Beers & Barrels

Oudegracht aan de Werf 125 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Top tent heerlijk gegeten echt een aanrader
Rick T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig, goed eten maar wel een beetje lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Gelukkig hadden we snel de nachos, deze zijn echt een aanrader????
Esmee-ponygek .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker eten, alleen de bediening was minder.. lang moeten wachten tot ze naar ons toe kwamen met de kaart en voor het drinken. Ook best lang op het voorgerecht moeten wachten. Het restaurant zat dan wel helemaal vol, maar dat vind ik geen excuus. Veder lekker gegeten.
Emiel W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hadden de kip en de sparibs besteld dit was met recht niet te eten je weet meteen dat ze hier de sparibs eerst koken en daar na grillen alleen dit laatste waren ze vergeten
Jolanda F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De sfeer is goed en de bediening ook. Het voorgerecht was lekker en de verwachting voor het hoofdgerecht was hierdoor goed, maar viel erg tegen. De kip was erg zout en het vlees van sukade was smaakloos. De patatjes zijn prima en het bakje koolsalade is bijzonder klein. Vandaar dat we nog gegrilde groente bijbesteld hebben, dat duurde echter lang en kwam deels verkoold aan. Bij navraag werd gezegd dat de groente zo hoorde.
Denk een prima tent voor een burger of een taco, maar niet als je zin hebt in goed vlees. Bijzonder was dat de tafel naast ons ook vlees buiten de kaart om aangeboden kreeg, maar ja toen hadden wij allang besteld, jammer. Degeen die ons bediende vond wel dat de groente te zwart waren en heeft het van de rekening gehaald en ons koffie aangeboden, top.
Ilse F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het vlees wat je hier geserveerd krijgt is echt heel erg lekker. Smelt op je tong. Ik kom absoluut terug en raad ze ook aan anderen aan.
Dymph U.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten. We waren er om 20:00 en gingen pas om 00:30 weg. Dat heeft alles te maken met de gezellige sfeer, leuk personeel en uiteraard het lekkere eten. Een van mijn vriendinnen had ook stiekem een oogje op de ober, maar is hem helaas niet meer in De Vrienden tegenkomen. Bedankt voor de heerlijke avond!
Emiliam .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Ondanks drukte toch een hele snelle bediening. Burgers waren zeer goed. Bediening vriendelijk en attent.
Mireille P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Super gezellige en vooral ongedwongen sfeer. Mooie vintage / hippe inrichting. Mooie kaart met veel vlees en heerlijke burgers!
Harald B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik snap dat het een meat joint is maar persoonlijk vind ik de 2 hapjes salade bij de burger te karig. Je wordt er niet minder van. B&B is altijd gezellig en de burgers zijn top! Veel bieren om uit te kiezen.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het voor- en hoofdgerecht waren goed, was erg lekker. Het nagerecht was echter zeer teleurstellend. Ik en een vriendin kozen voor de Mississippi Pie, die ik eerder ook erg lekker vond, maar werden misselijk van de bodem. Er zat iets in de bodem wat niet de bedoeling was, het smaakte zo sterk naar iets zouts dat de rest van de taart niet te proeven was. Omdat dit eerder niet het geval was, heb ik navraag gedaan bij de serveerster. Ze zei dat er inderdaad niets zouts in de bodem hoorde te zitten en dat ze dit zou navragen in de keuken. Verder is ze hier niet meer op terug gekomen nadien, jammer! Vooral dat wij een toetje hadden besteld waar we misselijk van werden en de helft van hebben laten staan. Een simpel excuus vanuit de keuken was wel op z'n plek geweest. Ik ben eerder bij Beers & Barrels geweest, naar alle tevredenheid, maar zal nu wel een tweede keer nadenken voordat ik weer binnenloop.
Roelandendorien M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was een super avond alleen duurde het wat lang voordat we ons voorgerecht kregen. De spareribs waren wederom super. Een aanrader voor iedereen.
Mara K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vanwege de goede verhalen hadden we ons erg op dit etentje verheugd, maar helaas liep de avond uit op een teleurstelling. De (overigens onhandig kleine) tafels stonden zo dicht op elkaar dat ik bijna bij mijn buurman op schoot zat en een gesprek voeren was onmogelijk vanwege de enorme herrie. Uiteindelijk hebben we het toetje overgeslagen en hebben we de avond voortgezet met een bak Ben & Jerry's :) dat was een stuk relaxter.
K G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Al een aantal keer hier geweest. Het eten is altijd goed. We hadden nu helaas wel het onderste uit de bak met friet gekregen. Dat is het enige minpuntje. Ik vind het gewoon een leuke tent!
Courses .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ongedwongen sfeer, als je een avondje casual uit eten wilt in de binnenstad van Utrecht is dit de place to be. Gezellig rumoerig, het eten is altijd top en goed voldoende. Grote en interessante bierkaart waar veel uitleg over gegeven kan worden. Zeker een toevoeging aan de horeca in Utrecht. Het zit wel altijd vol (ook doordeweeks), dus reserveren is zeker een aanrader in mijn beleving!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Great atmosphere
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het was een gezellige avond met heerlijk eten. De chipotle burger is super, wel pittig met de pepertjes, maar daar houd ik wel van. De steak van 350gr was medium-rare en heel erg mals en smaakte heerlijk. daarbij een uitstekende service met een vriendelijke, spontane en snelle bediening. Wij komen zeker weer terug!
Williamroodbeen97 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een enorm sfeervol restaurant met heerlijke gerechten en vriendelijke service! Mijn vriendin en ik hebben genoten van het eten, al waren de porties misschien net iets te groot voor ons. Verder is de bierkaart erg uitgebreid, wat altijd goed is natuurlijk. Zeker aan te raden!
IPjotr .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Perfect gegaard kip, prima prijs kwaliteit, mooie lokatie.
Jammer dat het erg rumoerig is!
Praten met gezelschap verloopt daardoor moeizaam helaas,
Toch komen wij nog een keer terug!