Beers & Barrels at the Harbour

Veilinghavenkade 177 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Bier drinken wordt bier beleven

Van burger en BBQ, tot steaks en kreeft, bij Beers & Barrels at the Harbour kun je smakelijk borrelen, lunchen en dineren. Ook kun je een eigen tafel met tap te reserveren, bijvoorbeeld voor een uitje met familie, vrienden, collega’s of teamgenoten. Aan de hoge taptafels wordt het gegarandeerd gezellig. Uiteraard kun je aan deze taptafels ook lekker eten, bestel borrelhapjes, een lunch of diner van de kaart.

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
Guido T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Toffe tent, relaxte sfeer. Vlees en friet extreem lekker. Akoestiek binnen een totaal drama, een heksenketel, met dit weer konden we prima buiten zitten. Ik kom graag terug, maar zal nooit binnen eten.
Maartje P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Bij ontvangst werd gevraagd of wij even op een bankje buiten het terras konden wachten op een tafeltje. Helaas na een half uur nog steeds geen tafeltje en daarnaast bleek ineens het hele terras gevuld, waar eerst nog een deel niet geopend leek! Zeer slordig en zeker niet netjes. Toen werd ook nog een net binnengewandeld stelletje op het vrijgekomen tafeltje neergezet, maar gelukkig kwam er nog een viertje vrij. Daar maar met ons tweeën gaan zitten, omdat wij niet het gevoel kregen geholpen te worden. Ontzettend jammer dat het zo moet gaan. De bediening was ook zichtbaar niet blij met onze move en dan vroegen wij ook nog om de kaart, alsof dat raar was. Tja, jammer dat de ontvangst niet geweldig bleek en de bediening kwam op ons ook verder rommelig over. Het zonnetje, goed gezelschap en het heerlijke eten, zoals ik dat van beers en barrels ken, maken dat dan weer een beetje goed. Als de service beter zou zijn, zou ik hier graag terugkomen bij deze prachtige locatie aan de haven. Na deze ervaring twijfel ik daar wel aan.
bas268 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vreselijk lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Werd eerst verklaard door een grote groep (die na ons besteld had) maar toen het hele terras al aan het eten was en wij na een tweede keer vragen nog steeds niks zagen, maar eens gaan klagen. Na 2 uur kwam het hoofdgerecht. Erg teleurstellend, eerdere bezoeken ging dit beter.
Arwin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lekker eten, goede sfeer. Bij drukte heeft de bediening het moeilijk om het bij te houden. Prijs voor de surf en turf aan de hoge kant.
Jake D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Kwaliteit vlees & burgers erg goed en smaakvol, met twee sauzen, bijgerechten frietjes & coles wat aan de kleine kant. Frietjes waren wel lekker knapperig.
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Als je hier hebt gegeten, heb je voor de komende dagen weer genoeg vlees geconsumeerd. De verschillende soorten vlees zijn goed bereid (mals, etc.) maar het gaat qua smaak wel op elkaar lijken omdat het allemaal uit een big green egg komt. De porties mogen best wat kleiner, het is zonde dat er veel vlees moet worden weggegooid. De muziek stond wat ons betreft te hard. De bediening bestaat uit jonge mensen die wel hun best doen maar geen professionals zijn. Je moet het een keer gezien hebben, maar er zijn betere restaurants...
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Dit restaurant ligt ideaal als je met de fiets het centrum van Utrecht wilt verkennen maar toch op een rustige plek wilt eten. Je kijkt uit op de oude veilig haven met grote houten schepen. We wilden een snelle hap omdat we naar de musical in het Beatrix Theater wilden. Dit restaurant is een prima alternatief voor de restatuarnts die adverteren met een zogenaamd (duur) theatermenu. Je kunt van alles kiezen van de kaart, salades, hamburgers, etc. Ook is er keus uit de vele vele bieren. Van het grappige bier concept met eigen tap aan de tafel hebben we geen gebruik gemaakt maar dit willen we later nog eens proberen met het hele gezin.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Keuken was oké. Voldoende keuze; redelijk gevarieerd. De bereiding was niet bijzonder maar de prijs en hoeveelheid is prima. Bediening redelijk; aardig en deed zijn best maar er leek geen systeem in te zitten waardoor regelmatig dubbel gechecked werd of we al besteld hadden. Al is een keer te vaak beter dan een keer te weinig. Ligging is prettig; terras ruim met voldoende verschillende zitgelegenheden zowel schaduw als zon.
