Beers & Barrels at the Harbour

Veilinghavenkade 177 3521 AT Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Bier drinken wordt bier beleven

Van burger en BBQ, tot steaks en kreeft, bij Beers & Barrels at the Harbour kun je smakelijk borrelen, lunchen en dineren. Ook kun je een eigen tafel met tap te reserveren, bijvoorbeeld voor een uitje met familie, vrienden, collega’s of teamgenoten. Aan de hoge taptafels wordt het gegarandeerd gezellig. Uiteraard kun je aan deze taptafels ook lekker eten, bestel borrelhapjes, een lunch of diner van de kaart.

Meer informatie over restaurant Beers & Barrels at the Harbour

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
Stan S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Gisteren voor het eerst hier gaan eten. In eerste instantie was de reservering (via de site van Beers & Barrels) niet goed doorgekomen, maar dit werd netjes opgelost en kregen we alsnog spoedig een tafeltje. Hartelijke en vriendelijke bediening. De sfeer is er erg gezellig met leuke muziek. Veel bier op de kaart (!!!) en daarnaast ook heerlijke burgers, dit alles voor een lage prijs. Om biertjes te drinken of te eten, zeker voor herhaling vatbaar!
Zoetzout .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Gezellige avond gehad. Eet hier vaker en want er staan lekkere burgers op de kaart. De laatste keer was de burger helaas aangebrand maar dit werd direct en goed opgelost. Kortom, erg gezellig, lekker eten en enthousiaste bediening.
HelenP .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Leuke plek om even snel een hapje te eten, voordat je naar de bioscoop Kinepolis gaat. We hadden kip en nachos en de kwaliteit is prima. Bediening ook vriendelijk.
Roelandendorien M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Je moest erg lang wachten voordat je drinken kon bestellen. Het eten was echt verschrikkelijk slecht. Het vlees zat vol met vet. Het was meer vet dan vlees. Daarnaast was de smaak ook gewoon niet goed. We hebben niet gegeten en het terug gegeven. We hebben Spare ribs mee naar huis genomen maar ook die waren niet van de kwaliteit die we gewend zijn. Veel vet, harde stukken terwijl dit normaal heel erg mals is. Jammer. Volgende keer beter
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere, en genoeg biertjes op de fles. Van de tap mogen het er wat meer zijn. Eerst een tafeltje met luide muziek vlakbij, werd keurig opgelost.
Shirley B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Uitgebreide drankenkaart met veel verschillende soorten bier.
Heerlijk gegeten; vooraf nachos met pulled pork, hoofdgerecht rib-eye, hamburger en kreeft, nagerecht cheesecake.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Volgende keer willen we een kijkje nemen bij de andere locatie.
In ieder geval een erg leuke avond gehad met super vriendelijke bediening.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuke sfeer, goede prijskwaliteit. Aardig personeel maar muziek was iets te luid.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een leuk concept maar beroerd uitgevoerd. De meisjes in de bediening zijn aangenomen vanwege hun uiterlijk denk ik maar zeker niet vanwege hun horeca ervaring. Het begon al aan de deur waar men blijkbaar de reservering niet had binnen gekregen en ons zeker niet het idee gaf dat het aan hen of aan het reserveringssysteem lag maar eigenlijk aan ons. Verder zijn de dames onvriendelijk, moesten we onze servetten zelf pakken, duurde alles heel lang. Kortom ongeinteresseerde passieloze bediening.
Faro K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was hartstikke leuk.Ik was met mijn 2 kleine dochters en vriendin. Eten was lekker,en personeel zeer handig en ardig. We komen zeker terug.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuke hippe tent, was erg druk. Vriendelijke bediening.
2 gasten aan tafel hadden voor de kip gekozen die prima was. Degenen (3) die de salade hadden, waren ontevreden over de malsheid van het vlees en hebben na enig mis begrip van de kok ook gekozen voor de kip. De afhandeling van de klacht had wat mij betreft vriendelijker gekund
Stefan M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geweldig leuke sfeer, super lekker eten. Altijd erg druk, dus reserveer op tijd. Parkeren hier is een ramp helaas. Niet het goedkoopste restaurant van de stad, wel alsnog geweldige prijs kwaliteit verhouding.
Mandy N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Geen enkele aanmerking op deze zaak. Het eten (de hele kip in ons geval) was geniaal en de service was top. Ook de muziek was lekker.
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een van de weinige restaurants waar ze begrijpen hoe je vlees low&slow bereidt. Gezellige tent met lekkere biertjes en vlees van een echte BBQ. De short ribs zijn een absolute aanrader!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Avond met de voetbal vrienden gegeten en gedronken. De gerechten wassen perfect bereid en in goede porties. Ideale avond voor een groot gezelschap.
EvdBerg .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke zaak, maar helaas stelt het personeel en eten wat teleur.
Steak was veel te gekruid en de beef ribs enorm vet. Porties patat en coleslaw zijn karig.

Personeel is matig, lijken niet echt heel geïnteresseerd in wat ze doen.

Pluspuntje is de muziek, een DJ met alleen vinyl.
Sjoerd W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellige atmosfeer en goed eten.
Prima service.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het kippetje was uit de kunst. Op tijd reserveren. Ongedwongen lekker eten en drinken voor een schappelijke prijs. Gezellige tent.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
leuke bediening, attent, het was erg druk maar daar merkten wij via de bediening niets van. Eten is eerlijk en goed, beetje veel.....
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gezellig restaurant aan de Utrechtse haven met dj, veel keus aan bier en de beste ribs ever. Absolute aanrader. Op tijd reserveren.
Eddie D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Taco's iets te pittig naar smaak, als vooraf was de barbecue-plaat heerlijk maar ook prijzig. Bediening snel en vriendelijk, keuze uit vele speciale bieren, setting is fraai en ongedwongen.