Beers & Barrels

Oudegracht aan de Werf 125 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels

sander W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Beers and Barrels is een leuk en gezellig tentje aan de gracht. Legio aan biersoorten te bestellen en een kaart die daar goed bij past. De ruimte is erg rumoerig en mede doordat tafels soms wat dicht op elkaar staan is het lastig elkaar te verstaan.
Voor een leuke gezellige avond met vrienden een prima tent
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Goed, zoals altijd! Kom hier regelmatig voor de fijne Green Egg rokerige burgers. Service is verder ook altijd prima. Vooral geschikt voor even bijpraten met wat vrienden.
Vincent M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Was erg lekker en de service was erg goed, maar ook redelijk duur en het was moeilijk elkaar te verstaan.
Donaat D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben zeer lekker gegeten. De nacho's als starter is zeker aan te raden!
De tafel van Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Hele leuke en gezellige tent!! Aardige bediening en lekker eten. Voor bier liefhebbers een aanrader
Elroy V.
Lekker gegeten. Hangt een goede sfeer! en lekker biertjes
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bierkeuze ruim voldoende, er zouden wat meer ' echte' IPA's mogen zijn.
Eten goed, veel en lekker.
Verrassend gezellig, komen zeker terug.
Let op! Ruim een week van tevoren reserveren..... erg populair... en niet voor niets
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima gegeten. Het voorgerecht gedeeld, was ruim voldoende voor 2 personen (en een complete maaltijd voor 1 persoon). De hoofdgerechten, hamburger en tortilla's, waren ook erg lekker. De bediening was vlot zonder te haasten. Goede sfeer. Het enige minpuntje was de muziek, te hard in een toch al rumoerige ruimte.
Heel tevreden dus.
John M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf een plankje met vanalles voor 3 personen met zijn 4-en gedeeld. Heerlijke versnapering vooral de spareribs hadden we moeite om die te delen. Hoofdgerecht burgers, vonden we ook allemaal heerlijk. Enige minpunt zou de rumoerigheid om ons heen zijn geweest. Maar dat heb je nu eenmaal in een werfkelder. Bediening was trouwens ook erg goed. We hadden persoon met een allergie aan tafel en daar werd heel goed op in gesprongen door de bediening. Al met al een erg leuke en lekkere svp d gehad!
Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Ondanks de stroomstoring daags voor het bezoek, met het beperkte menu, super lekker gegeten en gedronken. Aanrader en ik kom terug voor het uitgebreide menu.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zoals altijd was het weer een gezellige boel, veel toeristen en studenten dus erg levendig. Eten was goed op smaak, prima verhouding tussen prijs en kwaliteit.
femke N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de gewelven van Utrecht. Het restaurant ziet er super uit, mooie aankleding. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
In één woord geweldig wat heb ik heerlijk gegeten goede wijn, en wat een fantastisch personeel .Ik hou van Beers & Barrels❤️
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Beers and BARELY service, Utrecht.

1,5 uur wachten op verkeerd eten. Klant is geen koning. Kortom slechte vreetschuur..
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Erg druk op een doordeweekse avond. Dat was ook te merken aan de telefoon die schuin achter ons stond en veel afging. Biertje besteld, veel keuze! In mijn biertje van t ij, de flink, zaten gekke stukjes?? Heb er een foto van gemaakt, kon me niet voorstellen dat t echt prut was. Tot ik op het eind kwam en t weet zag zitten. Dus maar laten staan. Eten kwam, ik had de brisket gekozen, vriendin de halve kip. Brisket kwam KOUD aan!!! Meisje wat er werkt gewenkt, waarop ze reageerde dat ze er zo aankwam. 10 minuten later nog niet geweest en aangezien niemand bij ons tafeltje langskwam toch maar gaan eten ivm erge trek (ik kwam gelijk uit werk door). Halve kip was wel op temperatuur en beviel goed. Ronduit slechte service. Pas toen wij waren uitgegeten kwam het meisje, dat overigens ook de gasten placeerde, langs. Ze vroeg niet of het naar wens was geweest en leek te zijn vergeten dat zij nog langs zou lomen. Erg jammer, was mijn eerste keer hier op aanraden van een vriend. Koud eten en slechte service.
Jorn B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Ontzettend leuke locatie voor de hamburger en bier liefhebber. Voorgerechten zijn om te delen (nacho's is meer dan genoeg voor 2). Heerlijke hamburgers, maar ook het vlees zag er lekker uit. Veel keuze uit verschillende bieren.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg leuk restaurant!
Lekker eten en leuke bediening.
Ook de inrichting is erg leuk.
En natuurlijk de grote keuze biertjes.
Dirk G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We moesten erg lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen. Een biertje was vrij snel besteld, maar het opnemen van Het eten duurde bijna een uur. Als het eten dan goed is, maakt het niet zoveel uit, maar het eten was zo zout als de Noordzee. We hadden onder andere hun zeer aangeprezen kip besteld, maar die was echt niet te eten... brisket, ribs, pulled pork en de frietjes waren wel ok. Bediening was opzich ook wel ok op een aantal chagrijnige koppen na. Ambiance was leuk!
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gewoon lekker eten .
Goed vlees --> precies zoals je vraagt ( medium rare is ook medium rare )
Gamba's zijn ook heerlijk .
En een prima bierkaart met ruime keuze .
Jammer dat het zo ontzettend rumoerig is .
Het licht had anders gemogen erg donker maar dat is persoonlijk .
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Mooie zaak in het centrum. Goede burgers en prima service. Vrijdag avond gegeten met een groep vrienden. Het was druk dus we moesten soms even wachten. Eten was goed.
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Lekker gegeten en de bediening is erg vriendelijk. Het is erg gezellig en daardoor altijd erg druk, zelfs op maandagavond.