Beers & Barrels at the Harbour

Veilinghavenkade 177 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Bier drinken wordt bier beleven

Van burger en BBQ, tot steaks en kreeft, bij Beers & Barrels at the Harbour kun je smakelijk borrelen, lunchen en dineren. Ook kun je een eigen tafel met tap te reserveren, bijvoorbeeld voor een uitje met familie, vrienden, collega’s of teamgenoten. Aan de hoge taptafels wordt het gegarandeerd gezellig. Uiteraard kun je aan deze taptafels ook lekker eten, bestel borrelhapjes, een lunch of diner van de kaart.

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Willem L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
De frieten waren koud, slap en ongezouten. De hamburgers waren van binnen rauw. De kip was droog. Het rood vlees bevatte ca. 50% vetrand (niet vies, wel te veel).
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Prima eten, goede uitleg over steaks buiten de kaart om (dry aged) tegen een prima prijs. Tegen het eind van de avond had de bediening wel de interesse iets verloren, waardoor het even wachtend was voordat we konden betalen. Overall beiden een heerlijke steak gegeten met een paar goede biertjes erbij.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De kwaliteit van het eten is mager. Smaken zijn flets. De ingredienten komen uit een pakje (sauzen), de koolsla was nat en paste in een groot vingerhoedje. De prijzen liggen niet hoog, maar liever een paar euro meer en dan goede kwaliteit.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Om een biertje te drinken is het wel aardig. Eten is echt vies: burger besteld en leek wel of deze onder een asbak was gerookt! Vieze rooksmaak die de boventoon voerde. Verder kommetje coleslaw die met vergrootglas nog nauwelijks te vinden was. Slappe vette frietjes erbij. Hier gaan we niet meer eten.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Steak en burgers waren erg lekker! Bediening vriendelijk. Bij lege glazen moesten we wel zelf iemand roepen, maar verder waren ze erg behulpzaam.
Quesadillas vooraf mochten iets meer kaas bevatten van mij.
De porties waren ruim voldoende en prijs niet hoog.
Ginger M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Lekker eten, lekkere ongedwongen sfeer. Muziek stond dit keer harder dan de vorige keer maar het kan ook liggen aan waar we zaten. We gaan zeker nog een keer.
De open keuken is leuk. Het is lekker warm in het restaurant maar als de greeneggs uit zijn zakt de temperatuur snel.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Super tent, vanwege het heerlijke eten en drinken, het vriendelijke personeel en de gezelligheid! Wij komen zeker terug!
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Lekker eten dat prima past bij de enorme keuze aan bieren. Besiening kent de bieren vande kaart en die werden snel bij de tafel bezorgd
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Super druk (volgens mij een borrel bij de bar beneden). Service alsnog snel, eten was wisselend (gamba’s niet lekker). Dj doet het super goed, hele leuke muziek en niet te hard. We hebben zelfs twee keer gevraagd welk nummer hij draaide!
Jim D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Erg lekker en voldoende eten, muziek stond alleen erg hard hier stoorde ik mij aan. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het eten was vandaag net zoals altijd weer voortreffelijk (het was weer de beste kip ever) alleen voor het allereerst tot 3 keer toe te lang op onze drankjes moeten wachten en er was geen ijs meer als toetje (wat misschien dieettechnisch wel weer beter was), jammer maar zeker geen reden om niet heeeel snel weer terug te gaan!
J.D. K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Met collega's wat gedronken en gegeten. Gezellige sfeer. Geluidsniveau zou iets minder kunnen. Kwaliteit van het eten was prima en bediening vriendelijk.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Leuke inrichting, iets druk door alle kerstborrels aan de bar. Bediening vriendelijk en attent, wees ons erop dat het voorafje één bord Nacho’s voldoende was voor 2, dit klopte. Eten was verder uitstekend net als de uitgebreide bierkaart.
Fenna O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
leuk tentje, rumoerig, lekker eten, goede bediening!
Jan-Willem D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Top avond gehad met mijn beste maatje! Lekker biertjes gedronken en een burger! Goede sfeer en een stoere restaurant! Top!!
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten met vier personen! Vlotte en vriendelijke bediening. Werkelijk alles was goed bereid.
RB68 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Hamburger en cheese cake. Simpel eten maar super lekker!!! Zeer vriendelijke bediening, fijne sfeer, ik werd hier blij van!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Weer een heerlijk avondje met uitstekend eten (shared platter, kip en taco’s zijn absolute aanraders) en gezellige, vlotte en vriendelijke bediening! Gezellig om zo met een groep vriendelijk smakelijk het weekend af te sluiten!
Adam K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, hele nette service en de atmosfeer is goed. We waren iets te vroeg gearriveerd voordat we reserveert hadden maar kregen snel een tafel desondanks we te vroeg waren.
anitadew .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heel leuk restauurant, maar wij zijn op de vestiging oudegracht geweest. Ik had een skirt steak, echt overheerlijk. Mooi opgediend met een bergje patat en drie sausjes. Precies de goede hoeveelheid. Complimenten.