvol en kwalitatief uitstekend, op de juiste manier gemaakt en geserveerd. In één woord een topzaak en een aanwinst voor Maastricht. De lunchkaart is net iets anders als dat men mischien gewend maar daarom juist wel leuk. Heerlijke tosti's!
Corentin .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
waan je in een grote wereldstad in deze kleine cocktailbar in maastricht. wat een grandeur, wat een uitstraling en wat een heerlijke cocktails. dit zijn specialisten die weten waar ze mee bezig zijn. lunchkaart is beperkt maar de gerechten zijn goed, het is altijd genieten, 's middags maar zeker ook 's avonds.