Beers & Barrels

Oudegracht aan de Werf 125 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels

Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Zijn er al heel vaak geweest altijd goed eten en heel gezellig en vriendelijk
Arthur D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ideale gelegenheid om met drie neven de avond door te brengen, direct aan het water van de Oude Gracht midden in de ontspannen sfeer van een Utrechtse zomeravond. Vlees perfect mals, vlotte en vriendelijke service.
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
zijn nu zo ongeveer voor de 5e keer wezen eten bij B&B, iedere keer opnieuw weer lekker gegeten. Vriendin heeft glutenallergie, is ook geen enkel probleem en gaat altijd goed.
sanneherpers .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Wij hebben genoten van de heerlijke burgers. Het kan er wel erg lastig praten zijn door de drukte en de dj die er draait
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Echt heerlijk gegeten in deze fijne omgeving met vriendelijke bediening. We hadden een voorgerecht met verschillende snacks, die waren al echt top. Daarna een grote schaal met verschillende soorten vlees. In combinatie met wat verschillende soorten bier heb je echt een topavond.
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Twee hele behulpzame serveersters gehad. Die helaas door elkaar heen liepen en tergelijkertijd klaar waren met werk. Waardoor we de laatste drie kwartier niet meer bediend werden.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het vlees was heerlijk mals, maar naar onze smaak, erg zout!
David T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Duurde lang voordat het eten er was,
Inrichting Oke tafels te klein waardoor het eten er amper oppaste. Het eten zelf was wel lekker
Armand M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Erg druk en rumoerig. Er staat een DJ achterin maar de muziek kun je haast niet horen boven het gekakel.
Felora .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
We hebben hier vanavond met z'n tweeën super lekker gegeten , het was een drukke woensdagavond maar het personeel speelde daar goed op in ,er hing een goeie sfeer. De service was top , vriendelijk personeel en de halve kip is ook zeker een aanrader! Ons zie je zeker snel weer een keertje terug.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Ben er nu een paar keer wezen eten en drinken en iedere keer was het goed. De kip van de green egg, de burgers en de fingerfood is heerlijk. Glazen worden goed gevuld en het is zeker niet te duur. Het is echter wel moeilijk om een plekje te vinden, want het is altijd goed gevuld. Het personeel is uitermate vriendelijk en snel. Dit is het ideale restaurant als je eens met vrienden wil doorzakken en daarbij wil eten.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Ik kom hier regelmatig! Het eten is echt fantastisch! Iedere keer probeer ik wat nieuws en het blijft me verrassen, wat een geweldige tent!!!!
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Eten niet bijzonder speciaal, burgers smaakten prima maar iet bijzonder. Patat was goed en de bier ook. Jammer van de bediening, heel agressief en onbeschoft ontvangen door een dame van de bediening. Onze ontvangst was als een koude douche, slechte service. Ik betaal niet om zo behandeld te worden. Kom hier zeker niet meer terug.
Michaelasdf .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Spare ribs en de hele kip waren erg lekker. En de sfeer en ambiance aan de gracht waren ook super. Een aanrader als je van gezellig eten houd
Frédérique D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heel fijn hoe er met gluten om werd gegaan en hoe daarover gecommuniceerd werd, ook met/vanuit de keuken. Ook ondanks de drukte ging de service vrij snel en in ieder geval heel erg vriendelijk.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
lekker eten, en heerlijke biertjes!
Jopie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hadden leuke bediening en we hebben erg genoten van het eten. Het menu sprak ons erg aan. Er hing een erg gezellige sfeer. Hier komen wij graag nog eens terug!
Jack A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
aardige ambiance voor het soort van restaurant/steakhouse. Mooi aan de gracht maar het aantal plaatsen aan het water is beperkt. Kwaliteit van eten is prima maar porties mogen veel ruimer
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
goed eten, veel eten, leuke sfeer, toen wij er waren was er veel nieuw personeel.
Gerrit Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
(Weer) lekker gegeten bij Beers&Barrels. Er is genoeg keuze uit speciaalbieren en gerechten en de sfeer is lekker relaxed!