Beers & Barrels at the Harbour

Veilinghavenkade 177 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Bier drinken wordt bier beleven

Van burger en BBQ, tot steaks en kreeft, bij Beers & Barrels at the Harbour kun je smakelijk borrelen, lunchen en dineren. Ook kun je een eigen tafel met tap te reserveren, bijvoorbeeld voor een uitje met familie, vrienden, collega’s of teamgenoten. Aan de hoge taptafels wordt het gegarandeerd gezellig. Uiteraard kun je aan deze taptafels ook lekker eten, bestel borrelhapjes, een lunch of diner van de kaart.

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
levensgenieter0346 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Lekker gegeten zeker een aanrader om hier met wat vrienden heen te gaan!!

(enigste punt van kritiek voorgerecht is niet nodig, want hoofdgerecht vult meer dan genoeg)
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Jorick V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, mooie inrichting. Minpuntjes blijven altijd de taptafels waar 1 groep zoveel drinkt alsof ze op een Amsterdamse bierfiets zitten en daardoor de rest van het restaurant niet meer leuk is.. ander puntje was muizen, maarja die heb je eigenlijk overal dus maakt ons niet heel veel uit. Al met al top top top!
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
prima eten. bediening kon iets eerder zelf vragen of we iets wilden. leuk dat een dj plaatjes draait.
kasper V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
zeer vriendelijk personeel, lekkere borrel hapjes, ruime keuze aan bieren. Pork ribs en dry aged stukken vlees zijn echte aanraders.
Ralph-Christian .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gastheer (manager?) beheerst z'n vak i.d. volle breedte! Tweemaal ging iets 'mis' met bestelde drankjes; verschil in 'wachttijd' totdat (juiste) drankjes kwamen en het eten op tafel kwam, viel ons op (traag i.t.t. snel). Maar we komen hier vast weer, hoor....
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Platter is echt top. Kip als hoofd ook ongeëvenaard. Toch weer eens wat anders geprobeerd, Biefstuk uit rookoven en dat viel helaas tegen. Draadjesvlees, behoorlijk vet ook. Geen aanrader. Tent is top maar na diverse teleurstelling (burgers de vorige keer) hou ik t bij de kip.
Aico K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Leuk concept. Had nog iets meer van de kwaliteit van het eten verwacht. Besteld Surf&Turf (met kreeft): Steak (besteld medium rear) was toch echt té rear. Kreeft was prima. Prijs/kwaliteit was prima!
Duncan M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Beer & Barrels heeft vriendelijk personeel en simpelweg erg goed eten voor een goede prijs!
Kinda Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heel erg lekker gegeten! Ruime keuzes aan biertjes en andere drankjes. Service was erg vriendelijk en vlot. Ook nog een mooie locatie. Zeker een aanrader.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben erg lekker gegeten en de sfeer bij Beers & Barrels @ harbour is erg goed. De bediening was snel en vriendelijk.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Binnen is leuker dan buiten. Overal rokende mensen, vernam die schoorstenen lekker naar 1 hoek. Er zitten ook niet-rokers en kinderen buiten. Kwaliteit burgers is afgelopen maanden iets minder geworden
mboorsma .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Vorige week samen met een team van 20 mensen gegeten bij beers and barrels.
Het eten was okay de bediening bedroevend slecht. Het ontvangst was zo onvriendelijk dat je het liefst door zou lopen naar een andere locatie maar ja waar kan je zo snel nog met 20 man terecht. Tijdens het afrekenen werden we opnieuw op dusdanige manier bejegend dat je er nooit en te nimmer meer een stap op de vloer zet. We konden het doen met de opmerking: "wij willen geen mensen in de zaak die apart willen afrekenen en dat jullie hamburgers een euro duurder zijn dan op de kaart staat heeft te maken met het groepsarrangement ????!!? " Ik denk dat deze tent te goed loopt en dat ze daarom denken mensen onbeschoft te kunnen benaderen. En wij maar denken dat de klant koning zou zijn. Misschien is mevrouw overwerkt, in dat geval zou het goed zijn om naar huis te gaan en de bediening aan andere over te laten. het had een leuk teamuitje moeten worden maar door de bijdrage van de bediening werd het een hele teleurstellende ervaring!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ontzettend mooie zaak. Heerlijk gegeten en daarna genoten van het fijne terras aan de haven. Service attent, snel en correct. Komen hier zeker nog eens terug!
