Beers & Barrels

Oudegracht aan de Werf 125 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels

Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Gisteravond met een grote groep collega's bij dit restaurant gegeten. We hadden al een tijd geleden gereserveerd zitten maar helaas kregen we twee tafels die niet aan elkaar geschoven konden worden.

Het eten was prima maar niet heel spannend. Inrichting is heel donker en totaal niet gezellig, bediening ook erg onpersoonlijk en onervaren. Leuk restaurant voor vriendengroepen maar verder niet.
Tommy K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Leuke inrichting, prima kaart en goed personeel.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
We zijn op Tweede Kerstdag naar Beers and Barrels gegaan voor een lekkere hap. Het eten was top: de halve kip was erg mals en smaakvol, de gamba’s heel vers. De bediening was vriendelijk maar had vanwege de drukte te veel om handen om iedereen goed te helpen. Dit heeft de sfeer echter niet mogen drukken.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heel leuk gezellig op mooie lokatie. Fijn personeel. Eten is prima en goede porties. Gezellige muziek.
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Veel keuze qua bier en lekker eten. Mooie centrale locatie in de stad. Naast de gewone kaart ook keuze uit seizoensgebonden producten
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Services was weer top. Eten zoals altijd uitstekend
JH F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Goed eten, super personeel en serieus prima beleving. De surf and turf is geweldig.
Liselet D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening uiterst vriendelijk en meedenkend. Het was wel jammer dat de tafel die wij hadden gereserveerd pas later vrij kwam en dat wij zelfs met z'n 6'en aan een 4 persoonstafeltje moesten zitten tot de tafel naast ons weg was, dat voelde een beetje raar.
Noah O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
De service was goed en het eten smaakte heerlijk alleen we vonden het erg jammer dat we weg werden gekeken. We hadden om 18:15 gereserveerd en ongeveer om 20:00/20:15 kregen we te horen dat de tafel om half 9 weer was gereserveerd voor de volgende klanten. Dit was bij reservering niet vermeld.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Goede sfeer, goed eten en lekker bier. Misschien alleen een ietwat krappe ruimte voor het eten aan de lange zijde, maar geen showstopper.
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Goed vlees, ruime bierkaart. Goede sfeer. Het was een drukke vrijdagavond, dus we hebben wel wat langer op ons eten en drinken moeten wachten. Doordat we wel gezellig zaten vond ik dat echter niet zo'n probleem.
Sophia D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Een eeuwige vrimibosfeer . Heerlijk
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
De bass van de muziek stond te hard waardoor de muziek zelf minder goed te horen was. Plus ik vroeg een medium doorbakken steak en kreeg 'm heel rood. Verder wel goede service.
Tomas V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heerlijk gegeten en de service was ook goed, zeker voor Utrechtste begrippen! Wel een beetje rumoerig maar ook wel gezellig :-)
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Vriendelijke medewerkers die soms lang op zich laten wachten. De tafeltjes staan dicht op elkaar. Wel heel sfeervolle locatie in de werfkelders. Goede burgers & verse friet en lekker (speciaal)bier.
Sofia V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Excellent!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Fantastische gerechten. Maar natuurlijk veel te veel, maar we kregen gewoon wat over was mee in een zakje. Echt super. Wel heel rumoerig, maar de sfeer is super en het eten ook. Komen hier zeker terug, maar dan slaan we het voor gerecht over, anders is het hoofdgerecht veel te veel.
Evelien Z.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Zeer vriendelijk personeel. Geen gehaast dus je kunt lekker lang tafelen/borrelen. Uitgebreide bierkaart en echt lekker (betaalbaar) eten. Top tent :D
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk eten, aardige bediening
Olaf H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Goed eten tegen een goede prijs