Beers & Barrels at the Harbour

Veilinghavenkade 177 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Bier drinken wordt bier beleven

Van burger en BBQ, tot steaks en kreeft, bij Beers & Barrels at the Harbour kun je smakelijk borrelen, lunchen en dineren. Ook kun je een eigen tafel met tap te reserveren, bijvoorbeeld voor een uitje met familie, vrienden, collega’s of teamgenoten. Aan de hoge taptafels wordt het gegarandeerd gezellig. Uiteraard kun je aan deze taptafels ook lekker eten, bestel borrelhapjes, een lunch of diner van de kaart.

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Nadia O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het is een rustige en mooi ingericht restaurant! Het eten was super! De bediening was aardig! Ze mochten wel iets vaker langs lopen om drankjes te vragen. Verder was het top!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
met z'n vieren prima gegeten. We gingen all vier voor de slowcook kip en waren daar zeer over te spreken: goed van smaak en prima gegaard (borstgedeelte beslist niet droog). Veel keus uit bier (uiteraard), maar ook een heerlijke (en betaalbare) Italiaanse Primitivo als wijn. Salade uit een bekertje mag wat fantasievoller, frietjes en begeleidende mayo's in orde. Vriendelijke bediening die zich de benen uit het lijf lopen en het af en toe te druk hebben, waardoor je soms wat langer moet wachten. Akoestisch een drama, vooral als je de pech hebt naast een luidruchtige groep te zitten. Leuke chaotische sfeer.
alexvandersluijs .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Super lekker vlees en Kip. . Alleen een bakje kool en goedkope frietjes erg fantasieloos en standaard. De jonge DJ’s met verstand van echte disco waren heel bijzonder en een verademing.
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuk, hip, vlotte bediening, super burgers
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het is een super hippe tent, met leuk personeel en echt heeeerlijk vlees! (Natuurlijk is er ook vegetarische eten beschikbaar, maar daar zou ik niet persee voor naar dit restaurant gaan)
Floris G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Was met een paar vrienden een hapje eten, personeel is erg vriendelijk, eten kan beter, zou niet terug gaan om nog een keer te eten. Voor een biertje drinken is het een prima plek.
Rob Z.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Lekker gegeten, bediening was goed, alleen de drankjes lieten soms lang op zich wachten.
Luco .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gegeten met 12 vrienden aan een taptafel. Erg stoer en modern ingerichte zaak, met een grote tafel inclusief tap met leidingen naar het fust. Gezellige sfeer. Groepsarrangement bestond uit een lekker mannelijke platter, genoeg om de trek al te stillen. Vervolgens kip of burger als hoofdgerecht, allemaal prima verzorgd! Leuke avond gehad
elisevanbokhoven .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Voor een zakelijke meeting zochten we een goede gelegenheid om zowel een goede maaltijd te nuttigen als het doornemen van de agenda punten. Hieruit kwam al snel ‘restaurant Beers & Barrels at the Harbour’ met name omdat dit zowel bereikbaar is met het OV als met de auto. We hebben heerlijk gegeten en ook de bierkaart is ons niet onbekend gebleven! absoluut voor herhaling vatbaar.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
lekkere burgers en biertjes. bediening let helaas niet goed op, alleen de man met 'de baard' is oplettend, de rest loopt wel rond maar ziet het niet als de glazen leeg zijn.
Anique P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker gegeten, bediening mag iets sneller.
daanvangent .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijke plek om in de haven een hapje te eten met vrienden. Het eten is goed en de biertjes smaken altijd lekker!
De hamburgers zijn aanraders!
sarah O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten, de prawn Taco's waren fantastisch. Locatie aan de haven was heerlijk in het late zonnetje. Kortom: wij komen hier zeker terug!
Ashna S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Gister allebei een halve kip besteld van de "big green egg" en het was echt heerlijk! We hebben internet gesmuld en het is echt een aanrader. De bediening was wat druk en nonchalant met drinken in schenken maar dat hebben we voor lief genomen.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke plek om te eten en te borrelen. Goed eten en drinken en een erg prettige sfeer.
Feedback: van te voren gebeld en aangegeven dat we ruim een kwartier later kwamen, door verkeersomstandigheden. Dit was geen probleem werd er gezegd. Echter eenmaal daar was het bericht niet doorgegeven waardoor de tafel was vergeven en we pas laat konden eten.
levensgenieter0346 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Lekker gegeten zeker een aanrader om hier met wat vrienden heen te gaan!!

(enigste punt van kritiek voorgerecht is niet nodig, want hoofdgerecht vult meer dan genoeg)
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Beers and barrels at the harbour! Er stond een leuke DJ oude disco hitjes te draaien op LP's, wat zorgde voor een gezellige maar toch relaxte sfeer. Een vriendelijke bedieningsmedewerker hielp ons op een leuke/relaxte manier en had een goed verhaal over de dry aged beef. Toen we een biertje bestelden gaf die ook aan dat een ander biertje bij het vlees een betere keuze was, zijn advies gevolgd en het was inderdaad een lekker biertje. Het eten was ook heerlijk! De bao pao buns zijn een aanrader en de dry aged steak was ook voortreffelijk! Al in al een geslaagde, gezellige, lekkere, relaxte avond met veel lekkere biertjes en eten.
tweede R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, mooie inrichting. Minpuntjes blijven altijd de taptafels waar 1 groep zoveel drinkt alsof ze op een Amsterdamse bierfiets zitten en daardoor de rest van het restaurant niet meer leuk is.. ander puntje was muizen, maarja die heb je eigenlijk overal dus maakt ons niet heel veel uit. Al met al top top top!
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
prima eten. bediening kon iets eerder zelf vragen of we iets wilden. leuk dat een dj plaatjes draait.
kasper V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
zeer vriendelijk personeel, lekkere borrel hapjes, ruime keuze aan bieren. Pork ribs en dry aged stukken vlees zijn echte aanraders.