Antoine B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
De gastheer was zeer gepassioneerd met z'n vak bezig en heeft ons veel uitgelegd over zijn gerechten. Het was een leuke ervaring. Goede sfeer.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Voelt allemaal wel massaal en weinig beleving en contact met bediening. Jonge gast in de bar die genoeg over bier wist te vertellen was prima. De rest maakte het allemaal niet zoveel uit.
Bij voorgerecht bites plabkje met div gerechtjes was pulled pork meah en zat er gehakte rauwe ui overheen??? Het is geen frikandel. Zonde van de smaken en de tijd die de chef in zn pulled pork stopt.
Hoofdgerecht krewft met 220 gr steak. Wilde we medium, maar dat was ie niet. Te gaar en daardoor verre van mals. Sowieso qua vlees geen topspul. De chimichurri was zelfgemaakt, maar was met enkel groene kruiden en daardoor had het meer weg van spinazie. Kreeft te gaar.
Vaker geweest en blijft hier nog steeds dubbel gevoel. Potentie is er maar je mist passie en beleving. Een paar muurschilderingen en stoer meubilair maakt nog geen topzaak.
Een niet te vergeten bezoek in rlke horeca hangt altijd weer af van de optelsom of alle kleine dingen kloppen. Hier is dat enkel de bierkaart.
Bart Jan W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk geborreld op zonnig terras, daarna lekkere gerechten gegeten met aandacht bereid. Heel gezellige sfeer en bediening top!!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Prima gegeten met collega's naar een bezoek aan de Jaarbeurs. Attente en vlotte bediening en prima verzorg interieur. Kom zeker terug!
Sandor V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima 'mannen' vleesrestaurant, lekker stukken vlees, aanrader
judith D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hadden een reservering op een drukke avond. Bij binnenkomst werden we voorbij gelopen door 3 verschillende medewerkers, zonder ook maar een begroeting. Nummer 4 stond ons te woord en en wees ons (na enig zoeken, want kennelijk was de onlinereservering niet goed aangekomen) naar onze tafel.
De nacho's vooraf waren heerlijk, de burger viel wat tegen (minder rosé dan beloofd op de kaart) en de friet was matig. Vorige keer was het beter...
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Super mooi restaurant op een fijne bereikbare locatie in Utrecht. Heerlijk gegeten; een stuk dry-aged entrecôte wat op het meatplate werd aangeraden. Snelle service en erg gezellig druk op de vrijdagmiddag maar door de verschillende ruimtes boven en beneden een prima geluidsniveau. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Met z'n tweeën gegeten. Gezellige atmosfeer. Nachos portie vooraf kon prima voor twee personen. Steak was goed. Salade werd met teveel saus geserveerd. Bediening langzaam en er werd meerdere keren gevraagd of we nog wat wilden drinken, terwijl al besteld was. Dit moet echt beter !
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Ik heb lekker gegeten. Jammer dat de overigens verder vriendelijke bediening niet erg vlot was. Na eerste drankje lang moeten wachten om bestelling op te kunnen laten nemen. Helaas zie je dat bij veel restaurants. Kregen ook niet tegelijk ons eten: zat veel tijd tussen en aanvankelijk ook niet juiste bestelling.
beagletjes .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gisteren met zijn 5en heerlijk gegeten. In ons geval de lekkere hamburger van de maand en de supermalse kip.
De bediening, sfeer en muziek waren top! Ons zien ze binnenkort zekker terug.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker gegeten met 2 volwassenen en twee tieners. Gezellige drukte, voldoende personeel om dat aan te kunnen. Genoten van de heerlijke biertjes.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Al enige tijd (we wonen om de hoek) ons favoriete plekje. Prijs / kwaliteitsverhouding is echt perfect. De kip is echt de beste die wij hebben gegeten in tijden. Erg lekker! veel vleesgerechten worden bereid in de zgn. Green Eggs. Entourage is industrieel: strak & mooi. Buitenterras is ook echt aanradertje!