Beers & Barrels

• TivoliVredenburg
  • Utrecht-Centrum
  • ...

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het eten was erg lekker! Ik had een surf & turf met een burger en kreeft, de kreeft was erg lekker, de burger misschien ietsje te well done, maar nog steeds erg lekker. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam, ik was veel vroeger dan de gereserveerde tijd maar ze waren heel flexibel in het wisselen van tafel en tijd. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Yung L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten en een ontspannen sfeer
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Zoals altijd zijn de burgers van B&B erg smakelijk. Ik ben een liefhebber van burgers en vind dit misschien wel de lekkerste burger van Utrecht.
De bediening voelt ook goed het tempo aan waarop mijn tafeltje dronk. Even knikken en er stond weer vier bier op tafel. Altijd goed.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijke sfeer. Geweldig vriendelijke bediening.
De burger die ik had was zonder overdrijven de lekkerste die ik ooit had. Ik ben fan!
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Vrij vroeg op de dinsdagavond haden we nog een tafeltje voor het uitzoeken maar al snel waten alle tafeltjes bezet. Ontvangst was goed, de ene serveerster is wat aardiger en behulpzamer dan de andere. Eten prima, muv de coleslaw: muf en weinig maar dat is ook niet waar de gemiddelde gast voor komt... Vlotte doorstroming, akoestiek kan wel wat aan verbeterd worden en hier en daar wat extra schoonmaken zou ook geen kwaad kunnen. Prima voor snel tussendoor wat eten.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een zeer gezellige sfeer, goed eten en lekkere biertjes. Daarnaast credits voor de bediening die gezellig is en flexibel omgaat als je te laat bent.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Sfeervolle en stoere inrichting, geschikt voor gezellig eten met vrienden, familie of een semi-romantisch diner voor twee. De hamburgers zijn erg lekker omdat de combinatie van ingrediënten en de rokerigheid van het vlees goed bij elkaar passen.
Jose020 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuke gezellige tent met erg lekker eten. Leuk dat je per persoon ook combinaties kon kiezen (bijv 1/2 kreeft + 1/2 steak) & een aanrader als voorgerecht is de platter om te delen met zn allen! Er waren wel veel groepen (en vrijgezellenfeesten?) aanwezig waardoor het wel wat rumoerig is, maar persoonlijk vond ik dat tot op een net acceptabel niveau, lekker levendig. Ik zou hier graag weer naar terug gaan!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Leuke sfeer en lekker gegeten. Muziek mag wel wat zachter, en de porties wat groter.
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Zodra je binnen komt hangt er meteen een prettige sfeer! Personeel komt snel naar je toe en aan je tafeltje is het eerste drankje vlot, daarna duurt de service vrij lang, wat begrijpelijk is gezien de drukte en onoverzichtelijkheid van het restaurant. Het personeel is erg vriendelijk en als je wat besteld hebt komt het snel aan.

We hadden gereserveerd voor diner, echter zijn we niet verder gekomen dan een voorgerecht, want de nachos was een hele zak chips, met kaas en creme en allerlei andere toppings. Ze waren absoluut heerlijk, maar het was zo ontzettend veel, dat we daarna 2 uur geen honger meer hebben gehad!

Ondanks dat we hier niet gegeten hebben, hebben we wel een hele leuke ervaring gehad en ik ben zeker van plan om terug te komen om de vegetarische burger uit te proberen!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Pluspunten
- locatie zit perfect in midden utrecht.
- het eten was heerlijk, complimenten aan de chef
- uitgebreide tankkaart

Minpunten
- duurde 25 min voor er iemand om drinken kwam vragen
- geen broodmesje bij het broodplankje en/of lepel.
- de communicatie had beter gekund als ieder zijn eigen tafels had inplaats van 4 x in 15 min vragen of het smaakt.
David V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Op een zondagavond zonder te reserveren naar binnen gelopen; gelukkig werd er vlot een plekje voor twee geregeld en konden we binnen no-time onze orders plaatsen. De free-range chicken was zoals vanouds weer erg lekker, hoewel op sommige plekken wel erg (gevaarlijk?) rood. Puntje van aandacht. 7/10. De bediening was over het algemeen vlot, hoewel een tikkie chaotisch (want steeds andere dame die ons hielp). Voorbeeld: toen we weggingen en al hadden afgerekend, werden we tegengehouden door één van de serveersters met de mededeling dat we nog moesten betalen? .. 7/10. De sfeer kunnen we kort over zijn; het blijft gewoon één van de meest gezellige tenten in Utrecht en dat zelfs op dagen dat de rest van de stad vrij doods is (b.v. zon-, maan- en dinsdagen) 9/10. Tot de volgende keer!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Simpel menu, maar erg lekker! Altijd erg druk, maar gezellig!
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
We waren voor mijn verjaardag naar Beers & Barrels geweest en ik heb zoals altijd weer leuk kunnen zitten en de gerechten waren van topkwaliteit.
Amy B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Uiteten gaan kan best een uitdaging zijn wanneer je geen zuivel, ei en gluten mag. Gelukkig bestaan er zaken zoals Beers & Barrels waar ze hun hand er niet voor omdraaien om hun gerechten aan te passen als je allergieën hebt. Super lekker gegeten, zonder problemen ????

minke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten en lekkere biertjes. Muziek stond wel wat hard en we hebben zo'n 6 obers/serveersters gezien waarvan er een aantal niet goed ingwerkt waren. Daar zouden ze wat beter in moeten investeren. Bedienend personeel is het gezicht van je restaurant!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We hebben lekker gegeten ! Het was wel heel druk en de tafels staan dicht op elkaar. Soms moest je harder praten omdat je elkaar anders niet verstond. Verder wel een warme en sfeervolle inrichting.
Roel G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Bij binnenkomst werd ons een tafel toegewezen welke niet naar onze zin was, oncomfortabele krukken en een tafelblad dat los zat. Gevraagd voor een andere plek, welke naar mijn idee met tegenzin geregeld werd.
Werden later op een norse manier door de serveerster naar de tafel gewezen, waarna het wachten begon.. Drank besteld, voorgerecht besteld.. Wachten.. Wachten.. Na een behoorlijk tijd eens aan de bel getrokken bij een serveerster die voorbij kwam waarna bij ons hoofdgerecht konden bestellen. Ondertussen ook nog een tweede rond drank besteld welke wij nog eens hebben moeten afroepen omdat deze maar niet kwam.
Zuinig omgegaan met de zoute friet, zeker gezien de prijs. €3,50 voor een extra portie is écht teveel.
Verder wordt er wel leuk gebruik gemaakt van de ruimte, beetje donkere sfeer wat wel past bij de historie van de plek. De zee van rokers bij de in-/uitgang is wel weer een minpunt. Een asbak wat verder van de ingang was prettiger geweest.
Tahira V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Super gezellig restaurant om een lekker biertje te drinken en een goede burger te eten. De gerechten zijn niet super spannend, maar wel erg goed bereid. Precies wat ik ervan had verwacht.