Beers & Barrels

Oudegracht aan de Werf 125 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels

Hendie T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Leuke en gezellig restsurant.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Wat een leuk en lekker restaurant aan de gracht van Utrecht!! Super goed eten en heel vriendelijk personeel!! Voor ons een dikke 10!
Deb S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een restaurant gelegen aan de grachten in de binnenstad van Utrecht met zeer lekker eten! De wachttijd op ons eten was wel erg lang 1 uur na het voorgerecht kregen we ons hoofdgerecht. Wat overigens wel erg lekker was. Excuus gekregen via de bediening. Met 2 personen eten is mogelijk maar houd rekening dat de sfeer meer voor grotere groepen is die aan de biertafels zitten.
Jelle P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zeer goed eten en fantastische service! urgers waren van zeer goede kwaliteit! Wel wat aan de dure kant maar ach, worth it.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Enthousiaste serveersters, sommige alleen engelstalig. De DJ ging steeds harder spelen, terwijl er al zoveel rumoer is van de gesprekken. Niet nodig, het is met muziek op de achtergrond al gezellig genoeg. Goede bierkaart, veel keuze.
Suzan G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het restaurant was sfeervol, leuk ingericht, muziek van een dj (die op een gegeven moment wel een stukje harder ging dan nodig). Bediening was vriendelijk en behulpzaam en het eten (en drinken) was zeer goed.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Zeer smaakvol. Het gerecht had erg veel vlees. Gelukkig konden we wat over was in een Doggybag meenemen. Hebben we de volgende dag weer plezier ;-))
Jody B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Erg gezellig gezeten en heerlijke entrecote gegeten. Lekker plankje met van alles wat vooraf en natuurlijk verschillende biertjes geproefd. Kortom een heel geslaagde avond! Prijzen zijn niet abnormaal, gewoon. Entrecote heb ik nooit eerder zon lekkere op. Een aanrader dus ;) hier komen wij zeker nog eens terug!
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gisteren heerlijk met vier man gegeten. Er hing wel een vreemde rioollucht in het restaurant, maar we denken dat dat van buiten kwam. Was niet heel fris. Bij eerdere bezoeken overigens nooit last van gehad. De serveersters/serveerders zijn erg vriendelijk. Je moet altijd wel vrij lang wachten op je eten, maar het eten is dan ook wel heerlijk!
1970eagles O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Nu voor de derde keer in korte tijd wezen eten bij dit restaurant nog steeds vriendelijk personeel en goed eten alleen nu zat ik vlak bij een afvoer van de riool dat gaf af en toe een vieze rioollucht maar zal te maken hebben gehad met werkzaamheden buiten voor de rest weer een top avond
sanderderijke .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ietwat prijzig maar Lekker eten, goede bediening en gezellige aankleding.…............................................,..,,
Sem G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Goed
F.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Erg vriendelijke bediening. Goed advies bij bestellen van speciaal bier. Zou zeker aan ieder de high beer aanraden: de hapjes erbij waren erg lekker en het aantal bier erbij was precies genoeg.
Patty J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Ik vind het persoonlijk jammer dat je Engels moet praten in eigen land tegen de bediende. Overigens niet allemaal.. maar verder uitstekend geserveerd en heerlijk eten!
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Erg leuke ervaring gehad bij beers&barrels. De dame van de bediening nam goed te tijd om ons op enthousiaste wijze te informeren over de kaart en kon ons ook lekkere drankjes aanbieden wanneer wij zelf ietwat aan het twijfelen waren. Hiernaast was het eten erg smakelijk, van goede hoeveelheid en werd vrij snel uitgeserveerd.
Gerrit Jan D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Nacho’s met één van de vele speciaalbieren als voorgerecht was super. Ruime keuze uit hoofdgerechten, zag er goed uit en smaakte lekker. Bediening is goed en vriendelijk, ze mogen misschien ietsje eerder komen vragen naar een volgend rondje drinken.
Barry B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Met vijf personen twee dry-aged tomahawk steaks besteld. Bereiding van beide steaks prima, beiden prima gegaard. Maar een van de twee had toch een wat rare bijsmaak. Dat was toch jammer. Verder prima avond, vriendelijk bediend en door een fout van de bediening ook zeker aardige korting aangeboden gekregen.
Nathan W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Toptent! Gezellig, wat donker maar niet té! Vriendelijk personeel en geweldige bier- en food menukaarten.
Alles was perfect (bereid), ik kom zeker nog eens!
Rixt K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk eten, veel keuze in biertjes en goede service!
Bastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ruim anderhalf uur op ons hoofdgerecht moeten wachten.. Daarin erg teleurgesteld. Aantal keer moeten vragen waar ons eten bleef, waarbij er niet altijd directe terugkoppeling kwam. Uiteindelijk de koffie van het huis gekregen. Eten is goed, maar daar is de prijs ook naar. Erg groot en daar moet je van houden (freetschuur).