Beers & Barrels

Oudegracht aan de Werf 125 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zoals altijd was het weer een gezellige boel, veel toeristen en studenten dus erg levendig. Eten was goed op smaak, prima verhouding tussen prijs en kwaliteit.
femke N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de gewelven van Utrecht. Het restaurant ziet er super uit, mooie aankleding. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
In één woord geweldig wat heb ik heerlijk gegeten goede wijn, en wat een fantastisch personeel .Ik hou van Beers & Barrels❤️
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Beers and BARELY service, Utrecht.

1,5 uur wachten op verkeerd eten. Klant is geen koning. Kortom slechte vreetschuur..
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Erg druk op een doordeweekse avond. Dat was ook te merken aan de telefoon die schuin achter ons stond en veel afging. Biertje besteld, veel keuze! In mijn biertje van t ij, de flink, zaten gekke stukjes?? Heb er een foto van gemaakt, kon me niet voorstellen dat t echt prut was. Tot ik op het eind kwam en t weet zag zitten. Dus maar laten staan. Eten kwam, ik had de brisket gekozen, vriendin de halve kip. Brisket kwam KOUD aan!!! Meisje wat er werkt gewenkt, waarop ze reageerde dat ze er zo aankwam. 10 minuten later nog niet geweest en aangezien niemand bij ons tafeltje langskwam toch maar gaan eten ivm erge trek (ik kwam gelijk uit werk door). Halve kip was wel op temperatuur en beviel goed. Ronduit slechte service. Pas toen wij waren uitgegeten kwam het meisje, dat overigens ook de gasten placeerde, langs. Ze vroeg niet of het naar wens was geweest en leek te zijn vergeten dat zij nog langs zou lomen. Erg jammer, was mijn eerste keer hier op aanraden van een vriend. Koud eten en slechte service.
Jorn B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Ontzettend leuke locatie voor de hamburger en bier liefhebber. Voorgerechten zijn om te delen (nacho's is meer dan genoeg voor 2). Heerlijke hamburgers, maar ook het vlees zag er lekker uit. Veel keuze uit verschillende bieren.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg leuk restaurant!
Lekker eten en leuke bediening.
Ook de inrichting is erg leuk.
En natuurlijk de grote keuze biertjes.
Dirk G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We moesten erg lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen. Een biertje was vrij snel besteld, maar het opnemen van Het eten duurde bijna een uur. Als het eten dan goed is, maakt het niet zoveel uit, maar het eten was zo zout als de Noordzee. We hadden onder andere hun zeer aangeprezen kip besteld, maar die was echt niet te eten... brisket, ribs, pulled pork en de frietjes waren wel ok. Bediening was opzich ook wel ok op een aantal chagrijnige koppen na. Ambiance was leuk!
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gewoon lekker eten .
Goed vlees --> precies zoals je vraagt ( medium rare is ook medium rare )
Gamba's zijn ook heerlijk .
En een prima bierkaart met ruime keuze .
Jammer dat het zo ontzettend rumoerig is .
Het licht had anders gemogen erg donker maar dat is persoonlijk .
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Mooie zaak in het centrum. Goede burgers en prima service. Vrijdag avond gegeten met een groep vrienden. Het was druk dus we moesten soms even wachten. Eten was goed.
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Lekker gegeten en de bediening is erg vriendelijk. Het is erg gezellig en daardoor altijd erg druk, zelfs op maandagavond.
Therry D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een grote teleurstelling. Het gerecht van twee van onze (vier) gasten was koud en moesten we echt terugsturen. Het was erg lawaaierig en tot overmaat van ramp zijn er personeelsleden die geen woord Nederlands spreken!!
robverhoef .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten was heerlijk bereid, leuk opgediend, zeer smakelijk. We zaten buiten aan de Utrechtse gracht, wat lekker druk was en soms iets te luidruchtig, maar het ligt eraan wie je mede gasten zijn denk ik. Bediening zeer vriendelijk en je hoefde de bediening niet te roepen voor nieuwe consumpties.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heel gastvrij personeel. Leuke kaart. Iets te lang wachten op iets te kleine porties. Kwaliteit heel goed. Topzaak!
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Eten is prima maar wel prijzig voor hetgeen je krijgt. De taptafels zijn lastig te reserveren maar wel leuk. We hadden gamba's en een burger met ieder twee drankjes, prima eten maar side dishes waren erg weinig.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gisteravond voor de derde keer hier gegeten voor mijn man en zoon was het de eerste keer maar we hebben heerlijk gegeten en komen binnenkort weer maar dan met heel het gezin.
Reiny W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Het vlees op de burger had een heerlijke rooksmaak was alleen wat lastig om te eten. Vriendelijke en vakkundige bediening. Een echte aanrader!!!!
Naomi O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk eten, leuk concept en goede bediening! Een portie nachos is groot, eigenlijk een volledige maaltijd voor twee personen. We kregen met moeite ons gerecht erna op.
Xander M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Goed personeel dat ondanks drukke boel toch de tijd nam voor je. Eten was snel en goed!
gj K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Leuke Locatie.
Voorgerecht ging snel; tussen voorgerecht en hoofdgerecht meer als 1 uur wachttijd. Daarvoor wel als "excuus" koffie gekregen. Communicatie zou beter kunnen.
Prijs/kwaliteitsverhouding is ok.
Door de gewelfruimte is het rumoerig en probeert men de muziek over het rumoer uit te laten stijgen...daardoor is het erg luidruchtig. Zodra het restaurant leger wordt gaat het muziekniveau ook naar beneden.