Beers & Barrels

Oudegracht aan de Werf 125 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels

Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het vlees was heerlijk mals, maar naar onze smaak, erg zout!
David T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Duurde lang voordat het eten er was,
Inrichting Oke tafels te klein waardoor het eten er amper oppaste. Het eten zelf was wel lekker
Armand M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Erg druk en rumoerig. Er staat een DJ achterin maar de muziek kun je haast niet horen boven het gekakel.
Felora .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
We hebben hier vanavond met z'n tweeën super lekker gegeten , het was een drukke woensdagavond maar het personeel speelde daar goed op in ,er hing een goeie sfeer. De service was top , vriendelijk personeel en de halve kip is ook zeker een aanrader! Ons zie je zeker snel weer een keertje terug.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Ben er nu een paar keer wezen eten en drinken en iedere keer was het goed. De kip van de green egg, de burgers en de fingerfood is heerlijk. Glazen worden goed gevuld en het is zeker niet te duur. Het is echter wel moeilijk om een plekje te vinden, want het is altijd goed gevuld. Het personeel is uitermate vriendelijk en snel. Dit is het ideale restaurant als je eens met vrienden wil doorzakken en daarbij wil eten.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Ik kom hier regelmatig! Het eten is echt fantastisch! Iedere keer probeer ik wat nieuws en het blijft me verrassen, wat een geweldige tent!!!!
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Eten niet bijzonder speciaal, burgers smaakten prima maar iet bijzonder. Patat was goed en de bier ook. Jammer van de bediening, heel agressief en onbeschoft ontvangen door een dame van de bediening. Onze ontvangst was als een koude douche, slechte service. Ik betaal niet om zo behandeld te worden. Kom hier zeker niet meer terug.
Michaelasdf .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Spare ribs en de hele kip waren erg lekker. En de sfeer en ambiance aan de gracht waren ook super. Een aanrader als je van gezellig eten houd
Frédérique D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heel fijn hoe er met gluten om werd gegaan en hoe daarover gecommuniceerd werd, ook met/vanuit de keuken. Ook ondanks de drukte ging de service vrij snel en in ieder geval heel erg vriendelijk.
Jopie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hadden leuke bediening en we hebben erg genoten van het eten. Het menu sprak ons erg aan. Er hing een erg gezellige sfeer. Hier komen wij graag nog eens terug!
Jack A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
aardige ambiance voor het soort van restaurant/steakhouse. Mooi aan de gracht maar het aantal plaatsen aan het water is beperkt. Kwaliteit van eten is prima maar porties mogen veel ruimer
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
goed eten, veel eten, leuke sfeer, toen wij er waren was er veel nieuw personeel.
Gerrit Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
(Weer) lekker gegeten bij Beers&Barrels. Er is genoeg keuze uit speciaalbieren en gerechten en de sfeer is lekker relaxed!
Elko V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Prima ontvangst, in een zeer drukke omgeving, persoonlijke benadering, in een bijzondere omgeving,en bovenal,
Heerlijk eten!!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Erg goed eten. Leuke sfeer
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
5 voor 16:00 kwamen we aan mochten met een zucht en een steun naar binnen want 16:00 zijn we pas open, 40 minuten op het voorgerecht moeten wachten terwijl andere tafels veel eerder hun bestelde kregen, toen ze serveerde was de b&b platter steen koud, daarna weggegaan, Utrecht kan veel leren over Breda , in Breda altijd top geregeld zelfs als het wat minder is corrigeren ze dat.
Bram H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Dit was een hele mooie plek met een mooie uitgebreide kaart zowel voor eten als voor bieren. Toen ik even naar de speciaalbierkoelkast stond te kijken kwam er meteen een medewerker langs om er een praatje over te maken en wat aan te raden, en de biefstuk die ik gegeten heb was fantastisch. Zeker een aanrader, en zeker een plek waar ik vaker ga komen!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Iens is flut. Wat heb je aan 150 punten als je elke dag honderd miljoen punten krijgt aangeboden om last minute bij een of ander vaag restaurant te eten?
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Te veel lawaai, voordat drankjes kwamen duurde enorm lang. Verder aardige bediening.