Beers & Barrels at the Harbour

Veilinghavenkade 177 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Bier drinken wordt bier beleven

Van burger en BBQ, tot steaks en kreeft, bij Beers & Barrels at the Harbour kun je smakelijk borrelen, lunchen en dineren. Ook kun je een eigen tafel met tap te reserveren, bijvoorbeeld voor een uitje met familie, vrienden, collega’s of teamgenoten. Aan de hoge taptafels wordt het gegarandeerd gezellig. Uiteraard kun je aan deze taptafels ook lekker eten, bestel borrelhapjes, een lunch of diner van de kaart.

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Anette V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Teveel qua hoofdgerecht. Gelukkig doggy bags.
De tafel van Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en bomvol op dinsdagavond. B&B blijft een van mijn favorieten in Utrecht
Jeroen V.
Snelle en zeer vriendelijke service. het vlees smaakte bijzonder goed. Niet teveel kruiden en poespas. Puur de smaak van het vlees is genoeg.
Denise A.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Erg lekker gegeten, veel keus! Ook leuk een enorme bierkaart. Alleen zaten we naast een lange taptafel waar erg veel lawaai werd gemaakt hierop ging de muziek ook steeds harder waardoor we elkaar eigenlijk niet meer verstonden..
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
lekker buiten gezeten en de ontvangst was prima. Men keek of er een tafel buiten beschikbaar was. Dit was zo en men gaf ons een tafel. Het eten was prima en de bediening weer top.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Fijn restaurant vooral met mooi weer. Bediening was erg vriendelijk! Lekkere burgers! goed porties. En prijzen zijn perfect.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Overheerlijk eten, echt smullen. Hoofdgerecht kwam gelijktijdig met voorgerecht, maar keurig meegenomen en zover ik kan inschatten (iets te ruim) daarna een nieuwe, verse portie gekregen.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
A Saturday night well spent! Heerlijk gegeten onder het genot van goede muziek dankzij een leuke dj met uitstekend personeel! Kijk al weer uit naar de volgende keer!
Chiel V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk restaurant op een fijne locatie. Industriële aankleding. Leuk dat er live een dj draait. Vriendelijke bediening die regelmatig komt vragen of alles naar wens is. Als voorgerecht de nachos met pulled porked genomen: super lekker, grote portie, goede kruiden. Als hoofdgerecht de halve kip. Heel goed op smaak en door de langzame bereiding zijn de smaken helemaal in de kip getrokken (enige minpunt: de patat was wat slap). Verder veel verschillende biertjes op de kaart. Aanrader!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Vanwege het mooie weer zochten we een restaurant waar je ook buiten kon zitten. We begonnen met een drankje op het terras en hadden daarna een tafel binnen gereserveerd.

Als hoofdgerecht hadden we onder andere nachos met garnalen en avocado. Ook de halve kip met kreeft was erg lekker. Voordat we onze keuze hadden gemaakt kwam de chef nog even aan tafel om over de verschillende soorten steak te vertellen, erg leuk.

Bediening is vriendelijk maar had het erg druk en daardoor niet zo persoonlijk. Verder een leuk restaurant om met vrienden heen te gaan!
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Leuke, hippe tent met veel keuze in bier en lekker betaalbaar eten. Goede service. Leuk publiek. Meer kan ik er niet over zeggen eigenlijk
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten, de bediening, de sfeer het is hier altijd allemaal uitstekend en we kunnen ook niet vaak genoeg terugkomen ????
Romy156 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima prijs, kwaliteit verhouding. Erg gezellig. Ligt aan de haven en je kunt in de omgeving redelijk parkeren. Leuk concept.
John D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Top tent op een top lokatie. Supervriendelijk personeel en een fantastische entrecote gegeten.
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goede en snelle service, komen zeker weer terug, ook met onze zesjarige dochter prima te doen mits je vroeg (lees 17.15) aanschuift
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Erg lekker gegeten! Goede uitleg over de verschillende gerechten en bieren. We hadden gereserveerd en werden netjes en snel naar onze tafel begeleid. Leuke zaak!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We komen hier zeer regelmatig en het eten is altijd top! Echter de muziek / dj die draaide vrijdag, daarvan stond het geluid wel erg hard en daarom was het soms lastig praten. Maar verder een heerlijke avond gehad.
bert L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Hallo mensen van Beers & Barrels! Wij hebben super lekker gegeten en de actie voor Slow en low gerecht vonden we ook mooi. Aardige bediening en coole dj.
Groetjes, Roy & Do
Christiaan S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Complimenten voor onze ober Vincent, die maakte het ons uitstekend naar de zin! Voor het eerst de chipotle burger gegeten, heerlijk!