Beers & Barrels Breda

Ceresstraat 15 4811 CA Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels Breda

Als je van lekker eten houdt, graag een goed glas bier drinkt en je dit graag deelt met vrienden, probeer dan vooral dit restaurant eens. Het enige restaurant in Nederland waar je je eigen biertje kan tappen! Speciaal voor uitgebreide borrels kun je een hoge tafel met biertap reserveren. Als je na een paar biertjes toch echt flink honger hebt gekregen, dan bestel je een lekkere ‘bite’ van de kaart. Alles wordt met een klein Amerikaans sausje gepresenteerd, maar het is dan ook ‘Beers and Barrels’ waar je mee te maken hebt. Yeehaw!! …cowboy and cowgirl!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels Breda

Dagelijks 11.30 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels Breda

Edith V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Onder het genot van een drankje en een gezellige omgeving een voortreffelijke hamburger op. Om gezellig te kunnen praten staat de muziek wat te hard.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Ambiance en locatie zijn top. Vriendelijk personeel en het eten is geweldig lekker.
Alice D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Muziek stond te hard.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Waardeloos. Een week van te voren gereserveerd. Een half uur later dan gepland werden er wat tafeltjes gepietst. Na weer een half uur vroegen ze of we al besteld hadden terwijl arrangement al was doorgegeven. Geen borden bij het hoofdgerecht. Echt een chaos.....jammer onze eerste keer als groep hier. Maar niks verliep prettig. Nooit meer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
we hadden de schotel voor 2 personen besteld met kip en ribbetjes en broodje pullled porc.
we hadden toen we het op tafel kregen wel zoiets van is dat alles voor 50 euro.. 1 broodje wat je door midden moest doen en 5 ribbetjes en dan een halve kip en klein stukje vlees..
we hadden er wel genoeg aan maar vonden dit voor de prijs best weinig..
het was wel heel erg lekker wat het weer goed maakte/
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Jammer dat ze ons voorgerecht vergeten waren en de friet die we tussendoor extra bijbesteld hadden.
Marcel E.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zeer sfeervol, stijlvol ingericht, bediening eveneens vlot en met aandacht.
Steaks waren uitstekend! Bier in sfeervolle glazen uitgeschonken.
Behoorlijk stevig geluidsniveau, moet je wel van houden.
Team Lars heeft genoten! Tot snel....
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Kwaliteit van het eten is prima. Gezellige bediening en en fantastisch mooi, industrieel interieur. Vanavond draaide een DJ. Even wennen maar wel bijzonder en hip!
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Geweldige inrichting! Drankkaart top! Eten was lekker alleen de hamburger was wat minder. Ik kom zeker terug om wat anders te proeven.
Dineke R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We konden elkaar niet verstaan door veel te garde muziek
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prachtige etablisement, veel verschillende bieren, de brisket is fantastisch, bijna net alsof je echt in Texas bent. En de bediening is dik in orde.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker gegeten en goede bediening
Elise D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken, vriendelijke bediening en heel leuk gedaan met de inrichting. Komen zeker nog een keer terug!
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Eten was lekker, goede kwaliteit en goede porties. Ook de inrichting was leuk, modern en schoon. Wat ik jammer vond: wij hadden gereserveerd met daarbij de opmerking dat we graag op het terras wilden zitten, toen we aankwamen was er geen plek: we konden binnen zitten of wachten aan een hoge tafel. Vervolgens komt iemand vragen wat we willen drinken, we wilden de kaart eerst zien, deze werd op tafel gelegd en vervolgens kwam er tien minuten niemand meer langs. Toen een tafel vrij kwam kwam er ook niemand om dit te vertellen of om ons hierheen te leiden dus zijn we er zelf maar gaan zitten en hebben zelf om de diner kaart gevraagd. Toen daarna ook weer tien minuten niemand aan ons kwam vragen wat we wilden drinken waren we van plan weg te gaan, net op dat moment kwam iemand nadat we heel uitdrukkelijk zwaaiden, onze bestelling opnemen. Maar meteen het eten besteld gezien de ervaring. Hierna was alles op zich prima, eten en drankjes kwamen vrij snel. helaas door de slechte ontvangst wel minpunten!!
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Pluspunten: mooie entourage/lokatie, goede kwaliteit eten en mooi assortiment biertjes.

Minder goed: op zondag niet op bovenste etage kunnen dineren ( terwijl wij voor deze entourage kwamen...), erg lange wachttijden, te weinig normale tafels (hoge tafels zijn na een uur niet prettig meer), te harde muziek, bijgerechten erg karig qua omvang (ik wil toch wel meer dan 10 frietjes en wat koolsla...) en moeilijk te doorgronden menukaart.

Kortom: ik ga het een 2de kans geven, maar Beers & Barrels zal dan toch uit een ander vaatje moeten tappen.
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Super mooie zaak met heerlijk eten, lekkere biertjes en onwijs leuke bediening???????? Aanrader een steak uit de Dry aged kast. Wij komen zeker snel terug!
Noes A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De burgers smaakte net als rubber, van slechte kwaliteit. De friet was ook ranzig. Ik proefde gewoon een laag vet.

Het personeel was ongeinteresseerd en onvriendelijk. De ober was op zijn tenen getrapt op het moment dat we er iets van zeiden, zelf issues oid.
Marin B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk eten in een zeer smaakvolle omgeving!
D P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Eten was heerlijk alleen de service was matig. De communicatie tussen het personeel was erg slecht. Na het afrekenen kwam een personeelslid ons buiten achterna gerend om te vragen of wij de rekening wel hadden betaald. Erg jammer en slordig.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
reservering nog niet optimaal systeem naam niet bekend kleine tafel voor 4 personen niet ideaal.
bediening heel goed wel erg getraind in verkopen van drankjes kan minder het is een avondje uit
dan verwacht je niet een verkopende telemarketeer mentaliteit.
smaak vlees goed , broodjes van hamburgers onderkant klef /vochtig , frietjes homemade maar ook zacht aan binnenzijde als of niet gekozen is voor juiste aardappel.
plateau voor 2 burger halve kip en t-bone beetje friet en salade pp 27,50 iets te prijzig