Beers & Barrels

• TivoliVredenburg
  • Utrecht-Centrum
  • ...

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

• Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Geen
Daniëlle K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van de avond.
Wij vinden het echt een aanrader om te eten als je in Utrecht bent. Wij komen zeker terug.
Michielleus .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten! Goede sfeer, geweldige prijs/kwaliteit en leuke bediening. Hier kom ik graag nog een keertje terug!
robjet .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuke vlotte bediening, Leuke enthousiaste mensen. We hebben er heerlijk gegeten met ons gezin. we komen zeker terug. Wel erg rumoerig, waardoor de muziek van de deejee meestal niet goed te horen was.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Beers & Barrels biedt een fijne sfeer, ruime bierselectie, lekker eten, vriendelijke bediening. Dit alles op een mooie locatie aan de Utrechtse gracht. We hebben een topavondje gehad!
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Veel lekkere biertjes en heerlijk op green egg bereidt vlees. Interieur en thema sluiten naadloos op elkaar aan. Vriendelijke bediening ook onze kids van 9 en 12 vonden het heel gezellig. Wij komen zeker nog eens terug.
Eleonora V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het is alleen jammer dat een restaurant als dit geen cocktails aan te bieden heeft. Zoals Pina Colada, Magaritha, Moijo enz dan zou het helemaal perfect zijn
Sjors T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het eten was heerlijk, alleen mogen de porties wel iets groter zijn. Verder was de service top, zodra iemand het drinken op had werd dit opgemerkt en werd er gevraagd of diegene nog wat anders wilde.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Goed eten, fijne inrichting en snelle en aardige personeelsleden. Enige minpunt was de druk op het tafeltje, na verloop van tijd moesten we vertrekken ivm nieuwe reservering op ons tafeltje. Desalniettemin kom ik graag terug.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Op een maandagavond met z'n vieren hier gegeten. Ik had voor de zekerheid gereserveerd, dat bleek geen overbodige luxe want het zat goed vol. Het eten was OK. Niet bijzonder goed, en de hamburgers en ernaast geserveerde porties friet en coleslaw waren echt klein. De salade met pulled chicken was wel een flink bord vol! De service was goed en het de zaak is sfeervol en stoer ingericht. Wel erg rumoerig, komt denk ik ook omdat de akoestiek in een werfkelder niet al te best is. Al met al een prima plek om makkelijk, gezellig en niet al te duur wat te eten met vrienden.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Erg lekker gegeten! Brood bij het voorgerecht was heerlijk zacht en vers. Helemaal niet lang hoeven wachten op het hoofdgerecht, ook een goed aanbod aan speciaalbieren voor een niet al te dure prijs. Al met al een aanrader
Maumau91 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Om mijn verjaardag te vieren heb ik hier samen met familie gegeten. De zaak zit aan de gracht in een werfkelder en is daardoor erg sfeervol. Als voorafje bestelden we een grote schaal mixed bites met bitterballen, vlammetjes, kaasstengels, gefrituurde garnalen, kipnuggets en bijpassende sausjes. Dit was al gelijk een goed begin en we waren dan ook benieuwd naar de hoofdgerechten.
Samen met een tafelgenoot bestelde ik 'The butcher': een soort proeverijtje waarbij je een burger, halve kip een een steak krijgt, zodat je van meerdere dingen kunt proeven. Hier zaten ook friet en salade bij. De burger was voor het gemak al door de helft gesneden. Hij smaakte ook erg goed en dit gold ook voor de kip en de steak. De laatste twee waren op een Green egg bbq gebakken en daardoor proef je ook een barbecuesmaak in het vlees, erg lekker. Verder is er een zeer diverse bierkaart waarvan we een aantal speciaalbiertjes besteld hadden en de bediening is ook erg vriendelijk en attent.
Al met al kan ik zeggen dat het echt een top tent is die ik aan iedereen kan aanraden!
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ongedwongen, aangenaam,prima bediening en heerlijke burgers. Ook prima voor ( kleine) kinderen. Wij komen zeker terug.
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Top tent heerlijk gegeten echt een aanrader
Rick T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede sfeer en heerlijk eten! Goed gegaard vlees en lekkere burgers ook erg lekkere bieren voor erbij. Top gegeten! We komen hier zeker terug!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig, goed eten maar wel een beetje lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Gelukkig hadden we snel de nachos, deze zijn echt een aanrader????
esmee-ponygek .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker eten, alleen de bediening was minder.. lang moeten wachten tot ze naar ons toe kwamen met de kaart en voor het drinken. Ook best lang op het voorgerecht moeten wachten. Het restaurant zat dan wel helemaal vol, maar dat vind ik geen excuus. Veder lekker gegeten.
Emiel W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hadden de kip en de sparibs besteld dit was met recht niet te eten je weet meteen dat ze hier de sparibs eerst koken en daar na grillen alleen dit laatste waren ze vergeten
Jolanda F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De sfeer is goed en de bediening ook. Het voorgerecht was lekker en de verwachting voor het hoofdgerecht was hierdoor goed, maar viel erg tegen. De kip was erg zout en het vlees van sukade was smaakloos. De patatjes zijn prima en het bakje koolsalade is bijzonder klein. Vandaar dat we nog gegrilde groente bijbesteld hebben, dat duurde echter lang en kwam deels verkoold aan. Bij navraag werd gezegd dat de groente zo hoorde.
Denk een prima tent voor een burger of een taco, maar niet als je zin hebt in goed vlees. Bijzonder was dat de tafel naast ons ook vlees buiten de kaart om aangeboden kreeg, maar ja toen hadden wij allang besteld, jammer. Degeen die ons bediende vond wel dat de groente te zwart waren en heeft het van de rekening gehaald en ons koffie aangeboden, top.