Beers & Barrels

• TivoliVredenburg
  • Utrecht-Centrum
  • ...

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
David V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Op een zondagavond zonder te reserveren naar binnen gelopen; gelukkig werd er vlot een plekje voor twee geregeld en konden we binnen no-time onze orders plaatsen. De free-range chicken was zoals vanouds weer erg lekker, hoewel op sommige plekken wel erg (gevaarlijk?) rood. Puntje van aandacht. 7/10. De bediening was over het algemeen vlot, hoewel een tikkie chaotisch (want steeds andere dame die ons hielp). Voorbeeld: toen we weggingen en al hadden afgerekend, werden we tegengehouden door één van de serveersters met de mededeling dat we nog moesten betalen? .. 7/10. De sfeer kunnen we kort over zijn; het blijft gewoon één van de meest gezellige tenten in Utrecht en dat zelfs op dagen dat de rest van de stad vrij doods is (b.v. zon-, maan- en dinsdagen) 9/10. Tot de volgende keer!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Simpel menu, maar erg lekker! Altijd erg druk, maar gezellig!
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
We waren voor mijn verjaardag naar Beers & Barrels geweest en ik heb zoals altijd weer leuk kunnen zitten en de gerechten waren van topkwaliteit.
Amy B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Uiteten gaan kan best een uitdaging zijn wanneer je geen zuivel, ei en gluten mag. Gelukkig bestaan er zaken zoals Beers & Barrels waar ze hun hand er niet voor omdraaien om hun gerechten aan te passen als je allergieën hebt. Super lekker gegeten, zonder problemen ????

minke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten en lekkere biertjes. Muziek stond wel wat hard en we hebben zo'n 6 obers/serveersters gezien waarvan er een aantal niet goed ingwerkt waren. Daar zouden ze wat beter in moeten investeren. Bedienend personeel is het gezicht van je restaurant!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We hebben lekker gegeten ! Het was wel heel druk en de tafels staan dicht op elkaar. Soms moest je harder praten omdat je elkaar anders niet verstond. Verder wel een warme en sfeervolle inrichting.
Roel G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Bij binnenkomst werd ons een tafel toegewezen welke niet naar onze zin was, oncomfortabele krukken en een tafelblad dat los zat. Gevraagd voor een andere plek, welke naar mijn idee met tegenzin geregeld werd.
Werden later op een norse manier door de serveerster naar de tafel gewezen, waarna het wachten begon.. Drank besteld, voorgerecht besteld.. Wachten.. Wachten.. Na een behoorlijk tijd eens aan de bel getrokken bij een serveerster die voorbij kwam waarna bij ons hoofdgerecht konden bestellen. Ondertussen ook nog een tweede rond drank besteld welke wij nog eens hebben moeten afroepen omdat deze maar niet kwam.
Zuinig omgegaan met de zoute friet, zeker gezien de prijs. €3,50 voor een extra portie is écht teveel.
Verder wordt er wel leuk gebruik gemaakt van de ruimte, beetje donkere sfeer wat wel past bij de historie van de plek. De zee van rokers bij de in-/uitgang is wel weer een minpunt. Een asbak wat verder van de ingang was prettiger geweest.
Tahira V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Super gezellig restaurant om een lekker biertje te drinken en een goede burger te eten. De gerechten zijn niet super spannend, maar wel erg goed bereid. Precies wat ik ervan had verwacht.
Maurits T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Ik dacht weer bij een van de vele hamburgertenten te gaan eten, maar deze was verrassend lekker! Het is natuurlijk geen haute causine, maar echt super lekker vlees voor een redelijke prijs. Super leuke locatie in een oude kelder in Utrecht. Erg gezellig om met een groep te eten.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede burgers, top service. Ik kom hier zeker terug! Het was erg druk maar desondanks de service redelijk snel.
Astrid ..
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het eten was heerlijk en erg goed qua prijs/kwaliteitverhouding. Het eten kwam ook erg snel op tafel. Leuk ook dat ze zo'n uitgebreide drankenkaart hebben.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Super lekker gegeten, gezellige inrichting. Bediening is bereid om je met alles te helpen. Cocktail die we wilden stond niet op de kaart, maar ze hebben hem ter plekke opgezocht en toch geserveerd. Super leuke avond gehad.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Super lekker gegeten! Heerlijke burgers. Personeel was niet super scherp waardoor we soms best lang moeten wachten om te kunnen bestellen en betalen. Verder echt super!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijke burgers, ribs en steaks en een zeer uitgebreide bierkaart. Gezellige sfeer met vriendelijke personeel in mooie leren schorten.
Harmen K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Erg lekker gegeten, veel verschillende burgers om uit te kiezen en een goede uitgebreide bierkaart. Ik ga hier zeker nog wel een keer terugkomen.
Imara S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Leuke sfeer, leuke bediening! Aanbod vegetarische maaltijden mag van mij iets meer - taco zoete aardappel was niet zo spannend
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker gegeten, wel weer enorm druk. Het eten is lekker en leuk een tapje aan de tafel. Bediening erg vriendelijk, een leuk sfeertje!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Uitstekend restaurant en heerlijk eten voor een prima prijs, aanbeveler
Sven G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Bij binnenkomst werden we eerst aan een 'biertafel' geplaatst door de bediening, later bleek dat we moesten verplaatsen naar een andere plek. Na het eerste rondje duurde het wat lang voordat we weer geholpen werden voor drankjes, daarna werd de service beter. De gerechten zijn minder lekker dan de vorige keer dat ik Beers & Barrels bezocht heb, want ik vind het erg jammer dat ze afgestapt zijn van dry aged vlees.