Beergarden

Grote Halstraat 3 2513 AX Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Beergarden

Je vindt Beer Garden tegenover de oude kerk in de kelder van het oude stadhuis. Bij mooi weer is het gezellige terras op het plein niet te missen. De werfkelder is licht ingericht met een knipoog naar de industriële interieurtrends. Een biertje heb je zomaar niet uitgekozen, er staan er ruim 60 op de kaart. Het fastfood zoals de broodjes pulled pork, hot dogs, hamburgers, frietjes en salades worden met zorg bereid op basis van organische ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Beergarden

Maandag t/m donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag 15:00 - 02:00
Zaterdag 11:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Beergarden

Tjeerd K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed gegeten, aardige service. Helaas wat schreeuwende kinderen, dat is altijd wel wat vervelend voor de sfeer.
Ingmar D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Omdat we benieuwd waren naar de hotdog maar eigenlijk toch hamburger als hoofd gingen nemen de hotdog vooraf genomen samen met een crunch (?) brood. Achteraf gezien teveel gegeten maar was allemaal erg lekker. Ik had de thai fish burger en die was verrassend lekker. Daarnaast genoten van het heerlijke, uitgebreide bier aanbod. Snel geserveerd ook en niet lang hoeven wachten. Kleinschalig restaurant, dus reserveren lijkt mij verstandig!
Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke "basic" gerechten van hoge kwaliteit (en biologisch!) voor een schappelijke prijs. De hamburgers, hotdogs en pulled pork zijn top!
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Leuke bieren, ben hier afgelopen weekend voor een oedipus gekomen die helaas op was. toen voor een oersoep gekozen, waar ik bij t afrekenen €100 verloren ben. Op de gok opgebeld en voor ik mn zin kon afmaken zei de medewerkster al dat ze t gevonden had. Nou, waar vind je dat nog zulke eerlijle mensen. Hier zal ik zeker terugkomen. Bij kwaliteit gerechten heb ik redelijk ingevuld omdat je deze keuze niet kunt openlaten. Slecht verhaal @iens