Armanda93 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Vooral de brisket is een echte aanrader. Heerlijk mals en goed op smaak. Daarnaast hebben we genoten van de muziek, lekkere bierkaart en de fijne service. Als je zin heb in een no nonsence fijne plek om een hapje te doen dan is dit zeker the way to goo!
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Qua sfeer is er niets mis met dit restaurant, redelijk trendy en een vlotte bediening waar je echter geen moeilijke vragen aan moet stellen. Ook een ruime keus aan dranken en biersoorten, maar wel flink aan de prijs. Als groep hadden we een diversiteit aan gerechten. De steaks waren prima, goed vlees en kort op de grill. Verder hadden we nog een 'low en slow' (langzaam garen op lage temperatuur) met pulled pork, baby back ribs, kip en brisket. De pulled pork was prima (wel te zout), de baby back ribs (velen in NL noemen dit spare ribs maar dat is echt wat anders) goed gaar maar waarom een vreemde dik plakkerige en ook hier veel te zoute rub? De kip was deels te droog en de brisket wel heel merkwaardig. Je verwacht een paar mooie sappige plakken point en/of flat uit de smoker maar wat dit nu was? Geen idee wat er mee uitgespookt is maar het leek wel een stuk(je) gerookt spek. Bij de low en slow was het daarnaast vooral veel kip, klein stukje rib en een erg klein stukje brisket, maar goed dat was toch niks. Zou je met deze low en slow gerechten aan een wedstrijd meedoen dan ben je op elk onderdeel compleet kansloos. Daarnaast was het garnituur minimaal, een eierdop met coleslaw en friet die niet meer dan een krappe voldoende scoort. De keuze in toetjes is wat beperkt (sundae, cheesecake en chocolate pie) maar smaakten wel OK. Al met al in de combinatie van alles een krappe redelijk op het totaal maar vergeet de low en slow, tenzij je de lat op enkelhoogte wilt leggen. Qua prijs is het voor wat je krijgt aan de prijzige kant maar je betaalt hier overduidelijk ook voor het concept.
Guido T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Toffe tent, relaxte sfeer. Vlees en friet extreem lekker. Akoestiek binnen een totaal drama, een heksenketel, met dit weer konden we prima buiten zitten. Ik kom graag terug, maar zal nooit binnen eten.
Maartje P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Bij ontvangst werd gevraagd of wij even op een bankje buiten het terras konden wachten op een tafeltje. Helaas na een half uur nog steeds geen tafeltje en daarnaast bleek ineens het hele terras gevuld, waar eerst nog een deel niet geopend leek! Zeer slordig en zeker niet netjes. Toen werd ook nog een net binnengewandeld stelletje op het vrijgekomen tafeltje neergezet, maar gelukkig kwam er nog een viertje vrij. Daar maar met ons tweeën gaan zitten, omdat wij niet het gevoel kregen geholpen te worden. Ontzettend jammer dat het zo moet gaan. De bediening was ook zichtbaar niet blij met onze move en dan vroegen wij ook nog om de kaart, alsof dat raar was. Tja, jammer dat de ontvangst niet geweldig bleek en de bediening kwam op ons ook verder rommelig over. Het zonnetje, goed gezelschap en het heerlijke eten, zoals ik dat van beers en barrels ken, maken dat dan weer een beetje goed. Als de service beter zou zijn, zou ik hier graag terugkomen bij deze prachtige locatie aan de haven. Na deze ervaring twijfel ik daar wel aan.
bas268 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vreselijk lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Werd eerst verklaard door een grote groep (die na ons besteld had) maar toen het hele terras al aan het eten was en wij na een tweede keer vragen nog steeds niks zagen, maar eens gaan klagen. Na 2 uur kwam het hoofdgerecht. Erg teleurstellend, eerdere bezoeken ging dit beter.