Beers & Barrels

Oudegracht aan de Werf 125 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels

Gemma V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker eten, grote porties. Gelukkig waren we maar met 4, anders was het te rumoerig geweest om elkaar te kunnen verstaan.
Anthony J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Het eten is er zeer smakelijk. Gezellige sfeer binnen. Minder geschikt voor het voeren van dialogen daar de gezelligheid elkaar overstemd. De stoelen zijn alles behalve comfortabel te noemen. Over het algemeen zeer geschikt om goed eten te nuttigen met een gezellige sfeer.
R F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Mijn hoofdgerecht was er snel, maar de gerechten van mijn zussen kwamen 15 minuten later. Mijn eten was tegen die tijd koud en halfop. Gezellig samen eten zat er deze avond niet in!
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
.........................................................................................................................
Marko M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prachtige locatie, heerlijk gegeten en gedronken! Zeer vriendelijk personeel!
Aanrader!
Jordy B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Goede service, lekker gegeten en veel verschillende biertjes. Zeker een aanrader als je niet super fancy maar wel lekker uit eten wil.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Lekker en gezellig gegeten onder het genot van een heerlijk biertje.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Lekker gegeten in een gezellige maar levendige restaurant.
harmen V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
fantastisch eten, was gezellig druk, beetje te rumoerig (maar logisch door drukte), heerlijk brede bierkaart, leuk dat er een live DJ draaide, leuk publiek, had gereserveerd dus korte wachttijd, goede prijs/kwaliteit verhouding
T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Een puntje voor mij is dat ik de muziek iets te hard vond staan voor een zondagavond waardoor we elkaar niet altijd konden verstaan.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Rumoerige avond, veel mensen en muziek, die harder moest om de mensen te overstemmen... Bediening loopt wel rond, maar je moet zelf aandacht vragen. In de chicken burrito vond ik een kippenbot, beetje slordig.
Grappig: ik vraag om de bon. Krijg ook alleen dat... Schiet iemand anders aan, verander tactiek: "mag ik afrekenen/pinnen". Komt ze aan met de pin-automaat... en nóg een bon! Goeie communicatie. Wel dubbel pepermunt gehad ;)
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Erg lekkere hamburger gegeten. Prima service. Mooie locatie maar lawaaierig ambiance.
Lara K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer. Goed vlees en de bediening komt regelmatig langs om drinken op te nemen. Ook buiten gezellig. Gewoon top.
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten en het blijft goed! Merkten alleen wel dat het eten erg zout bleek te zijn... we hebben allebei 2 dagen lang ontzettende dorst gehad.
Marissa B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het duurde heel erg lang voordat het eten klaar was (+1 uur). Ontvangst was erg goed. Service was goed. Eten was goed. Het is in een oude kelder dus het is er eenmaal erg rumoerig. Vegetarische opties op de kaart zijn oké: had gehoopt op een burger waar geen paddestoel/portebello op zou zitten, maar helaas. De vegetarische burrito was wel zeker een aanrader.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
het eten was heerlijk
Myrthe J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het was een geslaagde avond, met leuk personeel en heerlijk eten! Ik kom zeker nog een keer terug. Aan te raden voor iedereen die een gezellige avond wil.
Francien G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Prima locatie voor een lekker biertje en heel goed eten.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Goed eten, gezellige sfeer en veel lekkere biertjes om uit te kiezen. Niet veel vega-opties, maar de vegaburger die ik had was echt voortreffelijk!
Belinda B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Het wachten om bij de tafel gebracht te worden verliep erg rommelig.In de tussentijd glipten er steeds mensen langs Ook die uiteindelijk aan onze gereserveerde tafel bleken te zitten.Waar ze wel werden weggestuurd weer,maar tóch...Omdat het zo populair is en druk is het “wachtsysteem”niet goed geregeld.
Eten is uitstekend.