Beers & Barrels at the Harbour

Veilinghavenkade 177 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Bier drinken wordt bier beleven

Van burger en BBQ, tot steaks en kreeft, bij Beers & Barrels at the Harbour kun je smakelijk borrelen, lunchen en dineren. Ook kun je een eigen tafel met tap te reserveren, bijvoorbeeld voor een uitje met familie, vrienden, collega’s of teamgenoten. Aan de hoge taptafels wordt het gegarandeerd gezellig. Uiteraard kun je aan deze taptafels ook lekker eten, bestel borrelhapjes, een lunch of diner van de kaart.

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
Eddie D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Taco's iets te pittig naar smaak, als vooraf was de barbecue-plaat heerlijk maar ook prijzig. Bediening snel en vriendelijk, keuze uit vele speciale bieren, setting is fraai en ongedwongen.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima lunchdate gehad. Prijsstelling fair en OK, echter wel uitdaging om een eenvoudige sandwich old amsterdam in een uurtje te bestellen, opeten en afrekenen
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten. Bediening was goed. Later op de avond wordt het wel erg rumoerig, maar wij vinden dat wel gezellig.Wij hebben de soft taco's gegeten. Een aanrader. Lekker gekruide frites.
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De enige vega optie "veggieburger" is een zoete vochtige melige (deeg) plak die door geen van de vegetariers uit het gezelschap werd gewaardeerd. Dus voor gezelschappen met vegetariers niet zo geschikt. Wel op een mooie plek in dit deel van de stad.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We genoten hier een lekkere lunch; het was maandag, dus rustig en vlotte bediening.
M B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met 5 personen gereserveerd, ongeveer 3 weken van te voren. We kregen een 4 persoons hoge tafel, waar na een paar keer vragen een kruk voor de 5e persoon werd aangeschoven. Als je ver van te voren een reservering maakt verwacht je een normale tafel, waar minimaal 5 personen aan kunnen zitten. Eten was perfect, evenals de dame die onze gerechten opnam! Zij was erg enthousiast en we waren erg blij met haar aanbevelingen. Prijs kwaliteit was ook erg goed. €35,- pp en dan bommetje vol.
Ellen_d .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Lekker gegeten, het eten kwam ook erg snel, fijn! Bediening was vriendelijk en behulpzaam, maar op een goede manier. Top
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer leuke sfeer en vooral erg lekker gegeten! Ook de presentatie van het verse (gedroogde) vlees buiten de kaart om hebben we heel erg kunnen waarderen!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Moderne versie van een rumoerig, gezellig eetcafé / hamburger-restaurant, zoals je nu wel meer ziet. Ik dacht er snel wat te kunnen gaan eten met kinderen erbij, maar met kinderwagen erbij is (met de trappen etc) wel wat
lastig. Gelukkig wel vlotte en smaakvolle hap: 2 van ons hadden fish& chips, ik had een klassieke hamburger. Goed vlees, lekker gebakken, goed gekruid, zoals je wilt. Sundaes als toetje waren fors en smaakvol.
Minpunten: Verzoek bij reservering voor plek op begane grond was helaas niet ingewilligd. Ook kregen we bij binnenkomst te horen dat onze tafel na 1,5u weer voor iemand anders gereserveerd was, zonder dat dit vooraf op site of bij reservering aangekondigd werd. Gelukkig waren we toen ook al klaar.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Super leuke sfeer en gelegenheid! Het is er rumoerig maar dat past bij de sfeer en je kan er een goed gesprek voeren. Personeel is ronduit gezellig en leuk!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prettige bediening, en alhoewel de menukaart niet de keuzes heeft die ik prefereer was de kwaliteit van wat ze hebben bijzonder. Mijn fout dat ik tevoren niet op internet het menu had bekeken, want ik verwachtte de menukaart van een jaar eerder, toen de tent nog een andere naam had. Helaas (er stonden veel aantrekkelijke kipgerechten op de kaart) werd er tevoren gezegd dat de kip helaas op was. Voor mensen die geen vlees eten, maar wel kip, veg. en vis is er dan weinig over om van te kiezen, maar er is wel keuze en de kwaliteit ervan is goed.
Brent R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een mooie zaak in het haventje met een fijn terras. De bediening moet ook tijdens rustigere momenten wel blijven opletten, we hebben vrij lang moeten wachten totdat we geholpen werden. Het eten is echt heel fijn! De soft taco's zijn een aanrader!
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk eten, snelle en meedenkende bediening en bovendien ook nog betaalbaar. Ik zal dit restaurant dus zeker aanraden.
Paxsmo86 D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Prima concept, bier en burgers. Jammer dat er nu zoveel van zijn in Utrecht. Goede burgers (ook de vegetarische variant). Fijn dat het menu wisselt. Ok service. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Niet fantastisch, maar ook niks mis mee. Prima plek om met een groep vrienden een avondje door te brengen
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Met 8 personen heerlijk gegeten echt een aanrader .
Joffrey V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ik was hier met een grote groep voor een bachelor party. We hadden een taptafel, dat was leuk. De prijs paste daar ook wel bij, was iets goedkoper dan dat je het laat tappen. De keuze qua gerechten was helaas beperkt omdat we in een grote groep waren, maar dat was ook wel weer fijn, omdat we de rekening deelden. Ik heb de halve kip gegeten, die was heerlijk. Frietjes erbij waren ook prima. We hebben ook zo'n plankje met voorgerechtjes gehad, die was ook heel lekker. Geen hoogstaande culinaire prestaties, maar al met al een leuke ervaring, op prima fietsafstand van het centrum. Eigenlijk beter dan de vestiging in het centrum, en meer ruimte.
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Het eten was lekker en de lokatie top maar de bediening was ronduit slecht... echt verbazingwekkend. Er werden twee schotels geserveerd en vervolgens de derde niet meer, waarna de bediening aan mij vroeg of mijn eten nog kwam haha.... nou ik hoop het wel. Vervolgens nog vijf minuten op het bestek kunnen wachten. Met onze drankjes volgde een zelfde verwarrend toneelstuk. Amateur night.
Enagelsmith .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Een prettige service. Het eten was smaakvol en goed gegaard. We vroegen om een kip van bot t ontdoen. Geen probleem. Top. Enige opmerking, het was op het terras erg druk waardoor een gesprek voeren wat onhandig was.
Jody23 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij beers and barrels at the harbour. Tijdje geleden ook in het centrum gegeten bij beers and barrels. Daar vond ik de service en het decor wat beter. Moesten nu echt vragen of we wat te drinken mochten bestellen. En bediening moest je soms zoeken! Verder wel heerlijk vriendelijk, eten heerlijk en niet lang op hoeven wachten.
Damvana .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Goeie Steak, het vlees was heerlijk. Bediening was wat langzaam, maar dat mocht niet deren. Het was goed vertoeven op het terras, De haven is een leuke locatie waar je nog gratis kan parkeren.