Beergarden

Grote Halstraat 3 2513 AX Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Beergarden

Je vindt Beer Garden tegenover de oude kerk in de kelder van het oude stadhuis. Bij mooi weer is het gezellige terras op het plein niet te missen. De werfkelder is licht ingericht met een knipoog naar de industriële interieurtrends. Een biertje heb je zomaar niet uitgekozen, er staan er ruim 60 op de kaart. Het fastfood zoals de broodjes pulled pork, hot dogs, hamburgers, frietjes en salades worden met zorg bereid op basis van organische ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Beergarden

Maandag 15:00 - 00:00
Dinsdag 15:00 - 00:00
Woensdag 15:00 - 00:00
Donderdag 15:00 - 2:00
Vrijdag 15:00 - 02:00
Zaterdag 11:30 - 02:00

• Af te huren , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Beergarden

Edward A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Hamburger en hotdog waren goed net zoals knapperige frites maar zo jammer dat die goddelijke steak van de kaart is hoewel ik de economische gedachte begrijp.
Larissa S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
De bediening was heel aardig, maar super chaotisch, dus niet alles kwam zoals we het wilden. Eten was lekker en terras leuk!
Edward A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
genoten van een heerlijke steak, hamburger en pulled spare ribs. Tevens volop keuze uit uitgebreide bierlijst. de combi kan ervoor zorgen dat je alleen hoofdgerecht neemt ipv ook een voorgerecht.
Relaxte sfeer, mooie locatie en aangezien het de kelder is van het oude stadhuis moet je niet verwachten dat je in alle rust van je maaltijd kan genieten. De een vindt het leuk, de ander..Wij hebben genoten.
Louis D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Beer garden maakt de beloften waar: een uitstekend assortiment craft bieren en een eenvoudige maar goede kaart met heerlijke gerechten. De boneless sticky ribs zijn fantastisch en de burgers zijn perfect gebakken. Lekkere biertjes, heerlijk eten. Wel jammer is dat het interieur nogal weinig is berekend op geluiddemping, dus houd bij grote groepen of een volle tent rekening met flink lawaai. Met een grote groep aan een andere tafel werd het voeren van een gesprek erg lastig.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
De bier keuze is zeer uitgebreid en voor iedereen wat wils, wel aan de prijs. Het eten is daarin tegen redelijk geprijsd maar stelt weer niet veel voor. Al met al een 7-tjes. De hamburger was slecht gekruid en erg droog, patat was erg vet.
Tjeerd K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed gegeten, aardige service. Helaas wat schreeuwende kinderen, dat is altijd wel wat vervelend voor de sfeer.
Ingmar D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Omdat we benieuwd waren naar de hotdog maar eigenlijk toch hamburger als hoofd gingen nemen de hotdog vooraf genomen samen met een crunch (?) brood. Achteraf gezien teveel gegeten maar was allemaal erg lekker. Ik had de thai fish burger en die was verrassend lekker. Daarnaast genoten van het heerlijke, uitgebreide bier aanbod. Snel geserveerd ook en niet lang hoeven wachten. Kleinschalig restaurant, dus reserveren lijkt mij verstandig!
Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke "basic" gerechten van hoge kwaliteit (en biologisch!) voor een schappelijke prijs. De hamburgers, hotdogs en pulled pork zijn top!
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Leuke bieren, ben hier afgelopen weekend voor een oedipus gekomen die helaas op was. toen voor een oersoep gekozen, waar ik bij t afrekenen €100 verloren ben. Op de gok opgebeld en voor ik mn zin kon afmaken zei de medewerkster al dat ze t gevonden had. Nou, waar vind je dat nog zulke eerlijle mensen. Hier zal ik zeker terugkomen. Bij kwaliteit gerechten heb ik redelijk ingevuld omdat je deze keuze niet kunt openlaten. Slecht verhaal @iens