Beers & Barrels

Oudegracht aan de Werf 125 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels

Place to be aan de Oudegracht

Beers & Barrels wordt door veel Utrechtenaren gezien als de nieuwe place to be van de stad. Kom binnen in dit oude pand en waan je direct in een oude wijnkelder die is omgetoverd tot een prachtige horecagelegenheid. Deel een tafel vol lekkers of schuif aan op hun fijne terras aan de Oudegracht, midden in het historische centrum van Utrecht. Een moderne nieuwe hotspot en zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels

Chris B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker biertjes proeven bij het eten van overheerlijke vleesgerechten. Hier weten we hoe ze heerlijk vlees moeten bereiden. Top!
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Al vaker geweest. Is een van onze lieveling plakken om te eten. Eten is zeer goed. Veel keuze uit lekkere biertjes. Altijd druk, dus dat zegt genoeg.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten,genoeg keus op de kaart en goede toelichting van het personeel.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het was erg druk en op een gegeven moment moesten we onze eettafel verlaten omdat deze weer was besproken.
Het was niet mogelijk om nog een plekje te vinden waar we met 8 personen nog een beetje fatsoenlijk konden staan of zitten
We hebben besloten om maar af te rekenen en weg te gaan.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima plek om hapje te eten met vrienden
Selmar V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Snelle service, goede locatie aan de gracht, gezellige sfeer, eten is altijd goed. Vroeg open, vooraf een drankje gedaan en daarna lekker gegeten.
Emma L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Leuke gezellige service, eten stond precies op tijd op tafel en was top, sfeer was goed neergezet door de DJ. Al met al was het gewoon een topavond, zou hier zeker naar teruggaan!
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker gegeten aan een taptafel, waardoor we lekker zelfvoorzienend waren. Dat dacht het personeel ook, dus hadden we regelmatig wat moeite de aandacht te krijgen om iets te bestellen. In hun verdediging zaten we wat in een hoekje en was het redelijk druk.
Het gemengde voorgerecht op de plank is een aanrader, net als de "Facemelter-burger".
De rekening voor het zelf getapte bier leek aan de hoge kant, volgende keer (want ik kom zeker terug) ook zelf maar turven.
Lars S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Het eten was heerlijk, daar kom ik zeker nog eens voor terug. Bediening was aardig, maar gaf onze tafel geen aandacht. We moesten ze echt voor alles zelf wenken. Dat had beter gekund. Als je werd geholpen, wel aardig en snelle bediening.
Ina N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Met vier personen uit eten ,Het bestelde vlees door mijn dochter van 18 zeer klein .....dit voor 21.50
.....teleurstellend,als je ziet wat erbij inbegrepen is ;patat, koolsla en drie sausen in minimale hoeveelheid
andere personen goed en net genoeg . totaalprijs 154.00 Euro.
Samenvattend, prijs/ hoeveelheid erg uit balans
Corinne W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het is een erg goed restaurant die de service en de klantgerichtheid op een hoog niveau heeft. Het eten is goed en erg smakelijk. Echt een aanrader.

Het enige minpuntje is dat het best rumoerig is. Wellicht komt dit ook door het soort pand (werfkelder).

Tot de volgende keer!
Kim N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk!
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede sfeer en de beste spareribs ooit
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Ontzettend lekker gegeten!
Merel K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het is erg fijn dat je goed glutenvrij kan eten bij Beers & Barrels. De medewerkers waren erg behulpzaam in het aangeven van de gerechten die we mochten hebben en welke ze konden aanpassen. We hadden 'The Facemelter' als gerecht en daarbij hebben ze de saus van de 'pulled pork' aangepast zodat we het gerecht glutenvrij konden eten. Dit was erg fijn!
Ook was het erg leuk dat we er glutenvrij bier konden drinken. Corona staat niet officieel bekend als glutenvrij bier, maar is dit wel.
Al met al zijn wij erg tevreden!
Sven C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke tent waar je gezellig kan eten met elkaar. Zeer snelle bediening, erg spontaan. De (menu) kaart was wat rommelig ingedeeld vonden wij.
Cita P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heb hier glutenvrij gegeten. Helaas doodziek geworden. De bulgur die beslist niet glutenvrij is wordt voortaan weggelaten bij glutenvrij menu. Verder leuke avond gehad.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
In tegenstelling tot de gebruikelijk goede service moesten we deze keer ruim een uur wachten op het eten. Er bleek iets mis te zijn met de printer van de bonnen in de keuken. Vreemd, aangezien alle tafels om ons heen wel eten kregen. Maar goed, dat kan ieder restaurant overkomen. Uiteindelijk kwam het eten en een rondje bier van de zaak dus was het weer goed. De burgers blijven elke keer zo lekker!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten met de kinderen, uitstekend kindermenu. Lekkere burgers en fijne, ruime bierkeuze. Alleen jammer dat de tafeltjes zo dicht op elkaar staan. Tafel naast ons kreeg verkeerd gerecht geserveerd, werd netjes afgehandeld met o.a. excuses.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijk gegeten en erg gezellig