Beers & Barrels

• TivoliVredenburg
  • Utrecht-Centrum
  • ...

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Imara S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Leuke sfeer, leuke bediening! Aanbod vegetarische maaltijden mag van mij iets meer - taco zoete aardappel was niet zo spannend
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker gegeten, wel weer enorm druk. Het eten is lekker en leuk een tapje aan de tafel. Bediening erg vriendelijk, een leuk sfeertje!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Uitstekend restaurant en heerlijk eten voor een prima prijs, aanbeveler
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Was nog niet eerder bij B&B geweest. Leuke verrassing. Restaurant is lang en donker (niet te!) met tafels aan de zijkanten en direct aan de gracht.

We waren met een aantal collega's en hadden een taptafel. Leuk concept waarbij je zelf je (Heineken) bier tapt uit de in de tafel geïntegreerde tap. Bier wordt in pullen geschonken. Andere drankjes bestel je gewoon bij de bediening en zijn er redelijk snel.

Eten was lekker. We kregen de Beers & Barrels platter als voorgerecht, hamburgers als hoofdgerecht en ik had een sundae als dessert.

Nadelen? Niet echt. Het is wat rumoerig maar niet storend. Je moet hier misschien niet zijn voor een lange romantische avond met je partner maar voor een leuke avond met vrienden of collega's zit je hier goed.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Eten en drinken zoals je mag verwachten bij de naam van deze sfeervolle plek: burgers, gegrild vlees en bier, veel bier. Toplocatie voor de bierliefhebber in Utrecht.
We hebben een heerlijke avond gehad bij Beers & Barrels! We hadden een plekje aan de bar waardoor we soms een praatje konden maken met het (hard werkende en vriendelijke) personeel.
Aanrader!
Corinne W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie locatie. Prettige bediening. De sfeer was relaxt en ongedwongen. We kwamen enkel dineren, maar zaten er uiteindelijk 5 uur. Echt een aanrader voor diverse gelegenheden. Kom dan ook zeker terug!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuke sfeer, druk restaurant, vriendelijke bediening. Wel wat harde muziek (dj) en sowieso behoorlijk rumoerig.
Lekker gegeten en veel verschillende soorten bier.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuke plek om samen met vrienden gezellig te eten en te drinken. Service met een lach en een levendigheid die mij prima is bevallen.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Akke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ongelooflijk lekker vlees gegeten! We hebben van elkaar geproefd, dus probeerden allemaal lekkere variaties uit. Alle borden ging leeg en we likten onze vingers zorgvuldig af. Zonde om die natte doekjes met citroen daarvoor te gebruiken ;-) Daarnaast een ruimte keus aan lekkere bieren. Het was er zeer rumoerig en door aanhoudende drukte bij de ingang vonden we de ontvangst wat rommelig. Bediening was echter snel en erg vriendelijk. Een romantisch avondje uit of bijpraten met je beste vriendin zou ik niet op deze luidruchtige plek doen. Maar lekker eten en ouwehoeren met vrienden: top!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik was hier voor de tweede keer met vrienden. De taptafels beginnen bevolkt te worden door personeelsuitjes lijkt het. Dat doet de ambiance geen goed maar het is wel een mooie en sfeervol ingerichte werfkelder. De voorgerechten (ribs, nacho's en duckrolls) waren prima. Veel vlees en bier, dat hoort hier. De bediening is vlot en attent. De burgers die we als hoofdgerecht aten waren goed. Bij de nagerechten sprong de sundae er uit, wat een topdessert!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Supergezellig en sfeervol, echte aanrader! Oh ja, de burgers zijn super!
Cees T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Geen
Daniëlle K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van de avond.
Wij vinden het echt een aanrader om te eten als je in Utrecht bent. Wij komen zeker terug.
Michielleus .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten! Goede sfeer, geweldige prijs/kwaliteit en leuke bediening. Hier kom ik graag nog een keertje terug!
robjet .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuke vlotte bediening, Leuke enthousiaste mensen. We hebben er heerlijk gegeten met ons gezin. we komen zeker terug. Wel erg rumoerig, waardoor de muziek van de deejee meestal niet goed te horen was.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Beers & Barrels biedt een fijne sfeer, ruime bierselectie, lekker eten, vriendelijke bediening. Dit alles op een mooie locatie aan de Utrechtse gracht. We hebben een topavondje gehad!
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Veel lekkere biertjes en heerlijk op green egg bereidt vlees. Interieur en thema sluiten naadloos op elkaar aan. Vriendelijke bediening ook onze kids van 9 en 12 vonden het heel gezellig. Wij komen zeker nog eens terug.
Eleonora V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het is alleen jammer dat een restaurant als dit geen cocktails aan te bieden heeft. Zoals Pina Colada, Magaritha, Moijo enz dan zou het helemaal perfect zijn
Sjors T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het eten was heerlijk, alleen mogen de porties wel iets groter zijn. Verder was de service top, zodra iemand het drinken op had werd dit opgemerkt en werd er gevraagd of diegene nog wat anders wilde.