Beers & Barrels Breda

Ceresstraat 15 4811 CA Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels Breda

Als je van lekker eten houdt, graag een goed glas bier drinkt en je dit graag deelt met vrienden, probeer dan vooral dit restaurant eens. Het enige restaurant in Nederland waar je je eigen biertje kan tappen! Speciaal voor uitgebreide borrels kun je een hoge tafel met biertap reserveren. Als je na een paar biertjes toch echt flink honger hebt gekregen, dan bestel je een lekkere ‘bite’ van de kaart. Alles wordt met een klein Amerikaans sausje gepresenteerd, maar het is dan ook ‘Beers and Barrels’ waar je mee te maken hebt. Yeehaw!! …cowboy and cowgirl!

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels Breda

Dagelijks 11.30 - 23.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels Breda

Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prachtige locatie, vriendelijke bediening en lekker eten.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Fantastisch! Heerlijk gegeten, hier weten ze wat lekker vlees is. En wat een keuze uit soorten bier, ongelofelijk. Leuk de mensen in de bediening met leren schorten en grote baarden. Zelfs iemand die de muziek verzorgd.

Voor herhaling vatbaar.
Kay V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Zelfs op een woensdagavond kan het hier druk zijn! Daarom is het verstandig om een voorgerechtje te bestellen als je erg veel honger hebt, die serveren ze namelijk erg snel. De hoofdgerechten kunnen wat langer duren i.v.m. de drukte, maar dat vonden wij geen probleem. Al met al een aanrader, vooral vanwege de locatie en inrichting, die is heel bijzonder!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg lekker gegeten, kwaliteit van mijn Rib-eye was erg goed en eigenlijk zonder saus al super lekker, de biervariatie is overweldigend, ik heb een speciaal biertje geprobeerd die zeer goed in de smaak viel en prima samen ging met mijn vlees, enige nadeel was de hoeveelheid friet die je bij je vlees kreeg, misschien ben ik gewoon een grote eter, maar dat leek wat weinig, rauwkost was ook heerlijk, de rode ui gaf een lekkere kick, dit is een heerlijke plek om met vrienden een keer lekker een avondje te bieren en snacken, of met een paar maten lekker te eten, de DJ erbij maakte het ook net weer wat extra speciaal, het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn dat ik er kom!

Top! Hou het zo vol!
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Hebben heerlijk gegeten. Op de achtergrond een dj met precies de goeie muziek. Een zeer mooie locatie.
Kortom echt een avondje uit.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog veel meer van had verwacht. Ik heb al veel mensen gehoord over dit restaurant en iedereen was laaiend enthousiast. Ik vond het ook lekker, maar niet zo bijzonder of verrassend als ik gehoopt had.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij zaten op de bovenste verdieping. De muziek stond hier erg hard, we hadden moeite om elkaar te verstaan. Verder was alles prima!
Karel L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Top
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gezellig, maar door de drukte een erg trage bediening.
Prijs van de spijzen redelijk. Drank erg duur.
Vriendelijke bediening.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel gezellige en leuke ambiance. Heerlijk gegeten! 1 min punt is dat er in 2 shifts wordt gegeten en je dus of vroeg moet eten en van tafel moet voor de volgende gasten. Of pas gaan eten na 20.00 uur, jammer
Diewertje V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Na al vele malen in Utrecht te zijn geweest, deze keer in Breda. Mooie locatie. Voorgerecht uitstekend, burger miste ingrediënten en was erg droog. Teruggestuurd naar de keuken en werd van de rekening gehaald. In ruil daarvoor een gratis drankje. 1 ding wat we al meerdere keren hebben meegemaakt. Als je om een bepaalde tijd reserveert, ga ik ervan uit dat je dan ook aan tafel kan. Echter werden we weer een half uur aan de bar geplaatst. Vervolgens aan tafel duurde het een half uur voor we geholpen werden. Dit vind ik erg teleurstellend. Het was deze keer niet de goede ervaring die we eerder hadden.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hadden voor 4 personen gereserveerd, maar waren met 3 personen. We werden aan een hoge bartafel gezet van 60 cm2 waar het leuk is om te borrelen met tweeën, maar om te eten met drieën was het veel te klein. Heb om een andere tafel gevraagd, we hadden immers voor 4 gereserveerd, maar kon geen andere tafel krijgen, wat ik heel vreemd en niet klantvriendelijk vond. Eten was op zich voldoende, wijn (primitivo) was heel lekker. Wat mij wel opviel dat de flesjes van speciaalbier al weggehaald werden terwijl het bier nog niet op was. Als je je als speciaalbierzaak wil presenteren, moet je ook weten dat voor de beleving het flesje bij het glas hoort te blijven.
Leny D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Wij hebben heerlijk geborreld met hapjes, was gezellig en de reden dat we daar waren, hebben allen bij de brouwerij gewerkt
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Mooie zaak, vlotte bediening, prima entrecote en niet onbelangrijk..... Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
Chelina D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Was heel lekker maar wel heel snel klaar
Mevr R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
heerlijk ontspannen sfeertje waar je kan genieten van lekkere gerechten.
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten bij Beers & Barrels, in combinatie met een aantal fijne speciaalbiertjes. De bediening was aardig en gaf goed advies over zowel het eten als de drankjes.

Helaas ging er in de praktijk ook wel wat mis: zo kwam het hoofdgerecht voor het voorgerecht én ontbrak op de bestelde nacho's in eerste instantie de pulled pork. Beiden keurig opgelost. Ook liet een speciaalbier (door een storing) wat lang op zich wachten. Op eigen initiatief (!) werd dit door Beers & Barrels op de rekening meer dan redelijk gecompenseerd; heel netjes! Ik keer zeker nog eens terug.
Johann X.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten prima, maar te veel lawaai daardoor de helft van de uitleg van de serveerster gemist. Kleine tafels. Door de matige verlichting is de menukaart niet echt goed leesbaar. Die verlichting geeft overigens wel een leukere sfeer.
Sandor S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Beer en barrels in zo populair dat het moeilijk is om in het weekend te reserveren voor 2 personen. Om in aanmerking te komen tussen 18.30 en 20.00 moet je minstens 2 weken van te voren reserveren. Misschien een optie om daar iets aan te doen. Verder alleen maar lof over locatie,eten en personeel.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een leuke locatie, maar voor een avondje eten met vrienden en bijkletsen vonden wij de dj teveel aanwezig en was het erg donker; Je eten was niet goed te zien op je bord.