Beers & Barrels at the Harbour

Veilinghavenkade 177 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Bier drinken wordt bier beleven

Van burger en BBQ, tot steaks en kreeft, bij Beers & Barrels at the Harbour kun je smakelijk borrelen, lunchen en dineren. Ook kun je een eigen tafel met tap te reserveren, bijvoorbeeld voor een uitje met familie, vrienden, collega’s of teamgenoten. Aan de hoge taptafels wordt het gegarandeerd gezellig. Uiteraard kun je aan deze taptafels ook lekker eten, bestel borrelhapjes, een lunch of diner van de kaart.

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
Mandy N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Geen enkele aanmerking op deze zaak. Het eten (de hele kip in ons geval) was geniaal en de service was top. Ook de muziek was lekker.
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een van de weinige restaurants waar ze begrijpen hoe je vlees low&slow bereidt. Gezellige tent met lekkere biertjes en vlees van een echte BBQ. De short ribs zijn een absolute aanrader!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Avond met de voetbal vrienden gegeten en gedronken. De gerechten wassen perfect bereid en in goede porties. Ideale avond voor een groot gezelschap.
EvdBerg .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke zaak, maar helaas stelt het personeel en eten wat teleur.
Steak was veel te gekruid en de beef ribs enorm vet. Porties patat en coleslaw zijn karig.

Personeel is matig, lijken niet echt heel geïnteresseerd in wat ze doen.

Pluspuntje is de muziek, een DJ met alleen vinyl.
Sjoerd W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellige atmosfeer en goed eten.
Prima service.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het kippetje was uit de kunst. Op tijd reserveren. Ongedwongen lekker eten en drinken voor een schappelijke prijs. Gezellige tent.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
leuke bediening, attent, het was erg druk maar daar merkten wij via de bediening niets van. Eten is eerlijk en goed, beetje veel.....
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gezellig restaurant aan de Utrechtse haven met dj, veel keus aan bier en de beste ribs ever. Absolute aanrader. Op tijd reserveren.
Eddie D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Taco's iets te pittig naar smaak, als vooraf was de barbecue-plaat heerlijk maar ook prijzig. Bediening snel en vriendelijk, keuze uit vele speciale bieren, setting is fraai en ongedwongen.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima lunchdate gehad. Prijsstelling fair en OK, echter wel uitdaging om een eenvoudige sandwich old amsterdam in een uurtje te bestellen, opeten en afrekenen
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten. Bediening was goed. Later op de avond wordt het wel erg rumoerig, maar wij vinden dat wel gezellig.Wij hebben de soft taco's gegeten. Een aanrader. Lekker gekruide frites.
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De enige vega optie "veggieburger" is een zoete vochtige melige (deeg) plak die door geen van de vegetariers uit het gezelschap werd gewaardeerd. Dus voor gezelschappen met vegetariers niet zo geschikt. Wel op een mooie plek in dit deel van de stad.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We genoten hier een lekkere lunch; het was maandag, dus rustig en vlotte bediening.
M B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met 5 personen gereserveerd, ongeveer 3 weken van te voren. We kregen een 4 persoons hoge tafel, waar na een paar keer vragen een kruk voor de 5e persoon werd aangeschoven. Als je ver van te voren een reservering maakt verwacht je een normale tafel, waar minimaal 5 personen aan kunnen zitten. Eten was perfect, evenals de dame die onze gerechten opnam! Zij was erg enthousiast en we waren erg blij met haar aanbevelingen. Prijs kwaliteit was ook erg goed. €35,- pp en dan bommetje vol.
Ellen_d .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Lekker gegeten, het eten kwam ook erg snel, fijn! Bediening was vriendelijk en behulpzaam, maar op een goede manier. Top
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer leuke sfeer en vooral erg lekker gegeten! Ook de presentatie van het verse (gedroogde) vlees buiten de kaart om hebben we heel erg kunnen waarderen!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Moderne versie van een rumoerig, gezellig eetcafé / hamburger-restaurant, zoals je nu wel meer ziet. Ik dacht er snel wat te kunnen gaan eten met kinderen erbij, maar met kinderwagen erbij is (met de trappen etc) wel wat
lastig. Gelukkig wel vlotte en smaakvolle hap: 2 van ons hadden fish& chips, ik had een klassieke hamburger. Goed vlees, lekker gebakken, goed gekruid, zoals je wilt. Sundaes als toetje waren fors en smaakvol.
Minpunten: Verzoek bij reservering voor plek op begane grond was helaas niet ingewilligd. Ook kregen we bij binnenkomst te horen dat onze tafel na 1,5u weer voor iemand anders gereserveerd was, zonder dat dit vooraf op site of bij reservering aangekondigd werd. Gelukkig waren we toen ook al klaar.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Super leuke sfeer en gelegenheid! Het is er rumoerig maar dat past bij de sfeer en je kan er een goed gesprek voeren. Personeel is ronduit gezellig en leuk!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prettige bediening, en alhoewel de menukaart niet de keuzes heeft die ik prefereer was de kwaliteit van wat ze hebben bijzonder. Mijn fout dat ik tevoren niet op internet het menu had bekeken, want ik verwachtte de menukaart van een jaar eerder, toen de tent nog een andere naam had. Helaas (er stonden veel aantrekkelijke kipgerechten op de kaart) werd er tevoren gezegd dat de kip helaas op was. Voor mensen die geen vlees eten, maar wel kip, veg. en vis is er dan weinig over om van te kiezen, maar er is wel keuze en de kwaliteit ervan is goed.
Brent R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een mooie zaak in het haventje met een fijn terras. De bediening moet ook tijdens rustigere momenten wel blijven opletten, we hebben vrij lang moeten wachten totdat we geholpen werden. Het eten is echt heel fijn! De soft taco's zijn een aanrader!